-بهم بگو،بگو کِی؟
کِی قراره دوستم داشته باشی؟
زمان دقیق بده،حرف بزن،بزار بشنوم صدایی رو که با اون حرف میزدی،بزار بشنوم صدایی رو که به اون دوستت دارم میگفت،حرفای عاشقانه ای که به اون میزدی رو به منم بگو،مگه اون چی داره که من ندارم؟
دیگه باید چجوری رفتار کنم که اون 8تا حروف لعنتی رو از زبونت بشنوم؟
بهم بگو دوستم داری،بهم بگو برات ارزش دارم،نمیخوام عاشقم باشی؛فقط دوستم داشته باش.