eitaa logo
تیمار"
40 دنبال‌کننده
66 عکس
17 ویدیو
0 فایل
در اینجا ادمکی شیشه ای خوابیده است،احتیاط کنید. حرف:https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1qmy1n8&btn=نوشته.ای.به.تاتا
مشاهده در ایتا
دانلود
«من از دراما بدم نمیاد… فقط دوست دارم از دور ببینمش نه وسطش باشم!»
کیستم من؟ چه میدانم! نپرس از من نشان؛ مُرده ای لرزان میان اجتماع زندگان . .
تو یه موقعیت هایی به من میگید عصبی نشو که من هنوز عصبی نشدم..!
اون هیچوقت لیاقت عاشقانه نوشتن من رو نداشت.
بهش فکرم میکنم عصبی میشم
هدایت شده از Menefreghismo
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هنوز هم همون جمله‌ی قصارِ«بهمنت و بجو»
چی باعث میشه انقدر سریع از ادمایی که دوسشون دارم ناراحت شم؟
مگه ادما اشتباه کسایی که دوسشون دارن رو نادیده نمیگیرن؟
نمیدونستم یه روز در رو روی کسی میبندم که چشم انتظارش بودم.