رو مخ تر از زمانی که داری با گوشیت کار میکنی یه دفعه نوتیف میاد دستت میخوره همون لحظه سین میکنی، نیست.
روانشناسا و تراپیستا هرچقدم درس بخونن و مطالعه کنن بازم نمیتونن تاثیری که رفیق صمیمیت روت داره رو بذارن.
خداییش وویس میدید به کسی، تا میتونید کوتاه باشه.
یعنی بدونید وویس بالای ده ثانیه یعنی پادکست