eitaa logo
『زینبیه ۰۱۲۰』
339 دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
3.9هزار ویدیو
12 فایل
{{عفت سرآمد هر خوبی است }} "امام علی علیه السلام" گردان سایبری زینبیه٠۱۲٠ مجموعه سایبری فرهنگی بغداد۰۱۲۰
مشاهده در ایتا
دانلود
9.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگه تو اسلام رنگ مشکی مکروهه پس برای چی یکماه محرم رو مشکی میپوشیم ⁉️ ┏━━━━━━━━᭄✿ ✿ @Zeynabiyeh0120 ┗━᭄✿
13.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️ راه آمدن با دلِ همسر را از اهل بیت یاد بگیریم... ┏━━━━━━━━᭄✿ ✿ @Zeynabiyeh0120 ┗━᭄✿
‌‌گفتــم‌آب‌حـیات!؟ "گفـتٰاچـٰایۍ‌ࢪوضہ‌اباعبداللہ''💔:)) ┏━━━━━━━━᭄✿ ✿ @Zeynabiyeh0120 ┗━᭄✿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
「🕊🌸」 ✋🏻 هر صبح ڪہ سلامت میدهم و یادم می افتد که صاحبی چون تو دارم:↯ کریم، مهربان، دلسوز، رفیق، دعاگو، نزدیک... و چھ احساسِ نابِ آرامش بخش و پر امیدی است داشتنِ تـو...🕊 سلام ا؎ نور خدا در تاریڪی ها؎ زمین ┏━━━━━━━━᭄✿ ✿ @Zeynabiyeh0120 ┗━᭄✿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
21.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 پاسخ حاج آقا عالی خطاب به کسانی که میگن اشکال نداره بی حجاب وارد مجالس عزاداری بشه ┏━━━━━━━━᭄✿ ✿ @Zeynabiyeh0120 ┗━᭄✿
🔰 سند ملی سبک پوشش اسلامی ایرانی ابلاغ شد 🔹 این مصوبه در ۷ ماده و ۵ تبصره بر اساس مصوبه شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی و به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی در جلسه هشتم خردادماه شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید و محمد مخبر آن را در سوم تیرماه به دستگاههای مسئول در حوزه حجاب ابلاغ کرد. 🔹 وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، اقتصاد، صمت، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، صدا و سیما، معاونت اجتماعی قوه قضاییه، مرکز ملی فضای مجازی، پلیس فتا، شورای اجتماعی کشور، اتاق اصناف، شورای فرهنگی اجتماعی زنان، کمیسیون فرهنگی مجلس از جمله دستگاههایی هستند که این مصوبه به آنها ابلاغ شده است. 🔹 در مقدمه این سند ملی آمده است: سبک زندگی به عنوان نقطه عطف میان اندیشه تمدنی انقلاب اسلامی و عرصه تحقق و اجرای آن همان منطقه میانی حد فاصل باورهای فطری و اراده منتهی به رفتار مردم است که از نیازهای طبیعی و قوای فعاله بشری متأثر بوده و عدم فعلیت یافتن شایسته و جامع انقلاب اسلامی در منطقه اعتباریات زمینه را برای نشو و نمای سنتهای غیرفطری فراهم می سازد و مانع از امتداد عقلانیت توحیدی در صحنه رفتار و عمل اجتماعی خواهد شد. 🔹 «تمدن غربی به دنبال توسعه علوم طبیعی و صنعت ظرفیت فناورانه خود را برای پاسخگویی بهتر به مجموعه نیازهای انسان معاصر آشکار ساخت پشتوانه فلسفی و معرفتی دین گریزانه این انقلاب صنعتی به توسعه فرهنگ مادی گرایانه در جغرافیای فرهنگی غرب انجامید که به دنبال آن با ورود محصولات فناوری و الگوهای غربی به جوامع غیر غربی، سبک زندگی و فرهنگ مصرف غربی به این جوامع سرایت یافت مسأله زمانی بارز می‌شود که ساز و کار مولد یک فرهنگ در ساخت تمدنی و در پی آن ایجاد سبکهایی در پاسخ روزآمد به نیازها عینیت نیافته و جای خود را به ساز و کار انفعال در دوگانه طرد حداکثری سبک‌های موجود با پذیرش حداکثری آنها دهد که به دنبال خود در غیاب سبک بومی بهره گیری از پاسخ های فرهنگ رقیب را رقم خواهد زد.» 🔹 در این سند چنین آورده شده است: اقتضای شکل گیری تمدن نوین اسلامی پاسخگویی مبتکرانه و ممتاز آن به مجموعه نیازهای انسان و جامعه در حوزه سبک زندگی است که سبک پوشش و لباس از مهمترین و برجسته ترین آنهاست. آنچنان که در انفعال و فقر سبک سازی پوشش و آرایش با ورود فرهنگ مدرن و تمدن غربی به جامعه سنتی ایران متحمل تطورات و تغییرات ملموسی شد. 🔹 از این روست که زمینه سازی برای شکل گیری سبک پوشش و مد و لباس مبتنی بر ظرفیت های فرهنگ اسلامی ایرانی و تجلی آن در قالب جلوه های ملموس عینی و فناورانه نقشی کلیدی و محوری را در شکل گیری و بسط تمدن اسلامی ایرانی ایفا می‌کند. 🔹 این مقدمه می افزاید: مسأله سبک پوشش و بومی سازی آن به ویژه در سالهای اخیر با پیشرفت و گسترش روز افزون جلوه های متنوع صنعت مد در جامعه ایران یکی از مناقشه برانگیزترین موضوعات مطرح در حکمرانی فرهنگی می باشد و به رغم پیشینه موجود به ویژه در حوزه ترویج حجاب سند مستقلی برای تبیین ابعاد سیاستی سبک پوشش فراهم نیامده است که با اتخاذ مقتضی تسهیل گر شکل گیری و تقویت سبک پوشش مبتنی بر هویت اصیل اسلامی ایرانی باشد. 🔹 بر این اساس سند پیش رو با درک اهمیت و ضرورت این مسأله به عنوان اولین سند راهبردی این حوزه در راستای تحقق اقدام ملی ۱٤ از راهبرد کلان ۵ نقشه مهندسی فرهنگی کشور بر اساس مصوبه ستاد مهندسی فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی به دنبال ارائه چارچوب حکمرانی مناسب برای شکل گیری منظومه و چرخه بومی سبک پوشش اسلامی ایرانی و عینیت بخشی به آن در سطح ملی و فراملی است؛ به این صورت که بر اساس ترسیم اولویت های برآمده از مبانی اسلامی اسناد فرادستی به ویژه گام دوم انقلاب اسلامی و شناسایی شبکه مسائل محوری و انضمامی حوزه پوشش بدن و نیز توجه به خلاءهای سیاستی این حوزه تدوین و ارائه شده است.
زُيِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاءِ وَالْبَنِينَ وَالْقَنَاطِيرِ الْمُقَنطَرَةِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّةِ وَالْخَيْلِ الْمُسَوَّمَةِ وَالْأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ۗ ذَٰلِكَ مَتَاعُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا ۖ وَاللَّهُ عِندَهُ حُسْنُ الْمَآبِ عشق و علاقه به زنان و فرزندان و اموال زیاد از طلا و نقره و اسبان ممتاز و چهارپایان و کشت‌زارها که همه از شهوات و خواسته‌هاى نفسانى است، در نظر مردم جلوه یافته است، [در حالى که] اینها بهره‌اى گذرا از زندگانى دنیاست و سرانجامِ نیکو تنها نزد خداوند است. آل عمران - 14 ✍🏻 مصادیق جلوه‌هاى دنیا که در آیه ذکر شده، با توجّه به زمان نزول آیه است و مى‌تواند در هر زمانى مصادیق جدیدى داشته باشد. طلا و نقره، کنایه از ثروت اندوزى، و اسب کنایه از مرکب و وسیله‌ى نقلیّه است. سؤال: با اینکه خداوند زینت بودن مال و فرزند را پذیرفته است؛ «المال و البنون زینة الحیوة الدنیا» [21] پس چرا این آیه در مقام انتقاد است؟ پاسخ: زینت بودن چیزى، غیر از دلبستگى به آن است. در این آیه انتقاد از دلبستگى شدید است که از آن به «حبّ الشهوات» تعبیر مى‌کند. پیام ها: 1- علاقه‌ى طبیعى به مادّیات، در نهاد هر انسانى وجود دارد، آنچه خطرناک است فریب خوردن از زینت‌ها وجلوه‌هاى آن، وعدم کنترل دلبستگى‌هاست. «زُیّن للنّاس...» ۲- بهترین راه براى کنترل علائق مخرّب، مقایسه آن با الطاف جاودانه‌ى الهى است. «واللّه عنده حسن المآب» کریم ┏━━━━━━━━᭄✿ ✿ @Zeynabiyeh0120 ┗━᭄✿
23.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جامعه متدین ما برای این وضعیت چه برنامه ای دارد. آیا صرف بی تفاوتی و اجازه حضور بانوان بی حجاب در عزاداری به بهانه جذب حداکثری مشکل را حل می کند؟ ┏━━━━━━━━᭄✿ ✿ @Zeynabiyeh0120 ┗━᭄✿