_خـادمالحـُــسـِــــیـــْــن<ع>؛_
دوستان امروز ۴ اردیبهشت تولد من نیس:))
4 اردیبهشت تولد منه ها 😆🌸
نظرتون چیه یکم بحرفیمم ممبرای گل؟🌚✨️
ناشناس من؟ بفرما عزیزم : https://abzarek.ir/service-p/msg/3154806
عزیزان خوشحال میشیم اگه نظری در مورد فعالیت داشتید بهمون بگید ؛
ناشناس ادمین (ابزارک) :
https://abzarek.ir/service-p/msg/3154806
ناشناس مالک (دایگو) :
https://daigo.ir/secret/11892666297
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جوری که حاجیو میبرن🤣:))
کپی؟ نه دیگهه
https://eitaa.com/ZME110