خوشحال بودم فنونو ۷۴ زدم یه نفر برای استادم اسکرین داد که صد زده و حالا دوباره میخوام بمیرم
ژانوس ؛
نه استاد دارم گوش میدم منظورت چیه؟! *تو کلاس کشیدم به روم نیارید بد شده
یایایاایاساسایاایایایایایایاخخخخداااااااا.
ژانوس ؛
میشه اینو فور کنید بچهها برگردن اینجا؟ - ژانوس
خیییلی ممنونم ازتون
و خوش اومدید/خوش برگشتید
هدایت شده از ژانوس ؛