هدایت شده از مکرانو
📣 اندیشکده حکمرانی دانشگاه اصفهان با همکاری مجموعه پیشرفت منطقهای رویش نوین نصیر ایرانیان برگزار میکند:
💥پیشرویداد مکرانو
🔹شبکهسازی و بههم رسانی ظرفیتهای اصفهان و سواحل مکران
✅ با حضور مشاور سرمایهگذاری منطقه آزاد چابهار و سرمایهگذاران اتاق بازرگانی اصفهان
ℹ️ محورها و پنلهای تخصصی:
➖خدمات فنی و مهندسی مرتبط با دریا
➖کشاورزی و شیلات
➖تجارت و بازرگانی
➖آب و محیطزیست
🟢 مزایا:
🔸آشنایی با ظرفیتها و فرصتهای سرمایهگذاری و مطالعاتی در سواحل مکران
🔹ارائه طرحهای برگزیده به سرمایهگذاران
🔸معرفی طرحهای برگزیده جهت پذیرش در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
🔹برگزاری تور تجاری به سواحل مکران برای برگزیدگان
🔸حمایت مادی و معنوی از هستههای نوپا و ایدههای نوآورانه
🔰مخاطبان:
🔘 شرکت های فناور و دانشبنیان
🔘اساتید
🔘دانشجویان و پژوهشگران
🔘فعالان اقتصادی
🗓 زمان:
🔻چهارشنبه ٢۴ مردادماه
➖از ساعت ١۴ الی ١٩
📍مکان:
➖دانشگاه اصفهان، ساختمان مرکزی
🟩 ارسال طرح و ثبت نام:
🌐 WWW.MAKRANO.IR
📞 ٠٩١٣-۶٩۸-۶۳-۱۷
مکرانو | اندیشکده حکمرانی دانشگاه اصفهان
نامه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی.pdf
735.7K
نامه سرگشاده کانون نخبگان و مستعدان آموزش و پرورش استان اصفهان به نمایندگان محترم مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی
📝سیاست های لازم به پیگیری از وزیر آموزش و پرورش دولت چهاردهم و نقش تعیین کننده نمایندگان مجلس شورای اسلامی
#نقش_آفرینی_اجتماعی
#تدبیر_نخبگانی
-----------------
کانون نخبگان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان〽️
@nokhbeganisf
پژوهشکده راهبردی نوآیند
#گزارش رویداد آموزش و توانمندسازی عوامل آموزشی و اجرایی #گروه_خلاق_برنا : 📣 رهیاری به روش رهیاری!! 👌
#برخط
رویداد آموزش و توانمندسازی عوامل آموزشی و اجرایی #گروه_خلاق_برنا :
📣 رهیاری به روش رهیاری!!
👌با هدف توسعه فردی معلمان و عوامل اجرایی مجموعه به روش کوچینگ🤝
هم اکنون در حال برگزاری است...
🧕🏻با تسهیل گری: خانم دکتر ایزدیان
در گرمای تابستان روی خط استوا 🤗
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
به یاد خدا
👈 پنجاه ابزار عالی برای کوچینگ
👌جعبه ابزاری کامل برای توسعه و توانمندسازی افراد
🔰 گیلیان جونز و همکاران
دکتر زینب ایزدیان _ دکتر حامد سعادت پور
✍️با مقدمه: حجت الاسلام محمد قطبی
📚📚📚 معرفی کتاب
جعبه ابزار کوچینگ حاویِ گلچینی از فرمها و مدلها و تمرینات است و توضیح میدهد چطور و چه زمانی از آنها استفاده شود.
این جعبهابزار بهگونهای طراحی شده است که بتواند بهعنوان سندِ منبع، عمل کند. بهطوری که شما بتوانید در زمان لازم، موضوعات را در آن کندوکاو کنید. هر ابزار حاویِ یک مرور کلی و یک نمودار مدل است که واژهها و تصویر کلیِ بهکاررفته در آن را تشریح میکند.
قبل از اینکه نتیجه بگیرید ابزارهای این کتاب فقط برای مربیهای حرفهای است، بیشتر فکر کنید. ابزارهای این کتاب بهصورت ساده و نیز بهمنظور کاربردیبودن، نوشته و طراحی شدهاند تا به شما در ایجاد و توسعۀ سبک خاص خودتان برای حمایت از دیگران کمک کنند؛ بنابراین شما پس از خواندن این ابزارها، میتوانید بهسرعت آنها را بهکار بگیرید.
محصول [ #پژوهشکده_راهبردی_نوآیند ] دانشگاه اصفهان
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
خرید از طریق : انتشارات حدیث
☎️ تلفن: 09133165543
💠 @hadisbook
🌐 http://hadisbook.ir/
برنامه وزیر پیشنهادی.pdf
1.89M
✍️ برنامه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
2051874561_1977543856.pdf
11.77M
نقشه راه سند تحول بنيادين آموزش و پرورش براي اجرا ابلاغ شد
✍️ماده واحده نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که در جلسه ۹۰۰ مورخ ۱٤۰۳/۰۳/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی و براساس مصوبه جلسه ٤٧٥ مورخ ۱٤۰۳/۰۲/۱۸ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده و پیشتر توسط محمد مخبر، سرپرست سابق ریاست جمهوری به دستگاههای ذیربط ابلاغ شده بود، طی بخشنامهای توسط وزیر آموزش و پرورش جهت اجرا به سازمانهای تابعه و ادارات کل آموزش و پرورش استانها ابلاغ شد.
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
مقاله-شایستگی_های-انتخاب-وزیر-آپ_240814_070836.pdf
201K
🖍این گزارش به بررسی شایستگی های انتخاب وزیر آموزش و پرورش بر اساس مصاحبه های در حال انجام با وزرای پیشین می پردازد.
✍ یادداشت ، عماد طیبی
╭┈────𖦹 عضو هیات اندیشهورز نوآیند
╰─┈➤ 🆔 @e_tayebi
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
1_12664628582.pdf
3.22M
مبانی نظری تحول بنیادین
در مدارس ج ا ایران
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
1_12773648111.pdf
807.2K
برنامه درسی ملی
در مدارس ج ا ایران
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
1566018595.pdf
957.1K
برنامه درسی دوره ابتدایی
بررسی تطبیقی چند کشور
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
6609.pdf
1.9M
سند تحول بنیادین
در مدارس ج ا ایران
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
amoozeshparvaresh.pdf
1.62M
تحول در آموزش و پرورش
در بیانات رهبر حکیم انقلاب
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
بخشنامه تراز مدرسه.pdf
5.52M
متن کامل الگوی مفهومی، نقشه راه و راهنمای اجرای مدرسه تراز سند تحول بنیادین
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
هدایت شده از آموزشپژوهی
سکسکه: وقتی ضعف، به قدرت تبدیل میشود!💪🎬
آیا تا به حال فکر کردهاید که بزرگترین ضعفتان میتواند بزرگترین قدرتتان باشد؟ 🤔✨
🎥 فیلم سینمایی سکسکه، داستان الهامبخش زنی است که با وجود سندرم تورت، با تمام وجود به دنبال تحقق رویایش است. 🌟
چرا این فیلم را باید دید؟
🌈 داستانی پر از امید و انگیزه این فیلم نشان میدهد که با تلاش و پشتکار میتوان بر هر مشکلی غلبه کرد.
🎭 بازیگری درخشان: بازیگران این فیلم با تمام وجود نقشهایشان را ایفا کردهاند.
😂🎭 کمدی و درام: سکسکه، ترکیبی بینظیر از لحظات خندهدار و دراماتیک است که شما را به وجد میآورد.
⭐️ امتیاز بالای IMDB: این فیلم با امتیاز ۷.۵ از ۱۰، یکی از بهترین فیلمهای هندی است.
خلاصه داستان:
خانم نینا، معلمی مشتاق است که با سندرم تورت دست و پنجه نرم میکند. 👩🏫 او پس از سالها تلاش، موفق میشود در یک مدرسهی معتبر مشغول به کار شود، اما چالش اصلی او، تدریس به دانشآموزان بیانگیزهای است که به نظر میرسد هیچ امیدی به آینده ندارند. 🚸
آیا نینا میتواند این دانشآموزان را تغییر دهد؟ 🌱
برای دانستن پاسخ این سوال، همین حالا فیلم سکسکه را تماشا کنید. 🎬
https://B2n.ir/filmamozesh01
#سکسکه #فیلم #هندی #الهام_بخش #معلم #سینما #کمدی #درام #امید #موفقیت ✨
🎥 این فیلم را به دوستانتان هم معرفی کنید.
🫥 فرم تحلیل فیلم یادتان نره🌀
پ.ن: این فیلم، یک الهامبخش واقعی برای همه ماست. پس فرصت تماشای آن را از دست ندهید. 🌟
🆔 @amozeshpazhohi
سلام
انتشارات برنا در تعامل با پژوهشکده راهبردی نوآیند؛ خدمات مشاوره، چاپ و نشر تولیدات و محصولات بنیادین، راهبردی و کاربردی در حوزه تعلیم و تربیت و مدیریت، به پژوهشگران و اندیشهورزان در حوزه های زیر ارائه می نماید:
🔹مدلسازی، آینده پژوهی و حکمرانی مردمی در تعلیم و تربیت
🔹بنیادهای تزکیه، تعلیم و تربیت
🔹بهزیستی و سلامت معنوی دانش آموز، معلم و خانواده
🔹سنجش و توسعه سرمایه انسانی در سازمان با تاکید بر مجموعه های آموزشی
🔹پایش، بهبود و تعالی عملکرد سازمانی با تاکید بر مجموعه های آموزشی
🔹 فناوری و روش های نوین یادگیری
✍ این محصولات می تواند ویژه ی:
دانش آموزان | والدین | معلمان و اساتید | مدیران مراکز آموزشی | سیاستگذاران و اندیشهورزان باشد.
با شماره پروانه ۱۸۷۳۹ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
🧕🏻جهت ثبت درخواست یا راهنمایی، لطفا با شناسه ی مسئول فنی مرتبط شوید:
🆔 @mehrabanisfahani
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
« معرفی عوامل پژوهشکده »
آقای دکتر محمدرضا عابدی
رئیس هیات مدیره پژوهشکده راهبردی نوآیند
#عضوهیاتاندیشهورز
این پژوهشکده در حوزه یادگیری و تعالی سرمایه انسانی و سازمانی، «به تقاضای گروه خلاق برنا»، و جهت اندیشهورزی، راهبردنگاری و برنامه عملیاتی پیرامون مسائل نوین در نظام تعلیم و تربیت در سال ۱۴۰۲ از دانشگاه اصفهان مجوز فعالیت گرفت.
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
« معرفی عوامل پژوهشکده »
آقای دکتر داود اسماعیلی
عضو هیات مدیره و رئیس پژوهشکده راهبردی نوآیند
#عضوهیاتاندیشهورز
شناسه ارتباط در ایتا :
🆔 @davod_esmaeili
این پژوهشکده در حوزه یادگیری و تعالی سرمایه انسانی و سازمانی، «به تقاضای گروه خلاق برنا»، و جهت اندیشهورزی، راهبردنگاری و برنامه عملیاتی پیرامون مسائل نوین در نظام تعلیم و تربیت در سال ۱۴۰۲ از دانشگاه اصفهان مجوز فعالیت گرفت.
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
« معرفی عوامل پژوهشکده »
آقای دکتر حامد سعادت پور
عضو هیات مدیره و مدیر پژوهشکده راهبردی نوآیند
#عضوهیاتاندیشهورز
شناسه ارتباط در ایتا :
🆔 @hamed_saadatpour
این پژوهشکده در حوزه یادگیری و تعالی سرمایه انسانی و سازمانی، «به تقاضای گروه خلاق برنا»، و جهت اندیشهورزی، راهبردنگاری و برنامه عملیاتی پیرامون مسائل نوین در نظام تعلیم و تربیت در سال ۱۴۰۲ از دانشگاه اصفهان مجوز فعالیت گرفت.
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
هدایت شده از مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع)
💠 افسانه تقویت مدارس دولتی عادی
🔹 در دعوای مدارس دولتی-غیردولتی، برخی به دنبال حذف یا کاهش مدارس غیردولتی هستند و برخی نیز به دلیل دشواری چنین کاری، راه میانه در پیش گرفته و ایده «تقویت مدارس دولتی عادی» را دنبال میکنند. اما آیا واقعاً چنین ایدهای قابلیت تحقق دارد؟
🔸 ساختار و قاعده مدرسه دولتی عادی در شرایط فعلی، بر استانداردسازی، عدم تنوع آموزشی، اداره متمرکز و بوروکراتیک، تعیین مدرسه برای دانشآموز بر اساس موقعیت جغرافیایی و… بنا شده است که عموم نارضایتیها را پاسخگو نخواهد بود. جالب توجه اینجاست که تأمین عمده این انتظارات، یعنی تغییر ساختاری جدی مدرسه دولتی عادی. در این صورت، دیگر مدرسه دولتی عادی به شکل فعلی نخواهیم داشت و با شکل دیگری از مدرسه مواجهیم.
🔹 اگر مدارس دولتی عادی، همچنان به شیوه فعلی عمل کنند، امکان تقویت جدی ندارند. این نتیجهگیری، هم تابع نقایص درونی مدارس دولتی عادی است و هم تابع ضربههایی که مدارس دولتی عادی از مدارس دولتی خاص و مدارس غیردولتی دریافت میکنند. نیازمند «مدرسه دولتی از نوعی دیگر» هستیم.
✍🏻 به قلم دکتر محمدصادق ترابزاده جهرمی | پژوهشگر هسته عدالت اجتماعی
📄 برای مطالعه متن کامل یادداشت میتوانید به این نشانی مراجعه نمایید.
📌 منتشر شده در روزنامه فرهیختگان
#هسته_عدالت_اجتماعی
#مرکز_رشد_دانشگاه_امام_صادق (ع)
➖➖➖➖➖
✅ مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع)
🌐 Rushd.ir
🆔 @rushdisu
سند چکیده اندیش نما ۳.pdf
1.19M
سند چکیده اندیش نما
🔹در پژوهشکده راهبردی نوآیند به چه کاری مشغول هستیم؟🔹
سند جامع ماموریت اندیشنما
گروه مدلسازی (آینده پژوهی و حکمرانی)
گروه سنجش و توسعه سرمایه انسانی
گروه پایش، بهبود و تعالی عملکرد
گروه تربیت و بهزیستی
گروه فناوری و روش های نوین یادگیری
گروه سلامت معنوی
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
#برخط
رویداد آموزش و توانمندسازی عوامل آموزشی و اجرایی #گروه_خلاق_برنا :
📣 رهیاری به روش رهیاری!!
👌با هدف توسعه فردی معلمان و عوامل اجرایی مجموعه به روش کوچینگ🤝
در گرمای تابستان روی خط استوا در حال برگزاری است...
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group