وقتی کسی میگه ”نباشی می ميرم” منظورش این نیست که واقعا می میره؛ منظورش اینه که دیگه اون آدم سابق نمیشه، مثل قبل نمی خنده، شبا دیگه راحت خوابش نمیبره، دیگه پیتزاها براش خوشمزه نیستن، دیگه هیچی قشنگ نیست و هرجا میره بهش خوش نمی گذره، دیگه صبحا با انگیزه بیدار نمیشه و گوشیشو چک نمیکنه، دیگه قوی با مشکلاتش رو به رو نمیشه و امیدی برای ادامه دادن نداره.
اون با زبون بی زبونی داره میگه نباشی همه چیز بد میشه و این از صد تا مردن بدتره.
تیمار"
چرا هیچوقت از ذهنم پاک نشدی؟چرا هیچوقت کامل از زندگیم نرفتی؟چرا بازم ته همه گریه هام برای توهم گریه
قشنگی داستان ما به نرسیدنمون بود.
هدایت شده از 𓏲࣪✧𝑯𝒆𝒍𝒍𝒆𝒏𝒊𝒔𝒕𝒊𝒄
پلانتکون،سکوتت پر از جملههاییه که هیچوقت فرصت گفتنشون رو پیدا نکردن.