هدایت شده از حکمرانی فرهنگی
📬 #اطلاعیه
●یکی از افتخارات و پژوهش های مجموعه «حکمرانی فرهنگی» تهیه و تکمیل روزانه «اطلس فرهنگی کشور» می باشد. شما در اینجا می توانید نهادها، ساختارها، مراکز، موسسات فرهنگی، هنری و رسانه ای کشور را به راحتی مشاهده کنید.
🏷 جهت مشاهده لمس کنید
●در این ایام بر روی «کنشگری انتخابات» متمرکز هستیم.شما میتوانید جهت دسترسی به این بسته محتوایی و عملیاتی به ادرس کانال این مجموعه مراجعه کنید
🗳 جهت مشاهده لمس کنید
╰┈➤ ❝[@cultural_governance] ❞
پژوهشکده راهبردی نوآیند
کارگاه آموزشی 🔹 تربیت کریمانه دختران 💡برای آگاهی و همراهی بهتر با کودک و نوجوان، چراغی افروخته ایم
#گزارش_برخط
کارگاه تربیت کریمانه دختران🌱
🔹با حضور کارشناس محترم جناب آقای دکتر نمازی
🔸ویژه والدین کودکستان تا نهم
دوشنبه ۱۴۰۳/۹/۵
➕ [ رهیاری و توانمندسازی خانواده ]
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
🔷 @borna_group
هدایت شده از مرکز توسعه صلاحیتهای حرفهای تدریس (TDC)
20.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📢اولین مدرسه جامع توسعه صلاحیتهای حرفهای تدریس
📙 مدرسه در دو سطح عمومی و تخصصی با شش بعد تدریس طی یک سال به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.
🥇توضیحات دکتر مهدی رحمانی در مورد شرایط و شیوه ثبت نام در مدرسه
🎯علاقمندان میتوانند از طریق سایت stjob.ir اقدام به ثبت نام کنند.
🌐 ثبت نام کل مدرسه (۱۲۰ ساعت)
🌐 ثبت نام درصرفاً سطح عمومی (۱۶ ساعت)
🌐 ثبت نام در صرفاً سطح تخصصی (۱۰۴ ساعت)
🌐 ثبت نام در صرفاً یک کارگاه آموزشی (۲ ساعت)
همچنین امکان پرداخت هزینه به صورت اقساطی نیز وجود دارد و علاقمندان می توانند هزینه ثبت نام را در چهار قسط پرداخت کنند.
اطلاعات بیشتر در وب سایت مدرسه
📌https://eitaa.com/TDCcenter
هدایت شده از پژوهانه| مرکز پژوهشهای مجلس
#گزارش_کارشناسی | مرکز پژوهش های مجلس بررسی کرد؛ تکلیف دولت های کشورهای منتخب در حمایت از آموزش عالی
🔻دفتر مطالعات آموزش و فرهنگ این مرکز در گزارشی با عنوان «بررسی و مطالعه تکلیف دولتها در حمایت از آموزش عالی در پرتو قوانین و مقررات کشورهای منتخب» مطرح میکند که در اجرای تکلیف دولت براساس اصل سیام قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران راجع به تسهیل، تعمیم و گسترش وسایل آموزش عالی بهصورت رایگان تا سرحد خودکفایی کشور و با توجه به محدودیتهای بودجهای دولت از یکسو و کارآمدسازی اداره دانشگاه و توزیع عادلانه منابع و امکانات، بهنظر میرسد تبیین حدود تکلیف دولت در حمایت از آموزش عالی بهخصوص از منظر حقوقی، میتواند افقهای روشنی را بهویژه در عرصه بودجهای و مدیریتی بگشاید. در این مسیر، بهرهمندی از تجارب نظامهای حقوقی دیگر کشورها از طریق بررسی قوانین و مقررات آنها، ضرورت دارد.
◀️ لینک خبر | شماره مسلسل: ۲۰۲۴۷
پژوهانه| پایگاه نشر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
📲 بـــــلــــه | ایـــتــــا
هدایت شده از پژوهانه| مرکز پژوهشهای مجلس
20247.pdf
3.95M
#سند_پژوهشی | بررسی و مطالعه تکلیف دولت ها در حمایت از آموزش عالی در پرتو قوانین و مقررات کشورهای منتخب
پژوهانه| پایگاه نشر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
📲 بـــــلــــه | ایـــتــــا
هدایت شده از پژوهانه| مرکز پژوهشهای مجلس
#گزارش_کارشناسی | مرکز پژوهش های مجلس بررسی کرد؛ راهکارهای تقویت نظام آموزش و پرورش رسمی عمومی
🔻دفتر مطالعات آموزش و فرهنگ این مرکز در گزارشی با عنوان «بررسی راهکارهای تقویت نظام آموزشوپرورش رسمی عمومی» مطرح میکند که تحول در نظام آموزشوپرورش رسمی عمومی نیازمند تغییراتی زیرساختی و ایجاد بسترهایی است که بتوان طی آن وزارت آموزشوپرورش را چابک ساخت. درحالحاضر این وزارتخانه با تمرکز شدید اختیارات در ستاد مواجه است و این مسئله باعث شده نهتنها مدیران استانی فاقد اختیارات کافی برای ایجاد تحول در استانها و مدارس باشند، بلکه موجب شده که همواره وزیر آموزشوپرورش و معاونان او، عمده وقتشان را برای حل چالشهایی روزمره اختصاص دهند.
◀️ لینک خبر | شماره مسلسل: ۲۰۱۴۱
پژوهانه| پایگاه نشر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
📲 بـــــلــــه | ایـــتــــا
هدایت شده از پژوهانه| مرکز پژوهشهای مجلس
20141.pdf
3.23M
#سند_پژوهشی| بررسی راهکارهای تقویت نظام آموزش و پرورش رسمی عمومی
پژوهانه| پایگاه نشر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
📲 بـــــلــــه | ایـــتــــا
هدایت شده از پژوهانه| مرکز پژوهشهای مجلس
#گزارش_کارشناسی | مرکز پژوهش های مجلس بررسی کرد؛ تربیت دینی دانش آموزان در نظام آموزش و پرورش کشور
🔻 دفتر مطالعات آموزش و فرهنگ این مرکز در گزارشی با عنوان «تربیت دینی دانشآموزان در نظام آموزش و پرورش کشور؛ وضعیتسنجی، چالشها و الزامات سیاستی» مطرح میکند که تعلیم و تربیت بهمعنای عام آن- مسئله بنیادین نظام جمهوری اسلامی بوده و به عقیده رهبران انقلاب اسلامی، اصلاح فرهنگ- اساس ملت بوده و مبدأ همه خوشبختیها و بدبختیهای مردم در گرو اصلاح آن است. وزارت آموزش و پرورش مهمترین نهاد رسمی آموزش و تربیت کشور است و براساس اسناد بالادستی آن، رسالت خود را پرورش تربیتیافتگانی مؤمن، معتقد به معاد و متعهد به مسئولیتها و وظایف در برابر خدا، خود و دیگران، ولایتمدار و وفادار به ارزشهای اسلامی میداند.
◀️ لینک خبر | شماره مسلسل: ۲۰۱۲۱
پژوهانه| پایگاه نشر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
📲 بـــــلــــه | ایـــتــــا
هدایت شده از پژوهانه| مرکز پژوهشهای مجلس
20121.pdf
1.67M
#سند_پژوهشی| تربیت دینی دانش آموزان در نظام آموزش و پرورش کشور
پژوهانه| پایگاه نشر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
📲 بـــــلــــه | ایـــتــــا
هدایت شده از پژوهانه| مرکز پژوهشهای مجلس
19563.pdf
4.09M
#سند_پژوهشی | گزارش عملکرد بودجه وزارت آموزش و پرورش تا پایان آبان امسال
پژوهانه| پایگاه نشر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
📲 بـــــلــــه | ایـــتــــا
هدایت شده از پژوهانه| مرکز پژوهشهای مجلس
19563.mp3
1.66M
#رادیو_پژوهانه | گزارش عملکرد بودجه وزارت آموزش و پرورش تا پایان آبان امسال
پژوهانه| پایگاه نشر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
📲 بـــــلــــه | ایـــتــــا