8.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌کاردستی ❌
🏴 ویژه محرم 🏴
🖤کاردستی ایستگاه صلواتی🖤
⭕ وسایل مورد نیاز 🔻🔻🔻
✂️ قیچی
🗒️ کاغذ a4 سفید
🕌 الگوی نیم قرینه حرم
🖍️چسب ماتیکی
📐 خط کش
✏️ خودکار، ماژیک، مداد
🍁 #کانال_تربیت_مربی_کشور 👇
------------------------------
🆔 @Tarbiyat_Morabi 🌸🌼
⭕ شعر ورزش ⭕
✅ برای رفع خستگی جلسه
✅ افرایش جذابیت جلسه
✅ افزایش سرور و نشاط
🌸دستا بالا با خنده
🌱انگشتا باز و بسته
🌸نگاه کنیم ببینیم
🌱کی خوشحاله،کی خسته
🌸دستا پایین پاها باز
🌱برو جلو با آواز
🌸بپر عقب چپ و راست
🌱جفت پاتو ببند باز
🌸بشین و پاشو با یک پا
🌱بشین و پاشو با یک پا
🌸جست بزنیم بخندیم
🌱همیشه ورزش کنیم
🌸دست بزنیم بخندیم
🌱دست بزنیم بخندیم
🍁 #کانال_تربیت_مربی_کشور 👇
------------------------------
🆔 @Tarbiyat_Morabi 🌸🌼
✅ انواع روش های تدریس
1⃣ بدون نقطه 🌺🌺🌺
ﻣﻨﻈـﻮر از روش ﺑـﺪون ﻧﻘﻄﻪ اﯾﻦ اﺳﺖﮐﻪ،ﮐﻠﻤﻪ ﯾـﺎ ﻣﺘﻨﯽ ﺑـﺪون ﻧﻘﻄﻪآوردهﺷﻮد.
در اﯾﻦ روش ﻫﻤـﺎنﻃﻮر ﮐﻪ ﻣﺮﺑﯿـﺎن ﻋﺰﯾﺰ ﻣﯽداﻧﻨﺪ،داﻧﺶآموز
🌷🌷 اوﻻ ﻣﺠﺒﻮر اﺳﺖاز ﻗﻮة ﻓﮑﺮ ﺧﻮد اﺳـﺘﻔﺎده ﻧﻤﺎﯾﺪ و اﮔﺮ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪاي ﺑﺎﺷﺪ،ﺳﺮﻋﺖ ﺗﻔﮑﺮ را ﻫﻢ ﺑﻪ آن اﺿﺎﻓﻪ ﮐﻨﺪ و
ً🌷🌷 ﺛﺎﻧﯿﺎ ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ ﻫﻤﯿﻦ ﻣﺘﻦ را اﮔﺮ ﺷﻤﺎ ﺑﺎ ﻧﻘﻄﻪ در اﺧﺘﯿﺎر او ﻗﺮار دﻫﯿﺪ، ﺟﻠﺐ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﺮاﯾﺶﻧﮑﻨﺪ و ﻧﺨﻮاﻧﺪ
❤️ اﻣﺎ اﮔﺮ روشﺑﺪونﻧﻘﻄﻪرا اﺟﺮا ﻧﻤﻮدﯾﺪ و آنرا ﺑﻪ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪﮔﺬاﺷﺘﯿﺪ دانش آموز به ﺳﺮﮔﺮﻣﯽ و ﺑﺎزي،ﺗﻤﺎﯾﻞ ﭘﯿﺪا ﻣﯽﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﻣﺘﻦ ﺷﻤﺎرا ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﮐﻨـﺪ و ﻧﻘﻄﻪﻫﺎي آنرا ﺑﮕـﺬارد ﮐﻪ ﺧﻮد ﺑﻪ ﺧﻮد آن ﻫـﺪﻓﯽ ﮐﻪ ﻣﺪﻧﻈﺮ ﺷـﻤﺎ ﺑﻮده،ﻓﺮاﻫﻢ ﻣﯽﮔﺮدد و ﺑﺎ ﯾﮏ ﺗﻮﺿـﯿﺢﺷﻤـﺎ ﺑﻌـﺪ از ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ و ﻣﺮوري دوﺑﺎره ﺑﺮ ﻣﺘﻦ،ﺗﻤﺎم ﻣﻄﺎﻟﺐ آن ﻣﻨﺘﻘﻞ ﺧﻮاﻫـﺪﺷـﺪ.
❤️ اﯾﻦ روش در ﺑﺎزي ﺑﺎ ﮐﻠﻤﺎت ﻧﯿﺰ ﻗﺎﺑﻞ اﺳـﺘﻔﺎدهﻣﯽﺑﺎﺷـﺪ،ﺑـﺪﯾﻦ ﺷـﮑﻞ که ﻣﺜﻼ ﺷـﻤﺎ روي ﺗﺨﺘﻪ ﮐﻠﻤﮥ «ﺣﺪا» را ﻣﯽﻧﻮﯾﺴـﯿﺪ و از ﺑﭽﻪﻫﺎ ﻣﯽﺧﻮاﻫﯿﺪ ﮐﻪ آنرا ﺑﺨﻮاﻧﻨﺪ،ﻋﺪه اي ﻣﯽﺧﻮاﻧﻨﺪ و ﻋﺪه اي «ﺟﺪا» ﮐﻪ ﺑﺎﻫﻤﯿﻦ روش،ﺷﻤﺎ ﻣﻮﺿﻮع ﺧﻮد را ﮐﻪ ﭼﻪ ﮐﻨﯿﻢ ﮐﻪ از ﺧﺪا ﺟﺪا ﻧﺒﺎﺷﯿﻢ،ﭼﻪ ﻋﺎﻣﻠﯽ ﻣﺎ را از ﺧﺪاﺟـﺪا ﻣﯽﮐﻨـﺪ و ﭼﻪ ﻋﻮاﻣﻠﯽ ﻣﺎ را ﺑﻪ ﺧـﺪا ﻧﺰدﯾﮏ ﻣﯽﮐﻨﺪ و ﺑﻌﻀـﯽ از ﮐﺎرﻫﺎي ﺑﻪ ﻇﺎﻫﺮ ﮐﻮﭼﮏ ﻣﺜﻞ اﯾﻦ ﻧﻘﻄﻪ ﮐﻪ ﻣﺎ را از ﺧﺪاﺟﺪاﮐﺮد را ﻣﻮرد ﺑﺤﺚ ﻗﺮار دﻫﯿﺪ.
🍁 #کانال_تربیت_مربی_کشور 👇
------------------------------
🆔 @Tarbiyat_Morabi 🌸🌼
ادامه پست قبل 👆👆👆
💥 پرﺳﺶ و ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ روشﻫﺎي ﻣﺨﺘﻠﻔﯽ اﺟﺮا ﻣﯽﺷﻮد ﮐﻪ ﻧﻤﻮﻧﻪﻫﺎﯾﯽ از آن ﺑﺪﯾﻦ ﻃﺮیق اﺳﺖ:
✅ اﻟﻒ:ﺧﻮد ﻣﺮﺑﯽ ﻫﻤﺮاه ﯾـﮏ ﭘﺮﺳـﺶ ﺑﻪ ﺳـﺮ ﮐﻼس ﺑﯿﺎﯾـﺪ و آنرا در ﺟﻤﻊ داﻧﺶآﻣﻮزان ﻣﻄﺮح ﮐﻨـﺪ، ﺑﻌـﺪ از آن،ﭘﺎﺳـﺦ داﻧﺶ
آﻣﻮزان را ﺟﻤﻊ ﺑﻨﺪي و ﺗﮑﻤﯿﻞ ﮐﻨﺪ
✅ ب:ﻣﺮﺑﯽ ﻗﺴـﻤﺘﯽ از ﯾﮏ ﻣﻮﺿﻮع را در ﮐﻼس ﺗﻮﺿـﯿﺢ دﻫـﺪ و از داﻧﺶآﻣﻮزان ﺑﺨﻮاﻫﺪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﮔﻔﺘﻪ ﺷﺪه، ﭘﺮﺳـﺶﻫﺎي ﺧﻮد را ﺑﯿﺎن ﮐﻨﻨﺪ و ﺑﻪ آنﻫﺎ ﭘﺎﺳﺦ ﺑﺪﻫﺪ
✅ ج:ﻣﺮﺑﯽ ﻣﻮﺿـﻮﻋﯽ را ﻣﻄﺮح ﻧﻤﺎﯾـﺪ ﺳـﭙﺲ ﻣـﻮاﻓﻘﯿﻦ و ﻣﺨـﺎﻟﻔﯿﻦ را دﻋﻮت ﺑﻪ ﻣﻨـﺎﻇﺮه و ﭘﺮﺳـﺶ و ﭘﺎﺳـﺦ از ﯾﮑـﺪﯾﮕﺮ ﮐﻨـﺪ
ﺑﺮايﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪن اﯾﻦ ﻗﺴﻤﺖ،ﻣﺜﺎﻟﯽ آورده ﻣﯽﺷﻮد.
ﻣﺮﺑﯽ اﯾﻦ ﭘﺮﺳﺶ را ﻣﻄﺮح ﻧﻤﺎﯾﺪ ﮐﻪ اﺳﻠﺤﻪ اﻣﺎم زﻣﺎن ﻋﻠﯿﻪاﻟﺴﻼم ﻫﻨﮕﺎم ﻇﻬﻮر ﭼﯿﺴﺖ؟
ﻫﻤﺎنﮔﻮﻧﻪ ﮐﻪ در ﺑﻌﻀـﯽ از رواﯾﺎت آﻣﺪه،ﯾﺎ آن ﮐﻪ ﺑﺎ ﻫﻤﺎن اﺳـﻠﺤﻪﻫﺎي ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ زﻣﺎن ﻇﻬﻮر ﺑﺎ دﺷﻤﻨﺎن ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ.
ﺑﻌﻀﯽ از داﻧﺶآﻣﻮزان ﻃﺮﻓﺪار ﻗﻮل اول و ﮔﺮوﻫﯽ ﻃﺮﻓﺪار ﻗﻮل دوم ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﺎن ﻫﺮ دو ﮔﺮوه با ﻫﻤﺪﯾﮕﺮ ﺑﻪ ﭘﺮﺳﺶ و ﭘﺎﺳﺦ و ﻣﻨﺎﻇﺮه ﻣﯽپردازﻧﺪ و داﻧﺶآﻣﻮزان ﻃﺮﻓﺪار ﻫﺮ ﮔﺮوه آﻧﻬﺎ را ﺗﺸﻮﯾﻖ ﯾﺎ راﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ.
✅ د: ﺧﻮد ﻣﺮﺑﯽ،ﺣـﺎﻟﺖ ﭘﺮﺳـﺶ و ﭘﺎﺳـﺦ داﺷـﺘﻪ ﺑﺎﺷـﺪ و ﻟﺤﻈـﺎﺗﯽ ﺑـﺎ ﺣﺮﮐﺖﻫـﺎي ﺧﺎص و ﺗﺄﻣﻞﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ اﻧﺠﺎمﻣﯽدﻫـﺪ،داﻧﺶآﻣﻮزان را ﻧﯿﺰ ﻫﻤﺮاه کنـﺪ.
ﻣﺜﻼ وﻗﺘﯽ وارد ﮐﻼس ﺷـﺪ ﺑﻌـﺪ از ﺑﺴﻢاﷲ و اﺣﻮالﭘﺮﺳـﯽ اﯾﻦﮔﻮﻧﻪ ﺷـﺮوع ﮐﻨـﺪ ﮐﻪ ﻣﮕﺮ ﻣﯽﺷﻮد ﺷﺨﺼﯽ ﺑﯿﺶ از 1200 ﺳﺎل ﻋﻤﺮ داﺷـﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ؟
ﻓﻠﺴﻔﻪ اﯾﻦ ﻋﻤﺮ ﻃﻮﻻﻧﯽ ﭼﯿﺴﺖ؟
و ﺑﻌﺪ از ﺟﻮاب دادن ﺑﻪ ﻫﺮ قسمت ،ﭘﺮﺳﺶﻫﺎي
ﺑﻌﺪي را ﻣﻄﺮح ﻧﻤﺎﯾﺪ و ﭘﺎسخ گوید
🍁 #کانال_تربیت_مربی_کشور 👇
------------------------------
🆔 @Tarbiyat_Morabi 🌸🌼