یکی از دلایلی که ماشین خارجی نمیخرم اینه که ملت حسودی میکنن خط میندازن روش، وگرنه که بحث های پولی اصلا مطرح نیست.
رو مخ تر از زمانی که داری با گوشیت کار میکنی یه دفعه نوتیف میاد دستت میخوره همون لحظه سین میکنی، نیست.
روانشناسا و تراپیستا هرچقدم درس بخونن و مطالعه کنن بازم نمیتونن تاثیری که رفیق صمیمیت روت داره رو بذارن.