هدایت شده از Menefreghismo
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هنوز هم همون جملهی قصارِ«بهمنت و بجو»
برای خودم خیلی ناراحت کنندس که ادمایی که دوسشون دارم ورژن پر انرژیمو از دست میدن و تا اخر ارتباطمون مجبورن با شخصیت خاکستریم زندگی کنن.