eitaa logo
تیمار"
40 دنبال‌کننده
66 عکس
17 ویدیو
0 فایل
در اینجا ادمکی شیشه ای خوابیده است،احتیاط کنید. حرف:https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1qmy1n8&btn=نوشته.ای.به.تاتا
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از Menefreghismo
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هنوز هم همون جمله‌ی قصارِ«بهمنت و بجو»
چی باعث میشه انقدر سریع از ادمایی که دوسشون دارم ناراحت شم؟
مگه ادما اشتباه کسایی که دوسشون دارن رو نادیده نمیگیرن؟
نمیدونستم یه روز در رو روی کسی میبندم که چشم انتظارش بودم.
🛐🛐
کاش یذره خودمو کنترل کنم و اویزون ادمایی که دوسشون دارم نباشم..
شاید نباید انقدر زود وابسته بشم..
برای خودم خیلی ناراحت کنندس که ادمایی که دوسشون دارم ورژن پر انرژیمو از دست میدن و تا اخر ارتباطمون مجبورن با شخصیت خاکستریم زندگی کنن.
هدایت شده از ‌ ‌ ‌ 𝖨𝗅𝗈𝗆𝗂𝗅𝗈‌
" ترانه " - توی گذشته یه دوستی داشتی که همیشه به این اسم صدات میکرد و توی دنیای موازی این اسم رو بهت دادن چون واقعا بهت هم میاد. https://eitaa.com/Timarox