📚 نقد ادعای عجیب حدادپور درباره «علی الاصول»
◼️ چکیده این ادعای عجیب😱
«علیالاصول» یک اصطلاح فقهی به معنای «جریان قاعده تا زمان نبودِ دلیل خاص» است. نظر اولیه رهبری عدم موافقت بوده، اما تعهد و قبول مسئولیت رئیسجمهور، حکم «دلیل خاص» را پیدا کرده و جایز بودنِ تفاهمنامه را رقم زده است.
◼️ برخی از نقدهای این ادعای عجیب!
◽️ آ. فرق «اصل» با «علی الاصول»
«اصل» یک اصطلاح در دانش فقه است؛ ولی «علی الاصول» یک چیز دیگری است. نفرموده است «علی الاصل». کسی که دقت فقهی دارد میداند که «اصل» در هر حکمی یک چیز است، ما چند تا اصل در یک مسأله نداریم که بشود «اصول». «علی الاصول» یعنی بر پایه اصولی که مسأله بر آن استوار است.
◽️ ب. نبودن اصل درباره بندهای یک تفاهمنامه (قضیه خارجیه)
اصل، برای فقه الهی (قواعد کلی و قضایا حقیقیه) است؛ نه برای یک مسأله جزئی و خارجیه در فقه ولایی (حکومتی). خُب درباره «تفاهمنامه» چهاردهبندی، اصل فقهی چیست؟ اصلاً، اصل معنا ندارد! باید یکایک بندها و واژگان را خواند و سپس بر پایه مصلحت و مفسدت مسائل گوناگون مرتبط با آن، به حکم رسید! اصل چیست؟!
◽️ ج. لغزش مخاطبشناختی
خطاب پیام رهبر به مردم است؛ نه تخاطب فقهی با شاگردان درس خارج فقه. از این رو ادبیات یادشده هم ادبیات متناسب با فهم مردم است.
◽️ د. قرائن قوی درون متن
لحن و تکتک جملات پیام، نشاندهندهی یک مخالفتِ نیرومند در میان است؛ نه پذیرش یک دلیلِ شرعیِ حاکم بر نظریات رهبر. تعبیر «بنده نظر دیگری داشتم»، تغایر آشکار را نشان میدهد! تعبیر «از باب تعهدی که رئیسجمهور دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه را صادر نمودم» نشان میدهد که مصلحتِ این اجازه، نه پذیرش یک حجت شرعی در حد دلیل، بلکه اتمام حجت به شعام و سلب مسئولیت عواقب کار از رهبری است. این لحن تهدید است نه شاگردی کردن در برابر دلیل برتر! سخن پایانی رهبر: «از این لحظه، ما... منتظر تحقق شروط خواهیم بود» موضع رهبری را از یک موافقِ تفاهمنامه، به یک «ناظرِ منتظر و مطالبهگر» تغییر میدهد؛ نه این که دلایل آنها را پذیرفته باشد.
◽️ ه. تراز حجت و دلیلیت
از نگاه فقهی، نظر یا تعهد یک نهاد (رئیسجمهور و شعام) در مسألهای که صلاحیت آن با رهبر است، تنها ارزش مشورتی دارد و همارز و بلکه حاکم بر سخن رهبر نیست که بتوان دیدگاه رهبر را «اصل» گرفت و «سخن فاقد حجیت شعام را دلیل» پنداشت.
◼️فرجامه
اجازه یاد شده هم همراه با لحن تهدید و سلب مسئولیت از رهبر و گذاشتن باز عواقب کار بر دوش پافشرندگان بر خلاف نظر رهبر است. نباید با ناآگاهی و تحمیل پیشانگاشتهها، حریر فقه را به دستمال استنجاء ترامپ تبدیل کرد.
📚نوشتهها و ننوشتههای پیام رهبر در رسوایی باند وفاق و نقاق مدعی هماهنگی با رهبر!
🔺 نبویان در شبکه خبر: سند ۱۱ شرط رهبر برای مذاکرات
🔺فاشسازی خانعلیزاده، عضو همراه تیم مذاکرهکننده از «علی الاصول»
14.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📚توجیهات عجیب برای لاپوشانی لغزش بُهتآور سپاه
🔻شبهه
فرمانده سپاه که بر «ضد نظر ولایت فقیه» و همسو با باند وفاق رأی داده، «نظر کارشناسی» بوده و برای توجیه آن، به فیلم بالا چنگ میزنند.
◽️آ. نظر کارشناسی، برای مشاوره به رهبر در تصمیمگیری در «حوزه صلاحیت رهبر» است یا جانشین تصمیم رهبر در حزه صلاحیت ایشان؟
◽️ب. نظر کارشناسی در جایگاه «نظردادن»، میتواند مخالف نظر رهبر (به عنوان یک کارشناس دیگر) باشد؛ ولی نه بر ضد «تصمیم» ولیّفقیه در هنگام «عمل». رأی فرمانده سپاه بر ضد دیدگاه رهبر، اختلاف نظری است یا تصمیم عملی؟
◽️ج. اگر رأی فرمانده سپاه بر ضد نظر ولیّفقیه، تنها یک نظر کارشناسی و پذیرفتهشده رهبر است و رهبر هم برپایه آن نظر، عمل کرده، پس چرا رهبر پافشرانه، مسئولیت و عواقب این کار را به رئیس و اعضای شعام وانهاده است؟ با اینکه باید سپاسگزار نظر کارشناس برای کمک به خویش و تصمیم درست باشد.
👈ما را چه شده که به جای توبه و بازگشت به راه خدا و جبران ستم به رهبر، به هر خسوخاشاکی درمیآویزیم؟
👈 گروه ابرفقه
🔻همسو👇
- انا لله و انا الیه راجعون؛ مردم مبعوث: «سپاه
- رهبر: گاه مسئول ما همان کاری میکند که مأمور عالیرتبه سیا میخواهد
- مصباح: فتنه عمامهسرها، سردوشیدارها
- کودتای قالیباف در پندار «تحلیلگر»
- پیروزی امام و مردم مبعوث بر کودتای محاسباتی وفاق
- نبویان در شبکه خبر: سند ۱۱ شرط رهبر برای مذاکرات
- تحمیل مذاکره (غیرمستقیم) به رهبر
- اثبات فقهی حرمت آتشبس کنونی
- عدم تکذیب گزارش علمالهدی درباره حرمت مذاکره
👈قالیباف ۱_۲_۳_۴_۵ _۶ _۷_۸ _۹_۱۰_ ۱۱_۱۲_۱۳_۱۴_۱۵_ ۱۶_
هدایت شده از 🔥ابرفقه | خونخواهی
🔺نگرانی رهبر از لاتیننویسی نامهای فارسی
«اسم فارسی را با خط لاتین می نویسند! خب چرا؟! چه کسی میخواهد از این استفاده کند؟ آن کسی که زبانش فارسی است یا آن کسی که زبانش خارجی است؟ اسم فارسی با حروف لاتین! ... من نگران زبان فارسیام؛ خیلی نگرانم! ... تهاجم به زبان فارسی زیاد است!» ۱۹ آذر ۹۲.
سرآغاز یک جنگل بیدرخت
سقوط نهالی است پیش تبر
◾️روش فارسیکردن نام در ایتا
۱. زدن روی «سه خط افقی» که در بالای سمت چپ برنامه است
۲. در صفحه باز شده، روی تنظیمات (settings) میزنید
۳. در صفحه باز شده روی نشان «سه نقطه عمودی» در بالای سمت راست صفحه بزنید
۴. یک مستطیل کوچک سفید باز میشود؛ که گزینه نخست آن «ویرایش نام» است؛ لطفا آن را بزنید
۵. نام خود را با حروف فارسی بنویسید
۶. نشان بالای صفحه را برای تأیید بزنید!
📚 کتاب «زَوا؛ زایایی زبان فارسی»
◾️گروه زوا؛ با گروهداری امامی، کاشف دانش زوا
🔥ابرفقه | خونخواهی
📚نوشتهها و ننوشتههای پیام رهبر در رسوایی باند وفاق و نقاق مدعی هماهنگی با رهبر! ۱. پیام به مردم؛
🔺دقت شگفت ابرفقه در فهم سخن رهبر
در فرسته «نوشتهها و ننوشتههای پیام رهبر در رسوایی باند وفاق»، برپایه هنجاری تفقه ابرفقهی که بسیار پیشرفته تر از تفقه مکتب قمی است، «حذف متعلق» را دلیل ظهوریِ [درتنیده با قرائن و دلایل بیرونی] دانستم و کارهای دیگر؛ یعنی آتشبس و مذاکره را نیز بسان «تفاهم» نادرست دانستم؛ ولی پس از چندی «رسانه رهبر انقلاب»، چنین نوشت:
«بنده علی الاصول [درباره تفاهم] نظر دیگری داشتم»
از نگاه فقهی، چنین کاری برایم درنگبرانگیز شد؛ ولی به خواست خدا «رسانه رهبر انقلاب»، با پوزش، این کار نادرست انجام شده را با ستردن متن افزوده شده در قلاب، سامان داد.
🔻همسو👇
- انا لله و انا الیه راجعون؛ مردم مبعوث: «سپاه دیگر چرا؟»
- رهبر: گاه مسئول ما همان کاری میکند که مأمور عالیرتبه سیا میخواهد
- مصباح: فتنه عمامهسرها، سردوشیدارها
- کودتای قالیباف در پندار «تحلیلگر»
- پیروزی امام و مردم مبعوث بر کودتای محاسباتی وفاق
- نبویان در شبکه خبر: سند ۱۱ شرط رهبر برای مذاکرات
- تحمیل مذاکره (غیرمستقیم) به رهبر
- اثبات فقهی حرمت آتشبس کنونی
- عدم تکذیب گزارش علمالهدی درباره حرمت مذاکره
👈قالیبافشناسی: ۱_۲_۳_۴_۵ _۶ _۷_۸ _۹_۱۰_ ۱۱_۱۲_۱۳_۱۴_۱۵_ ۱۶_
هدایت شده از 🔥ابرفقه | خونخواهی
14.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌻من، علی اصغر خیالت بود!
به هوایش چقدر سینه زده
سینه سرخ مهاجر هیات
و شب هفتم محرم باز؛
با علی اصغرش شدم بیعت
ز دَم مجلس از عدم رستم
چقدر شانههای من پُر بال!
باز هم آمدم حسینیه؛
چقدر زینب علی خوشحال!
ا⬛️ا ...
... و دوباره وداع از هستی؛
باز از خاطرت مرا شُستی؟
من همان کودکم که نیست هنوز!
گاه، تیر سه شعبه، یک سُستی!
نه! به هیات نرفتهام هرگز!
مادر من هنوز دوشیزه است!
پدر سینه سرخ هیاتتان
پسری خسته و کمانگیره است!
پدرم! خانواده روزیتان!
قل اعوذ برب [بربّ] الناس
کاش امالبنین شوی مادر!
غرق فرزند و نام من عباس
🚨👈و لاتَقتُلو أولادَکم خشیةَ إملاق نحن نَرزقهم و ایاکم اِنّ قتلَهم کان خِطئًا کبیرا. اسرا ٣١
😔سینه سرخان مهاجر هیات را با تیر سه شعبه نـ_می_شه در عدم رها نکنیم! گناه دارد! چه رسد به انداختن جنین!
ازدواج و فرزندآوری
🌻ا. امامی
هدایت شده از 🔥ابرفقه | خونخواهی
📚 فقه ولایی مطیعبودن، قدرت، ادب و وفای حضرت عباس
شیعه عقلی (نه شیعه اعتقادی) همگِل و همدل با اهل بیت (ع) است و با اندوه آنان میاندوهد و دست و چشم و قلب عباس، پارهای از آنان نیز هست:
«السلام علیک ایها العبد الصالح المطیع لله و لرسوله»
◾️عبودیت مقام والا
خدا این وصف حضرت محمد را بر مقام رسالت وی مقدم می دارد؛ «اشهد ان محمداً عبده و رسوله»؛
◾️نماز؛ زیارتگاه حضرت عباس
«صالح» یعنی در اینجا منظور از عبد، همان «عبد» حقیقی است نه صرفاً کسی که آفریده خدا است؛ و خدا واجب کرد که هر روز پنج بار روضه ابوالفضل در معراج مؤمن (نماز) خوانده شود؛ بر همه واجب است: «السلام علینا و علی عباد الله الصالحین» مصداق برجسته «عبد صالح» حضرت عباس است؛
◾️گونههای مطیع (فرمانپذیری از درون)
در اینجا باید مطیع دو دسته بود؛ یکی مطیع «خدا» و دیگری مطیع «پیامبر خدا» و این دو، هیچکدام جای دیگری را نمیگیرد. مطیع خدا بودن لازم است، اما باید مطیع رسول خدا هم بود. احکام خدا از طریق پیامبر به ما میرسد؛ مانند نماز. اما این احکام، احکام خدا است؛ نه حکم رسول خدا.
حکم رسول خدا و اولی الامر، غیر از حکم خدا است. حکمی است که «امام» برای اداره جامعه بیان میکند: «یا أَیهَا الَّذینَ آمَنُوا أَطیعُوا اللَّهَ وَ أَطیعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِی الْأَمْرِ مِنْکمْ» نساء، ۵۹.
در روز قیامت، مردم عادی نیز میان اطاعت از خدا و اطاعت از پیامبر خدا را جدا می کردند: یا لَیتَنا أَطَعْنَا اللَّهَ وَ أَطَعْنَا الرَّسُولَا» احزاب، ۶۶
◾️پیامد «حسبنا کتاب الله» و حسبنا مرجع التقلید
پس روشن میشود که احکام الهی و احکام ولایی، دو چیز اند. نخستین اثر فهم درست این دو چیز، رسوا کردن شیطان است که اطاعت از خدا را شش هزار سال پذیرفت ولی حاضر با اطاعت از رسول خدا (حضرت آدم) نشد.
چنان که در پایان سلسله انبیاء نیز برخی با گفتن «حسبنا کتاب الله» حاضر به اطاعت از پیامبر و امیرالمؤمنین (علیهما السلام) نشدند و فاجعه کربلا به سبب نفی همین نکته بود.
امروزه نیز برخی با گفتن «حسبنا مرجع التقلید» در پی نپذیرفتن امتداد «اولی الامر» در ولیّ فقیه هستند.
◾️دشواری اطاعت از ولی فقیه
اطاعت از ولیّ امر، چیز سادهای نیست؛ وگرنه عباس را با آن توصیف نمیکردند. مگر میشود حضرت عباس را در زیارت نامهاش به یک فضیلت ساده و دست یافتنی توصیف کرد؟
◾️ولایتمداری زبانی و بدکرداری
سخن امام صادق (ع) درباره کسانی که به زبان میگویند «امام»ی هستند و به نام امام آویزان میشوند: «یقُولُون إِمامٌ، أَما و اللَّهِ ما أَنا بِإِمامٍ إِلّا لِمَن أَطاعَنی، فَأَمّا مَن عَصانی فَلَستُ له بِإمامٍ، لِمَ یتَعَلَّقون بِاسمی؟» کافی، ۱۵: ۸۲۰.
◾️گرانیگاه زیارت حضرت عباس: مطیع بودن؛ یعنی توان خدایی کردن
برخی میگویند که حضرت عباس افراد زیادی را کشته است یا میتوانست بکشد. اما قدرت ایشان، چقدر است؟ آیا راست است که حریف همه بود، پس چرا نتوانستند آب بیاورند؟
ولی خدا میفرماید: «أنا مطیعٌ لمن أَطَاعَنی». هر کس مطیع خدا باشد، خدا مطیع وی است؛ یعنی او مانند خدا، خدایی میکند. آیا کسی حریف خدا هست؟ آیا خدا میتوانست برای طفلان امام حسین (ع) آب بیاورد؟ برای حضرت عباس، آب آوردن، مثل آبِ خوردن، بود؛ مثل «آب» نوشیدن.
◾️توان حضرت عباس
اگر کسی بپندارد که حضرت عباس نمیتوانست آب بیاورد، اما حتما میگوید که میتوانست آب بنوشد. پس چرا ننوشید؟ به همین سبب که نتوانست آب بنوشد، نتوانست آب بیاورد. ولی او چنین نکرد، چون نسبت تدبیر خدا ادب و وفا داشت و هم آب خوردن و هم آب بردن، چون هر دو، ترک اولی بود، ترک وفا بود، ترک ادب بود و باید برخی قوانین ظاهری عالم را در هم می شکست: «إلهی أَقِمْنِی بِتَدْبِیرِک لِی عَنْ تَدْبِیرِی وَ [بـ]اخْتِیارِک لِی عَنِ اخْتِیارِی» ابن طاووس، علی، إقبال الأعمال، ۱: ۳۴۹.
◾️زیباچشم بینادیده
آری عباس زیباچشم بود، اما «نافذ البصیرة» بود؛ وگرنه رد امان شمر برای تراز ابوالفضل (ع)، بصیرت بیشینه نیست؛ این بدترین دشنام به ابوالفضل (ع) بود؛ او را کشت که شمر بیحیا در وی طمع کرده بود؛ او را کشت.
✍️ همه نوشته: ابرنگار
📚بررسی فقهی شبهه تازه برای مالهکشی لغزش فاجعهبار فرمانده سپاه
◼️شبهه
میگویند آیتالله خامنهای رئیس جمهور وقت در برابر نظر امام خمینی برای معرفی میرحسین موسوی مقاومت کرد و گفت حجت شرعی من این است. پس الان هم که فرمانده سپاه بر ضد تدبیر ولیّ فقیه رأی داده است، حجت شرعی داشته است.
◼️پاسخ فقهی این شبهه
◽️آ. اثبات صلاحیت فقه ولایی آ. خامنهای برای معرفی نخستوزیر
رئیس جمهور وقت نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری پسین را، مشروط به حق معرفی نخستوزیر از سوی خویش میکند و امام خمینی هم میپذیرد. این پذیرش امام خمینی یعنی اثبات «صلاحیت فقه ولایی» برای آ. خامنهای در انتخاب نخستوزیر برای معرفی به مجلس.
◽️ب. وجود صلاحیت عام قانونی برای معرفی نخستوزیر
افزون بر این، رئیسجمهور هم برپایه قانون در صلاحیتش بوده است که نخست وزیر را خودش معرفی کند.
◽️ج. اطاعت آ. خامنهای از حکم شهروندی به نام امام خمینی
پس از پیروزی آ. خامنهای در انتخابات، امام به وی میگوید مهندس موسوی را برای نخستوزیری معرفی کن! آ. خامنهای میگوید [با توجه به حجت این جانب برپایه صلاحیت فقه ولایی کسب شده از ولیّ فقیه و نیز صلاحیت قانونی بنده برای معرفی نخستوزیر]، وظیفه صدور حکم ولایی و قانونی در این مساله، بر دوش من است و من برای معرفی میرحسین حجت ندارم و طبق مبانی، تنها شما [که مرجع مطلق ولایت در امور عامه هستید] میتوانید با صدور حکم، برای بنده حجت فراهم کنید که میرحسین را معرفی کنم.
ولی امام خمینی با قولی جازم (نیرومندترین سخن: اثبات شیء و نفی ضد آن) میگوید: «من [به عنوان ولیّ فقیه] حکم نمیکنم ولی به عنوان یک شهروند، اعلام میکنم که انتخاب [کسی] غیر از مهندس موسوی خیانت به اسلام است».
پس از این آ. خامنهای میرحسین موسوی را به نخستوزیری معرفی می کند و اطاعت رخ مینماید.
◼️تبیین داستان میریزید
◽️آموزه پیچیده «کجدار و مریز»
چرا شهروندی به نام سیدروحالله موسوی خمینی بر انتخاب میرحسین پافشاری کردند؟ و چرا رئیسجمهور دارای حجت فقهی قانونی و ولایی، از سخن او اطاعت کرد؟ راز پافشاری آن شهروند (که رهبر هم بود) راهبرد کُشافند (پدافند غیرعامل کجدارومریز) بود: همواره اسلام و نظام اسلامی از رهگذر یک مرد فاجر یاری میشود: «لا یزال هذا الدین یؤید برجل فاجر»
◽️منطق رفتار آ. خامنهای؛ یقین درجه دو
یقین درجه یک یعنی کسی یقین بکند که این کار نادرست است و یقین درجه دو یعنی یقین بکنی که برخی یقینهایت نادرست است. راز اطاعت رئیسجمهور از این شهروند، یقین درجه دوم وی به دانایی بیشتر این شهروند بود و از لغزش حضرت موسی در برابر خضر (بیتوجهی به یقین درجه دوم) درست گرفته بود.
◼️ فرق سرپیچی خطرناک سپاه با اطاعت عالمانه آ. خامنهای از امام خمینی
◽️آ. آ. خامنهای فقیه بود و فرمانده سپاه در این زمینه غیرفقیه و ناآگاه است.
◽️ب. آ. خامنهای حکم ولایی مشخص برایم معرفی داشت؛ فرمانده سپاه هیچ حکمی ولایی نداشت.
◽️ج. آ. خامنهای صلاحیت قانونی برای تصمیم داشت ولی فرمانده سپاه صلاحیت قانونی برای تصمیمگیری خودبسا نداشت؛ هرچند حق رأی به وی داده شد.
با اینروی ا. خامنهای به سبب عقل فطری و مبانی فقهی، از حکم آن شهروند اطاعت کرد ولی فرمانده سپاه از تدبیر ولیّفقیه که همراه با صدها رهنمود رهبر شهید درباره سمّ مذاکره و تجربه آشکار و مکرر بدی مذاکره بود، سرپیچی کرد و حتی هشدار رهبر که «این کار نه خیر دنیا دارد و نه خیر آخرت» نیز او را از این اختلال رها نکرد!
◼️دشمن دارد به نام اعتبار سپاه در جهاد و شهادت و ایمان و ولایتمداری بر ضد راه ولیّ فقیه بهره میبرد و فرمانده سپاه باید توبه کند و سپاه هم باید میان پیشبرد نظر عالمانه و روشن ولیّ فقیه و اطاعت کور از رأی فاسد فرمانده سپاه یکی را انتخاب کند. انتخاب سختی است ولی خیر دنیا و آخرت در توبیخ فرمانده خود به خاطر سرپیچی از فرمانده کل قوا و ولیّ فقیه است.
آموزه فنّی: رهبر به فرمانده سپاه «حق رأی دادن» را داد نه این که او بتواند بر خلاف تدبیر ولیّ فقیه رأی بدهد. «حق رأی دادن» غیر از «رأی حق دادن» است. انسان هم حق انتخاب دارد ولی باید انتخاب حق بکند وگرنه خدا شکنجهاش میکند.
🚨هشدار به سپاه برای شکست این کودتای محاسباتی
سپاه از راه «خسرالدنیا و الاخره» برگردد و به مردم مبعوث و امام مظلوم بپیوندد؛ وگرنه کارش با خدا است: «و لله جنود السماوات و الارض».
🔻همسو👇
- انا لله و انا الیه راجعون؛ مردم مبعوث: «سپاه دیگر چرا؟»
- رهبر: گاه مسئول ما همان کاری میکند که مأمور عالیرتبه سیا میخواهد
- مصباح: فتنه عمامهسرها، سردوشیدارها
- کودتای قالیباف در پندار «تحلیلگر»
- پیروزی امام و مردم مبعوث بر کودتای محاسباتی وفاق
- نبویان در شبکه خبر: سند ۱۱ شرط رهبر برای مذاکرات
👈قالیبافشناسی: ۱_۲_۳_۴_۵ _۶ _۷_۸ _۹_۱۰_ ۱۱_۱۲_۱۳_۱۴_۱۵_ ۱۶_
19.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺مستند «علی الاصول»
مرز باریک وفاق و نفاق؛ خطر شریح قاضی!
«میگفتند همه با رهبر هماهنگند؛ ولی در نهان، در برابر رهبر هماهنگ بودند»
اندوهـا! که رأی قاضیالقضاة، فرمانده سپاه و ارتش و نماینده دوم رهبر (دبیر شعام) یکدست، بر ضد رأی ولیّ فقیه هماهنگ بود! گویا میاندار اعظم همه اینان، قالیباف است! برپایه احادیث اسلام، کنارزدن تدبیر ولیامر کاری در حد شرک است. اینها راه را بر تدبیر رهبر بستند و به بیراهه «خسر الدنیا و الآخرة» رفتهاند
🔺استدلال نامشروع بودن رأی فرمانده سپاه
◽️آ. برپایه عقل و شرع و قانون اساسی، در مسأله جنگ و صلح، ولیّفقیه، راهبر کشور است و رهبری هر کسی بهجز رهبر، رهبری بدون حجت و طاغوتی است.
◽️ب.راهبرد رهبر در مساله جنگ و صلح (تفاهمنامه رئیسجمهوران)، چیزی بود؛ ولی تلاش فرمانده سپاه، در کجنای رأی آوردن تدبیری ضد تدبیر رهبر بود.
◼️سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسدار راهبرد طاغوت است یا پاسدار راهبرد ولیّفقیه؟ چرا اکنون که همه چیز روشن شده، وحیدی، توبه و بازگشت به راه حق نمیکند و از امام و امت مبعوث پوزش نمیخواهد؟ 👇
◽️تا این کار بد فرمانده سپاه، در بدنه سالم سپاه، نگسترد؛
◽️تا بیش از این توان برخی فرماندهان، بهجای خدمت به اسلام، برای توجیه این کار غیراسلامی هرز نرود؛
◽️تا بیش از این اعتبار مقدس سپاه، هزینه هرزپیمان کنونی و خیانت به ایران و جهان اسلام نشود؛
◽️تا دلِ شکسته امام زمان و مردم مبعوث، روح رهبر شهید و تدبیر لگدشده ولیّ فقیه، از آسیب این رأی ناروا مرهمکی یابد.
📚همسو: تبیین پیام علیالاصول، شبهه۱، شبهه۲، شبهه۳
هدایت شده از کانال خبری رجانیوز
🔻بیش از ۸۵ درصد پاسخگویان بر ضرورت تداوم تجمعات شبانه خیابانی تاکید داشتند
🔹 بر اساس تازهترین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما حدود ۸۵ درصد پاسخگویان بر ضرورت تداوم تجمعات شبانه خیابانی تاکید داشتند.
🔹 ۵۴/۵ درصد پاسخگویان در پاسخ به پرسش این نظرسنجی که «تجمعات شبانه خیابانی تا چه زمانی باید ادامه داشته باشد»، گفتهاند: «تا زمانی که رهبری صلاح بداند»
🔹 همچنین بر اساس این نظرسنجی که روزهای ۳۱ خرداد و یکم تیر صورت گرفته و جامعه آماری آن، افراد ۱۵ سال و بالاترِ ساکن مناطق شهری و روستایی استان تهران و ۳۰ استان دیگر کشور بوده، ۲۴/۴ درصد پاسخگویان معتقد بودند تجمعات شبانه خیابانی باید «تا رفع قطعی سایه جنگ از کشور» ادامه یابد و 5.9 درصد نیز تداوم این تجمعات را «تا پایان مذاکرات» ضروری میدانستند.
✅ @Rajanews_com
🚛 کلیسای سیار در جادههای ایتالیا
عکس حضرت مسیح (راست) و یک قدیس (چپ) پشت یک ۱۸چرخ
برخی توی ایران نگاره فیل ماموت میذارن!
ولی خدا را سپاس خیلی کامیونها و نیسانها هنوزم با نام و یاد اهلبیت، برای جادههای سیاهپوش، مداحی میکنند و حسینیه سیار هستند.
🌹شما هم برای اهل بیت (ع) دلبگیرید و پرچم افتاده میر علمدار را روی موتور یا خودرو خود نمادسازی کنید.
🖤 دم شما گرم و دم دودکش خودروهاتون داغ و پر آه
👈کل یوم عاشورا
👈 کل ارض کربلا
امامی، رم