تیمار"
اون دختر تا ابد یه زخمه،زخمی که عاشقشم.
چرا هیچوقت از ذهنم پاک نشدی؟چرا هیچوقت کامل از زندگیم نرفتی؟چرا بازم ته همه گریه هام برای توهم گریه میکنم؟چرا هنوز وقتی مست میشم خاطراتمون رو مرور میکنم؟چرا هنوز برات مینویسم؟چرا همیشه وقتی تصمیمم رو گرفتم و میخوام بپرم تو توی ذهنمی؟چرا کل شخصیتم بر اساس علاقه های توعه هنوز؟چرا هنوز به یادت رز سفید میخرم؟چرا هنوز یادم میره چشات سبزه؟چرا هیچکس جایگزینت نمیشه؟چرا؟واقعا چرا..
هدایت شده از آروما(عروج پلاس)
VOICE_20240911_205614_706.ogg
زمان:
حجم:
434.3K
باز آخر شبه ، تو سینم پر غمه..
M.A
تیمار"
ضربه ای که اون آدم بهم زد باعث شد ده سال عقب بیوفتم از بقیه..
درواقع وجود داشتنش توی زندگیم اون ضربه بود..
هدایت شده از 𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒