سلام
به جهت چاپ و انتشار تولیدات و محصولات بنیادین، راهبردی و کاربردی در حوزه تعلیم و تربیت ویژه
دانش آموزان | والدین | معلمان و اساتید | مدیران مراکز آموزشی | سیاستگذاران و اندیشهورزان
انتشارات برنا به شماره پروانه ۱۸۷۳۹ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دریافت کرد.
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
9.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در جهان غیر حسین ، خبری نیست که نیست ...
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
به نام خدا
با سلام و احترام
به اطلاع می رساند میز فعالان تربیتی در ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور تقویت شبکه اساتید خود در سطح کشور، اقدام به شناسایی علاقمندان در این حوزه نموده است.
اساتید منتخب این شبکه، پس از شرکت در دوره های توجیهی جهت برگزاری کارگاه های توانمندسازی فعالان تربیتی در سراسر کشور به کارگرفته خواهند شد.
خواهشمندیم جهت بهره مندی بیشتر از ظرفیت فعالان حوزه تعلیم و تربیت، به انتشار این کاربرگ کمک فرمایید.
تکمیل این کاربرگ به معنای قطعیت همکاری نبوده و در صورت نیاز با شما تماس گرفته خواهد شد.
https://formafzar.com/form/fwqui
میز فعالان تربیتی
ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی
راهنما در پیام رسان ایتا : @Admintarbiati
بخشنامه تراز مدرسه.pdf
5.52M
متن کامل الگوی مفهومی، نقشه راه و راهنمای اجرای مدرسه تراز سند تحول بنیادین
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
📌 *معاونت پژوهشی دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات برگزار میکند:*
🔖 *مدرسه تابستانه «سیاستکاوی فرهنگی»*
(تأملی بر امتداد سیاستهای فرهنگی در جامعه ایران: از حوادث پاییز ۱۴۰۱ تا انتخابات ۱۴۰۳)
✅ *سرفصلهای دوره:*
- «تحلیلی بر الگوی کلان و مسائل سیاستگذاری فرهنگی در جمهوری اسلامی»
- «درآمدی بر سیاستهای فرهنگی حوزهٔ دینداری»
- «واکاوی مواجهه سیاستی با مسأله تنوع و تکثر فرهنگی»
- «بازخوانی سیاستهای فرهنگی جنسیتی و سیاستگذاری حوزهٔ زنان»
- «تحلیل و بررسی سیاستگذاری فرهنگی حوزهٔ پوشش و لباس»
- «تحلیل سیاستهای عرصهٔ مصرف رسانهای و زیست مجازی ایرانیان»
- «واکاوی سیاستهای فرهنگی حوزهٔ سبک زندگی»
- «سیاستهای فرهنگی بینانسلی و حوزهٔ جوانان»
- «تأملی بر سیاستهای فرهنگی قلمرو معماری و شهرسازی»
- «سیاستهای فرهنگی و نسبت آن با نابرابری اجتماعی»
- و ...
🔹 *زمان برگزاری دوره: ۱۳ لغایت ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
🔹دوره به صورت مجازی و برخط برگزار خواهد شد.*
🔸 *نکات:*
۱- هزینه شرکت در دوره: ۲۰۰ هزار تومان.(هزینه دوره برای دانشجویان دانشگاه امام صادق ۱۵۰ هزار تومان است).
۲- جهت ثبت نام از طریق نام کاربری @h_shojaee در پیامرسان بله اقدام نمایید.
۳- فرصت ثبتنام: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
🔹🔸🔹
دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق علیه السّلام
🟪نشست مصرف بازی رایانه ای نوجوانان در ایران و جهان
👤با حضور
🟣دکتر رویا صدیقی ( بازیساز و پژوهشگر حوزه بازی)
🟣دکتر ریحانه رفیع زاده (مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه بازی)
👤دبیر نشست:
سرکار خانم مهشید شهیدی
⏰️زمان:
دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳
از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰
🎦پخش زنده از پلتفرم اسکای روم
لینک ورود به نشست👇
https://www.skyroom.online/ch/cmba1/meratthinktank
📚اندیشکده راهبردی مرآت
https://eitaa.com/merat_thinktank
به یاد خدا
👈 آوردگاه
👌 نقشه راهبردی تربیت جهادی
🔰 دکتر علی نقش
📚📚📚 معرفی کتاب
ایمان، هجرت و جهاد شروط رسیدن به غایت تربیت اند. اگر این سهمرحله طی شود، به بالاترین درجه نزد خدای متعال می رسیم و این همان مقصد تربیتی ما است و تنها راه هم همین است.
تربیت جهادی یک روش خاص تربیتی نیست، بلکه تنها راه تربیت است و جز از این راه انسان به مقصد نخواهد رسید.
تربیت انسانهایی با روحیهی جهادی که همواره خود را در میدان تلاش و مبارزه میبینند، یکی از محورهای اصلی پیشرفت، استقلال و آزادی جوامع است. روحیهی جهادی منشأ پرکاری، کمتوقعی، بردباری و عمل خالصانه برای خداوند است. فقدان این روحیه، کمطاقتی، راحتطلبی، خمودگی و وادادگی جوامع را به دنبال میآورد. در نگاه قرآنی غایت در تربیت، پرورش انسان مؤمنِ مجاهد است، از این رو تربیت جهادی نسخهی کامل و نهایی در تربیت دینی است که منجر به پرورش مؤمنانِ مجاهد میشود.
محصول [ #پژوهشکده_راهبردی_نوآیند ] دانشگاه اصفهان
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
خرید از طریق : انتشارات حدیث
☎️ تلفن: 09133165543
💠 @hadisbook
🌐 http://hadisbook.ir/
#گزارش
📣 سهشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
کارسوق معلم پیشرو
با حضور دکتر محمد نیرو ، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد و معاون مجتمع صلحا تهران با هدف ارتقاء مهارت های معلمان در بهره گیری از هوش مصنوعی در آموزش
برنامه ریزی و اجرا شد.
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
📣 کارسوق معلم پیشرو
با حضور دکتر محمد نیرو
به هوش مصنوعی در آموزش مدرسه پرداخت.
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group
#گزارش
📣 پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
کارسوق : معلم معنابخش
با حضور دکتر سید روح الله موسوی زاده، عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان با هدف ارتقاء سلامت معنوی در معلم و دانش آموز
برنامه ریزی و اجرا شد.
┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄
[ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ]
#پژوهشکده_راهبردی_نوآیند دانشگاه اصفهان
#مجتمع_آموزشیتربیتیتحقیقاتی_برنا
💠 @UI_noaiand
💠 @UiResearch
📳 @borna_group