تولدم مبارک! ✨
میخوام امسال هم دوست خوبی باشم، میخوام امسال هم همون دختر برونگرا و شاد دلقک باشم، میخوام نمره های خوب بگیرم، میخوام برای خانوادم دختر هیچی باشم، میخوام دوستای خوب و جدید پیدا کنم. میخوام برم جاهای جدیدرو چیزای جدید امتحان کنم، میخوام رمان جدید بنویسم، میخوام کتابای جدید بخونم و فیلمای جدید ببینم، میخوام تلاشمو کنم که به اهداف و ارزو هام برسم... 3>
خبب یه معرفی بکنم که بیشتر منو بشناسیددد
من هانیلم، ۱۶ سالمه خرداد ماهیم. تایپ mbtiـم ENFPـه و خبب یه ادم مودی، برونگرا، شوخ طبع(همون دلقک)ـم
البته خصوصیات زیادی دارم که در اینده بیشتر باهاشون اشنا میشید...
عاشق کتاب خوندن و نویسندگیم😭✨
چند وقتیه کیدرامرم و گَهگاهی انیمه میبینم.
خبب یکی از ارزو هام اینه که جهانگرد بشمم
و اینکه اسم کانالم رو از کیدرامای مورد علاقم یعنی هندوانه چشمک زن ایده گرفتمم💞
اگر سوالی داشتید سکرت بپرسید با جون و دل گوش میکنم🤌🏻
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_i9mq6v0&btn=Viva
خب سلام گلدخترا من فلوریتا(آرتمیس هستم)منم ۱۶🤡سالمه.
عشق هانیل-چیزه یعنی رفیقشم و تایپممenfpهست
علایقمم کتاب به شدت دوست دارمم
نویسنده هم هستم.
همین دیگهه😃
خب همین دیگه. کسیم ندارم ادمینش کنم😍
تروخدا ناشناسو پر کنید تلف شدم بس که سگ تو چنلم پر نمیزنه 😭🤌