روانشناسا و تراپیستا هرچقدم درس بخونن و مطالعه کنن بازم نمیتونن تاثیری که رفیق صمیمیت روت داره رو بذارن.
خداییش وویس میدید به کسی، تا میتونید کوتاه باشه.
یعنی بدونید وویس بالای ده ثانیه یعنی پادکست
روانی شدن به این راحتیا نیست ، مثلا خود من ، خونواده و فامیل اکیپی چند سال روش کار کردن.