eitaa logo
باشگاه تحلیل خبری تأویل
392 دنبال‌کننده
866 عکس
252 ویدیو
11 فایل
باشگاه تحلیل خبری نوجوان/تأویل "اینجا نوجوانان روایت می کنند" [تبیین،تشریح،تکمیل] ارسال سوژه خبری : @Taviladmin
مشاهده در ایتا
دانلود
👺هکری با فریب دادن ChatGpt دستورالعمل ساخت بمب دست ساز گرفت!! هکری به نام آمادون با استفاده از یکسری دستور های خاص تونسته از چت جی پی تی دستور ساخت بمب دست ساز بگیره!! 👻هنوزم به هوش مصنوعی حس خوبی دارید؟! خبرگزاري تأویل
انجام بازی های ویدیویی میتواند بر سلامت روان تاثیر مثبت داشته باشد!! ✅محققان ژاپنی پس از تحقیقات و آزمایش های مختلف در سال های ابتدایی شیوع ویروس کرونا و تا الان به این نتیجه رسیدند که بازی های ویدیویی میتونه سلامت و روان بهتری برای کودکان رقم بزنه.. 🔥 اینو بفرستین واسه خونواده هاتون تا متوجه بشن که این بازیایی که تا الان کردید و میکنید اینقدرا هم بیهوده نبودن😂❤️ خبرگزاري تأویل
🔥ایلان ماسک تا سال 2027 اولین تریلیونر جهان میشود!! ایلان ماسک درحال‌حاضر در رأس شش شرکت قرار دارد: تسلا، اسپیس ایکس، شرکت بورینگ، نورالینک، ایکس (توییتر سابق) و X.AI. خبرگزاري تأویل
18.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاسخی جالب و جامع به شایعه اینترنشنال که گفته بود برای وعده صادق به ازای هر ایرانی یک میلیون و 600 هزار تومن هزینه شده تا آخر ببینید این جواب بخشی از این شبهه روهم پاسخ میده که چرا ایران باید به جبهه مقاومت کمک کنه؟ خبرگزاري تأویل
🔥آیا میدانستید دو سوم ماهواره های فعال در مدار زمین تحت کنترل ایلان ماسک است!! از جمعه گذشته که هفت هزارمین ماهواره استارلینک پرتاب شد و اکنون ایلان ماسک صاحب دو سوم ماهواره های فعال در مدار زمین میباشد...😐 خبرگزاري تأویل
🔥اقدام عجیب شرکت ژاپنی: استخدام 10 گربه برای بهبود روحیه کارمندان. یک شرکت فناوری ژاپنی به اسم Qnote در سال 2004 ابتدا یک گربه رو از یک رستوران به سرپرستی گرفت. اکنون 20 سال بعد این شرکت 20 گربه رو در سرتاسر شرکتش برای بهود روحیه کارمندان به سرپرستی گرفته! خبرگزاري تأویل
☠️ایلان ماسک از لیست 100 نفر تاثیر گذار هوش مصنوعی حذف شد.. مجله تایمز تو لیست جدید 100 فرد تاثیر گذار هوش مصنوعی اسم ایلان ماسک رو حذف کرد! خبرگزاري تأویل
✅ تحقیق جالبی در خصوص نسل جدید در بازار کار در چند نشریه معتبر بین المللی منتشر شده که خلاصه آن برای مدیران و فعالان اقتصادی جالب خواهد بود: براساس تحقیق آماری جدیدی از هر ۱۰ کارفرما ۶ نفر میگویند برخی کارکنان نسل جدید را که به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده بودند و فقط چند ماه از استخدام آنها میگذشت اخراج کرده اند پس از تجربه انبوهی از مشکلات با استخدام شدگان جوان از هر ۶ مدیر یک نفر میگوید برای استخدام مجدد فارغ التحصیلان دانشگاهی مردد است. وب سایت Intelligent از ۹۶۶ مدیر کسب و کارهای مختلف در آمریکا برای بررسی نگرش آنها نسبت به استخدام فارغ التحصیلان جدید نسل زد نظر سنجی کرده است. ✅ در ادامه میتوانید نتایج مهم این نظرسنجی را مشاهده کنید: ◆ ۷۵ درصد شرکتها گزارش میدهند برخی یا همه فارغ التحصیلان جدید دانشگاه که در سال جاری میلادی استخدام کرده اند عملکرد رضایت بخشی نداشته اند. ◆ از هر ۱۰ شرکت ۶ شرکت یک فارغ التحصیل جدید را که سال ۲۰۲۴ استخدام کرده بودند، اخراج کرده اند. ادامه @Tavilnewsir
باشگاه تحلیل خبری تأویل
✅ تحقیق جالبی در خصوص نسل جدید در بازار کار در چند نشریه معتبر بین المللی منتشر شده که خلاصه آن برای
◆ از هر ۶ مدیر یک نفر میگوید برای استخدام این گروه مردد است. مدیران بخش استخدام میگویند فارغ التحصیلان دانشگاهی برای کار آماده نیستند و نمیتوانند حجم کار را تحمل کنند و غیر حرفه ای هستند. ◆ از هر ۷ شرکت یک شرکت ممکن است سال آینده فارغ التحصیلان جدید را استخدام نکند. ◆ از هر ۱۰ مدیر بخش استخدام ۹ نفر میگویند فارغ التحصیلان جدید باید مهارتهای ارتباط با دیگران و آداب معاشرت را یاد بگیرند. در این تحقیق چندین عامل برشمرده میشود که چرا این استخدامها به نتیجه نرسیدند: ◆ فقدان انگیزه یا ابتکار ۵۰ درصد ◆ فقدان عملکرد و مهارتهای حرفه ای ۴۶ درصد ◆ مهارتهای ارتباطی ضعیف ۳۹ درصد ✅ به عبارت دیگر ، با نسلی مواجه هستیم که خیلی بیشتر از چیزی که هستند میخواهند ولی به کمتر از چیزی که هستند خواهند رسید ، بالعکس دهه شصت و دهه پنجاه. مهدی رباطی ادامه @Tavilnewsir
📷یگان بانوان آتش نشانی تهران دخترای ایرانی با دل آتش زدند... @Tavilnewsir
سینمای کودک؛ نیاز یا انتخاب؟ 🔹کودکان مخاطبان ویژه‌ای برای سینما در سراسر جهان محسوب می‌شوند. هرچند آنها به تنهایی امکان و توان حضور در سالن سینما را ندارند، اما با این حال مخاطب یکی از مهم‌ترین بخش‌های تولیدات سینمایی یعنی ‌سینمای کودکند و این نشان از اهمیت خاص این گروه از مخاطبان دارد. 🔹کودک و سینمای کودک بسیار مهم و با‌ارزش است. این را می‌توان از درجه‌بندی و ارزش‌گذاری جشنواره بین‌المللی سینمای کودک و نوجوان فهمید، اما این جشنواره گویا تبدیل به یک ویترین خانگی ساده شده که هر‌ساله تنها مجموعه‌ای از آثار را به نمایش درآورده و سپس تا دوره بعد کاملا منفعل باقی می‌ماند. ضعف شدید در بحث اکران و عدم توجه به تبلیغ مناسب آثار کودک به ویژه در تلویزیون و صد‌البته محتوای تکراری و نه‌چندان جذاب آثار سینمای کودک، همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا این تولیدات در بدترین وضعیت ممکن قرار بگیرند.
باشگاه تحلیل خبری تأویل
سینمای کودک؛ نیاز یا انتخاب؟ 🔹کودکان مخاطبان ویژه‌ای برای سینما در سراسر جهان محسوب می‌شوند. هرچند
سینمایی که برای تمام کشورهای صاحب سینما ابزاری قدرتمند برای انتقال و نشر تفکرات و ایدئولوژی‌هایشان است، در ایران به سینمای درجه چندم و کم‌اهمیت‌تری تبدیل شده است که حتی پلتفرم‌ها هم میلی به تولید آثار فاخر در این حوزه ندارند و اگر هم تولیدی صورت بگیرد، با چاشنی محتوای بزرگسال در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. 🔹باید باور کنیم که سینمای کودک یک انتخاب یا رفع تکلیف سرسری نیست، بلکه یک «باید» بسیار مهم و جدی است که می‌تواند در راستای تربیت فرزندان‌مان و انتقال ارزش‌های ایرانی-اسلامی به آنها نقش پررنگی ایفا کند. ما نیاز داریم که  نگاه‌مان ‌را به سینمای کودک‌ تغییر دهیم و آن را هم‌ارزش و هم‌رتبه دیگر تولیدات در نظر بگیریم تا بتوانیم به عنوان یکی از کشورهای صاحب‌سینما در این حوزه، در سطح داخلی و بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم. ✍️ شروین فضلعلی‌زاده خبرگزاري تأویل