eitaa logo
تداوم انقلاب اسلامی
250 دنبال‌کننده
208 عکس
137 ویدیو
5 فایل
تاملات عزیز نجف پور /پژوهشگر حوزه مطالعات علم، فرهنگ و فناوری و فضای مجازی، رییس مرکز مطالعات فضای مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
مشاهده در ایتا
دانلود
تداوم انقلاب اسلامی
حالا که دیگر میروید، اما بد نیست یک دور تجربه دولت خودتان، یعنی دولت روحانی را از نطر رویه هایی که د
حالا که دیگر میروید، اما بد نیست یک دور تجربه دولت خودتان، یعنی دولت روحانی را از نطر رویه هایی که در پیش گرفت، بازی با مفاهیم مذهبی و عقلی و مدرن، به فنا دادن پول و سرمایه مردم، تحقیر شعور ملت، دروغ گرایی مفرط و طرح شعارهایی که در عمل بیمحتوایی آنها اثبات شد... را بررسی و مرور کنید تا دوباره طمع نکنید مردم را در همان چاه بیفکنید.
33.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
* ابراندیشکده مجازی برای پیشرفت ایران * گفتگو با * عزیز نجف پور آقابیگلو * دانشگاه‌ نهاد مرجع در جامعه است باید هویت خود را بازیابد و به مسائل و اولویت‌های جامعه بپردازد
* رامسفلد مرد * ... همانطور که کارتر و ریگان و مردند. همانطور که یزید مرد امروز در برابر جنایتهای خودش قرار میگیرد. تمام مادرانی که همراه کودکانشان در و تکه تکه شدند...
تداوم انقلاب اسلامی
* رامسفلد مرد * ... همانطور که کارتر و ریگان و مردند. همانطور که یزید مرد #رامسفلد امروز در برابر جن
* رامسفلد مرد * ... همانطور که کارتر و ریگان و مردند. همانطور که یزید مرد امروز در برابر جنایتهای خودش قرار میگیرد. تمام مادرانی که همراه کودکانشان در و تکه تکه شدند در پیشگاه خداوند منتظر این حیوان پست هستند. رامسفلد تازه از خواب سنگین بیدار شده و با حیرت دارد اعمال خود را می نگرد و بعد از فشار جانکاهی که در لحظه قبض روح کشیده حال وحشت زده به فرصتی که برای بازگشت وجود ندارد می اندیشد
* خبررسانی یا خبرسازی! * تکنیکهای و دروغ پراکنی بسیار پیچیده شده و طلایه دار این هنر است. چرا که عموم مردم میدانند که مسوول این بیعرضه گی در مدیریت برق کشور از ....
تداوم انقلاب اسلامی
* خبررسانی یا خبرسازی! * تکنیکهای #پروپاگاندا و دروغ پراکنی بسیار پیچیده شده و #بی_بی_سی طلایه دار
* خبررسانی یا خبرسازی! * تکنیکهای و دروغ پراکنی بسیار پیچیده شده و طلایه دار این هنر است. چرا که عموم مردم میدانند که مسوول این بیعرضه گی در مدیریت برق کشور از تولید و توسعه تا توزیع، دولتی است که عموم سرانش دل در گرو انگلیس و امریکا دارند. مضاف اینکه رهبری یکی از دلایل تاکیدش بر انرژی هسته ای همین تامین نیاز برق کشور بوده است که اولا با فشار همین انگلیس و دوما همراهی مسوولان " انگلیسی فکر" به فنا رفت و در قلب اراک بتن ریخته شد... فلذا اتفاقا این ما هستیم که الان باید در لحظه بر علیه انگلیس و مسوولان انگلیسی شعار بدهیم نه بالعکس! در تکنیکهای پروپاگاندا یک چیزی داریم که میگوید هرچه بزرگتر باشد باورپذیری آن راحت تر است... ولی این مورد دروغ پردازی بی بی سی واقعا باورش سخت است الان باید حکمت تاکید رهبری بر را فهم کرد که بتواند این بیعرضه گی و خودباختگی را درمان کند همه مان حواسمان باشد که در هشت سال آتی در برهه خطیری قرار داریم و اگر نتوانیم مشکلات تلنبار شده کشور را که به همت عمال انگلیس و آمریکا ایجاد شد، مرتفع کنیم عملا کشور را دودستی تقدیم این غمخواران بزرگ بشریت خواهیم کرد
برای ناهید کیانی، که هر نتیجه ای کسب کند باز هم قهرمان مردم ایران است.... مسابقه تکواندو رد و بدل کردن چند ضربه آب چاگی و دولیو چاگی است و آمادگی بدنی و سرعت و دقت ورزشکاران تعیین کننده نتیجه مسابقه است و حقانیت و شرافت و اخلاق کسی را اثبات نمیکند... نتیجه مسابقه فردا هرچه باشد حقانیت ملی و اخلاقی و انسانی و شرافت خانم کیانی و سایر ورزشکارانی را اثبات میکند که با افتخار زیر پرچم ایران بزرگ پا در عرصه جهانی گذاشته اند و همانند امثال علیزاده و سعید ملایی خفت را به جان نخریده اند ایران هم متعلق به همین قهرمانان بوده و خواهد بود.
تداوم انقلاب اسلامی
برای ناهید کیانی، که هر نتیجه ای کسب کند باز هم قهرمان مردم ایران است.... مسابقه تکواندو رد و بدل ک
برای ناهید کیانی، که هر نتیجه ای کسب کند باز هم قهرمان مردم ایران است فردا ساعت 5:30 صبح مسابقه تکواندو 57 کیلوگرم زنان المپیک بین از ایران و از تیم پناهجویان برگزار خواهد شد. این هم اسم جدیدی است که طرفداران دموکراسی و آزادی و حقوق بشر در کنار تلاشی که برای نجات مردم سوریه و عراق و افغانستان انجام میدهند، جعل کرده اند. خانم علیزاده به حدی امکانات و آزادی و حمایت و تشویق داشته که توانسته در این حد رشد کرده و مدال جهانی کسب کند و طبیعی است که در محدودیت و خفقان و عدم حمایت، هیچ استعدادی امکان شکوفایی نخواهد داشت. ولی ایشان دوست داشت که از مردمانی که بر دوششان پیشرفت کرده بود به راحتی عبور کند و به یکی از غمخواران بزرگ بشریت یعنی هلند شود. کشوری که سابقه استعمارگری اش از هند تا قاره آمریکا گسترده است. خانم کیانی یکی دیگر از همین استعدادهایی است که در بستر استعدادپرور همین کشور شکوفا شده و سهمیه المپیک گرفته است ولی حاضر نشده که بر کسانی که برایش زحمت کشیده اند لگد بزند و امروز با افتخار، با پرچم مردمش وارد مسابقات المپیک شده است. مسابقه تکواندو رد و بدل کردن چند ضربه آب چاگی و دولیو چاگی است و آمادگی بدنی و سرعت و دقت ورزشکاران تعیین کننده نتیجه مسابقه است و حقانیت و شرافت و اخلاق کسی را اثبات نمیکند... نتیجه مسابقه فردا هرچه باشد حقانیت ملی و اخلاقی و انسانی و شرافت خانم کیانی و سایر ورزشکارانی را اثبات میکند که با افتخار زیر پرچم ایران بزرگ پا در عرصه جهانی گذاشته اند و همانند امثال علیزاده و سعید ملایی خفت را به جان نخریده اند ایران هم متعلق به همین قهرمانان بوده و خواهد بود.
بدون علوم انسانی اسلامی بنای جمهوری اسلامی بر باد است (3).pdf
613.7K
مروری بر یک یادداشت قدیمی که امروز موضوعیت مجدد یافته است: « ...ضامن موفقيت گفتمان انقلاب اسلامی، تن دادن به اين فرآيند همكاري و تقسيم كار در ذيل حلقه دوطرفه نظريه پردازان-عملگران معتقد به گفتمان انقلاب اسلامی است... تاسیس و شاید باز مهندسی مراکز مطالعات راهبردی علوم انسانی و اجتماعی، متناسب با کارکردی که ذکرش رفت و متشکل از عالمان و پژوهشگران دینمدار و بومی گرایِ آشنا با ماهیت علم و تکنولوژی مدرن و همچنین آشنا با دین و دلالتهای آن در حوزه علم و فناوری، در تمامی ساختار مدیریت کشور یکی از ضرورتهای نظام در جهت حرکت در مسیر انقلاب اسلامی و نیل به تمدن اسلامی-ایرانی است.... »
تداوم انقلاب اسلامی
مروری بر یک یادداشت قدیمی که امروز موضوعیت مجدد یافته است: « ...ضامن موفقيت گفتمان انقلاب اسلامی، تن
مروری بر یک یادداشت قدیمی که امروز موضوعیتی مجدد یافته است: * بخش هایی از متن: * 1. امروزه بیش از هر زمان دیگری ما نیازمند کسانی در راس مدیریت اجرایی کشور هستیم که درک خوبی از منازعه تمدنی ما با دنیای مدرن در حوزه علم و فناوری و به صورت خاص در حوزه علوم انسانی و اجتماعی،داشته باشند. چرا که علم و فناوری مدرن به نوعی توتم دنیای مدرن است و به هر جا هم می رود فرهنگ و جامعه خود را بنیان می نهد و مایی که بعد از انقلاب 57 به دنبال احیای دین در دنیای مدرن بودیم و فرهنگ و جامعه ای اسلامی را جویا گشتیم، ناگزیر در مقابل این علم و فناوری به صف بندی برسیم... 2. الگوی مدیریت کشور، چه از نوع مدرن و چه از نوع اسلامی-ایرانی آن، نوعی تکنولوژی نرم (در مقابل تکنولوژی سخت)است. البته به عبارت دقیق‏تر، هر نوع الگوی مدیریتی مجموعه ای از تکنولوژی های نرم در هم تنیده می باشد. تکنولوژی هایی که برخلاف تکنولوژی های ساده، متاخر بر علم (چه علم مدرن و چه علم اسلامی-ایرانی) هستند و از این روست که قبل از داشتن علم اسلامی،صحبت کردن در مورد تکنولوژی اسلامی و به صورت خاصتر، در مورد الگوی مدیریت اسلامی کار سختی به نظر می رسد... 3. و از این روست که علم دقیقه خوانده هایی که آشنایی کافی و درست با ماهیت علم و تکنولوژی و همچنین نسبت آن با دین و اقتضائیات بومی ندارند، وقتی که با نیتهایی مومنانه به دنبال تدوین الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت(بخوانید تکنولوژی نرم اسلامی-ایرانی) بر می آیند عموما از این نکته غافلند که با خشت و گل علم مدرن، بنا نمودن الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت کشور سودایی ساده انگارانه است... 4. ... در دوره ای که ما نرم افزار بومی و دینی كافي براي مديريت اسلامي-ایرانی كشور نداريم و مجبور هستيم از علوم انساني و اجتماعی مدرن، كه مباني و غايت و روش شناسي مغاير با مبانی و ارزشهای اسلامی دارند، استفاده گزينشي بكنيم سپردن این فرآيند گزينش به عالمان دیندار و بومی گرا و البته آشنا با ماهیت علم و تکنولوژی، شرط عقل و همانطور که اشاره شد 50درصد حل مساله است... 5. فلذا مدیریت اجرایی کشور می باید تحت نظارت این طیف، اقدام به سیاستگذاری و برنامه ریزی و اجرا و بازخوردگیری بنماید و نتایج سیاستها و عملکردها توسط ایشان و البته متناسب با شاخصهای دینی و بومی(و باز البته گذشته از شاخصهای دیگری از قبیل کارآمدی و ..) بازخوردگیری و بهینه سازی شود... 6. استفاده ما از علم و تکنولوژی مدرن در فرآیند مدیریت کشور از سر اضطرار است فلذا لازم است که در کنار این فرآیند اقتباس و بکارگیری گزینشی علم مدرن برای مدیریت کشور، در بلند مدت براي توليد علوم انساني و اجتماعي هماهنگ با معارف و ارزشهاي ديني و اقتضائیات بومی، چاره ای اندیشیده شود که همین مهم هم، لزوم همراهي و همكاري عالمان و دانشمندان دینمدار و بومی گرای آشنا با ماهیت علم و تکنولوژی مدرن را در دولت صد چندان مي كند... 7. ... با اين فرض روشن كه ما در گفتمان انقلاب اسلامي به دنبال داشتن جامعه اي دینی می باشیم پس بايد حلقه دوطرفه نظريه پردازان-عملگران متعهد به دین و اقتضائیات بومی را ايجاد و تقويت كرد. یعنی بدين صورت كه عملگران(مسوولان اجرایی کشور)، بر اساس آخرين نظريات صاحبنظران اقدام به عمل مدیریتی بكنند و متعاقبا نتيجه رفتارهای مسوولان اجرایی کشور، توسط صاحبنظران و نظریه پردازان، آسيب شناسي بگردد و تئوريها بازنگري و اصلاح بگردد و نسخه جديدتر تئوریها، در اختيار مسئولان قرار گيرد و همينطور مسلسل جريان رفت و برگشت در حلقه دوطرفه نظريه پردازان-عملگران انجام بپذيرد تا در عین اینکه رفتارهای مسوولان اجرایی واجد پشتوانه تئوریک و عقلانیت لازم میگردد، ما در بلند مدت شاهد انباشت ادبیات علمی و اصلاح و ویرایش و بهینه سازی نظریات علوم انسانی و اجتماعی بومی و اسلامی هم باشیم... 8. چرا که طلب و سفارش علم و تکنولوژی اسلامی-ایرانی از عالمان و اندیشمندان برای حل مسائل و نیازهای موجود بر اساس شاخصهای اسلامی-ایرانی از طرف مسوولان اجرایی کشور و متعاقبا مصرف تولیدات علمی ایشان،ضامن انگیزش و توانمندسازی بدنه علمی کشور برای تولید علم بر اساس شاخصهای مطلوب است... 9. با این توصیفات، روشن است که ضامن موفقيت گفتمان انقلاب اسلامی، تن دادن به اين فرآيند همكاري و تقسيم كار در ذيل حلقه دوطرفه نظريه پردازان-عملگران معتقد به گفتمان انقلاب اسلامی است... 10. تاسیس و شاید باز مهندسی مراکز مطالعات راهبردی علوم انسانی و اجتماعی، متناسب با کارکردی که ذکرش رفت و متشکل از عالمان و پژوهشگران دینمدار و بومی گرایِ آشنا با ماهیت علم و تکنولوژی مدرن و همچنین آشنا با دین و دلالتهای آن در حوزه علم و فناوری، در تمامی ساختار مدیریت کشور یکی از ضرورتهای نظام در جهت حرکت در مسیر انقلاب اسلامی و نیل به تمدن اسلامی-ایرانی است....
ضعف سواد حکمرانی مجازی جامعه، زمینه تجدید تجربه استعمار عزیز نجف پور آقابیگلو فارغ از نقدهای که به صورت روشمند میتوان به مجلس طرح کرد که باید هم انجام بشود و نقصها و ایراداتش برطرف شود، ولی نوع نقدها و مخالفتهایی که با این طرح میشود، نمایانگر این است جامعه به شدت از ضعف رنج میبرد. در دوره اول ، مردم کشورهایی که بعدا مستعمره شدند با این تلقی که حضور غربی ها و پیشنهادات و امکاناتشان زمینه توسعه، رفاه و آزادی و ... خواهد شد، مشتاقانه تن به استعمار دادند و سالها طول کشید که ابعاد استعماری امور برایشان روشن شود و تازه شروع کردند به مبارزات استعماری و مواجهه انتقادی با غرب و سیاستهای غربی و اتخاذ رویکرد توسعه برون گرای درون زا و بومی... ظواهر امر نشان میدهد ضعف سواد حکمرانی مجازی جامعه و عدم شناخت ابعاد سیاست و قدرت در فضای مجازی و همچنین ابعاد اقتصادی و فرهنگی و امنیتی آن، و تلقی مبتنی بر توام بودن فضای مجازی با رفاه و توسعه و آزادی، ما را در دورانی شبیه دوره اول استعمار قرار داده است... این همان دوره اول است و بزرگترین اشکال طرح صیانت مجلس است که پیوست فرهنگی و رسانه ای ندارد
هر سه طرف متخاصم در با بورسیه دولت در سال ۱۹۷۰ در آمریکا تحصیل کرده اند.