انتقاد آری تخریب نه!
1️⃣ امام خامنه ای در ۹۹/۴/۷: b2n.ir/108693
✅👈«من البتّه اینجا این را هم عرض بکنم که در این برهه اخیر، در همین دادگاه اخیری که در قوّه قضائیّه مطرح است، به بعضی از بزرگانِ پاکدستِ قبلی قوّه قضائیّه اهانت شد و به آنها ظلم شد؛ یعنی واقعاً جفا شد به آنها که نبایستی این کار میشد و نباید بشود. البتّه خطاب من به افراد مؤمن، جوانهای مؤمن است، وَ الّا آن کسی که معاند است با او نمیشود کاری کرد. بعضیها هستند که فرض کنید انتقام مواضع محکم انقلابی فلان شخصیّت را وقتی که در آن مقام نیست میخواهند از او بگیرند؛ با آنها من کاری ندارم، خطاب من به مردم مؤمن و مردم متدیّن و جوانهای خوبی است که میخواهند بر طبق حق رفتار بکنند؛ مراقب باشند تعدّی نکنند، جفا نکنند، ظلم نکنند. همین حرکت مبارزه با فساد که الان بحمدالله به این خوبی در قوّه قضائیّه خودش را دارد نشان میدهد خب در زمان جناب آقای آملی شروع شد؛ یعنی ایشان شروعکننده این حرکت بودند؛ هم در داخل قوّه قضائیّه و هم در بیرون قوّه قضائیّه؛ اینها نبایستی از نظر دور باشد.»
2️⃣ به نظر می رسد که فرمایش امام خامنه ای خیلی دقیق است و جوانان حزب اللهی حق تعدی و جفا و ظلم ندارند. لکن بعید است که امام خامنه ای، نافی نقد منصفانه و عالمانه و غیر مخرب، به عملکرد آملی در وقت ریاست قوه یا نقد به برخی مواضع پسین منتسب به وی باشند؛
3️⃣ از جمله این نامه دفتر ایشان که حاوی برخی نکات تأمل برانگیز بود:
🚨👈 «... اتهاماتی به معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه [طبری] زده شده که کذب بودن آن بر همگان آشکار است ... مدعیان اگر مدعی وجود اتهاماتی دیگر هستند چرا در طول ده سال آنها را با رئیس قوه قضاییه در میان نگذاشته اند؟ به نظر می رسد طرح این اتهامات ابزاری است برای پروژه ای بزرگتر در تخریب رئیس پیشین قوه قضاییه.» b2n.ir/714205
4️⃣ واقعا از چه زاویه ای باید به این مطالب دفتر آقای آملی نگاه کرد تا منصفانه و دقیق بودن آن را پذیرفت؟ آیا این گونه دفاع از یک متهم و انگیزه خوانی از منتقدین، کار را برای پیگیری پرونده وی سخت نمی کند؟ آیا این قبیل مسائل، یک موضعگیری حکیمانه و شایسته است؟ پس آقای لاریجانی خوب است پاسخگوی این قبیل مطالبی باشد که به نحوی منتسب به وی است و اگر طبری جرائم بزرگی مرتکب شده باشد، اسباب تأسف برای رئیس پیشین قوه قضائیه است؛ آن هم پس از چنین دفاعیه های غیر حرفه ای از طبری.
👈 آقای لاریجانی پبشتر نامه نامناسبی نیز به آیت الله یزدی نوشتند که اسباب تاسف بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼 اشک ریختن و حالات عجیب یک نوجوان در هنگام اجرای یک سرود عرفانی و سیاسی.
✅ ببین! حال دل اربعینی ات خوب میشه
@abarin
هدایت شده از ابَرشاگرد
☀️ ظهرنوشت ☀️
فلافلِ غربی!
💢 صاحب یک مغازهی فلافلی نیز حاضر نمیشود که فناوری ساخت محصولش را در اختیار سایرین قرار دهد؛ زیرا تنها مزیت نسبی او بر دیگران، همان «فناوریِ» در اختیار اوست.
❌ آنوقت جماعتی با افکار عقبمانده و پوسیده، سالیان سال در این خیال و آرزو به سر بردهاند و میبرند که با دادن امتیازات پهلویمسلکانه و قاجارگونه به غرب و کنار گذاشتن آرمانها، اهداف و منافع حقیقی کشور، آمریکاییها و اروپاییها نیز در عوض با کمال اشتیاق و دلسوزی و با هدف رشد و تعالی ایرانیان، «فناوری»هایی را که صرفا ابزاری است برای انحصار و وابسته نمودن ملتها و چاپیدن ثروتهای آنان، دودستی در اختیار کشورمان قرار دهند!
☑️ بنابرین اساسا هیچ راهی نیست جز تکیه بر توان درونی. البته بیشک تکیه بر توان داخلی به معنای بیاعتنایی به تجارب سایر کشورها نیست.
@abarshagerd ✍
45.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❗️فناوری یوفو و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
✅این گفتگو محشره!!!
@abarin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
️ #ابر_ایدز: مهندسی معکوس ویروس HIV در شبکه ارتباطی
#ابرفقه، نظام را دارای ۵لایه میداند؛ لایه چهارم آن، «حس»؛ یعنی شبکه عصبی و ارتباطی است. اگر سامانه عصبی قطع شود، عضو فلج میشود؛ اما #خطر این است که دچار نفوذ شود و تحت فرمان ویروس ایدز عمل کند.
◼️ واژه HIV کوتاهه «ویروس نقص ایمنی» است. این ویروس با نفوذ در سلولهای امنیتی (CD4) بدن، مدیریت آن را به دست میگیرند؛ مثلا در ظاهر یک نفر مسؤول امنیتی یک کشور است؛ اما چون آلوده به HIV امنیتی است؛ ناخواسته حامی تلگرام، اینستا یا واتساپ موساد است؛ در واقع او مترسکی است که درونش را رئیس موساد پر کرده است. لذا موساد، مسوول امنیتی نظام را، به مهره اصلی حمله به سیستم امنیتی همان نظام تبدیل میکند!
👁 ترزا می، نخست وزیر وقت انگلیس، کنایه «لانه تبهکاران و تروریستها» را به تلگرام زد تا ثابت کند که اجازه نمیدهد صهیونیزم، «ویروسهای ضدامنیتی» و #ابرHIVهای_ارتباطی را به انگلیس تزریق کند.
🔥هر آتشسوزی، هر حمله تروریستی، هر اختلاس، هر اغتشاش و هر خرابکاری در بازارهای مختلف، باید روی یک بستر ارتباطی مخفی از چشم سلولهای ایمنی کشور (CD4) انجام شود. ریلگذاری این شبکههای تبهکار ارتباطی بر عهده جریان نفوذ است و اساساً ایدز یعنی نفوذ تبهکار در سامانه ضدتبهکاری.
📖 قرآن میفرماید: لاتَتَّخِذوا بطانَةً مِن دونکم؛ یعنی بیگانه را در درون خویش راه ندهید. اگر دولتی آغشته به نفوذی بشود، یعنی کشور دچار ایدز شده است.
❗️مسوولین امنیتی، ارتباطاتی و فضای مجازی چه اقدامی در برابر مهندسی معکوس ویروس HIV و راه اندازی و جااندازی آن کردهاند.
🇮🇷 @abarin
هدایت شده از ابَرشاگرد
🌙 شبنوشت 🌙
با «بیحجاب» مبارزه کنیم یا با «بیحجابی»؟
(بازنشر)
🔻 یکی از بندگان خدا نوشته بود: «چرا با بیحجابها مبارزه نمیکنید؟ چرا علیه آنان جهاد نمیکنید؟ و ...)
▪️ از ایشان پرسیدم: با «بیحجاب»ها یا با «بیحجابی»؟
🔻 پاسخ داد: با «بیحجاب»ها.
🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰
غرض آنکه
این بندهی خدا و امثال ایشان اگر - خدایی ناکرده - طبیب میبودند و مریضی به آنان مراجعه میکرد، بعید نبود که به جای مبارزه با «بیماری»، با خودِ «بیمار» مبارزه و علیه او مجدّانه جهاد میکردند!
💥 بنابر مبانی انسانشناسی استراتژیک (مؤلف: أمیرالمؤمنین علیه الصلاة و السلام)، اساسا در کشور ما قاطبهی خانمها و آقایان بدحجاب، مبتلا به بیماری هستند، نه آنکه خودِ این افراد انسانهای بد و پلیدی باشند (لزوم تفکیک عمق افراد از سطح آنان). خیر! به هیچ روی اینگونه نیست. مشکل بدحجابی در کشور ما اساسا مشکلی عمیق محسوب نمیشود. این را همه بدانند.
مبارزهی با این «بیماری» نیز همانند عمل جراحی دارای ظرافتهای مخصوصی است. نهی از منکر هم واجب است و لازم. نعوذبالله سخن معارضی نداریم، اما روشهای نهی از منکرِ مذکور قابل و شایستهی بحث است. بگذریم.
🔲 این بیماری و مشکل در کشور ما، بسیار بیش از آنکه معلول مسائل و شبهات «فکری» باشد، معلول مسائل «قلبی» و انگیزشی است. پس اشتباه است اگر تصور کنیم با نوشتن مقاله در اثبات لزوم حجاب و رفع شبهات آن میتوان افراد بیحجاب را باحجاب کرد. خیر! در اکثریت قریب به اتفاق موارد اینگونه نیست. حال انواع روشهای قلبی و انگیزشی برای درمان این بیماری چیست، خود موضوع یادداشت دیگری است، اما فیالحال میتوان با قاطعیت گفت که «دلسوزی»، «ملایمت» و «خیرخواهیِ» واقعی مبنای مهمی است برای تولید انگیزه در یک فرد بدحجاب/بیحجاب. باز هم بگذریم.
⭕️ لیبرالها البته خوشحال نشوند! گاهی راه مبارزه با یک بیماری، «تنبیه نمودن» فرد بیمار است؛ یعنی گاهی تنبیه بیمار، خود خدمتی است در راستای معالجهی بیمار؛ همانند آن شخصی که ماری را بلعیده بود و فردی به وسیلهی چوب شدیدا او را کتک میزد تا مار را قی کند و پس دهد.
💬 کوتاه سخن آنکه
چه بسا انسانی خوب باشد (عمق) اما اعمال وی پلید باشد (سطح)، و چه بسا انسانی پلید باشد (عمق) اما اعمال او خوب باشد (سطح).
🌻 نهج البلاغه: إن الله یحب العبد و یبغض عمله و یحب العمل و یبغض بدنه
@abarshagerd ✍️
📚 کرسی «بررسی استیضاح رئیس جمهور» از منظر فقه سیاسی
🖌 با ارائه ابوالفضل امامی میبدی، طلبه حوزه علمیه و کارشناسی فقه سیاسی
🕸 روش ارائه: به صورت مجازی: نموداری، صوتی و نوشتاری.
🖌 تبیین برخی محورهای «کرسی فقه سیاسی استیضاح رئیس جمهور»
✅ مطالب این کرسی را در نشانی زیر بیابید
https://eitaa.com/korsihaye_azad/421
👈شنبه ۲۸ تیر، از ۲۱:۴۰ تا ساعت ۲۲
🇮🇷 @abarin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⬛️ نکات مهم آیت الله اعرافی در جلسه با رئیس جمهور درباره عزاداری در محرم
🇮🇷 @abarin
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 انقلابیگری با زبان نیست، باعمل است/ کمک مومنانه به هم نوعان از مصادیق انقلابیگری است
🔻قرآن به ما میگوید در کار خیر و کمکهای مؤمنانه مسابقه بگذارید؛ یعنی سعی کنید شما جلوتر از دیگران حرکت کنید و بروید. و این کار به نظر من مهم است. حتّی این اِطعامهای محرّم را هم ــ که حالا در ایّام محرّم بعضی از هیئات و بعضی از مردم که تواناییهایی دارند نذری و اِطعام درست میکنند ــ میشود به این شکل کمک مؤمنانه به خانوادهها به شکل کاملاً پاکیزه و دور از مشکل سرایت و این حرفها انجام داد. انقلابیگری به معنای واقعی کلمه اینها است. انقلابیگری با زبان نیست، باعمل است؛ عمل جلوتر از زبان بایستی انسان را راه ببرد. و واقعاً کسانی که در این زمینهها فعّالیّت کنند، کار انقلابی انجام میدهند؛ اینها انقلابیگری است.۹۹/۵/۱۰
1⃣ نظر امام خامنه ای در جمع نمایندگان مجلس:
"مسئله مدیریّت فضای مجازی جزو مسائل #مهمّ ما است که این مسئله، مسئله بلندمدّت هم نیست؛ مسئله #کوتاهمدّت و میانمدّت و جزو مسائل #نزدیک ما است که باید [به آن توجّه بشود] و امثال اینها مسائل #کلیدیای وجود دارد."
2⃣ امام خامنه ای در بیان عید قربان:
"اگر جریان #تحریف شکست بخورد، قطعاً جریان #تحریم هم شکست خواهد خورد، زیرا عرصه کنونی، میدان جنگ ارادهها است و اگر اراده ملت ایران مستحکم باقی بماند، بر ارادهی دشمن غلبه خواهد کرد."
👈 #شبکه_ملی_اطلاعات
👈 #شبکه_های_مجازی_صهیونیستی
🇮🇷 @abarin
هدایت شده از بیداری ملت
🔺برج آزادی به رنگ پرچم لبنان درآمد
🔹انعکاس شبکه لبنانی المیادین از همبستگی ایرانیان با مردم لبنان
🔴بیداری ملت
@bidariymelat
@bidariymelat
به نام خدا
📚 ابرزبان پژوهی یعنی کشف نقشه رتبه مند واژگان به گونه ای که عدد حیاتی هر واژه مشخص شود؛ همانگونه که در جدول عناصر، عدد اتمی هر عنصر مشخص می شود.
❇️این کار سبب می شود که بتوانیم متون را با دقت بالا (ابردقت) فهم کنیم و تولید محتوا از منابع دینی نیز با ابردقت انجام شود.
❓اینک فرضیه آن است که واژه های عربی «دین، دیان، مدین، مدینه و تمدن» از ریشه «د ی ن» است
👈و با واژه های فارسی «اشه، شه (شاه اگر ه آن یک حرف باشد که طبعا از مصدر شاستن یا ... باید باشد)، شه+ر، شهر+وند، شهری و شهرداری نوعی همانندی دارد که این هماهنگی
👈بین واژه های یونانی و زبان های لاتینی قطب و محور (pole)، قطب ورز (متمدن: مدنی، شهی): Politisménos، قطب ورزی (تمدن: شهری): politismós و شهروند (مدین: Polítis و مدینه: شهر: Póli و Polis و شهرداری (سیاست ولایی: دیان الدین): Policy: Politikí نیز قابل بررسی است.
✅ همه مقاله (دربردارنده مراتب ابرنظام سیاسی و کشف معنای درست ایرانشهری) در «ابرنگار»: ضرورت ابرزبانپژوهی؛ شبکه معنایی ایرانشهری + «ر» پژوهی
🇮🇷 @abarin
ابرفقه
به نام خدا 📚 ابرزبان پژوهی یعنی کشف نقشه رتبه مند واژگان به گونه ای که عدد حیاتی هر واژه مشخص شود؛ ه
به نام خدا و سلام
📚ابرزبان پژوهی و نمونه یابی از زایش های زبان فارسی
1️⃣ ابرزبان پژوهی یعنی کشف نقشه رتبه مند واژگان به گونه ای که عدد حیاتی هر واژه مشخص شود؛ همانگونه که در جدول عناصر، عدد اتمی هر عنصر مشخص می شود. این کار سبب می شود که بتوانیم متون را با دقت بالا (ابردقت) فهم کنیم و تولید محتوا از منابع دینی نیز با ابردقت انجام شود.
2️⃣ فرضیه این است که واژه های «دین، دیان، مدین، مدینه و تمدن» از ریشه «د ی ن» است و با واژه ها «اشه، شه (شاه)، شه+ر، شهر+وند، شهری و شهرداری نوعی همانندی دارد که این هماهنگی بین واژه های قطب و محور (pole)، قطب ورز (متمدن): Politisménos، قطب ورزی (تمدن): politismós و شهروند: Polítis و شهر: Póli و Polis و شهرداری (سیاست ولایی): Policy: Politikí نیز قابل بررسی است.
اینک یک پژوهش در پسوند «ر» تا نشان داده شود که شهر احتمالا همان «شه+ر» بوده است و اشتقاقی شبیه دین و دیان و مدینه دارد.
3️⃣ «شَهْ» با پسوندِ معنای مصدری ساز «ر» میشود «شه + ر: شهر»؛ نمونههای دیگری که گمانا چنین پیوندی دارد:
👈۱. «بَه» + ر: بهر؛ ۲. خَنج (بهره) + ر: خنجر؛ خنجر یعنی وسیله رسیدن به «بهره یا خَنج»؛ ۳. سنگ + ر: سنگر؛ ۴. لَنگ + ر: لنگر؛ ۵. بند + ر: بندر؛
👈۶. چغند (گُنده) + ر: چغندر؛ ۷. تند + ر: تندر؛ ۸. پنج/ پنجه + ر: پنجره؛ ۹. زنج (آواز ممتد یا گره برآمده بر درخت) + ر: زنجره (زنجیر) یعنی چیز به هم گره خورده و مُمتد؛ ۱۰. گب (بزرگ، دانا و گب زدن یعنی بلند سخن گفتن) + ر: گبر (خردمند و واعظی که برای جمعی، بلند سخن میگوید. برخی برآنند که شاید گُوْر، هم وزن و هم معنای کُفر باشد)؛
👈۱۱. «لَو (برجسته؛ لو دادن: برجسته و آشکار کردن) + ر: لور (سفتههای برجسته شیر بریده یا زمین بریده شده با سیلاب)؛ ۱۲. غَو (فریاد) + ر: غور (آزار و رنج)؛ ۱۳. کو (کجا) + ر: کور (کسی که جا را نمیبیند)؛ ۱۴. جو (جُستن) + ر: جور (جُستهای برای جور شدن چیزی)؛ ۱۵. گو (مُغاک، زمین پست، چاله) + ر: گور؛
👈۱۶. تو (درون) + ر: تور (چیزی که سطح سوراخ و سوراخ و مُشَبَّک دارد، دارای تو)؛ ۱۷. نَشت (درز داشتن، تراویدن) + ر: نَشتر (ابزار درز زدن)؛ ۱۸. زاست (دور) + ر: زاستر: جای دور؛ ۱۹. آما (آماییدن: گردآوردن، فراهم کردن) + ر: آمار؛ ۲۰. شکا (تیردان)+ ر: شکار؛
👈۲۱. افزا (افزودنی: ادویه) + ر: افزار (وسیله افزودن)؛ ۲۲. افسا (رام کننده) + ر: افسار؛ ۲۳. بازا (واحد سنجش وزن) + ر: بازار؛ ۲۴. پاسا (ساییده ی پا) + ر: پاسار (لگدمال)، ممکن است که پاسار، پاسپار بوده باشد)؛ ۲۵. بالا (بالیدن، بال، بالا) + ر: بالار (چوب بزرگ و شاه تیر سقف)؛
👈۲۶. تا (تاییدن: درنگ کردن، طول دادن) + ر: تار (رشته طولی)؛ ۲۷. خا (خاییدن: گزیدگی چیز تیزی نسبت به چیز دیگری؛ مثلا دندان زدن به چیزی) + ر: خار (چیز گزنده مثل دندان)؛ ۲۸. داو (اسم مصدر دویدن و به معنای نوبت اقدام) + ر: داور (تعیین کننده نوبت اقدام)؛ ۲۹. پو (پویا، پوییدن، رفتن) + ر: پور (فرزند، چون امتداد بخش نسل است)؛ ۳۰. پس (بعد) + ر: پسر (پسآینده پدر)؛
👈۳۱. پد (درخت بی بر: نر) + ر: پدر (نازاینده، در برابر مادر که زاینده است) و واژه های بست + ر (بستر: محدود رود یا ...)، کفت (کتف؛ منبط بال) +ر: کفتر هو (خوب، خوش) + ر: هور (خورشید) هورا شبیه همان الله اکبر (از تعجب) است که پیروان آیین مهرپرستی می گفتند. مَو (درخت انگور) + ر (مور: علف هرز با ریشه ای مشابه شاخه های انگور: بند بند و نازک)، مو + ر (مور، مورچه)، کنگر، پاتر، تشتر، باهار، زیبر، آمار و ... نیز در همین راستا قابل بررسی است.
گمانا که برخی موارد بالا مردود باشد، اما برای پویایی ذهن خواننده جهت کاوشهای همانند، برای یافتن دیگر «وند»ها، ارائه شده است؛ این رویکرد نیمه گرداورانه نیمه داورانه بوده است و به گونه ای، شبیه هدفگذاری مرحوم مجلسی در تدوین «بحار» میباشد.
✅ همه مقاله (دربردارنده مراتب ابرنظام سیاسی و کشف معنای درست ایران شهری، در «ابرنگار»: ضرورت ابرزبانپژوهی؛ شبکه معنایی ایرانشهری + «ر» پژوهی
🇮🇷 @abarin
هدایت شده از ندای جمعه-میبد
آیتالله اعرافی:
برای اجرای طرح ولایت بیقیدوشرط آماده همکاری هستم
▫️آیتالله اعرافی در نشست اعضای طرح ولایت با تشریح دو نظریه اسلام حاشیهای و اسلام تمدن ساز گفت: اسلام تمدن ساز اسلامی است که همه زندگی بشر را ساماندهی و در جهت معین پیش میبرد.
مشروح خبر : 👇
http://meybodadineh.ir/news/item/5417
هدایت شده از جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی
⛔ انتشار سليقه ای فرمايشات مقام معظم رهبری همچنان در موضوع فضای مجازی ادامه دارد
🔕 حذف گسترده بخش مربوط به فضای مجازی حتی در کانالهای خودی و مدعی
چرا و به چه علت؟
🔴 گلایه دوباره امام خامنه ای در خصوص واگذاری مدیریت فضای مجازی به دشمنان و عدم اجرای شبکه ملی اطلاعات: ۱۳۹۹/۶/۲
🔸🔸🔸🔸🔸
مسائل دیگری هم البتّه در کشور وجود دارد.
یک مسئله که من اصرار دارم روی آن تکیه بکنم، مسئلهی فضای مجازی است؛ خب فضای مجازی خیلی مهم است. آقایانی که در زمینهی فضای مجازی نظراتی دارند و ابراز میکنند و گاهی میگویند که این جزو زندگی اصلی مردم است -که ما هم قبول داریم؛ الان واقعاً فضای مجازی، یک بخش حقیقی از زندگی مردم شده؛ حالا دولت الکترونیک و از این قبیل که به جای خود محفوظ است- شکّی نیست [امّا] آنچه عرضِ من است و من روی آن تکیه میکنم این است که فضای مجازی بدون اختیار ما، از بیرون از اختیارِ ما دارد مدیریّت میشود؛ بحث این است. فضای مجازی یک چیزی نیست که آدم بتواند مثل یک آب روانی هر جور که میخواهد از آن استفاده بکند؛ دیگران دارند این آب را به یک سمتی که خودشان میخواهند هدایت میکنند؛ آنها دارند مدیریّت میکنند این فضا را. خب وقتی که ما میدانیم کسانی از بیرون دارند فضای مجازی را -که ما هم دستاندرکارش هستیم و مبتلابهِ ما است- هدایت میکنند و مدیریّت میکنند، ما نمیتوانیم بیکار بنشینیم در مقابل او؛ ما نمیتوانیم مردممان را که با فضای مجازی ارتباط دارند، بیپناه رها کنیم در اختیار آن مدیری که دارد پشت پرده، فضای مجازی را اداره میکند. عوامل مسلّط بینالمللی در این زمینهها بشدّت فعّالند: از لحاظ خبردهی، خبررسانی، تحلیل دادهها و امثال گوناگون؛ هزاران کار دارد انجام میگیرد روی فضای مجازی. برای خاطر این است که بنده روی مسئلهی شبکهی ملّی اطّلاعات این همه تأکید میکنم. این شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملّی فضای مجازی که تشکیل دادهایم و بنده اصرار داشتم و دارم که این [شورا] تشکیل بشود و رؤسای محترم در آن شرکت کنند و تصمیمگیری کنند و اجرا کنند، به خاطر اهمّیّت این مسئله است؛ نمیشود این مسئله را رها کرد. و من میبینم که آن اهتمام لازم به خرج داده نمیشود. خب الان شبکهی ملّی اطّلاعات اجزائی دارد، این اجزا باید در زمانبندیهای مشخّص تحقّق پیدا کند؛ آدم میبیند که تحقّق پیدا نمیکند، از زمانبندیها عقبند؛ یا سیاستهای اصولیای در زمینهی پهنای باند وجود دارد که مکرّر ابلاغ شده، خب این سیاستها باید رعایت بشود و اینها مورد درخواست و تأکید مؤکّد اینجانب است.
جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی
████████████✊🏻 @jebheh
هدایت شده از خبرگزاری فارس
حضرت آیتالله خامنهای در پیام تسلیتی در پی درگذشت حجت الاسلام حسینیان فرمودند: مقاومت و خستگیناپذیری و صراحت این روحانی مجاهد در مواضع بحق انقلابی، برجسته و نمایان بود. .
@Farsna
هدایت شده از خبرگزاری فارس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 درمیان شهدای دفاع مقدس، «پهلوان ابراهیم هادی» به «علمدار» معروف است
قصه این علمداری به لحظههای آخر شهادت ابراهیم و فداکاریاش برای رفع تشنگی مجروحانی که در محاصره بودند برمیگردد.
@Farsna
May 11
هدایت شده از مجله خبری شهیدیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌐 کلیپی زیبا از مراسم باشکوه روز عاشورای شهیدیه
مجله خبری شهیدیه😷
@shahidieh
May 11
هدایت شده از بیداری ملت
✅به رغم دشمنیها و کینهورزیها، اسلام فراگیر خواهد شد
🔻در پی اقدام شنیع و توهینآمیز قرآن سوزی در سوئد، آیتالله اعرافی مدیر حوزههای علمیه و رئیس هیئت امنای جامعه المصطفی العالمیه طی اطلاعیهای این اقدام را محکوم کرد.
🔹جسارت به محضر قرآن کریم این بار در ایام سوگواری سرور آزادگان عالم در یکی از کشورهای اروپایی، خشم یکپارچه آزادگان عالم و پیروان ادیان الهی در جهان و بویژه امت اسلامی را برانگیخت و مع الاسف سیاست مداران اروپا و غرب بنام آزادی یا برآن مهر تأیید زدند یا از کنار آن گذشتند و گروههای پستی نیز با آن همراهی کردند.
🔹قرآن عزیز نه تنها سنگ بنای تمدن اسلامی است بلکه تمدن بشری بطور عام در پرتو این رهآورد وحیانی جان دوباره گرفت و کاروان علم و دانش و اخلاق و فضیلت با آن به حرکت درآمد و همه بشریت را وامدار خودساخت.
🔹ستمپیشگان و مستکبران بدانند برغم همه دشمنیها، خورشید اسلام کم فروغ نخواهد شد بلکه تابانتر خواهد بود و اندیشه توحیدی مورد استقبال جهانیان قرار خواهد گرفت و سنگرهای ذهن و ضمیر آدمیان را فتح خواهد کرد.
🔹ایران اسلامی بویژه حوزههای علمیه و مراجع معظم و زعما و بزرگان و طلاب و استادان و نهادها و موسسات آن در کنار همه خردورزان عالم و امت سرافراز اسلام این حرکت سبک سرانه و همراهی های مستکبرانه با آن را محکوم مینمایند و ملتهای عالم را به اتخاذ مواضع روشن در برابر این افراط گرایی و نهاد های بین المللی را به وضع قوانین بازدارنده و منشور مشترک ادیانی فرا میخوانند.
🔹حوزه های علمیه دست همگان را برای گفتگوی آزاد و بحث منطقی و مباحثات علمی می فشارد و البته در برابر توهین و افترا و ستم و استکبار بفضل الهی خواهد ایستاد.
◻️متن کامل این اطلاعیه را از اینجا دریافت کنید👇
https://hawzahnews.com/x9P6N
✍️بیداری ملت
@bidariymelat