بسم الله الرحمن الرحیم
مستند داستانی کف خیابون(2)
✍ نویسنده: محمد رضا حدادپور جهرمی
«قسمت نوزدهم» بخش دوم
این روزها هیچ کس به فکر عزت نفس ما نیست!
فقط قراره زور بزنیم و مدام تکرار کنیم که:
ما ایرانیها دزدیم !
ما ایرانیها همه کارهایمان اشتباه است !
ما ایرانیها هیچی نیستیم ...!
ما ایرانی ها از زیر کار درمیرویم...!
ما هیچ پیشرفتی نکردیم...!
ما ایرانیها هیچ هنری نداریم!
ما ایرانیها آدمِ حسابی نداریم!
ما ایرانیها هر عیبی که یک انسان میتواند داشته باشد داریم...!
توی همین محیطای مجازی چقدر بادلیل و بی دلیل به خودمان بد میگوییم و لذت میبریم.
به خودمان فحش میدهیم و کیف می کنیم و میخندیم.
اقوام مختلف و دختران و صغیر و کبیر ایرانی را مسخره می کنیم و همه با هم کل ایران را !
بزرگان علمی٬ هنری٬ ادبی و دینی کشور خودمان را وسیله خنده و تفریح کرده ایم و هیچکس هم نباید فکر کند اینها «نقشه» است.
این همان جنگ نرم است.
این روزها همه در فکر زیرآب زدن بقیه هستند.
این روزها همه احساس می کنند در زندانی بدون دیوار دوران بی پایان محکومیت خود را می گذرانند.
این روزها همه شبیه زندانیان جنگ آمریکا و کره منتظر مرگ خاموش هستند.
ساده ترین نتیجه ای که میشه گرفت اینه که باید از خواندن و شنیدن اخبار منفی علی الخصوص در فضای مجازی فاصله بگیریم و تا میتوانیم به خود و اطرافیانمان امید بدهیم، (((احترام))) بگذاریم و در هرشرایطی روش شاد زندگی کردن را بیاموزیم. لطفا دقت کنید! این شاد زیستن و مدام آیه یاس نخواندن، به معنی گول زدن خودمون و ندیدن مشکلات و عدم برنامه ریزی برای رفع آنها نیست!
ادامه دارد...
دلنوشته های یک طلبه
@mohamadrezahadadpour
کانال شهیدمدافع حرم ابا حنانه
روح الله طالبی اقدم
https://eitaa.com/abahannane
🕊🌺
💐🍃💐🍂💐
@hemasehjonob5
خواب های عجیب
بهمن خواب های عجیبی میدید. که همه را هم یادداشت میکرد👇
1) خواب دیدم برای دومین بار به مکه مشرف شدهام ولی این بار با گذشته فرق میکند. همه را نامه زیارت میدادند ولی موقت میتوانستند زیارت کنند؛ اما به دست من نامهای دادند که چند جمله به این مفهوم نوشته شده بود: «طواف همیشگی».
در همین حال، یکی از شهدا را دیدم که اصرار میکرد کاری کنم تا به او اجازهی زیارت داده شود. من هم کارت طواف همیشگی را به دستش دادم. او زیارت کرد و دوباره کارت را به من داد. ناگاه با صدای مؤذن گردان از خواب پریدم.
2) شب سوم شعبان 1406 هجری قمری برابر با 8/1/1365 - تهران، شهید حسین غیاثی را در خواب دیدم که گفت: «زود بیا که منتظرت هستیم و جایت نیز مشخص و معین شده است».
پس از این خواب بهمن به دزفول میآید و از آنجا به جبهه اعزام میشود. درست در روز 20/3/1365 آسمانی میشود.👇👇
کانال شهیدمدافع حرم ابا حنانه
روح الله طالبی اقدم
https://eitaa.com/abahannane
🕊🌺
💐🍃💐🍂💐
🌹یازهرا🌹
بسم الله الرحمن الرحیم
مستندداستانی کف خیابون(2)
✍ نویسنده:محمدرضا حدادپور جهرمی
«قسمت بیستم» بخش اول
10.در عین ضدیت بادین و انقلاب، ژست ایران دوستی و مردم داری گرفته اند.
تا میخواستن این بخش را شروع کنند،عمار در زد و وارد شد.گفتم:«جانم عمار!چی شد؟»
عمارگفت:«حاجی من شاید بتونم با یکی از خانمای کد22 ارتباط بگیرم و بفرستم فایل اونا !اجازشو میدی؟»
گفتم:«متوجه منظورت نمیشم!»
گفت:«خب این چیزی که این پسره الان به ما گفته و ما شکل تقریبیشو آوردیم بیرون،چیز خاصی نداره و پرونده ای بر علیهش ثبت نشده.ینی سابقه نداره.حالا کاش فقط سابقه نداشت!و حتی سیستم میگه ده سال پیش،یه چهره مماثل با اون مرحوم شده و آدرس قبرشم داریم!اما بعیده که این،اون باشه.»
جاخوردم و گفتم:«چی میگی عمار؟»
گفت:«والا جان بچم!بذار با کد22 ارتباط بگیرم ببینم چی میگه؟»
گفتم:«نمیدونم برو ولی اصلا اگه دیدی جواب اونا چیز خاصی هست و ارزششو داره،دعوتش کن بیاد بشینیم چیکارمیتونیم بکنیم؟»
عمار رفت!من خیلی رفتم تو فکر!با خودم میگفتم داستان نباید اینقدر پیچیده باشه.اگه اینقدر پیچیده باشه، اشتباه محضی کردند که گزک دست من دادند و همین میشه بلای جونشون و میشه به عنوان اولین اشتباهشون ثبت کرد.
تو همین فکرا بودم که سعید چایی و گل گاو زبون آورد.همینطور که میخوردیم و فکر میکردم،مجید گفت: «حاج آقا اگه استعلام کردین و واقعا مرده بود و چیزی که این پسره گفته دروغ بوده،چیکار میکنین؟»
گفتم:«خیالتون تخت!این پسره دروغ نگفته و نمیگه.هزار تا احتمال دیگه وجود داره جز دروغگو بودن این فلک زده!میشه روی اون هزار تا احتمال کار کرد!»
وقتی چاییم تموم شد،گفتم بچه ها وارد اصل دهم بشید.اصل خیلی مهمی هست.بسم الله شروع کنین!
نوشته نسبتا کاملی پرینت کردن که بنظرم اگه شما هم ببینین بدنیست. متنش بدون دستکاری و فقط باحذف بعضی آمارها و دو سه تا پاراگراف محرمانه،تقدیم میکنم:
شبکه ها وکانالهای ضد انقلاب،پیش از همه،سه انگاره را علیه انقلاب اسلامی ترویج می کند:
1.حمله به ساختار سیاسی نظام
2.دعوت به نافرمانی مدنی و رفتارهای ساختارشکن علیه نظام
3.توهین به اسلام و تخریب ارزش های اسلامی
این بخش سوم،میشه گفت هدف اصلی هست و بقیه اهداف،پوشش برای عدم توجه به این هدف محسوب میشن.
ادامه دارد...
دلنوشته های یک طلبه
@mohamadrezahadadpour
کانال شهیدمدافع حرم ابا حنانه
روح الله طالبی اقدم
https://eitaa.com/abahannane
#یادی_از_شهدا
گنجشکی که نشانی از شهدا آورد
🌷🌷🌷 شهید علیرضا خاکپور از سرداران شهید «لشکر پنج نصر خراسان» از خطه گلستان، روستای پیرواش، متولد سال ۱۳۴۵، از خانواده ای روستائی و کشاورز، متاهل، وقتی «سمانه» تنها دخترش، «هشت ماهه» بود، در ششم اسفند سال «۱۳۶۵»در عملیات «کربلای پنج» مظلومانه شهید شد.
📝 شهید علیرضا خاکپور؛ در دفترچه خاطراتش آورده است:
منطقه ای چند بار بین ما و عراقی ها، توی شلمچه دست به دست شد.
نشسته بودم جلوی سنگر که گنجشکی آمد، چند متری ام روی تل خاکی نشست.
برُّ و بر نگاهم می کرد. به یکی از بچه ها که کنارم نشسته بود، گفتم: این گنجشک گرسنه است. بلند شدم چند دانه نان خشک شده را بردم یک متری اش، ریختم و برگشتم. نخورد.
یکی از بچه ها سنگی به طرفش پرتاب کرد که، گنجشکک من، برو خمپاره می خوری ها، پرید. چرخی زد و دوباره برگشت، همان نقطه نشست.
یکی دیگر از بچه ها سنگی دیگر برداشت، به طرفش پرتاب کرد. پرید و رفت، چند لحظه بعد، باز دوباره برگشت. همان نقطه نشست.
پریدم داخل سنگر، گفتم: بچه ها سر نیزه، یکی بیلچه آورد، یکی با سر نیزه زدیم به زمین، چند لحظه بعد، پوتین خون گرفته ای، پیدا شد، بیشتر کندیم….
بعثیهای ملعون، چهل و هشت شهید مظلوم بسیجی را یک جا روی هم دفن کرده بودند.🌷🌷🌷
#شهید_علی_رضا_خاکپور
✅ آسمانی شوید 👇 👇 👇
کانال شهیدمدافع حرم ابا حنانه
روح الله طالبی اقدم
https://eitaa.com/abahannane
🕊🌺
🌹 یازهرا 🌹
بسم الله الرحمن الرحیم
مستندداستانی کف خیابون(2)
✍ نویسنده:محمدرضا حدادپور جهرمی
«قسمت بیستم»بخش دوم
وقتی جنگ جهانی دوم تموم شد، تبلیغات،به سلاح اصلی درجنگ های ایدئولوژیک بین شرق و غرب تبدیل شد و با پایان یافتن جنگ سرد، تبلیغات همچنان به عنوان سلاح اصلی در عرصه نبرد ایدئولوژیک ادامه حیات داده،اما این بار نه در مقابله با ایدئولوژی شرق،بلکه درمقابل ایدئولوژی اسلام؛چرا که غرب معتقد است نظام اسلامی می تواند خطر بزرگی برای تمدن غرب باشد.
تحلیل تبلیغات ضدّ دین،عمل پیچیده ای است که به تحقیقات تاریخی، بررسی دقیق پیام ها و حساسیت نسبت به بازخوردهای مخاطبان نیاز دارد و درک درست از این تبلیغات، مستلزم تجزیه و تحلیل آثار دراز مدت آن است.
از آنجا که تبلیغات،تلاشی عمدی و نظام مند برای شکل دادن ادراکات، دست کاری شناخت ها و جهت دادن به رفتارها برای رسیدن به پاسخ مورد نظر مبلّغ است.شناخت ماهیت تبلیغات،نیازمند مطالعه ای طولانی مدت برای ارزیابی پیشرفت آن می باشد و تجزیه و تحلیل آن،در پاسخ به 10 مرحله مشخص خواهد شد:
1. ایدئولوژی و اهداف تبلیغات
2.بافتی که تبلیغات در آن انجام می پذیرد
3.شناخت مبلّغ
4.ساختار سازمان مجری تبلیغ
5.مخاطبان هدف تبلیغات
6.فنون یا روش های بهره برداری از رسانه ها
7.فنون یا روش های ویژه برای تأثیر حداکثری
8.واکنش مخاطبان به فنون گوناگون
9.بررسی ضدّ تبلیغ
10.ارزیابی تأثیرات
با وجود اینکه پاسخ به همه این مراحل،در به دست آوردن دید جامع نسبت به تبلیغات ضدّ دین در شبکه های اجتماعی نیاز خواهد بود،اما با توجه به محدودیت تحقیق، فقط به بررسی شماره های شش و هفت خواهیم پرداخت:
فنون یا روش های بهره برداری از شبکه های اجتماعی درتبلیغات ضدّ دین چیست؟
روش های ویژه برای به حداکثر رساندن اثر تبلیغات در این زمینه چه هستند؟
در پاسخ به سؤال اوّل بایدگفت که روش های تبلیغات بسیار گسترده بوده و روز به روز از تنوع بیشتری برخوردار می شوند،و این ادعا که بتوان همه آنها را در قالب یک فهرست ارائه نمود،ناصحیح می باشد.با این حال،در بررسی روش های متداولی که در تبلیغات ضدّ دین در شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرند، به موارد ذیل برخورد میکنیم:
1.تخریب چهره دین و دین داران
2.ایجاد شبهه افکنی با قصد ضربه زدن
3.مبارزه با اعتقادات دینی
4.ترویج افکار الحادی در بین عموم مردم
5.تمسخر باورهای اسلامی،به خصوص شیعه
6.فراری دادن مردم از عقاید اسلامی
7.ترویج فساد جنسی
8.مسخره کردن عقاید دینی
9.ترویج تنوع طلبی و مصرف گرایی
10.فرقه های انحرافی و عرفان های دروغین
11.ترویج مسلمانی سکولار
ادامه دارد...
دلنوشته های یک طلبه
@mohamadrezahadadpour
کانال شهیدمدافع حرم ابا حنانه
روح الله طالبی اقدم
https://eitaa.com/abahannane
🕊🌺
🌹شهید مدافع حرم سیدمحمدتقی حسینی🌹
💠وعده ی حضرت زهرا(س)💠
روزی که قرار بود محمدتقی را در امامزاده عقیل اسلامشهر دفن کنند،
خانمی همراه همسر خود وارد امامزاده شدوپرسید:این قبر را برای چه کسی آماده میکنید؟
به او گفتند:در این قبر قرار است شهیدی دفن بشود.
باشنیدن این سخن آنها شروع به بیقراری و گریه نمودند.
علت را که جویا شدند،جواب دادند:دیشب خواب حضرت زهرا(س)را دیدیم که میفرمود:فردا شهیدی را که برای دفاع از دخترم به شهادت رسیده، به امامزاده عقیل خواهند آورد حتما به پیشوازش برو...!
#خاطرات_ناب_شهدا
#شهید_حسینی
کانال شهیدمدافع حرم ابا حنانه
روح الله طالبی اقدم
https://eitaa.com/abahannane
🕊🌺
بسم الله الرحمن الرحیم
مستند داستانی کف خیابون(2)
✍ نویسنده: محمد رضا حدادپور جهرمی
«قسمت بیست و یکم» بخش اول
از اینا که بگذریم، به صورت پایه ای روش های دیگری را نیز می توان نام برد که مبلّغان ضدّ اسلام از آن برای هر چه بیشتر کردن شیوه های تبلیغاتشان استفاده می کنند. این روش ها عبارت اند از:
1. تمایلات مخاطبان: تبلیغات، زمانی تأثیر بسیاری دارند که هم راستا با نظرات، باورها و تمایلات مخاطب باشند. به همین دلیل، در تبلیغات ضدّ دین به این مسئله اهمیت زیادی داده می شود؛ چرا که پیام هایی که ظاهر حمایتی دارند، خیلی مؤثرتر از پیام هایی هستند که حالت انتقادی دارند.
2. اعتبار منبع: هنگامی که یک منبع در انتقال یک پیام مورد قبول قرار بگیرد، به تبع آن، خود آن پیام نیز مورد قبول قرار خواهد گرفت؛ زیرا افراد گرایش دارند اطلاعات و آگاهی هایشان را از منابعی به دست بیاورند که به آن اعتماد دارند.
در تبلیغات ضدّ دین، مبلّغان ضدّ دین در مواجهه با مخاطبان از اعتبار برخوردار نیستند. به همین دلیل، سعی می کنند با انتساب پیام های تبلیغی شان به منابعی که مورد اعتماد و وثوق هستند، پذیرش پیام ضدّ دینی شان را تضمین نمایند. متأسفانه، تعداد کمی از مخاطبان هستند که هوشمندانه در برخورد با چنین پیام هایی در مورد صحت آن اقدام به تحقیق می نمایند.
3. رهبران افکار: رهبران فکری، افرادی هستند که در جوامع شناخته شده، الگو و معتبر هستند. یکی از شیوه های مؤثر در تبلیغات ضدّ اسلام، نشان دادن مخالفت چهره های شناخته شده و معتبر بین مردم نسبت به برخی از ارزش ها یا هنجارهای اسلامی است؛ به عنوان مثال، برخورد نامناسب برخی از چهره های شناخته شده سینمایی نسبت به مسئله عفاف و حجاب در اثر بخشی به هجمه های مبلّغان ضدّ اسلام اثر بسیاری داشته است؛ چنان که در جریان اتفاقاتی که در خصوص عریان شدن یکی از بازیگران زن در خارج از کشور اتفاق افتاد، دستگاه تبلیغات ضدّ اسلامی با تمام امکانات از این مسئله برای ترویج اباحه گری و ضربه زدن به ارزش های حجاب و عفاف بهره برد.
4. تماس مستقیم و چهره به چهره: در تبلیغات ضدّ اسلام در شبکه های اجتماعی، تنها به تولید و انتشار و بازنشر محتوای ضدّ اسلامی اکتفاء نشده و برای هر چه بیشتر نمودن تأثیرات این تبلیغات، مبلّغان ضدّ دین اقدام به برقراری ارتباط با مخاطبان خود از طریق گفت و گوی تحت وب نموده و حتی با ایشان در ظاهر ارتباط عاطفی برقرار می نمایند.
5. ایجاد هنجارهای گروهی: از دیگر روش های پُر اثر کردن تبلیغات ضدّ دین، تشکیل گروه های دوستی و برقرار ساختن یک سری هنجارهای ضدّ دینی در این گروه هاست؛ به عنوان مثال، در برخی از گروه های دوستی، انتشار تصاویر مستهجن بدون اشکال شمرده شده، به کاربردن الفاظ رکیک نسبت به دیگران و حتی اعضاء گروه مجاز شمرده شده و دفاع از مقدسات، تابو شمرده می شود. با شکل گیری چنین فضایی، مبلّغان با سوء استفاده از هنجارهای این گروه ها، به مقدسات حمله نموده و بدترین نوع تأثیرات را بر اعضای گروه می گذارند.
6. تشویق: دستگاه تبلیغات ضدّ دین، نه تنها خود به تولید و انتشار و بازنشر محتوای ضدّ دینی مبادرت می ورزد، بلکه دیگر کاربران شبکه های اجتماعی را نیز نسبت به تولید، انتشار و بازنشر محتوای ضدّ دینی تحریک، تهییج و تشویق می نماید. چنین رفتاری، ضمن اینکه مبلّغان ضدّ دین را در پیگیری اهدافشان کمک می نماید، برای مخفی ماندن برنامه ها و شناخته نشدن رهبری این حرکات پوشش به وجود می آورد. مبلّغان، حتی از تهدید نیز برای پیشبرد اهدافشان استفاده می کنند.
7. تکرار: از نظر منطقی، تکرار یک ادعاء هرگز نمی تواند جانشین دلیل و برهان برای آن شود؛ اما باید پذیرفت که تکرار، از نظر روانی موجب این احساس در مخاطب می شود که گویا دلیل این ادعاء در جای دیگری عرضه شده و مقبول هم واقع شده است. تکرار، مخاطب را خسته کرده، باعث تسلیم شدن او می شود.
8. توجه به کاربرد زبان: کاربرد زبان در تبلیغات ضدّ اسلام، بسیار گسترده است و از به کاربردن واژه های منفی در مورد دین شروع شده و تا انتشار رمان هایی مثل آیات شیطانی که قصد تخریب و تمسخر ارکان دین را دارند، ادامه پیدا می کند. تولید پیام با زبانی که برای مخاطب ملموس تر و نزدیک تر به فهم وی باشد نیز در تبلیغات ضدّ اسلام، بسیار پُرکاربرد است.
ادامه دارد...
دلنوشته های یک طلبه
@mohamadrezahadadpour
کانال شهیدمدافع حرم ابا حنانه
روح الله طالبی اقدم
https://eitaa.com/abahannane
🕊🌺
👇👇حتما بخوانید👇👇
💢 "شیر صحرا" لقب که بود؟
🔸فرمانده ای که صدام شخصا برای سرش جایزه تعیین کرد!
🔹وی با کمک هشت کلاه سبز ایرانی در منطقه دشت عباس چنان بلایی بر سر نیروهای عراقی آورد که رادیو عراق اعلام کرد؛ یک لشکر از نیروهای ایرانی در دشت عباس مستقر شده است!
🔸 در سال 1335 وارد ارتش شد سریعا به نیروهای ویژه پیوست.
🔹 فارغ التحصیل اولین دوره رنجری در ایران بود.
🔸 دوره سخت چتربازی و تکاوری را در کشور اسکاتلند گذراند.
🔹در اسکاتلند در مسابقه نظامی بین تکاوران ارتشهای جهان ، اول شد و قدرت خود و ایران را به رخ کشورهای صاحب نام کشاند.
🔸 وی اولین کسی بود که در دوران دفاع مقدس توانست نیروهای عراقی را به اسارت بگیرد ، او طی نامه ای به صدام حسین وی را به نبرد در دشت عباس فرا خواند ، صدام یک لشکر به فرماندهی ژنرال "عبدالحمید" به منطقه دشت عباس فرستاد ، "عبدالحمید" کسی بود که در اسکاتلند از این ایرانی شکست خورده بود و هفتم شده بود. پس از نبردی نابرابر و طولانی عراقیها شکست خوردند و او شخصا ژنرال عبدالحمید را به اسارت گرفت.
🔹 درسال 1362 به فرماندهی قرارگاه حمزه و سپس فرماندهی لشکر 23 نیروهای ویژه منصوب شد. بخاطر رشادتش در جنگ به او لقب "شیرصحرا" دادند.
🔸 دهان فرماندهان از تعجب باز مانده بود. کارهای او با هیچ قاعده ای جور در نمی آمد و سرهنگ با طرح و فکر خودش آن را به انجام می رساند؛ بدون دادن حتی یک نفر تلفات. یکی از افسران جلو آمد و با حالتی ناباورانه که عمق حیرت و بهت او را آشکار می کرد، پرسید: «جناب سرهنگ، من اصلا متوجه نمی شوم. آخر چطور می شود که شما چهل کیلومتر وارد خاک دشمن بشوید، بکشید و بگیرید، بدون حتی یک کشته؟»
🔹وی در عملیات "قادر" در منطقه "سرسول" بر اثر اصابت ترکش توپ به شهادت🌹 رسید. بعداز شهادت او رادیو عراق با شادی مارش پیروزی پخش کرد.
🔸 اینها گوشه ای از رشادت بزرگ مردی بود که اکثریت ایرانیان او را نمی شناسند.
او سرلشکر شهید "حسن آبشناسان " فرمانده شجاع نیروهای ویژه ارتش سرافراز ایران بود.
♦️نسل سوم ما متاسفانه به دلیل کم توجهی یا بی توجهی ما با غیور مردانی چون شهید آبشناسان🌹 آشنا نیستند. این درد را به چه کسی باید گفت، نمی دانم.
کانال شهیدمدافع حرم ابا حنانه
روح الله طالبی اقدم
https://eitaa.com/abahannane
🕊🌺