eitaa logo
کانال انتظار
2.2هزار دنبال‌کننده
13.9هزار عکس
15.6هزار ویدیو
87 فایل
کانال در ذیل قرارگاه مطالبات مقام معظم رهبری با هدف تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی درحوزه های مختلف سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی ومذهبی فعالیت مینماید کپی مطالب با ذکر صلواتی نذر ظهور آزاد میباشد @Zohoremahdi خادم کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
بِسْمِ رَبِّ نـٰآمَتـ ڪِھ اِعجٰاز مےڪُنَد ؛ یـٰابقیَة‌اللّٰه..؛🌸🌿ˇˇ! ــــــ ــ اَللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلۍمُحَمَّدِوَآل‌ِمُحَمَّد وَ‌عَجِّل‌فَرَجَهُم
السّلام علیکَ ایُّها المقدَّمُ المأمول... سلام بر تو ای مولایی که آرزوی آمدنت بهترین آرزوهاست و آرزومندان و منتظرانت، برترین مردم تاریخ... سلام بر تو و بر روز آمدنت... 📚زیارت آل یاسین_ مفاتیح الجنان دل هوای روی ماه یار دارد جمعه ها دل هوای دیدن دلدار دارد جمعه ها صبح جمعه چشم در راهیم ما ای عاشقان یار با ما وعده دیدار دارد جمعه ها ... ♥️ صبحت بخیر حضرت صاحب دلم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
10.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه دونه ابالفضل بگو عشق و صفا کن یه دونه ابالفضل بگو دفع بلا کن یه دونه ابالفضل بگو گره‌هاتو باز کن | |
السَّلامُ علیکُم یا اهلَ بَیتِ النُّبوَّة 🌸ختم 14 شاخه صلوات🌸 برای سلامتی و تعجیل در امر فرج آقا امام زمان (عج) 🕊🌸*اَللّهُمَ*        🕊🌸 *صَلَّ*             🕊🌸 *عَلی*                 🕊🌸 *مُحَمَّد*ٍ                    🕊🌸 *وَآلِ*                      🕊🌸 *مُحَمَّد*                       🕊🌸 *وَعَجِّل*                      🕊🌸 *فَرَجَهُم*                   🕊🌸 *وَ اَهلِک*               🕊🌸 *عَدُوَّهُم...*          🕊🌸 *اَللّهُــــمَّ*      🕊🌸 *عَجـِّل لِوَلیِّکَ* 🕊🌸 *الفَـرَج*🕊 *🕊 سهم هر کسی که خواست برای آقا جونمون : 14شاخه صلوات با عجل الفرجهم بفرستد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زیارت حضرت ولی عصر(عج) در روز جمعه چند دقیقه وقت بذاریم برای زیارت امام زمان(عج) 🌤أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪَ ألْـفَـرَج🌤
در این روزهای پایانی ماه شعبان این دعا را زیاد بخوانیم مخصوصا در قنوت و سجده نماز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❤️ شهید جواد محمدی جاهایی هم اگر میدید حق الناسی مرتکب شده سریع جبران میکرد اطراف منطقه نطنز باغهایی بود که چون حصار نداشت، فکر کردیم اینها عمومی است یک روز که برای سرکشی رفته بودیم چند تا چاقاله چیدیم و خوردیم. یکهو دیدیم یک نفر دارد با بیل به طرف ما می‌آید !!! آمد و به ما گفت: من بچه یتیمم؛ آمده اید از باغ من میخورید؟! خجالت نمیکشید؟! جمع کنید خودتان را ... این را که ،گفت جواد خشکش زد ،بهش گفت: ما فکر کردیم این باغ صاحب ندارد. بعد دستش را کرد توی جیبش و گفت بفرمایید این پول را بگیرید و حلال کنید. صاحب باغ هم وقتی رفتار جواد را دید گفت نوش جانتان هرچه خوردید فقط چیزی بیرون نبرید.
🔘دیدن کلیپ غیراخلاقی و ۹ پیشنهاد مادرانه برای تربیت رسانه‌ای ▪️شبکه‌های اجتماعی هم مصیبتی شده اند، میلیارد‌ها دلار خرج می‌شود تا فرزندتان را از خودش و از شما بگیرند ▪️همه‌ی این‌ها درست؛ اما نقش مادر کلیدی است. سواد رسانه‌ای مادر کارگشاست. در روزگاری که همه خوابند هیچ‌کس مثل مادر هوشیار نیست و مؤثر. ▪️شما می‌خواهید به فرزندتان کمک کنید. حالا فرض کنید سردبیر یک رسانه‌اید و او مخاطب، باید چه کرد؟ تغییر در مخاطب از طرق فرآیند اقناع انجام می‌شود. رسانه با اقناع، بینش و گرایش و رفتار مخاطب را تغییر می‌دهد. با این مقدمه باید چه کرد؟ 1⃣ اول: نگران باشید نه مضطرب گام اول خودتانید. شما رسانه‌اید. اما رسانه‌ی هیجانی و عصبانی هیچ‌وقت نمی‌تواند مؤثر باشد. پس بر خود مسلط باشد. نه خودتان احساس گناه کنید و نه به فرزند احساس گناه دهید. صبور باشید و همه‌چیز را تمام شده نپندارید. 2⃣ دوم: مقتدرانه عمل کنید، نه مستبدانه مستبدانه تصمیم نگیرید و برخورد متصلبانه نکنید. با این حال مقتدر باشید. آدم مقتدر، قدرتش از اعتبارش است. هم قدرت دارد و هم مشروعیت. مادر به خودی خود اعتبار دارد. این اقتدار را نگه دارید که بسیار از آن کار برمی‌آید. اولین گام برای اقناع اعتبار منبع است که مادر در اوج آن قرار دارد. 3⃣ سوم: اهل مدارا باشید نه مسامحه فرق ظریفی این دو دارند. با فرزندتان متناسب با شرایطی که دارد مدارا کنید، اما مسامحه نکنید. یعنی بی‌خیال نباشید. آدمی که مدارا می‌کند تلاش می‌کند متناسب با شناخت و ظرفیت فرزند او را گام‌به‌گام به مقصد هدایت کند. اما آدم اهل مسامحه فرزندش را ر‌ها می‌کند. 4⃣ چهارم: نظارت کنید نه مچ‌گیری نرم‌افزار‌های مختلفی برای نظارت بر فرزند وجود دارد، از آن‌ها استفاده کنید. برای نظارت وقت بگذارید، اما هر اطلاعی کسب کردید جار نزنید. مچ نگیرید تا حریم‌ها حفظ شود و فرزندان احساس نکنند راه بازگشت وجود ندارد. فقط اطلاع کسب کنید تا متناسب با آگاهی تصمیم بگیرید. 5⃣ پنجم: فعال باشید، نه منفعل مرحله بعدی شکستن مقاومت است و در اینجا شکستن تابو. ماجرا را عادی کنید تا حس کنجکاوی بر دیگر هیجان‌ها اضافه نشود. خیلی صادقانه و تا دیر نشده موضوعی که نگرانش هستید را با او در میان بگذارید. مثلاً اگر اطمینان دارید که فرزندتان در معرض مواجهه با کلیپ است خودتان زودتر سربسته او را مطلع کنید که ماجرا چیست و حس کنجکاوی را تعدیل کنید. بگذارید از شما بشنود تا دیگری. 6⃣ ششم: تذکر دهید نه تعلیم مرحله بعد از شکستن مقاومت، ایجاد تردید است. برای ایجاد تردید استدلال کافی نیست، از عواطف استفاده کنید. از ابزار‌هایی که می‌تواند یک تلنگر برای فرزندان محسوب شود. آنچه فرزندتان می‌داند را در این مرحله تذکر دهید. مثلاً توجه دادن به خودش، به بزرگیش و هویتش. یا تذکر دادن به عقوبت‌های دنیایی و غیردنیایی. یا حتی اینکه هر آدم عاقلی در هر جای دنیا نسبت به این موضوع(موضوع غیر اخلاقی داخل کلیپ) نوعی نفرت دارد. این مرحله تذکر است نه تعلیم. بین این دو تفاوت است، مثل تفاوت حکمت و موعظه. در تذکر، برخلاف تعلیم شخصیت متذکر و اعتبار منبع بسیار مهم است. مادر و مادری از این جهت خیلی مؤثر است. 7⃣ هفتم: تعلیم دهید نه تخدیر حالا نوبت شناخت است. فرزندانتان را در مرحله دودلی ر‌ها نکنید. تحمیق یا تخدیر یعنی بی‌اعتنایی به آگاهی‌بخشی و ر‌ها کردن فرزند در جهل. با زبان همدلی و متکی به نقاط مشترک با فرزند برای او استدلال کنید. استدلال درباره‌ی چه؟ سه چیز. اولاً صاحب اثر کیست و چه ویژگی‌هایی دارد. دوم درباره خود اثر. اینکه چه مشخصاتی دارد. موسیقی و شعر و بازیگران و.... مرحله سوم نیز اینکه این کلیپ در شرایط امروز جامعه چه کارکردی دارد؟ چه چیز را در مخاطب هدف گرفته است. چرا برایش تخریب این وجه در مخاطب اهمیت دارد؟ 8⃣ هشتم: تشویق کنید نه تأدیب واپسین مرحله در اقناع ترغیب است؛ یعنی ایجاد رفتار. این مرحله را با تشویق امتحان کنید تا تأدیب. مثلاً تشویقش کنید همین مسیر را برای کمک به دوستانش دنبال کند. تلاش کنید در این ایام بیشتر سمت کار‌های دلپسند و دوست داشتنی برای خودش و خانواده برود. بیشتر سمت معنویت برود و کمتر در تنهایی و خلوتی شبکه‌های اجتماعی باشد. 9⃣ نهم: پیروزید نه شکست‌خورده توجه کنید که در هر شرایطی پیروزید. زیبایی نزد فرزند شماست به امانت. بخواهد و نخواهد درونش خوبی‌ها را فریاد می‌کند؛ هم از درون به فضایل کشش دارد و هم از بیرون. هر کاری از دستتان ساخته است انجام دهید، اما توجه کنید که هدایت اصلی دست من و شما نیست، دست اوست که حاضر و ناظر و باقیست. اوست که هادی است به اسم رب و مربی است و تربیت با اوست. پس اول تلاش و بعد هم با حسن ظن و ایمان به پیروزی دعا کنید... منبع، گرالیت
🛑 مقررات ماه رمضان قبل از انقلاب، سال ۱۳۵۰ 🔷 بعد همین سلطنت طلب ها امروزه به مقررات روزه خواری تو ملا عام گیر میدن ! اینکه دیگه قانون شاهتون بوده!