🌸به نام خدای مهربانی ها🌸
وقتی سخن از مهربانی و عطوفت به میان می آید همه از بنِ جان نام اورا به زبان می اورند،ضامن آهو،امام رضا(ع)...
او اسوه مهربانیست و خواهرش کریمه اهل بیت، محبت رااز او به ارث برده.معصومه(س)همچو برادرش، بخشندگی را از خدا آموخته.
دوست دارم امروز به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) که روز دختر نامیده شده، آرزویی بکنم. آن هم به وسعت یک ایران!
دوست دارم دختران سرزمینم زیر سایه خدای متعال موفق و البته پای کارِ رهبرشان باشند.
🌸پس به یمن سعادت دختران سرزمینم، تولد و روز دختربر شما، بانوی مهربانی ها و تک تک فرشتگان و ریحانه های خدا که زیباترین لبخند خدا هستند، مبارک!🌸
#معصومه_های_وطن