چه تابستون فن، چه زمستون فن، هر وقت خالی برای یک کتابخون حکم بهار کتابخونی رو داره. وقت خالی که بتونی با دست و بال باز تری سری به قفسهی کتابخونهی الکترونیکی یا فیزیکیت بزنی و توی سطر به سطر کلمات کتابها قدم بزنی.
این تابستون میخوایم به کتابهای خونده نشدهی فراموش شدهی مظلومِ بی گناهِ بنده خدایِ تهِ کتابخونهها سری بزنیم. جداشون کنیم و اونها رو به آرزو و کمال نهاییشون یعنی "خونده شدن" و "فهمیده شدن" برسونیم.
اونها رو از غم نخوانده بودن رها کنیم و دستشون رو توی دست دلیل وجود داشتنشون بزاریم. این تابستون همون تابستونیه که خیلی وقته اون کتابها منتظرشن!
🗺- برای شروع ماجراجویی «کتاب های خوانده نشده» به چند تا وسیله و انجام چند تا مرحله کوتاه نیاز داریم :
خونه درختی
🗺- برای شروع ماجراجویی «کتاب های خوانده نشده» به چند تا وسیله و انجام چند تا مرحله کوتاه نیاز داریم
🧳- وسایل مورد نیاز :
پینوشت؛ دفتر ثبت خاطرات میتونه دفتر نباشه! هرکجا که راحتید. دفترچه یادداشت گوشی؟ عالیه. دیلی عمومی یا خصوصی که دارید؟ عالیه. اهل دلِ بهخوانید؟ عالیه. دفتر و کاغذ؟ اون هم عالیه.