هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
اسکورپیو ، مطمئنی که حالت خوبه ؟ چهمیدونم مثلا استخونات سالمن ؟
ꢾৎㅤׅ 𝖡𝗎𝐛𝖻𝗅𝖾𝐆𝗎𝗆
اسکورپیو ، مطمئنی که حالت خوبه ؟ چهمیدونم مثلا استخونات سالمن ؟
تنها چیزیم که سالمه استخونامن خداروشکر
ꢾৎㅤׅ 𝖡𝗎𝐛𝖻𝗅𝖾𝐆𝗎𝗆
خودمو کشتم تا تهرانو تعطیل کنن ولی فکرشو بکن ایران جای تمیز تری بود
ولی من یه ایران تمیز با مدارس تعطیل از بارون زیاد می خواستم