هدایت شده از 𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
لیبرا، انقدر نقش بازی نکن همه چی خوبه. همه باخبرن، فقط به روشون نمیارن.
وقتی کسی میگه ”نباشی می ميرم” منظورش این نیست که واقعا می میره؛ منظورش اینه که دیگه اون آدم سابق نمیشه، مثل قبل نمی خنده، شبا دیگه راحت خوابش نمیبره، دیگه پیتزاها براش خوشمزه نیستن، دیگه هیچی قشنگ نیست و هرجا میره بهش خوش نمی گذره، دیگه صبحا با انگیزه بیدار نمیشه و گوشیشو چک نمیکنه، دیگه قوی با مشکلاتش رو به رو نمیشه و امیدی برای ادامه دادن نداره.
اون با زبون بی زبونی داره میگه نباشی همه چیز بد میشه و این از صد تا مردن بدتره.