630.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردمان ترک و کرد #نقده علیرغم تمام تفاوتها و حتی اختلافات درکنار هم زندگی کرده و میکنند
#تجزیه_طلبان از پیشه وری تا قاضی محمد نسبتی با هویت ملی و هویت قومی #شهرایرانی ندارند.
سال۵۹ #تئوریسین_اختلاف هایی چون #لیلا_حسینزاده چنان نفرتی پراکندند که به #جنگ_نقده ختم و شهر من آسیب دید..این نباید تکرار شود.
مردمان شهرهای مرزی مثل نقده در فقر و محرومیتند و در عوض پول #بیت_المال شان صرف تئوریزه کردن تفرقه و اختلاف در پایان نامه #دانشگاه میشود!
دانشگاهی که قرار بود برای جامعه و مردم حل مساله کند خودش دارد مساله درست میکند و ظاهرا مردم باید مسائلشان را رها کنند و اول مساله خود دانشگاه را حل کنند.
@a_najafpour
https://eitaa.com/a_najafpour
و این هم در خاطر تاریخ خواهد ماند که کسانی به اسم استاددانشگاه از پول بیت المال مردم #ایران ارتزاق کردند ولی تجزیه طلبی را تئوریزه کردند...
دفاع از دین و انقلاب که پیشکش، کاش کمی #ملی_گرا بودند...
قرآن میگوید: ثُمَّ كانَ عاقِبَةَ الَّذينَ أَساءُوا السّوأىٰ...
#تجزیه_طلب
#دانشگاه_تهران
#دانشکده_علوم_اجتماعی
28.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جلسه ای دوستانه در مرکز رشد دانشگاه با دانشجویان و صاحبان ایده ها و محصولات استارت آپی داشتم که برای خودم بسیار مهم و جذاب بود.
در جلسه گفتم که نظریات مختلفی در باب دانشگاه وجود دارد که برخی اولویت را به وجه فضیلت افزایی دانشگاه میدهند و برخی دیگر به وجه رسالت اجتماعی و برخی دیگر به وجه کسب و کاری ... ولی واقعیت این است که دانشگاه همه این وجوه را در خود دارد و باید به موازات برای هر وجهی اقدام مقتضی به عمل آید.
تلقی من این است که ما در توسعه دانش به ماهو دانش و علم به عنوان فضیلت توفیقات بسیار خوبی داشته ایم و در توسعه فضائل اخلاقی هم تلاشهای زیادی کرده ایم ولی در مثلا در اخلاق حرفه ای به نظرم نتایج مطلوب را به دست نیاورده ایم. از حیث رسالت اجتماعی و جامعه پذیری هم وضعیت مناسبی نداریم و در حوزه وظیفه اقتصادی و کسب و کاری و ثروت افزایی اصلا عملکرد قابل دفاعی نداریم و البته در چندسال گذشته تلاشهایی انجام شده که امید میرود ما را به سمت مطلوب سوق دهد. در دنیایی که اقتصاد و کسب و کارها به سمت دانشبنیان شدن سوق می یابند دانشگاهی که نتواند کارآفرین و ثروت افزا باشد به نظرم دانشگاه ناکارآمدی است... مراکز رشد و سراهای نوآوری و پارکهای علم و فناوری قرار است چنین مساله را برای ما حل کنند که یکی از اولویتهای من در واحد الکترونیکی هم همین است و اطمینان دارم که جوان امروز ایرانی می تواند ضمن تولید علم و ارزش آفرینی، رسالت اجتماعی خود را به خوبی ایفا کند و مسائل جامعه ایران را به نحو احسن حل کند و برای ما ثروت آفرینی کند.
@a_najafpour
https://eitaa.com/a_najafpour
این کار بی مبنای جشن شروع #امامت_امام_زمان را ترک کنید... روز شهادت یک امام را به عنوان شروع امامت امام بعدی جشن نمیگیرند. چرا که امام، امام است و کلهم نور واحد... ما برای شروع امامت هیچکدام از امامان جشن نمیگیریم جز #غدیر ... غدیر هم شروع کلیت امامت است که با #امیرالمومنین گره خورده وگرنه غدیر هم جشن امامت تمام امامان است.
#نیمه_شعبان برای ابراز ارادت و تجدید عهدی با ولایت امام زمان کفایت میکند.
2.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اروپائیان متمدن همانگونه که با #سرخپوستان برخورد کردند، سالها قبل #مائوری های #نیوزلند را هم قتل عام و سرزمینشان را تصرف کردند...
الان که بومیان دیگر قدرتی ندارند و ولایت #اروپا ئیان مهاجم را پذیرفته اند یکی شان را بزک کردند که در #سازمان_ملل به زبان بومی آواز بخواند و این پیام را رپرتاژ برود که اروپائیان مهاجم و خونخوار و ... نبوده و نیستند!
در حالیکه آن به اصطلاح بومی، باید از قتل عام مردمانش میگفت و خواستار اخراج مهاجمان و جبران خونها و غارتها و آسیبها و رنجهای مردمانش میشد...
ولی ما در مسیر احیای #تمدن_نوین_اسلامی مطالبه گر ذره ذره خونها و اشکها و آسیب هایی که استعمارگران بر مردمانمان، از آسیا تا آفریقا وارد کردند خواهیم بود.
@a_najafpour
https://eitaa.com/a_najafpour
برگزاری نخستین دوره مسابقه #پارس_آرا توسط دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ...
*مسابقه ملی طراحی و بازارپردازی شخصیتهای پارسی*...
پرسش:
شخصیت های ایرانیِ غیرفارسی در کجای نقشه فرهنگی کشور هستند؟ چرا تنوع فرهنگی کشور در ذیل هویت یکپارچه #ایران را ندیده میگیریم؟
@a_najafpour
https://eitaa.com/a_najafpour
گفته و خواهیم گفت که: اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک...
ولی دلیلی ندارد الان با توده مسلمانان #اهل_سنت که عمدتا اشرافی به سابقه و ابعاد غصب #ولایت ندارند دعوا بکنیم.
تولی و تبری باید در جهت طَلَبَ ثارِکَ مَعَ اِمامٍ مَنْصُورٍ باشد...
بیداری #جهان_اسلام گام اول قیام امام زمان ع است.
*ابعاد حکمرانی سکوهای مجازی در ایران*
چند وقتی است تصمیم گرفته ام در رسانه های عمومی و برنامه های رادیویی و تلوزیونی از عبارات و تحلیلهای صعب و پیچیده استفاده نکنم و تا حد امکان به زبان ساده، به مسائل عینی اشاره کنم و متعاقبا پیشنهادات روشن و کاربردی بدهم. در این مسیر، برخی وقتها مجبور هستم برخی مفاهیم را چندین بار تکرار کنم. مثل: #حکمرانی_فضای_مجازی، #استعمار_مجازی، کم سوادی ما در مواجهه با مدیریت فضای #سایبر، تاثیر نامطلوب رویکرد باندی و قبیله ای به جای نگاه ملی برخی جریانات سیاسی و ...
واقعیت هم این است که این عبارات و تحلیلها به نوعی سهل ممتنع هستند و در وهله اول به سادگی گفته و پذیرفته میشوند ولی در عمل هنوز بسیاری از خود افراد و نهادهای انقلابی و ملتزم به نظام و منافع ملی بدانها ملتزم نیستند و مثلا حاضر نیستند دست از تلگرام و واتس آپ بکشند و ... همین مطلب باعث میشود من هم بعضا به ورطه تکرار بیفتم و برخی موارد را به زبانهای مختلف تکرار کنم.
در این نشست در باب ابعاد #حکمرانی_پلتفرمی به گفتگو نشستیم و متعاقبا سعی کردیم راهکارهایی برای مواجهه روشمند با سکوهای مجازی ارائه دهیم. ایده اقتصاد #تعاونی در فضای مجازی موضوع مهمی بود که فرصت نشد واکاوی کنیم و فرصتی باشد انشالله بعدا در این باب بیشتر خواهم نوشت ... در کل فکر میکنم دیدن این نیم ساعت عرایض من خیلی وقتتان را تلف نمیکند. فیلم در لینک ذیل:
https://a-najafpour.ir/governance/
ضمنا تذکر:
تحلیلهای ارایه شده در این نشست صرفا نظر کارشناسی شخص بنده است و ربطی به مسوولیت سازمانی ام ندارد.
@a_najafpour
https://eitaa.com/a_najafpour
اتفاقا همین فرمایش جعفریان از سر جهل است...
ایشان کمترین دانشی در باب نظریات خود غربی ها در باب ماهیت #علم و #فناوری و نسبت آن با #فرهنگ و امکان و ضرورت #علم_بدیل ندارد و صرفا از نقطه عزیمت سیاسی و البته از سر جهل، سنگی در تاریکی می اندازد.
اتفاقا جمهوری اسلامی قهرمان توسعه علم و فناوری به روشی خام است... در حوزه توسعه علم و فناوری ریش ما و کراواتی ها متقابلا در یقه همدیگر است... ایشان به چه معترض است؟
@a_najafpour
https://eitaa.com/a_najafpour
* آیات راهبردی: *
وَمَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِكْرِي فَإِنَّ لَهُ مَعِيشَةً ضَنْكًا وَنَحْشُرُهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ أَعْمَىٰ
قَالَ رَبِّ لِمَ حَشَرْتَنِي أَعْمَىٰ وَقَدْ كُنْتُ بَصِيرًا؟
قَالَ كَذَٰلِكَ أَتَتْكَ آيَاتُنَا فَنَسِيتَهَا ۖ وَكَذَٰلِكَ الْيَوْمَ تُنْسَىٰ
(طه ۱۲۴-۱۲۶)
یعنی:
و هر كس از ياد من دل بگرداند، در حقيقت، زندگى تنگ و سختى خواهد داشت، و روز رستاخيز او را نابينا محشور مىكنيم
بنده میگوید: پروردگارا، چرا مرا نابينا محشور كردى با آنكه بينا بودم؟
خداوند میفرماید: همان طور كه نشانههاى ما بر تو آمد و آن را به فراموشى سپردى، امروز همان گونه فراموش مىشوى...
چرا باید نظر پنج عضو کمیته صلح #نوبل که توسط پارلمان نروژ انتخاب میشوند برای جوامع دیگر از جمله #ایران وجاهت داشته باشد؟
چرا باید بپذیریم مخترع دینامیت به دنبال صلح بوده است؟
چرا مثلا #جایزه_صلح_اسلامی نداریم؟
من فکر میکنم امروز #جایزه_صلح را باید به #مادر_ایرانی داد که ستون #خانواده را حفظ میکند
@a_najafpour
https://eitaa.com/a_najafpour