eitaa logo
پژوهشکده راهبردی نوآیند
534 دنبال‌کننده
173 عکس
23 ویدیو
64 فایل
پژوهشکده راهبردی نوآیند دانشگاه اصفهان ✔️حوزه فعالیت: یادگیری و تعالی سرمایه انسانی و سازمانی 🌐 مستقر در دانشگاه اصفهان 🆔 رییس آقای دکتر داود اسماعیلی @davod_esmaeili 🆔 مسئول شورای راهبردی آقای دکتر حامد سعادت پور @hamed_saadatpour
مشاهده در ایتا
دانلود
19462.pdf
3.19M
| ضرورت توجه به نسل آینده و شناخت ویژگی های متمایز آن پژوهانه| پایگاه نشر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی 📲 بـــــلــــه | ایـــتــــا
انا لله و انا الیه راجعون روح ملکوتی رهبر مقاومت سید حسن نصرالله ، به یاران شهیدش پیوست. ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 💠 @UI_noaiand 💠 @UiResearch 📳 @borna_group
سازمان‌هایی هستند که تحقیقات، تحلیل‌ها و مشاوره‌های داخلی و بین‌المللی مربوط به سیاست‌گذاری را در طی تلاشی برای تصمیم‌گیری آگاهانۀ‌ سیاست‌گذاران و عموم سازمان‌هایی که تحقیقات و تحلیل‌هایی را درباره سیاست‌گذاری عمومی، انجام می‌دهند. به عبارت دیگر می‌توان مدعی شد که اندیشکده‌ها مؤسساتی به شمار می‌آیند که پژوهش‌های سازمان‌یافته در راستای اهداف سیاست‌گذارانه سامان می‌دهد که شامل تحلیل و به‌دست‌دادن بسته‌های توصیه در مورد مسأله‌های بومی و بین‌المللی می‌گردد. اهداف این‌ سازمان‌ها، یاری‌رساندن به سیاست‌گذاران در راستای توانمندسازی آن‌ها در تصمیم‌گیری‌ها است. در حقیقت، تولید و به اشتراک‌گذاری ایده‌های سیاست‌گذارانه – که می‌توان آن را مهمترین رسالت اندیشکده‌ها تلقی کرد می‌تواند نگاه سیاست‌گذاران را در قبال مسأله‌های اساسی گوناگون دگرگون کند. این تغییر نگرش ممکن است از مسیر مطرح‌ساختن مسأله‌های جدید و متفاوت و راه‌حل‌های بدیل خودش را نشان بدهد. اندیشکده‌ها را از حیث تاثیرگذاری می توان در سه لایه طبقه‌بندی کرد: ۱) طرح‌بندی ایده‌ها و مسائل ۲) تهیۀ سیاست‌های بدیل ۳) شکل‌دهی به تصمیم‌سازی ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 💠 @UI_noaiand 💠 @UiResearch 📳 @borna_group
📝 نظر شما چیه؟؟ شاید شما هم این حکم حضرت آقا را پس از شهادت سید حسن نصرالله خوانده باشید: 🔹 بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند. ۱۴۰۳/۷/۷ 🔰 با توجه به این حکم تا زمانیکه حضور فیزیکی در جنگ مهیا نباشد ما به عنوان چه نقشی باید ایفا کنیم؟ منتظر ایده‌های تربیتی شما در هستیم؟ اینجا در خدمتیم👇 @bartar_app_admin ••••✾• 🎲 🏆 🎲 •✾•••• 🥇برتر | محلی برای اشتراک‌گذاری درس‌نامه‌های تربیتی 🆔 @bartar_app
هدایت شده از باشگاه شهراندیشان
فراخوان عضویت در باشگاه شهراندیشان و شبکه تسهیلگران باشگاه شهراندیشان | شبکه جهانی تعالی و حل مسائل شهری 🔷 فعالیت های باشگاه: ۱ـ گفتگوهای شهراندیشی ۲ـ مناظره های شهری ۳ـ مسئله شناسی و ایده پردازی ۴ـ تصمیم سازی جمعی (مباحثه جمعی، اظهار نظر کیفی و کمّی) 🔷 محورهای موضوعی: ۱ـ اقتصاد شهری ۲ـ حکمرانی و برنامه ریزی ۳ـ حمل و نقل و ترافیک ۴ـ خدمات شهری ۵ـ فرهنگی و اجتماعی ۶ـ مخاطب محوری ۷ـ محیط زیست و سلامت شهری ۸ـ معماری و شهرسازی ۹ـ هویت و برند شهری 🔷 مزایای عضویت: 🔸حضور و مشارکت در کارگروه‌های تخصصی 🔸ارتباط و همکاری با شبکه ها و نهادهای مرتبط 🔸دریافت گواهینامه و کارت عضویت در باشگاه 🔸حق تقدم عضویت در مجمع جهانی شهراندیشان 🔸بهره‌مندی از امتیازات باشگاهی 🔸تسهیل در ارتباط و دیدار با مدیران شهری 🌐 لینک ثبت نام: https://urbantc.com/register/users 📞 اطلاعات بیشتر: تماس با ۱۳۷ / پیام به ۰۹۱۳۲۰۴۲۹۸۵ 📌لطفا در کانال شهراندیشان عضو شوید: https://eitaa.com/lsfahan_urban_thinking_club
هدایت شده از باشگاه شهراندیشان
📢فراخوان مشارکت نخبگان و خبرگان در تدوین برنامه جامع شهر اصفهان برنامه جامع شهر اصفهان با مشارکت نخبگان و خبرگان اصفهان تدوین می‌گردد. شهرآیند، بخشی از فرایند آینده‌نگاری در مرحله‌ی تدوین دستورکار برنامه است که جهت انجام آن دو پرسشنامه طراحی شده است. 📌از جنابعالی خواهشمندیم با تکمیل این پرسشنامه‌‌ها، در تبیین اولویت‌بندی ظرفیت‌ها و مشکلات شهر اصفهان مشارکت نمایید. 🌐 پرسش‌نامه اولویت‌بندی مشکلات: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSckrBDZAnpVPatOnRiklnecSFMYjILL3Sqn-iSLV6anUUAbpg/viewform?usp=sf_link 🌐 پرسش‌نامه اولویت‌بندی ظرفیت‌ها: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeOB70gEIXh4tM9QabJdZs4zNv8xm3Pf_snY6wLskmk523Fqg/viewform?usp=sf_link ⏰ مهلت تکمیل پرسش نامه: پایان روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه
az_tanidegi_ta_asimegi_end.pdf
4.58M
اضطراب جدایی کودکان والدین عزیزی که در این روزهای آغازین مهر ، درگیر اضطراب فرزند هستید لطفا با ما همراه باشید. ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 💠 @UI_noaiand 💠 @UiResearch 📳 @borna_group
کتاب‌ «کانون مدرسه»ـ سازمان مدارس صدرا.pdf
7.61M
💠 نسخه الکترونیکی کتاب «کانون مدرسه» منتشر شد! 📌 کتاب کانون مدرسه که به همت معاونت پرورشی سازمان مدارس صدرا به عنوان الگوی پیشنهادی فعالیت های تابستانه مدارس نگاشته شده است در اولین دورهمی مدار رونمایی و به شرکت کنندگان تقدیم شد. این کتاب که عملیات محور و ناظر به بوم مدرسه تهیه شده به ارکان یک کانون مدرسه، گام های اجرایی تأسیس و رشد یک کانون در مدرسه می‌پردازد. 💢جهت دریافت پیوست ها و ضمیمه های این کتاب و همچنین دریافت راهنمایی، می توانید به شناسه کاربری معاونت پرورشی سازمان مدارس صدرا به نشانی @parvareshy_sadra پیام دهید. ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 💠 @UI_noaiand 💠 @UiResearch 📳 @borna_group
🗺🌱 نقشه راه تحول «برای اجرای سند تحوّل یک نقشه‌ی راه لازم است؛ این نقشه‌ی راه تا حالا تنظیم نشده؛ برای همین هم هست که از سند تحوّل در کف مدرسه خبری نیست. سند تحوّل چیز خوبی است، حرفهای بسیار خوبی در آن هست، امّا در واقعیّت، در محیط تعلیم و تربیت، انسان اثری و نشانی از سند تحوّل نمی‌بینید!» دیدار معلمان با مقام معظم رهبری ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 💠 @UI_noaiand 💠 @UiResearch 📳 @borna_group
| مفاهیم و چالش های داده حکومتی باز ◀️ لینک خبر | شماره مسلسل: ۲۰۰۳۲ در این گزارش آمده است که انتشار داده‌ها چالش‌هایی را نیز به‌همراه دارد؛ ازجمله آنکه تمیز کردن داده‌ها و رساندن آنها به استانداردهای قابل‌ انتشار نیازمند صرف هزینه قابل‌توجه بوده و تأمین این هزینه ممکن است برای بخش دولتی ایجاد چالش کند. لذا لازم است تا هزینه‌های این امر به‌نحوی از طریق متقاضیان داده باز تأمین شود. این گزارش توضیح می‌دهد که درمجموع می‌توان دو جریان خط‌مشی برای انتشار داده باز لحاظ کرد: ۱. خط‌مشی آزادی اطلاعات، ۲. خط‌مشی داده حکومتی باز. تفاوت عمده این دو جریان در آن است که داده‌ حکومتی باز دربردارنده انتشار اطلاعات به‌صورت پیش‌دستانه است، اما آزادی اطلاعات مبتنی‌بر درخواست بوده و لذا داده حکومتی باز، سیاستی کاراتر و به‌روزتر در زمینه انتشار داده‌های حکومتی است، زیرا بدین‌ترتیب اطلاعات به‌صورت پیش‌فرض منتشر می‌شود و با توجه به اینکه دسترسی به داده‌ها معطل پاسخ به درخواست صورت گرفته نمی‌باشد، امکان استفاده بیشتری از داده‌ها وجود دارد. ``` ``` پژوهانه| پایگاه نشر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی 📲 بـــــلــــه | ایـــتــــا
20032.pdf
3.45M
| مفاهیم و چالش های داده حکومتی باز پژوهانه| پایگاه نشر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی 📲 بـــــلــــه | ایـــتــــا