eitaa logo
پژوهشکده راهبردی نوآیند
535 دنبال‌کننده
172 عکس
23 ویدیو
64 فایل
پژوهشکده راهبردی نوآیند دانشگاه اصفهان ✔️حوزه فعالیت: یادگیری و تعالی سرمایه انسانی و سازمانی 🌐 مستقر در دانشگاه اصفهان 🆔 رییس آقای دکتر داود اسماعیلی @davod_esmaeili 🆔 مسئول شورای راهبردی آقای دکتر حامد سعادت پور @hamed_saadatpour
مشاهده در ایتا
دانلود
به یاد خدا 👈 پنجاه ابزار عالی برای کوچینگ 👌جعبه ابزاری کامل برای توسعه و توانمندسازی افراد 🔰 گیلیان جونز و همکاران دکتر زینب ایزدیان _ دکتر حامد سعادت پور ✍️با مقدمه: حجت الاسلام محمد قطبی 📚📚📚 معرفی کتاب جعبه ‌ابزار کوچینگ حاویِ گلچینی از فرم‌ها و مدل‌ها و تمرینات است و توضیح می‌دهد چطور و چه زمانی از آن‌ها استفاده شود. این جعبه‌ابزار به‌گونه‌ای طراحی شده است که بتواند به‌عنوان سندِ منبع، عمل کند. به‌طوری که شما بتوانید در زمان لازم، موضوعات را در آن کندوکاو کنید. هر ابزار حاویِ یک مرور کلی و یک نمودار مدل است که واژه‌ها و تصویر کلیِ به‌کار‌رفته در آن را تشریح می‌کند. قبل از اینکه نتیجه بگیرید ابزارهای این کتاب فقط برای مربی‌های حرفه‌ای است، بیشتر فکر کنید. ابزارهای این کتاب به‌صورت ساده و نیز به‌منظور کاربردی‌بودن، نوشته و طراحی شده‌اند تا به شما در ایجاد و توسعۀ سبک خاص خودتان برای حمایت از دیگران کمک کنند؛ بنابراین شما پس از خواندن این ابزارها، می‌توانید به‌سرعت آن‌ها را به‌کار بگیرید. محصول [ ] دانشگاه اصفهان 💠 @UI_noaiand 💠 @UiResearch 📳 @borna_group خرید از طریق : انتشارات حدیث ☎️ تلفن: 09133165543 💠 @hadisbook 🌐 http://hadisbook.ir/
16.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از خوب به عالی ... چه چیزی یک معلم خوب را عالی می کند❓ ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 💠 @UI_noaiand 💠 @UiResearch 🔷 @borna_group
JCR_Volume 3_Issue 1_Pages 17-65.pdf
884.1K
بررسی تطبیقی فعالیت های فوق برنامه در مدارس ایران و جهان ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 💠 @UI_noaiand 💠 @UiResearch 🔷 @borna_group
JGEOQ_Volume 12_Issue 49_Pages 221-237.pdf
500.9K
بررسی تطبیقی شاخص های توسعه در آموزش و پرورش ایران و سنگاپور ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 💠 @UI_noaiand 💠 @UiResearch 🔷 @borna_group
💠 شهادت نصرالله؛ آغاز نصرالله 🔹مگر کسی که شهید می‌شود دستش بازتر نیست؟! مگر ممکن است سید حسن که عمرش را برای اسلام و مسلمانان وقف کرده بود، بعد از شهادت که اتفاقاً قدرتش بیشتر است، به فکر مردم مظلوم لبنان و فلسطین نباشد؟! اصلاً خود سید مقاومت مسیر شهادت را مسیر پیروزی حزب الله می‌دانست. 🔸سید عزیز! در یکی از آخرین سخنرانی‌هایت در روز اربعین سالار شهیدان، آن لحظه که این جملات پاک بر زبان مبارکت جاری شد و فریاد زدی «خون ما که به ناحق ریخته شده است، بر این شمشیر پیروز می‌شود»، چه دعایی کردی؟ شاید آنجا برای خودت هم دعا کردی. شاید دعا کردی خدایا خون من هم... . شاید می‌دانستی و اصلا خون خودت را گفتی که بر شمشیر رژیم منحوس اسرائیل پیروز است. شاید خون خودت اسم رمز پیروزی است: «لبیک یا نصرالله». ✍🏻 به قلم دکتر ابراهیم راستیان | پژوهشگر حلقه مدرسه مرکز رشد 📄 مطالعه متن کامل یادداشت (ع) ➖➖➖➖➖ ✅ مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) 🌐 Rushd.ir 🆔 @rushdisu
چگونه افراد معتاد به یادگیری می شوند؟ در فرآیند آموزش و یادگیری در عموم مدارس، 🔎 یافتم ... یافتم ... می دونی امروز چی یاد گرفتم ؟ 📌به مرور تبدیل می شود به : کی تعطیل میشیم؟ کی آخر هفته میشه؟ حالا لازمه این رو بدونیم یا در امتحان میاد؟ 📍به نظرتون آیا چنین شخصی را می توان وادار به یادگیری یا مجبور به درک اهمیت آن کرد؟! قطعا خیر ... 📚 از جهت علمی ثابت شده است که: ۱. کودکان برای یادگیری نیازی به پاداش ندارند. ۲. در تمام سنین، تاثیر انگیزه درونی در یادگیری و موفقیت تحصیلی، نیرومندتر از پاداش است. ۳. پاداش در ازای یادگیری، انگیزه درونی را تضعیف می کند. هرچقدر با ملاک های بیرونی یادگیری را دنبال کنیم، مانع درگیری خودجوش و مشارکت فعال در امر آموزش می شویم. و بلکه بیشتر موجب نگرش منفی نسبت به یادگیری کیفی و عمیق خواهیم شد. 🗞 اما چرا ما روشهای متداول را کنار نمی گذاریم؟ ۱. نمی‌دانیم روش جایگزین چیست. ۲. وقت کم، فرصت تعامل را کم می کند. ۳. شیوه های کنترلی و تهدیدی، ناشی از عجز و ناتوانی است. ۴. اگر از بالادستی تحت فشار باشد، کنترل بیشتر می شود. ❓سوال شایع این است: پس چگونه در کودکان انگیزه ایجاد کنیم؟! 🔺این برداشت نادرست از مفهوم انگیزه هست و در چهارچوب کنترل گری است... ما فقط می توانیم و باید زمینه ها را ایجاد کنیم 🚨♾ با نمره گرایی مخالفت کنید! ۱. لااقل تعداد تکالیفی که قرار است به آنها نمره و امتیاز دهید را محدود کنید! ۲. تعداد رتبه ها را به دو رتبه کاهش دهید. عالی ، هنوز کامل نیست. ۳. در حین یادگیری هرگز نمره ندهید. ۴. هرگز به تلاش دانش آموز، نمره ندهید. ۵. هرگز نمرات یا امتیازات را روی منحنی نبرید. ۶. دانش آموزان را در روند ارزشیابی شرکت دهید. 〰 🧩 و بالعکس، یادگیری به عنوان یک کشف را ترویج کنید: ۱. شرایط یادگیری فعال را فراهم کنید. ۲. دلیل انجام تکالیف را بیان کنید. ۳. کنجکاوی ها را برانگیزید. ۴. خود یک الگو باشید و یادگیری ها و نکات جالب را به اشتراک بگذارید. ۵. از اشتباهات استقبال کنید. و از ۳ اصل کلیدی انگیزش، غافل نشوید : - همکاری ، یادگیری گروهی و مشارکتی - محتوا ، پرداختن به موضوعاتی که ارزش یادگیری دارند - اختیار ، استقلال در کلاس درس ✍ یادداشت ، حامد سعادت پور ╭┈────𖦹 عضو هیات اندیشه‌ورز نوآیند ╰─┈➤ 🆔 @hamed_saadatpour ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 💠 @UI_noaiand 💠 @UiResearch 📳 @borna_group
چلچراغ تربیت 🔹 اضطراب جدایی در مدرسه 🔸باحضور سرکار خانم شیخ بهایی مشاور کودک و نوجوان ▶️ جلسه برخط (آنلاین) از ساعت ۱۸:۱۵ عصر روز دوشنبه (۳۰ مهر ماه) 🔹در برنامه قرار ، برقرار است ... 🔸لینک ورود: https://gharar.ir/r/5ccc9bbb ➕ [ ره‌یاری و توانمندسازی خانواده ] ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 💠 @UI_noaiand 💠 @UiResearch 🔷 @borna_group
نه اینکه حرف نداریم و قلب‌مان سنگی‌است سکوت کردن‌مان از سر نفس تنگی‌است ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 💠 @UI_noaiand 💠 @UiResearch 🔷 @borna_group