فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠ماجرای طلبه ای که زیاد نماز میخواند نقل از آیت الله یعقوبی.
به درگاه تو ای پادشاه
نآوردهام تحفهای جز گناه
.
.امام علی علیه السلام:
هيچ عملى نزد خداوند، محبوب تر از نماز نيست، پس هيچ كار دنيايى شما را در وقتنماز به خود مشغول ندارد
📚خصال، صفحه 621
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
📒 @ayatolahbahjat
🎨 #امیرالمؤمنین علی علیه السلام :
🎖 وَ قَالَ (عليه السلام):
لَا يَنْبَغِي لِلْعَبْدِ أَنْ يَثِقَ بِخَصْلَتَيْنِ الْعَافِيَةِ وَ الْغِنَي بَيْنَا تَرَاهُ مُعَافًي إِذْ سَقِمَ وَ بَيْنَا تَرَاهُ غَنِيّاً إِذِ افْتَقَرَ
🏵 تندرستی و دارایی :
و درود خدا بر او فرمود: سزاوار نیست كه بنده خدا به دو خصلت اعتماد كند، تندرستی، و توانگری، زیرا در تندرستی ناگاه او را بیمار بینی، و در توانگری ناگاه او را تهیدست.
📚 #نهج_البلاغه ، #حکمت ۴۲۶
✅ شاه کلید و رمز نجات از هلاکتِ قطعی در آخرالزمان
👈کلام نورانی امام حسن عسکری علیه السلام
وَ اللهِ لَیَغِیبَنَّ غَیبَهً لاَ یَنجُو فِیهَا مِنَ الهَلَکَة إلاَّ مَن ثَبَتَهُ اللهُ عزَّوَجلَّ عَلَی القَولِ بِإمَامَتِهِ وَ وَفَّقَهُ لِدُّعَاءِ بِتَعجِیلِ فَرَجِهِ؛
به خدا سوگند او غایب میشود یک غایب شدنی که در آن دوران غیبت، هیچکس از هلاکت رهایی نمییابد جز:
1️⃣ کسی که خداوند او را در اعتقاد به امامت او ثابت و استوار بدارد.
و
2️⃣او را برای دعا به تعجیل فرج آن حضرت موفق نموده باشد.
#امام_زمان
15.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 چرا در مورد نحوهی حکومت امام زمان(عج) گفتگو نمیکنیم؟
#امام_زمان
🚨تخریبچی، کانال اخبار خاص
🆔 @takhribchi110
♻ ثواب قرائت سوره واقعه در شب جمعه
🌷 #امام_صادق عليه السلام فرمودند :
كسي كه در هر شب #جمعه ، سوره #واقعه را بخواند ؛
خداوند او را دوست می دارد؛ محبت او را در دل همه مردم می افكند ،
هيچگاه در دنيا گرفتار فلاكت ، فقر ، نداری و آفتی از آفات دنيا نمی شود و از #دوستان_امیرالمؤمنین عليه السلام خواهد بود.
💓 اين سوره #مخصوص_امیرالمؤمنین عليه السلام است و هيچ کسی با او در آن شریک نيست.
📗 پاداش و مجازات ، شیخ صدوق(ره)
💖 اللهم صل علی امیرالمؤمنین علی ابن ابی طالب علیه السلام 💖
@Valayat61
14.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نماهنگ بسیار زیبا
⭕️ از خدا طلب فرزند کنید! فرزند را نذر امام زمان کنید!
#امام_زمان
🔰 #استاد_پناهیان
🎀پیامبر اکرم صلی الله و علیه و آله :
هرکس مؤمنی را غمگین کند سپس همه دنیا را به او بدهد، این کار جبران آن نخواهد کرد و پاداشی برای این کارش داده نمیشود.
اللهم عجل لولیک الفرج
#حدیث
ظــهـــ🌤ــور نـــزدیـکـــ است
----------------------------------------
...إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ أَلَيْسَ الصُّبْحُ بِقَرِيبٍ
﴿ ۸۱ هود ﴾
... بى گمان وعده گاه آنان صبح است مگر صبح نزديک نيست
🔸آیا برای روزهای سخت پیش رو آماده ایم؟
وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ
﴿سوره بقره ۱۵۵﴾
و قطعا شما را به چيزى از (قبيل) ترس و گرسنگى و كاهشى در اموال و جان ها و محصولات مى آزماييم و مژده ده شكيبايان را.
☀️امام علی (علیه السلام) :
يَعْطِفُ الْهَوَى عَلَى الْهُدَى إِذَا عَطَفُوا الْهُدَى عَلَى الْهَوَى وَ يَعْطِفُ الرَّأْیَ عَلَى الْقُرْآنِ إِذَا عَطَفُوا الْقُرْآنَ عَلَى الرَّأْیِ.
آن پيشتاز الهی، مردمی را که از مسير نورانی منحرف شده و از هوا پيروی می نمايند به سوی هدايت برمیگرداند، در آن هنگام که آن مردم هدايت را به هوا و هوس خود ارجاع می نمايند، و آراء و نظريات مخالف با قرآن را به سوی قرآن برمی گردانند، در آن هنگام که آن مردم قرآن را به آراء و نظريات فاسد خود برمی گردانند...
📚 نهج البلاغه : خطبه ۱۳۸
☀️امام حسین (علیهالسلام) :
شناخت خدا، این است که اهل هر زمانی، امامی را که باید از او فرمان ببرند، بشناسند.
📚منبع: بحارالانوار ؛ جلد ۲۳
----------------------------------------
----------------------------------------
🖋 امـــــام زمـــانـــے شــــو ...
#امام_زمان
10.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کلیپ 🎬
عاقبت بخیری کار سختی نیست!
خدا یه فرمول داده در قرآن،
همین یک فرمول رو بگیری و بری حلّه !
#استاد_شجاعی
@Ostad_Shojae
🌺🍃
🍃
❗️⚠️ آیا ایمان دارم یا نه؟ ⚠️❗️
✨آیـت اللـه دستـغیب (ره) :
🔹ﮔﺎﻫﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺩﺭ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﺭﻭﺩ ﺁﯾﺎ
ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ ﯾﺎ ﻧﻪ؟
🔸ﺍﮔﺮ ﻣﺮﮔﻢ ﺭﺳﯿﺪ ﻣﺆﻣﻨﻢ ﯾﺎ ﻧﻪ؟
👌ﺳﺨﻦ ﺣﻀﺮﺕ #امام_ﺻﺎﺩﻕ_ﻉ ﻣﺤﮏ
ﺧﻮﺑﯽ ﺍﺳﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻔﻬﻤﺪ ﺍﺯ
ﻧﺨﺴﺘﯿﻦ ﺩﺭﺟﻪ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺑﻬﺮﻩ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﺩ ﯾﺎ ﻧﻪ.
✅ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﯽ ﻓﺮﻣﺎﯾﺪ :
✨«ﻫﺮﮐﺲ ﮔﻨﺎﻫﺶ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﮐﺮﺩ ﻭ
ﮐﺎﺭ ﻧﯿﮑﺶ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺷﺎﺩﻣﺎﻥ ﺳﺎﺧﺖ ، ﻣﺆﻣﻦ
ﺍﺳﺖ.»✨
💯ﻣﻌﻠﻮﻡ میشود ﮐﻪ ﺍﻭ ﺑﺎﻭﺭ ﺩﺍﺭﺩ ﺛﻮﺍﺏ ﻭ
ﻋﻘﺎﺏ ﺭﺍ
📚 اصول کافی، ج 2، ص 232، ح 6.
📚 قلب قرآن، آیت الله دستغیب، ص 4