مطمئنا اگر نباید خودمو خانومی و ناز جلوه میدادم میرفتم و چتری بالای ابرو میزدم،ابروهامو بلوند میکردم و وسط پیشونیم میکرودرمال میزدم🎀
وقتی تنهایی میام بیرون یعنی به حدی از فروپاشی روانی رسیدم که فقط خودم میتونم خودمو درست کنم