#گزارش_برخط
کارگاه رمز و رازهای تربیت دینی🌱
🔹با حضور کارشناس محترم سرکار خانم عبدالهی
🔸ویژه مادران پایه سوم تا ششم
چهارشنبه ۱۴۰۳/۸/۳۰
➕ [ رهیاری و توانمندسازی خانواده ]
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
🔷 @borna_group
هدایت شده از میم مثل معلم
11.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📺رقابتهای فردی آری یا خیر؟
✏️نقد دکتر بطحایی، وزیر سابق آموزش و پرورش، به تدریس آقامعلم و پاسخ آقای دکتر جمشیدیان. شما با نظر کدوم داور همراه هستین؟؟
🎞قسمت ۳۴
🏫کلاسی به وسعت ایران
🪴میم مثل معلم از شبکه دوم سیما
📍سهشنبه تا جمعه ۱۷:۱۵
🔍 برای اطلاع از برنامه، شبکههای اجتماعی ما را دنبال کنید:👇🏻
https://zil.ink/mimmm_tv
#میم_مثل_معلم #آموزش #ریاضی #مطالعات_اجتماعی #فارسی #کلاس #چهارم #مشهد #رقابت
هدایت شده از جایزه معلم - Muallem prize
10.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 تیزر رسمی دومین دورهٔ «جایزه معلم» منتشر شد.
🔹 «جایزه معلم - Muallem Prize» عنوان جایزهای عامالمنفعه و مردمی است که بهطور سالانه توسط بنیاد تعلیموتربیت برهان، با مشارکت آموزشوپرورش و حمایت افراد و نهادها به یک یا چند معلم بهطور مشترک اهدا میشود. هدف از اهدای «جایزه معلم»، تکریم معلم و تقویت شأن اجتماعی معلم است.
🔰 همه معلمان و مربیان تا ۳۰ آذر ۱۴۰۳ میتوانند با مراجعه به وبگاه «جایزه معلم» نامزد دومین دوره «جایزه معلم» شوند. همچنین عموم مردم میتوانند معلمان تاثیرگذار را نامزد جایزه کنند.
🔻 کسب اطلاعات بیشتر، معرفی و ثبتنام:
🌐 muallemprize.ir
📌 «جایزه معلم» را دنبال کنید:
🌐 [بله] | [ایتا] | [شاد] | [تلگرام] | [اینستاگرام] | [آپارات] | [سایت]
هدایت شده از مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع)
💠 به حاشیه رفتن یک متن!
🔰 مروری بر عناصر کتاب و کتابخوانی در ایران
🔹 کتابخوانی، قلب تپنده فرهنگ و آگاهی هر جامعهای است که البته در ایران، با چالشهای جدی مواجه شده است. کاهش سرانه مطالعه، تغییر ذائقههای فرهنگی، فشارهای اقتصادی که زودتر از هر چیز، کتاب را از سبد مصرف خانوار خارج میکند و نبود سیاستهای منسجم برای ترویج کتابخوانی، این عادت حیاتی را در نقطهای حساس قرار داده است. این یادداشت با ابتناء بر دادههای «پانل ملی متا» نگاهی به وضعیت فعلی کتابخوانی در ایران انداخته و در نهایت راهکارهایی عملی نیز در مسیر احیای این فرهنگ ارزشمند پیشنهاد میدهد.
🔸 آمارها نشان میدهد که ۳۴ % از مردم ایران در ماه گذشته هیچ کتابی نخواندهاند و از آن سو، ۴۸% مردم بهنوعی با کتاب در طول هفته یا ماه درگیر هستند. این نکته پتانسیل بالای فرهنگسازی و سیاستگذاری هدفمند را برجسته میکند. ظرفیتها و فرصتهای بسیاری که لازم است در اولویت قرار بگیرد و ارادهای برای توجه به آن وجود داشته باشد!
🔹 ترکیب فناوریهای نوین با روشهای سنتی، کاهش هزینهها و فرهنگسازی گسترده، میتواند این فرهنگ را از حاشیه به مرکز زندگی ایرانیان بازگرداند. آینده کتابخوانی نهتنها برای فرد، بلکه برای کل جامعه بستگی به تصمیمهای امروز ما دارد. کتاب همچنان کلید آگاهی و پیشرفت خواهد بود، اگر آنها را دوباره در دستان مردم قرار دهیم.
✍🏻 مرکز تحلیل اجتماعی (متا) مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع)
📄 مطالعه متن کامل یادداشت
📌 منتشرشده درصفحه نخست جام جم آنلاین
#متا
#هسته_افکارعمومی_و_تغییرات_فرهنگی
➖➖➖➖➖
✅ #مرکز_رشد_دانشگاه_امام_صادق (ع)
🌐 Rushd.ir
🆔 @rushdisu
هدایت شده از رویداد بینالمللی الفتا
🔶️ رویداد الفتای مقاومت
گردآوری و بهاشتراکگذاری تجربیات معلمان، مربیان، مدیران و هنرآموزان سراسر کشور در موضوع ظلمستیزی، با تأکید بر مسألهی فلسطین.
🔷️مهلت ثبت تجربیات، ۱۶ آذر ماه
🔶️ برای ثبت تجربیات و کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای alefta.ir مراجعه نمایید.
#الفتای_مقاومت
#فلسطین
#محور_مقاومت
#ظلم_ستیزی
@alefta
هدایت شده از رویداد بینالمللی الفتا
شیوهنامه الفتای مقاومت .pdf
4.81M
♦️ بخشنامه و شیوهنامه رویداد الفتای مقاومت
🔺معلمان، مدیران، معاونان، هنرآموزان و عوامل تربیتی و آموزشی مدارس سراسر کشور میتوانند تجربیات مدرسه و کلاس درس خود را در موضوع ظلمستیزی با تأکید بر مسألهی فلسطین، در وبگاه رویداد ثبت نمایند.
مهلت ثبت تجربیات، ۱۶ آذرماه ۱۴۰۳
🌐 alefta.ir
#الفتای_مقاومت
#فلسطین
#محور_مقاومت
#ظلم_ستیزی
@alefta