یه چیزایی نمیشه دیگه . ما هم ولش کردیم گذاشتیم که نشه ؛ شاید بعدا شد یا شاید به جاش یه چیزای دیگه ای شد ، نمیدونم ، ولی کاش میشد .
هعیییییییی زندگی
هیچوقت اونایی که دوست دارن تو نارحتی تهنا باشنو درک نکردم
لطفا تو ناراحتیام بیاین پیشم ☆ .