وای چندوقت پیش نشستم توایلایت یکو دیدم و اینجوری بودم که این چرا اینجوریه؟
اولا که خیلی قابلپیشبینی بود هرچند احتمالا برای سال ۲۰۰۸ خیلی خوب بوده. بعد اینکه به طرز عجیبی بعد از یک ساعت تو فیلم پنجاه بار نزدیک هم شدن و همهاش دوربین میرفت تو هوا و درخت و جنگل و یه بارم همو بوس نکردن و اینکه انگار سانسور شده بود ولی نشده بود مخمو خورد. تازه صحنههایی که میخواست نشون بده پسره ومپایره انقد مسخره بود که فقط دو ساعت داشتم میخندیدم. پسره بعنوان ومپایر بدنش اکلیلی بود و برق میزد، منظورتون چیه واقعا؟
بعد من واقعا در جریان اینا نبودم تازه فهمیدم کریستن استوارت و رابرت پتینسون با هم بودن بعد کریستن با یه کارگردانه بهش خیانت میکنه اه. الانم که کریستن استوارت با یه خانومه ازدواج کرده ولی از وقتی فهمیدم سر پتینسون شیره مالید دیگه اینجوریام که نه اه
ساعت دو صبح میشینم مزخرفترین کار دنیا که هیچکس به ذهنش خطور نمیکنه رو انجام میدم