eitaa logo
تیمار"
40 دنبال‌کننده
66 عکس
17 ویدیو
0 فایل
در اینجا ادمکی شیشه ای خوابیده است،احتیاط کنید. حرف:https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1qmy1n8&btn=نوشته.ای.به.تاتا
مشاهده در ایتا
دانلود
من آدم بد داستان،ولی پشتت بودم وقتی خودتم پشت خودت نبودی.
بچه ها اگر میخواید از اینجا لفت بدید اشکال نداره..چون وقتی نجلا نیست منم حوصله ندارم توی ایتا باشم.هرچی تو مغزم باشه رو میذارم اینجا.
کاش آدم دوست داشتنی ای بودم.
حداقلش هر روز اسممو روی بدنت میبینی و این خود کارماعه.
صدای بلند و داد زدن واقعا باعث میشه خدارو ببینم و برگردم..
کاش یه رز آبی داشتم.
من دلم برای نسخه ای که کنار اون بود تنگ شده.