هدایت شده از Whispered sketch
هدایت شده از 𝖬𝖾𝗂 𝖺𝗋𝗍!
سلام
خواستم بگم که دیگه چیزی نمیمونه درسته؟
این ارت رسماً تریس از یکی از ویپ های منه
شاید بگید عقده دارم بلکه خیر
چرا؟
سینه های کاراکتر من یه مشکلی توی ویپ دارن
و اوسی اونم همینطور
و حتی میتونم بگم از رفرنس اصلیش هم کپی نکرده چون رفرنس اصلیش سر یکم نیم رخ داره
و من نیم رخ بلد نیستم بکشم و اینجوری کردمش
ببخشید ولی دیگه نمیتونم آروم باشم خب؟؟؟؟؟؟
بس کن ویتل بامزه نیستی من سر این آرت ۵ ساعت سر اسکچ و لاین آرت بودم حتی ممکنه ۶ ساعت باشه ولی چرا از منی که داشتم کمکت میکردم تریس کردی
ببخشید ولی دیگه حتی اگه فحش ناموس بهت بدمم حقته
https://eitaa.com/Diley_witel/2569
بس کن لطفاً تا مامانتو نخوردم واب