2051874561_1977543856.pdf
11.77M
نقشه راه سند تحول بنيادين آموزش و پرورش براي اجرا ابلاغ شد
✍️ماده واحده نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که در جلسه ۹۰۰ مورخ ۱٤۰۳/۰۳/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی و براساس مصوبه جلسه ٤٧٥ مورخ ۱٤۰۳/۰۲/۱۸ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده و پیشتر توسط محمد مخبر، سرپرست سابق ریاست جمهوری به دستگاههای ذیربط ابلاغ شده بود، طی بخشنامهای توسط وزیر آموزش و پرورش جهت اجرا به سازمانهای تابعه و ادارات کل آموزش و پرورش استانها ابلاغ شد.
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
مقاله-شایستگی_های-انتخاب-وزیر-آپ_240814_070836.pdf
201K
🖍این گزارش به بررسی شایستگی های انتخاب وزیر آموزش و پرورش بر اساس مصاحبه های در حال انجام با وزرای پیشین می پردازد.
✍ یادداشت ، عماد طیبی
╭┈────𖦹 عضو هیات اندیشهورز نوآیند
╰─┈➤ 🆔 @e_tayebi
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
1_12664628582.pdf
3.22M
مبانی نظری تحول بنیادین
در مدارس ج ا ایران
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
1_12773648111.pdf
807.2K
برنامه درسی ملی
در مدارس ج ا ایران
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
1566018595.pdf
957.1K
برنامه درسی دوره ابتدایی
بررسی تطبیقی چند کشور
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
6609.pdf
1.9M
سند تحول بنیادین
در مدارس ج ا ایران
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
amoozeshparvaresh.pdf
1.62M
تحول در آموزش و پرورش
در بیانات رهبر حکیم انقلاب
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
بخشنامه تراز مدرسه.pdf
5.52M
متن کامل الگوی مفهومی، نقشه راه و راهنمای اجرای مدرسه تراز سند تحول بنیادین
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
هدایت شده از آموزشپژوهی
سکسکه: وقتی ضعف، به قدرت تبدیل میشود!💪🎬
آیا تا به حال فکر کردهاید که بزرگترین ضعفتان میتواند بزرگترین قدرتتان باشد؟ 🤔✨
🎥 فیلم سینمایی سکسکه، داستان الهامبخش زنی است که با وجود سندرم تورت، با تمام وجود به دنبال تحقق رویایش است. 🌟
چرا این فیلم را باید دید؟
🌈 داستانی پر از امید و انگیزه این فیلم نشان میدهد که با تلاش و پشتکار میتوان بر هر مشکلی غلبه کرد.
🎭 بازیگری درخشان: بازیگران این فیلم با تمام وجود نقشهایشان را ایفا کردهاند.
😂🎭 کمدی و درام: سکسکه، ترکیبی بینظیر از لحظات خندهدار و دراماتیک است که شما را به وجد میآورد.
⭐️ امتیاز بالای IMDB: این فیلم با امتیاز ۷.۵ از ۱۰، یکی از بهترین فیلمهای هندی است.
خلاصه داستان:
خانم نینا، معلمی مشتاق است که با سندرم تورت دست و پنجه نرم میکند. 👩🏫 او پس از سالها تلاش، موفق میشود در یک مدرسهی معتبر مشغول به کار شود، اما چالش اصلی او، تدریس به دانشآموزان بیانگیزهای است که به نظر میرسد هیچ امیدی به آینده ندارند. 🚸
آیا نینا میتواند این دانشآموزان را تغییر دهد؟ 🌱
برای دانستن پاسخ این سوال، همین حالا فیلم سکسکه را تماشا کنید. 🎬
https://B2n.ir/filmamozesh01
#سکسکه #فیلم #هندی #الهام_بخش #معلم #سینما #کمدی #درام #امید #موفقیت ✨
🎥 این فیلم را به دوستانتان هم معرفی کنید.
🫥 فرم تحلیل فیلم یادتان نره🌀
پ.ن: این فیلم، یک الهامبخش واقعی برای همه ماست. پس فرصت تماشای آن را از دست ندهید. 🌟
🆔 @amozeshpazhohi
سلام
انتشارات برنا در تعامل با پژوهشکده راهبردی نوآیند؛ خدمات مشاوره، چاپ و نشر تولیدات و محصولات بنیادین، راهبردی و کاربردی در حوزه تعلیم و تربیت و مدیریت، به پژوهشگران و اندیشهورزان در حوزه های زیر ارائه می نماید:
🔹مدلسازی، آینده پژوهی و حکمرانی مردمی در تعلیم و تربیت
🔹بنیادهای تزکیه، تعلیم و تربیت
🔹بهزیستی و سلامت معنوی دانش آموز، معلم و خانواده
🔹سنجش و توسعه سرمایه انسانی در سازمان با تاکید بر مجموعه های آموزشی
🔹پایش، بهبود و تعالی عملکرد سازمانی با تاکید بر مجموعه های آموزشی
🔹 فناوری و روش های نوین یادگیری
✍ این محصولات می تواند ویژه ی:
دانش آموزان | والدین | معلمان و اساتید | مدیران مراکز آموزشی | سیاستگذاران و اندیشهورزان باشد.
با شماره پروانه ۱۸۷۳۹ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
🧕🏻جهت ثبت درخواست یا راهنمایی، لطفا با شناسه ی مسئول فنی مرتبط شوید:
🆔 @mehrabanisfahani
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
هدایت شده از مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع)
💠 افسانه تقویت مدارس دولتی عادی
🔹 در دعوای مدارس دولتی-غیردولتی، برخی به دنبال حذف یا کاهش مدارس غیردولتی هستند و برخی نیز به دلیل دشواری چنین کاری، راه میانه در پیش گرفته و ایده «تقویت مدارس دولتی عادی» را دنبال میکنند. اما آیا واقعاً چنین ایدهای قابلیت تحقق دارد؟
🔸 ساختار و قاعده مدرسه دولتی عادی در شرایط فعلی، بر استانداردسازی، عدم تنوع آموزشی، اداره متمرکز و بوروکراتیک، تعیین مدرسه برای دانشآموز بر اساس موقعیت جغرافیایی و… بنا شده است که عموم نارضایتیها را پاسخگو نخواهد بود. جالب توجه اینجاست که تأمین عمده این انتظارات، یعنی تغییر ساختاری جدی مدرسه دولتی عادی. در این صورت، دیگر مدرسه دولتی عادی به شکل فعلی نخواهیم داشت و با شکل دیگری از مدرسه مواجهیم.
🔹 اگر مدارس دولتی عادی، همچنان به شیوه فعلی عمل کنند، امکان تقویت جدی ندارند. این نتیجهگیری، هم تابع نقایص درونی مدارس دولتی عادی است و هم تابع ضربههایی که مدارس دولتی عادی از مدارس دولتی خاص و مدارس غیردولتی دریافت میکنند. نیازمند «مدرسه دولتی از نوعی دیگر» هستیم.
✍🏻 به قلم دکتر محمدصادق ترابزاده جهرمی | پژوهشگر هسته عدالت اجتماعی
📄 برای مطالعه متن کامل یادداشت میتوانید به این نشانی مراجعه نمایید.
📌 منتشر شده در روزنامه فرهیختگان
#هسته_عدالت_اجتماعی
#مرکز_رشد_دانشگاه_امام_صادق (ع)
➖➖➖➖➖
✅ مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع)
🌐 Rushd.ir
🆔 @rushdisu