سلام
انتشارات برنا در تعامل با پژوهشکده راهبردی نوآیند؛ خدمات مشاوره، چاپ و نشر تولیدات و محصولات بنیادین، راهبردی و کاربردی در حوزه تعلیم و تربیت و مدیریت، به پژوهشگران و اندیشهورزان در حوزه های زیر ارائه می نماید:
🔹مدلسازی، آینده پژوهی و حکمرانی مردمی در تعلیم و تربیت
🔹بنیادهای تزکیه، تعلیم و تربیت
🔹بهزیستی و سلامت معنوی دانش آموز، معلم و خانواده
🔹سنجش و توسعه سرمایه انسانی در سازمان با تاکید بر مجموعه های آموزشی
🔹پایش، بهبود و تعالی عملکرد سازمانی با تاکید بر مجموعه های آموزشی
🔹 فناوری و روش های نوین یادگیری
✍ این محصولات می تواند ویژه ی:
دانش آموزان | والدین | معلمان و اساتید | مدیران مراکز آموزشی | سیاستگذاران و اندیشهورزان باشد.
با شماره پروانه ۱۸۷۳۹ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
🧕🏻جهت ثبت درخواست یا راهنمایی، لطفا با شناسه ی مسئول فنی مرتبط شوید:
🆔 @mehrabanisfahani
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
« معرفی عوامل پژوهشکده »
آقای دکتر محمدرضا عابدی
رئیس هیات مدیره پژوهشکده راهبردی نوآیند
#عضوهیاتاندیشهورز
این پژوهشکده در حوزه یادگیری و تعالی سرمایه انسانی و سازمانی، «به تقاضای گروه خلاق برنا»، و جهت اندیشهورزی، راهبردنگاری و برنامه عملیاتی پیرامون مسائل نوین در نظام تعلیم و تربیت در سال ۱۴۰۲ از دانشگاه اصفهان مجوز فعالیت گرفت.
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
« معرفی عوامل پژوهشکده »
آقای دکتر داود اسماعیلی
عضو هیات مدیره و رئیس پژوهشکده راهبردی نوآیند
#عضوهیاتاندیشهورز
شناسه ارتباط در ایتا :
🆔 @davod_esmaeili
این پژوهشکده در حوزه یادگیری و تعالی سرمایه انسانی و سازمانی، «به تقاضای گروه خلاق برنا»، و جهت اندیشهورزی، راهبردنگاری و برنامه عملیاتی پیرامون مسائل نوین در نظام تعلیم و تربیت در سال ۱۴۰۲ از دانشگاه اصفهان مجوز فعالیت گرفت.
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
« معرفی عوامل پژوهشکده »
آقای دکتر حامد سعادت پور
عضو هیات مدیره و مدیر پژوهشکده راهبردی نوآیند
#عضوهیاتاندیشهورز
شناسه ارتباط در ایتا :
🆔 @hamed_saadatpour
این پژوهشکده در حوزه یادگیری و تعالی سرمایه انسانی و سازمانی، «به تقاضای گروه خلاق برنا»، و جهت اندیشهورزی، راهبردنگاری و برنامه عملیاتی پیرامون مسائل نوین در نظام تعلیم و تربیت در سال ۱۴۰۲ از دانشگاه اصفهان مجوز فعالیت گرفت.
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
هدایت شده از مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع)
💠 افسانه تقویت مدارس دولتی عادی
🔹 در دعوای مدارس دولتی-غیردولتی، برخی به دنبال حذف یا کاهش مدارس غیردولتی هستند و برخی نیز به دلیل دشواری چنین کاری، راه میانه در پیش گرفته و ایده «تقویت مدارس دولتی عادی» را دنبال میکنند. اما آیا واقعاً چنین ایدهای قابلیت تحقق دارد؟
🔸 ساختار و قاعده مدرسه دولتی عادی در شرایط فعلی، بر استانداردسازی، عدم تنوع آموزشی، اداره متمرکز و بوروکراتیک، تعیین مدرسه برای دانشآموز بر اساس موقعیت جغرافیایی و… بنا شده است که عموم نارضایتیها را پاسخگو نخواهد بود. جالب توجه اینجاست که تأمین عمده این انتظارات، یعنی تغییر ساختاری جدی مدرسه دولتی عادی. در این صورت، دیگر مدرسه دولتی عادی به شکل فعلی نخواهیم داشت و با شکل دیگری از مدرسه مواجهیم.
🔹 اگر مدارس دولتی عادی، همچنان به شیوه فعلی عمل کنند، امکان تقویت جدی ندارند. این نتیجهگیری، هم تابع نقایص درونی مدارس دولتی عادی است و هم تابع ضربههایی که مدارس دولتی عادی از مدارس دولتی خاص و مدارس غیردولتی دریافت میکنند. نیازمند «مدرسه دولتی از نوعی دیگر» هستیم.
✍🏻 به قلم دکتر محمدصادق ترابزاده جهرمی | پژوهشگر هسته عدالت اجتماعی
📄 برای مطالعه متن کامل یادداشت میتوانید به این نشانی مراجعه نمایید.
📌 منتشر شده در روزنامه فرهیختگان
#هسته_عدالت_اجتماعی
#مرکز_رشد_دانشگاه_امام_صادق (ع)
➖➖➖➖➖
✅ مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع)
🌐 Rushd.ir
🆔 @rushdisu
سند چکیده اندیش نما ۳.pdf
1.19M
سند چکیده اندیش نما
🔹در پژوهشکده راهبردی نوآیند به چه کاری مشغول هستیم؟🔹
سند جامع ماموریت اندیشنما
گروه مدلسازی (آینده پژوهی و حکمرانی)
گروه سنجش و توسعه سرمایه انسانی
گروه پایش، بهبود و تعالی عملکرد
گروه تربیت و بهزیستی
گروه فناوری و روش های نوین یادگیری
گروه سلامت معنوی
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
#برخط
رویداد آموزش و توانمندسازی عوامل آموزشی و اجرایی #گروه_خلاق_برنا :
📣 رهیاری به روش رهیاری!!
👌با هدف توسعه فردی معلمان و عوامل اجرایی مجموعه به روش کوچینگ🤝
در گرمای تابستان روی خط استوا در حال برگزاری است...
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
⛺️⛺️ دوره آموزش مربی اردویی
ویژه معلمان و مربیان سراسر کشور
آخرین مهلت ثبت نام: فردا ۱۴ شهریور ۱۴۰۳
جهت ثبت نام، بارکد پوستر را اسکن کنید و یا از طریق لینک زیر اقدام نمایید:
https://B2n.ir/w60728
اگر در خصوص این دوره سوالی داشتید،میتوانید به آیدی زیر در شاپ پیام دهید:
@Fatahi772
🎥 جهت اطلاعات بیشتر و مطالعه شیوهنامه،به کانال اردوهای دانشآموزی در شاد مراجعه کنید:
@OrdougahHa
80.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
The attention economy refers to the incentives of, especially advertising-driven companies, to maximize the time and attention their users give to the product they are selling.
اقتصاد مبتنی بر توجه
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
1_10723391200.pdf
781.9K
الگوی تامین منابع نهاد مدرسه از طریق مشارکت مردمی
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
هدایت شده از دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
📚 آیین رونمایی، معرفی و بررسی کتاب «مدرسهای برای آینده»
🌷با حضور نویسندگان: حکیمه ملک احمدی، منصور سلطانیزاده، میثم بکتاشیان، امیر پرچمی
🌷کارشناس: احسان صنعتکار، رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان اصفهان
🌷دبیر علمی: حجت الاسلام قطبی، مدیرعامل مرکز ملّی نوآوری و خلاقیت اشراق
🔹شنبه ۲۴ شهریور، ۱۰ صبح تا ۱۲
🔸خیابان حافظ، دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، ساختمان شماره۲، سالن شهید آیت الله رئیسی
🇮🇷 پژوهشکده الهیات و خانواده
🇮🇷 دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
🌐 eitaa.com/joinchat/309461000C26df2b53cf
🎥دعوتید به نمایشگاه الف تا
جمعی از مدارس تحول خواه
با حضور ویژه ما برنایی ها😉
🔹از ۲۱ تا ۲۳ شهریورماه
🔹در سالن نمایشگاهی برج میلاد تهران
مخصوص شما معلم و مدیرانی که دنبال ابتکار و تحول هستین!
برای حضور تو نمایشگاه، از طریق لینک زیر ثبت نامتون رو انجام بدین👇🏻
https://alefta.ir/
@alefta
منتظر دیدارتون هستیم🌿😇
💠 @borna_group
🌐 www.borna-gp.ir
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی #گروه_خلاق_برنا
#مجری_روش_میزان_اصفهان
#مدارس_تحول_خواه_اسلامی
[ توانگری در مسیر ارزش آفرینی ]
هوش مصنوعی و آموزش.pdf
1.8M
هوش مصنوعی چگونه آینده آموزش را متحول می کند؟
یک کتاب ارزشمند در زمینه کاربست هوش مصنوعی در آموزش
خصوصا برای معلمان و خانواده ها
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
هدایت شده از کدومو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📱✨ نمیخوای بچهات به زامبی دیجیتال تبدیل بشه؟ این ۳ نکته رو بدون!
بچهها وقتی به گوشی یا تبلت دست میزنن، جدا کردنشون سخت میشه. اما با این چند راهکار میتونی زمان استفاده رو مدیریت کنی.
🔑 ۱. زمان مشخص تعیین کن: یه زمان محدود برای استفاده از گوشی بذار، مثل ۱ ساعت در روز. اینطوری بچهات یاد میگیره چطور زمانش رو مدیریت کنه. ⏳
👨👩👧 ۲. الگوی رفتاری باش: وقتی بچهات زیاد از گوشی استفاده میکنه، خودت هم گوشی رو کنار بذار و باهاش وقت بگذرون، مثل یه پیادهروی یا بازی. 💬👨👩👦
📚 ۳. پیشنهاد فعالیتهای جایگزین: بازی، کتابخوانی یا پیادهروی میتونه بهترین جایگزین باشه. 🏃♂️📖
بچهها رو به دنیای واقعی برگردون! 🌍✨
🏠 کدومو؛ همپای خانوادهها
🔗 Kodoumo.ir
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
38.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گزارشی کوتاه از پنلهای تخصصی رویداد گس دبی در سال ۲۰۲۳
امسال #شما نیز همراه ما باشید...
#gess
http://ble.ir/marcotarbiat
هدایت شده از مجتمع آموزشیتربیتیتحقیقاتی برنا
سلام و نور
با جمعی از فعالان تربیتی بنا داریم برای شرکت در رویداد گس دوبی و همچنین سایر فضاهای تربیتی این کشور از ۲۱تا۲۵ آبان اقدام کنیم.
با توجه به محدود بودن ظرفیت، در صورت علاقهمندی به همسفری، لطفا تا ۲۵شهریور رزومهتون رو برای
@sadeghzoufan
ارسال بفرمایید.
افراد زیر در اولویت همسفری هستند:
۱. دوستانی که امکان صادرات صنایع فرهنگی ایران عزیز را دارا باشند
۲. عزیزانی که در اجرای هرچه بهتر سفر میتوانند همکاری کنند.
۳. رفقایی که توانایی جذب حمایتهای مالی رو دارند.
#اصل_مهم_همسفری؛
یک کار تیمی خوب و موثر ...☺️
برآورد هزینههای سفر برای ۵روز حدود ۴۰۰ دلار + ۱۲میلیون برای پرواز رفت و برگشت است که شامل موارد زیر میباشد:
هتل، ویزا، بیمه و تردد در دوبی
✅ سعی شده هزینهها بهینه و کیفی اما کمینه باشد.
✅ تلاش تیمی ما بر این است که با جذب حمایتهای مالی، هزینههای سفر رو کاهش دهیم.
سایت رویداد
https://www.gessdubai.com/
اطلاعات بیشتر در کانال مارکوتربیت
#gess
http://ble.ir/marcotarbiat
هدایت شده از لذت یادگیری
31.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه نفر با «دوربین مخفی» اومده وسط نمایشگاه الفتا توی برج میلاد و همه رو به جون هم انداخته!😁🙈
حتما ببینین 👆👆🏻👆🏽
🔸اگه به بازدید از الفتا نرسیدید، نگران نباشین! میتونین از نمایشگاه مجازی الفتا به آدرس www.aleftaevent.ir بازدید کنین و ایدهها را دِرو کنید.
@alefta
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 چشمانی پُر از رسول!
✏️ جوانی بود هر روز قبل اینکه برود سر کارش
میآمد در مسجد به رسول خدا نگاهی میکرد و میرفت.
حضرت هم او را میشناختند،
تا او میآمد سرشان را بلند میکردند
که او بیشتر چشمش را از رسول خدا پُر کند...
جوان چند روزی نیامد، حضرت سوال کردند که...
🌐 سایت استاد علی صفایی حائری
#تربیت
▫️ #عین_صاد | عضو شوید👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
هدایت شده از دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
🔰 وبینار: نوآوری اجتماعی و روش تحقق آن
🌷 حجت الاسلام محمد قطبی، مدیر عامل مرکز ملّی نوآوری و خلاقیت اشراق
🔹دوشنبه ۲ مهر ساعت ۲۰
📝 ثبت نام: formafzar.com/form/c1lwx
🇮🇷 خانه فناوریهای فرهنگی اصفهان
🇮🇷 دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
🌐 eitaa.com/joinchat/309461000C26df2b53cf
هدایت شده از یکشنبه های الگونمایی
🔎 الگونمایی| بازگشایی مدرسه ای که دانش آموز ندارد...
معرفی اقدامات شاخص و ابتکارات میدانی در یکشنبه های الگونمایی با موضوع؛ سالگرد عملیات طوفان الاقصی
نشست سی و سوم:
با ارائه:
🔹️جناب آقای محسن رهایی مدیر دبستان شاهد سمنان
برای معرفی الگوی: بازگشایی مدرسه ای که دانش آموز ندارد
⏰ یکشنبه اول مهرماه ۱۴۰۳،ساعت ۲۰:۰۰
📌 لینک مجازی:
https://www.skyroom.online/ch/saman2/setadekhatam
#فصل_ششم
#نشست_سی_سوم
#طوفان_الاقصی
#یکشنبه_های_الگونمایی
🔻آرشیو محتوای "یکشنبه های الگونمایی"
🆔️https://eitaa.com/yekshanbehayolgonamayi
📮رسانه فکرت تقدیم میکند:
📽مستند «مدرسه در جهان بیرویا»
روایتی از گمشده نظام آموزش و پرورش در عصر کنونی
با حضور:
🔸دکتر مجید حسینی
🔸دکتر مرتضی نظری
🔸دکتر کاوه فرهادی
🔸دکتر محمدرضا هدایتی
📅 تاریخ انتشار: اول مهرماه ۱۴۰۳ مقارن با افتتاحیه صفحه یوتیوب فکرت
💯با تماشای "مدرسه در جهان بیرویا" در جریان این نقد شجاعانه قرار بگیرید و با پاسخ به سوالات مستند، برنده جایزه ویژه شوید!
[لینک کانال یوتیوب]
هدایت شده از دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 #ببینید | گزارش آیین رونمایی، معرفی و بررسی کتاب «مدرسهای برای آینده»
🔹 پخش از شبکه اصفهان
🇮🇷 دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
🌐 eitaa.com/joinchat/309461000C26df2b53cf
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
🏞 انقلاب انسانی
✏️ رسولان تاريخ، براى شروع انقلاب خويش، از انسان و دگرگون كردن او مايه مىگرفتند.
📄 برشی از کتاب
📚بررسی
#دین_شناسی
▫️ #عین_صاد | عضو شوید👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/2964258817C4593522bca
هدایت شده از پژوهانه| مرکز پژوهشهای مجلس
#گزارش_کارشناسی | چالش های تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمات آموزشی، حق التدریس و آموزشیاران
◀️ لینک خبر | شماره مسلسل: ۲۰۰۳۸
این گزارش ادامه میدهد که پس از این تذکر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ۱۳۹۹.۸.۲۷ نیز در ماده واحدهای با عنوان «مصوبه نحوه جذب منابع انسانی در مشاغل آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش» مصوب کرد که وزارت آموزش و پرورش مکلف است منابع انسانی مورد نیاز خود را صرفاً از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر فنی شهید رجایی تأمین نماید. مجلس شورای اسلامی نیز در پی این مصوبات در بند «ب» و «ت» ماده (۸۸) قانون برنامه هفتم پیشرفت هرگونه بکارگیری نیروی جدید از طریق خرید خدمات آموزشی، حقالتدریس آزاد و آموزشیار نهضت سوادآموزی (بجز افرادی که تحت این عناوین در پنجسال گذشته حداقل یک¬سال تحصیلی بهصورت ۲۴ ساعت در هفته شاغل در آموزش و پرورش بوده¬اند ) را ممنوع و تأکید کرد که جذب و تربیت نیروهای مورد نیاز در مشاغل آموزشی و پرورشی منحصراً از طریق دانشگاههای فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجائی با تقویت زیرساختها و ظرفیتها و توسعه کمّی و کیفی آنها صورت میگیرد. ``` ``` پژوهانه| پایگاه نشر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
📲 بـــــلــــه | ایـــتــــا
هدایت شده از پژوهانه| مرکز پژوهشهای مجلس
20038.pdf
2.85M
#سند_پژوهشی | چالش های تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمات آموزشی، حق التدریس و آموزشیاران
پژوهانه| پایگاه نشر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
📲 بـــــلــــه | ایـــتــــا
هدایت شده از پژوهانه| مرکز پژوهشهای مجلس
#گزارش_کارشناسی | ضرورت توجه به نسل آینده و شناخت ویژگی های متمایز آن
◀️ لینک خبر | شماره مسلسل: ۱۹۴۶۲
این گزارش توضیح میدهد که نسل نوجوان، در تقسیمات قانونی و وزارتخانه ای به دو گروه تقسیم شده و احاله شدهاند؛ سنین ۱۲ تا ۱۵ سال به کودکی احاله شدهاند و در قالب سند ملی کودک و نوجوان آورده شده و یا در قالب افراد نیازمند آموزش، به وزارت آموزش و پرورش سپردهشدهاند و سنین ۱۵ تا ۱۹ سال به جوانان احاله شدهاند و به سازمان ملی جوانان و در دوره اخیر به وزارت ورزش و جوانان سپردهشدهاند. در تقسیمات وزارت ورزش و جوانان نیز دوره ۱۵ تا ۱۸ سال بهعنوان دوره جوانی نگریسته شده است و نیازهای خاص دوره نوجوانی در آن لحاظ نمیشود و بهعنوان یکی از دورههای زیرمجموعه جوانی به آن نگریسته میشود.``` پژوهانه| پایگاه نشر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
📲 بـــــلــــه | ایـــتــــا