هدایت شده از Menefreghismo
آدم ها از چیز هایی که نمیفهمند میترسند و این مشکل من نیست که از چیزهای درست میترسند .
هدایت شده از اشتباه.
یجوری نگام میکنه. همیشه عذاب وجدان میگیرم. به خودم شک میکنم، از خودم متنفر میشم، میترسم کار بدی کرده باشم. بد نگاه میکنه. زل میزنه بهت. یجوری نگاه میکنه که آدم احساس پوچی میکنه. با خودش میگه "مگه چمه که یه بز اینجوری نگام میکنه؟".
احساس بدی داره. جالب نیست. معذب میشی. توی نگاهش یه "چرا به خودت نمیای اسکل؟" وجود داره. یه "من کیم؟" توی عمق وجودت میکاره. باعث میشه جلوی یه بز کم بیاری. تازه جلوی یه بز واقعی نه، جلوی یه مجسمه بز.
ژانوس ؛
بچهها میشه لطفاً برای یه نفر خیلی زیاد دعا کنید؟ که اوضاعش خوب باشه و خوب بمونه؟
دمتون گرم انگاری حل شد=))))))))