هدایت شده از پژوهانه| مرکز پژوهشهای مجلس
20247.pdf
3.95M
#سند_پژوهشی | بررسی و مطالعه تکلیف دولت ها در حمایت از آموزش عالی در پرتو قوانین و مقررات کشورهای منتخب
پژوهانه| پایگاه نشر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
📲 بـــــلــــه | ایـــتــــا
هدایت شده از پژوهانه| مرکز پژوهشهای مجلس
#گزارش_کارشناسی | مرکز پژوهش های مجلس بررسی کرد؛ راهکارهای تقویت نظام آموزش و پرورش رسمی عمومی
🔻دفتر مطالعات آموزش و فرهنگ این مرکز در گزارشی با عنوان «بررسی راهکارهای تقویت نظام آموزشوپرورش رسمی عمومی» مطرح میکند که تحول در نظام آموزشوپرورش رسمی عمومی نیازمند تغییراتی زیرساختی و ایجاد بسترهایی است که بتوان طی آن وزارت آموزشوپرورش را چابک ساخت. درحالحاضر این وزارتخانه با تمرکز شدید اختیارات در ستاد مواجه است و این مسئله باعث شده نهتنها مدیران استانی فاقد اختیارات کافی برای ایجاد تحول در استانها و مدارس باشند، بلکه موجب شده که همواره وزیر آموزشوپرورش و معاونان او، عمده وقتشان را برای حل چالشهایی روزمره اختصاص دهند.
◀️ لینک خبر | شماره مسلسل: ۲۰۱۴۱
پژوهانه| پایگاه نشر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
📲 بـــــلــــه | ایـــتــــا
هدایت شده از پژوهانه| مرکز پژوهشهای مجلس
20141.pdf
3.23M
#سند_پژوهشی| بررسی راهکارهای تقویت نظام آموزش و پرورش رسمی عمومی
پژوهانه| پایگاه نشر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
📲 بـــــلــــه | ایـــتــــا
هدایت شده از پژوهانه| مرکز پژوهشهای مجلس
#گزارش_کارشناسی | مرکز پژوهش های مجلس بررسی کرد؛ تربیت دینی دانش آموزان در نظام آموزش و پرورش کشور
🔻 دفتر مطالعات آموزش و فرهنگ این مرکز در گزارشی با عنوان «تربیت دینی دانشآموزان در نظام آموزش و پرورش کشور؛ وضعیتسنجی، چالشها و الزامات سیاستی» مطرح میکند که تعلیم و تربیت بهمعنای عام آن- مسئله بنیادین نظام جمهوری اسلامی بوده و به عقیده رهبران انقلاب اسلامی، اصلاح فرهنگ- اساس ملت بوده و مبدأ همه خوشبختیها و بدبختیهای مردم در گرو اصلاح آن است. وزارت آموزش و پرورش مهمترین نهاد رسمی آموزش و تربیت کشور است و براساس اسناد بالادستی آن، رسالت خود را پرورش تربیتیافتگانی مؤمن، معتقد به معاد و متعهد به مسئولیتها و وظایف در برابر خدا، خود و دیگران، ولایتمدار و وفادار به ارزشهای اسلامی میداند.
◀️ لینک خبر | شماره مسلسل: ۲۰۱۲۱
پژوهانه| پایگاه نشر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
📲 بـــــلــــه | ایـــتــــا
هدایت شده از پژوهانه| مرکز پژوهشهای مجلس
20121.pdf
1.67M
#سند_پژوهشی| تربیت دینی دانش آموزان در نظام آموزش و پرورش کشور
پژوهانه| پایگاه نشر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
📲 بـــــلــــه | ایـــتــــا
هدایت شده از پژوهانه| مرکز پژوهشهای مجلس
19563.pdf
4.09M
#سند_پژوهشی | گزارش عملکرد بودجه وزارت آموزش و پرورش تا پایان آبان امسال
پژوهانه| پایگاه نشر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
📲 بـــــلــــه | ایـــتــــا
هدایت شده از پژوهانه| مرکز پژوهشهای مجلس
19563.mp3
1.66M
#رادیو_پژوهانه | گزارش عملکرد بودجه وزارت آموزش و پرورش تا پایان آبان امسال
پژوهانه| پایگاه نشر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
📲 بـــــلــــه | ایـــتــــا
پژوهشکده راهبردی نوآیند
به یاد خدا 👈 آموزش ابتدایی در عصر دیجیتال 👌پیشران ها و سناریوهای آینده 🔰 دکتر الهام یوسفی همدانی و ه
JEI_Volume 20_Issue 4_Pages 149-172.pdf
568.5K
راهبردهای یاددهی و یادگیری در نسل آلفا : رویکردی آینده پژوهانه
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
🔷 @borna_group
#گزارش_برخط
تربیت سایبری دختران و پسران
🔹با حضور کارشناس محترم جناب آقای دکتر سید سعید حسینی
کارشناس رسانه و فعال فضای سایبر
عضو هیات اندیشهورز نوآیند
🔸ویژه والدین پنجم تا نهم
چهارشنبه ۱۴۰۳/۹/۷
➕ [ رهیاری و توانمندسازی خانواده ]
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
🔷 @borna_group