eitaa logo
ابرفقه
680 دنبال‌کننده
439 عکس
385 ویدیو
19 فایل
امیرالمؤمنین (ع): عقل‌ها امامان فکرها هستند، فکرها امامان قلب‌ها، قلبها امامان حس‌ها و حسها امامان عضوها العقولُ أئمةُ الأفکار والأفکار أئمة القلوب والقلوب أئمة الحواسّ والحواسّ أئمة الأعضاء. کراجکی، کنز، ۱: ۲۰۰ کتاب ابرفقه: https://24on.ir/g/21
مشاهده در ایتا
دانلود
بخش٢ «ابرفقه ناهمگونی جمعیتی» ◼️خوش‌خیم‌سازی بافت ناهمگون جمعیتی برای خوش‌خیم‌سازی بافت ناهمگون جمعیتی، بهتر است که آنان را در دل جمعیت شهر پراکند تا هم بافت ناهمگون، پراکنده شود، هم توان ناهمگونی آنان، هماهنگ و همفزا نشود و هم از تلاش همه جامعه ی درگیر با این ناهمگونیها، برای کاهش آسیب‌ها بهره ببریم و از همه برتر، نسل دوم این بافت ناهمگون را در دل جامعه و با هنجارهای بومی بار بیاوریم تا ناهمگونیها در همان نسل نخست پایان یابد. ◼️دژخیم‌سازی بافت ناهمگون جمعیتی راه دژخیم‌سازی، از دشمن پنداری بافت ناهمگون آغاز می‌شود و به دشمن شدن آنان می‌انجامد. نخست، دور کردن آنان از دل جامعه و ایجاد یک بافت رانده شده و همبسته از آنان در بیرون شهر. با این کار هم این نسل ناهمگون با هم همبسته می‌مانند، هم به سبب فشار راندگی از شهر و با احساس دشمن مشترک، با هم همبسته تر شده، بر ناهمگونی‌های خود بیشتر پا می‌فشرند و هم اینکه در این فضای راندگی و بیزاری، نسل دومی پرخاشجو و شاید پیکارجو، با کینه دوچندان تربیت شوند؛ کینه رنج پدرمادر و کینه رنج خویش. 👈 اینها در زیر فشار امنیتی تلنبار می‌شود تا یک روز همانند آتشفشانی گدازه‌های کینه خود را بیرون افشاند. ◼️و یُطعِمون الطعامَ ... أسیراً اسلام نه تنها در برابر بافت «ناهمگون»، که توانش خوش‌خیمی بالایی دارد، بلکه در برابر بافت دژخیمِ دشمنان جنگیِ اسیر شده، رویکرد پراکنش ابرفقهی را پیش می‌گیرد؛ این دشمنان دژخیم را در دل جامعه و بلکه در دل هر خانه جا می‌دهد (لایه عضو)، پیوسته با آنان همرسانی می‌کند و بلکه با آنان هم خوراک می‌شود (لایه حس)، به آنان مهر می‌ورزد (لایه قلب) به آنان باورهای درست می‌آموزد (لایه فکر) و در این بورس ابرفقهی دشمنان دژخیم در شهر و خانه خود، از آنان هم‌ولایتی می‌سازد. به زندگی اهل بیت (ع) با اینان بنگرید که امیرالمؤمنین خوراک خویش و زهرایش را به چنین کسانی (.. و یُطعمون الطعام ... أسیراً) می‌دهد. راه درست، سرازیری هوس و خوشی نیست. ما نمی‌گوییم بافت ناهمگون جمعیتی را به درون خانه خویش بیاوریم؛ ولی باید با بررسی فقهی و بخردانه، نگذاریم که بجای خوش‌خیم‌سازی بافت ناهمگون به دژخیم‌سازی پایدار آنها برسیم و خود و نسل آینده شهر را در آن نسوزانیم. ◼️ابرفقه خوش‌خیم و دژخیم‌سازی اگر بافت ناهمگون را در درون شهر بپراکنیم (لایه عضو) و همدیگر را همواره می‌بینیم و به یاد هم خواهیم بود (که هر چه دیده بیند دل کند یاد) و سپس بر بستر این همسایگی و همیادی، با آنان رفتامد و همرسانی کنیم (لایه حس) و آنگاه بر بستر این همرسانی، همدلی و مهربانی روا بداریم (لایه قلب) و در بستر این همدلی، همندیشی را جا بیندازیم (لایه فکر)، روشن است که در ادامه چنین کسانی حتی اگر ولیّ امر (عقل جامعه) را نیز نپذیرفته بوده باشند، به هم ولایتی بودن نزدیک می‌شوند. این را بگذارید در برابر کسی که از شهر بیرونش کرده‌ایم (لایه عضو) و از چشم‌مان رفته است (از دل برود هر آنکه از دیده برفت) و زمینه هم‌یادی را از میان برده‌ایم و دیگر همرسانی و رفتامدی نداریم (لایه حس)، این راندن‌ها، بستر همدلی را می‌کاهد و زمینه بیزاری را می‌فراهمد. آنگاه کینه‌افروزی رسانه‌های دشمن و نابخردان داخلی، کینه‌توزی را می‌افزاید (لایه قلب)، این کینه‌توزی، شکاف اندیشه‌ای را بیشتر می‌کند و بافت ناهمگون را به لجوَری در باورها می‌کشاند (لایه فکر). در پایان نیز بجای هم‌ولایتی و هم‌ولیّ شدن (لایه عقل) به دشمنی و دژخیمی ۵لایه با هم می‌رسیم. ✍🏼بخش سوم👇
✍🏼 بخش٣ «ابرفقه ناهمگونی جمعیتی» ◼️نیازمندی‌های راهکار ابرفقهی برای انجام راهکار ابرفقهی، ۵لایه‌ی نیازمندی داریم؛ نیازهای عضوی، حسی، قلبی، فکری و عقلی. بر پایه ابرفقه، لایه عقل (امام شهر) ارزش حیاتی و تعیین‌کننده دارد . اگر امام شهر، رویکرد درست را نپوید، شهر سامان نمی‌یابد. در اینجا به ناگزیر باید امامت جمعه شهر را به ارزیابی سپرد و به برخی کاستی‌ها اعتراف کرد؛ کاستی‌هایی که رویکرد ابرفقهی را به بن‌بست می‌کشاند: ◼️نماز جمعه، قلب فرهنگی شهر مدیریت پایدار فرهنگی و اجتماعی شهر برآمده از تدبیر امام جمعه شهر است. هنگامی که شهری دچار تغییر بافت اجتماعی در اندازه نزدیک به ١سوم جمعیت خود می‌شود، مسئولیت اجتماعی و فرهنگی نهاد نماز جمعه چندین برابر می‌شود؛ چون «نماز جمعه قلب فرهنگی شهر» است در این جا باید چند برابر بتپد! ولی در این سالها و تا جایی که بنده خبر داشتم، شهر میبد ۵ امام جمعه داشت که ۴ تن از آنان بیرون از میبد زندگی می‌کردند و طبعاً چند هفته یکبار برای سخنرانی به نماز جمعه میبد می‌آمدند! بنده پارسال این را به امام جمعه ارجمند میبد گفتم ولی پاسخی از ایشان نشنیدم و شگفت این که پس از چند ماه، رهبرمان نیز به گونه‌ای به همین چیز پرداختند:👇 👈رهبر: «آقایان محترم! امام‌جمعه در روز جمعه مردم را با گفتار خود، امر به تقوا می‌کند؛ من می‌گویم شما در روز شنبه و ١شنبه و ٢شنبه و ٣شنبه و ۴شنبه و ۵شنبه مردم را با رفتار خود، امر به تقوا کنید» خب کسانی که در ۶روز هفته در میبد نیستند، چگونه مردم را با رفتار خود (بغیر السنتکم) به پرهیزکاری فرا بخوانند؟ چگونه می‌توانند در شهر، «سلوک مردمی» بورزند؟ بلکه باید نگران بود که مردم را زده نکنند! ◼️بیرون‌نشینی ائمه جمعه؛ دایره‌ی بیرون‌مرکز! در شهری که نزدیک به ١سوم باشندگان آن، کوچندگان هستند، بجای اینکه امامان جمعه چند برابر کار بکنند، گویا آنها با ١پنجم توانش باشندگی در شهر، کار می‌کنند و ۴پنجم آنان بیرون‌نشین هستند. آیا می‌شود «نماز جمعه قلب فرهنگی شهر باشد» و امام شهر در بیرون از شهر زندگی کند؟ آیا می‌شود «مرکز دایره» در «بیرون دایره» باشد؟ در این هنگام، تعریف شعاع دایره چیست؟ مدیریت بر این دایره چگونه خواهد بود؟ ◼️نگاهی به مدیریت آیةالله اعرافی آقای اعرافی با همه توانایی و برکاتی که دارند، بگویند که آیا در شهر میبد، طلبه فاضل و پرتوانی نیست که همانند امام جمعه جوان اردکان، شهر را بچرخاند و آیةالله اعرافی به کارهای بزرگ و برزمین مانده کشوری، بویژه مدیریت «حوزه علمیه» برسند! چرا که درباره مدیریت حوزه علمیه نیز رهبر فرمودند که ادامه راه کنونی حوزه علمیه «استحاله فرهنگی و سیلی به صورت اسلام است! صورت اسلام یعنی صورت فاطمه زهرا (س). این خیلی بد است. آیا شایسته است که نادرستی مدیریت ما، کشور را در وضعیت هشدار «استحاله فرهنگی» و «سیلی به صورت اسلام» بگذارد و شهر میبد نیز افزون بر آسیب‌های این فرایند استحاله فرهنگی کشوری، اینگونه دچار برخی رویدادهای تلخ باشد و ما با یک دست، این همه هندوانه برداریم؟ ◼️مالیات و خمس بیشتر کارخانه‌ها درست است که مالیات کارخانه‌های بیشتر، دست برخی کارگزاران شهر را بیشتر باز می‌کند و افزایش پرداخت خمس این کارخانه‌داران نیز، دست برخی بزرگان شهر را برای کارها، بیشتر پر می‌کند؛ ولی این کارخانجات، اگر سنجیده افزایش نیافته باشند، نه فراهم‌آورنده سلامت بهینه مردم است! نه فراهم‌آورنده آرامش اجتماعی و امنیت روانی شهر است! و نه فراهم‌آورنده سلامت فرهنگی و سعادت اُخروی مردم و فرزندان معصوم این شهر؛ بلکه بار دوچندانی برای «استحاله فرهنگی» و سیلی به صورت اسلام و خنجری در گُرده میبد است. در روی جهان نیست چو میبد جایی میبد دل گیتی است و ما اهل دلیم ✍🏼ا. امامی میبدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺می‌شود یا نمی‌شود؟ مسأله این است! _ فضای مجازی _ عفاف و حجاب ◼️لعنت بر محافظه‌کاری! «محافظه‌کاری قتلگاه انقلاب» ◼️طالبان مُلک ری؛ عمر سعدهای قتلگاه ابرفقه
هدایت شده از مجتبی شیخی
وزیر کشور: از دستگاه اطلاعاتی خواستم دربارهٔ مواد اولیه یک برند نوشابه تحقیق کند که آیا به رژیم صهیونیستی مربوط است یا خیر. 🔻 طبق ماده ۱ قانون واحده اسلامی در مورد تحریم اسراییل، عقد هر گونه قرارداد (چه مستقیم و چه از طریق واسطه) با شرکتها یا اشخاص اسراییل یا با افراد اسراییل یا افرادی که اسراییل یا آن کشور کار می‌کنند صرف نظر از محل اقامت آنان، برای کلیه افراد حقیقی یا حقوقی ممنوع می‌باشد. از این رو کالاهای تحریم شده، تنها کالاهای مربوط به نیستند؛ بلکه سه رده کالا است: ۱- محصولات اسرائیلی (تولید شده توسط افراد مقیم یا تبعه اسرائیل) ۲- محصولات صهیونیستی (تولید شده صهیونیست‌ها، هر چند مقیم یا تبعه اسرائیل نباشند) (اجوبة الاستفتائات رهبری، س۱۳۵۳) ۳- محصولات شرکت‌های حامی صهیونیست‌ها (محصولات شرکت‌هایی که گاه کمک به صهیونیست‌ها می‌کنند). از این رو در بررسی‌ها باید تنها به اسرائیلی یا صهیونیستی نبودن بسنده نشود؛ بلکه باید آن شرکت هر چند باواسطه، به سود صهیونیست‌ها نیز نباشد. همچنین برپایه ماده ۲ همین قانون، حتی اگر بخشی از یک کالا (با هر نوع و میزان مصرفی مثلا یک درصد و با واردات مستقیم یا غیرمستقیم از اسرائیل) اسرائیلی باشد، آن کالا اسرائیلی به شمار می‌آید. 🔻 از وزیر کشور میخواهیم تا درباره شیر خشک «نان» که از نشان شرکت صهیونیستی «نستله» استفاده می‌کند نیز دستور بررسی دهند که آیا سودی بابت استفاده از این نشان تجاری به صهیونیست‌ها می‌رسد یا نه و آیا «استفاده» از این نشان تجاری، خلاف ماده ۶ (اکتساب) نیست؟ 👈 پرونده سیاه نستله ✍ مجتبی شیخی
🔺فقه «راهبرد رهبر در نبرد غزه»؛ «بی‌تابی ولایی» یا «ملاحظه‌کاری عقل سرد» نوشته‌ای فقهی برای شناخت راهبرد رهبر در نبرد غزه با نگاه انتقادی به رفتار کارگزاران ایران و برخی گروه‌های مقاومت. 👈 چکیده: بر پایه هنجارهای فقه ولایی، ما نمی‌توانیم بگوییم که راهبرد بیتابی رهبر درباره غزه بکار گرفته شده است! 📚نوشته را در ابرنگار بیابید
🍃🌺 بسم الله الرحمن الرحیم 🌺🍃 📢 ابرگروه براهین و قرارگاه عمار برگزار می‌کند: 🔹 موضوع نشست: 🌹 «همراه با شهدا تا آسمان» 🌹 مصاحبه با مادر بزرگوار پاسدار شهید مدافع حرم همرزم سردارحاج قاسم سلیمانی، حاج حسین معز غلامی 🌷 سرکارخانم زهرا ابراهیمی 📆 سه شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ساعت ۲۱ مکان ابرگروه براهین برای عضویت در گروه‌ها کلمات آبی رنگ زیر را لمس کنید👇 جهادتبیین ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهات‌مذهبی وسیاسی روز در ایتا 🇮🇷گروه قرارگاه عمار
🔺این سخنان سید حسن نصرالله در خبر فارس، چقدر با منطق ولی فقیه و حجت خدا درباره اولویت اول جهان اسلام، ترسیم طرف‌های میدان جنگ و راهبرد بیتابی مهارناپذیر گروههای مقاومت (حزب‌الله و ...) می‌سازد؟👇 ◾️اولویت اصلی دنیای اسلام رهبر در ۱۱ مهر ۴۰۲؛ چهار روز پیش از طوفان اقصی: «فلسطین امروز، مسئله اوّل دنیای اسلام است … مسئله فلسطین، به معنای واقعی کلمه، مسئله اوّل دنیای اسلام است … مسئله اوّل دنیای اسلام، مسئله‌ فلسطین است» ◾️ترسیم میدان جنگ رهبر در ۱۰ آبان ۴۰۲: «امّت اسلامی باید میدان را تشخیص بدهد! میدان، میدان غزّه و اسرائیل نیست! میدان حق و باطل است. میدان، میدان استکبار و ایمان است! یک طرف قدرت ایمان، یک طرف قدرت استکبار» ◾️راهبرد «بیتابی» گروههای مقاومت رهبر: «اگر این جنایت ادامه پیدا کند، مسلمانها بی‌تاب میشوند، نیروهای مقاومت بی‌تاب میشوند، دیگر کسی جلوی اینها را نمیتواند بگیرد؛ این را بدانند! [بعد] از کسانی توقع نکنند که نگذارید فلان گروه، فلان کار را بکند! کسی نمیتواند جلوی اینها را بگیرد وقتی بی‌تاب شدند؛ این یک واقعیتی است که وجود دارد» 📚 اینک که مسأله اصلی و نخست جهانِ اسلام و همه جهان، فلسطین است، پرچم یمن از پرچم ایران و از پرچم حزب الله لبنان راهنماتر است؛ چون بیشتر تابع ولی فقیه هستند: «لَيسَ فیها رایةٌ بِأَهدَى مِن رایةِ اَلیمانِیّ» ✍️نوشته پشتیبان در ابرنگار
🔴 طرح و نوشته از پایگاه امام خامنه ای: اختلاط با نامحرم به ضرر خانم هاست رهبر: «آن آقایی که با زنان نامحرم سروکار دارد، دو جا برای او امکان اشباع غرایزش در سطوح مختلف وجود دارد، این دیگر به زن خودش آنجور پای بند نیست؛ مثل مردی که به هیچ زنی نگاه نمی‌کند نیست. اینکه می‌گویند زن باید خودش را در محیطهای اجتماعی با نامحرم مخلوط نکند، برای این است که این زن، دلبستگی‌اش به مرد خودش باشد و الّا اگر زن کارش به جایی رسید که مرد خودش برایش عادی شد، مثل وضعیتی که الآن در جوامع غربی می‌بینید که اصلاً این مرد برای زن اهمیّتی ندارد، می‌گوید حالا شد، شد، نشد هم نشد. می‌گوید طلاق می‌گیریم، تمام می‌کنیم تو برو دنبال کارت، من هم می‌روم دنبال کارم. این بد است. بعضی از خانمها امروز تلاش می‌کنند که وضع زنان را این جوری کنند. این به ضرر زنهاست به نفع زنها نیست؛ چون این، بنیان خانواده را متلاشی می‌کند. 🔺کشف ربط سخن آقا با طرح👇 ١. گل فرستادن برای نامحرم! ٢. گل (روی لیوان) نگرفتن از همسر ٣. پژمراندن گل زندگی (گلِ شکل قلب در گلدان) ۴. دو دست زن به لیوان گرم زندگی، دو دست مرد به گفتگوی گرم با نامحرم! ۵. چهره زن خانواده نمایش داده نشده 🚨۶. شمار واژگان مرد (سلام ...) زیادی است؛ زن هم دو واژه بیشترش می کند. ازینرو مرد صمیمی میشود و خطاب رسمی (نکنید) را صمیمانه (نکنی) میکند. سپس زن صمیمیت را با «چشم» و «شکلک» اوج می دهد. مرد هم «ممنون» را با «...» یعنی و بیشتر، به گل دادن این رابطه نادرست و پژمراندن گل زندگی میکشاند! ◼️میشد گفت: «سلام. هماهنگی انجام شود. سپاس»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺پیام «ستودن یمن و نستودن حزب‌الله» ستایش نیرومند رهبر از مواضع «مردم یمن» و «دولت انصارالله» در نبرد غزه و هیچ سخنی از حزب‌الله لبنان نیاوردن، بی‌گمان کاری سنجیده و حکیمانه است؛ نه رفتاری گُتره‌ای! 👈بویژه اینکه حزب‌الله در کنار فروگذاری عملی راهبر رهبر (بیتابی گروههای مقاومت) در گفتار نیز آشکارا مواضعی ناسازگار با رهبر را به زبان آورد. ◾️پیام رهبر به دیگر گروههای مقاومت رهبرمان راز کار انصارالله را «ترس از خدا و نترسیدن از غیرخدا» دانستند و کار آنان را «حقاً و انصافاً جهاد فی سبیل الله» نامیدند و درباره حزب‌الله خاموشی معنادار و حکیمانه‌ای برگزید! آری، پرچم رویکرد یمن در این نبرد غزه، راهنماتر از پرچم حزب الله لبنان است: «لَيسَ فیها رایةٌ بِأَهدَى مِن رایةِ الیمانِیّ» الغیبة، توسی، ۴۴٧. ◾️روشنگری رهبر برخی می‌گفتند که «راز فروگذاری راهبرد بیتابی رهبر» از سوی حزب‌الله لبنان این است که حزب‌الله، تنها یک گروه مقاومت نیست؛ بلکه بخشی از دولت لبنان هم هست و ازینرو باید «منافع ملی لبنان» را برگزیند! پس راهبرد رهبر درباره «بیتابی گروههای مقاومت» آنها را در بر نمی‌گیرد! 👈 اکنون ولیّ‌امر، انصارالله یمن را، «دولت انصارالله» نامید. پس اگر حزب‌الله که بخشی از دولت است، باید منافع ملی لبنان را پی بگیرد، انصارالله که خود دولت است، باید منافع ملی را بیشتر پی بگیرد! ولی اینان مطیع حق هستند و ستودنی و دلیرانه در راه خدا جهاد کردند! ◾️نوشتار مکمل و همسو ١. ناسازگاری گفته نصرالله با راهبرد رهبر ٢. فقه ولایی راهبرد رهبر در نبرد غزه 📚ابرفقه
◼️سخن برجسته رهبر درباره کار زنان 👈 فعالیت بانوان در همه زمینه‌هایی اجتماعی و سیاسی و غیره [برپایه شایسته سالاری باید انجام بگیرد و] در کنار آن دو نکته مهم است که اسلام روی این دو نکته حسّاس است: ◼️یک نکته مسئله خانواده است که اشاره کردم، یک نکته مسئله خطر جاذبه‌ی جنسی است؛ خطر جاذبه جنسی! اسلام روی این حسّاس است. اسلام از اینکه محیط و فضا جوری باشد که لغزشگاه جاذبه جنسی ــ که یکی از لغزشگاه‌های بسیار خطرناک است ــ زن را یا مرد را دچار مشکل بکند، ما را پرهیز میدهد؛ باید مراقبت داشت و حجاب در این زمینه است؛ مسئله حجاب یکی از چیزهایی است که میتواند در خطر جاذبه جنسی محدودیّت ایجاد کند؛ از این جهت، در اسلام روی مسئله حجاب تأکید شده. در سوره احزاب، در دو جا، مسئله حجاب [آمده]: وَ اِذا سَأَلتُموهُنَّ مَتاعًا فَسئَلوهُنَّ مِن وَراءِ حِجاب. کسانی که میروند خانه پیغمبر، مثلاً فرض کنید مهمانند و یک غذایی میخواهند بگیرند، با زن پیغمبر مواجه نشوند، از پشت پرده [بگیرند]؛ یعنی این دقّت شده! همچنین در آیه دیگری از سوره احزاب هم همین معنا وجود دارد! بنابراین، این دو حسّاسیّت باید رعایت بشود: هم مسئله حجاب باید به معنای واقعی کلمه رعایت بشود، هم مسئله خانواده و حضور در خانه و نقش «مادری» که مهم‌ترین نقش است. شاید بتوانم بگویم در مجموعه خلقت بشر، نقش «مادری» برترین نقشها است؛ برای خاطر اینکه اگر چنانچه «مادری» نباشد، فرزندآوری نباشد، بارداری و شیردهی نباشد، اصلاً نسل بشر منقرض میشود؛ بنابراین، «مادری» مهم‌ترین نقش در عالم خلقت و در عالم وجود مادّی انسان است. اسلام به این اهمّیّت میدهد؛ [شما نیز] به این اهمّیّت بدهید، این را دنبال بکنید؛ آن نکته‌ی جاذبه جنسی را هم همین‌طور.» ۶ دی۴٠٢
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺گله‌ی معنادار حماس از برخی نیروهای مقاومت ◼️به گزارش خ. مهر یحیی السنوار، رئیس سیاسی حماس در غزه و طراح اصلی توفان: «... ما از برادران مسلمان خود در مقاومت می‌خواهیم که دیگر سیاست را کنار گذاشته و وارد میدان شوند» ◼️سنوار کسی است که رهبر اسلام، در ۱۸ مهر، سه روز پس از «توفان» فرمود: «پیشانی و بازوی او (طراحان توفان اقصی که برجسته‌ترین آنها یحیی سنوار است) ... را می‌بوسم». سخن سنوار به‌درستی در راستای راهبرد رهبر درباره «نبرد بیتابانه نیروهای مقاومت» در برابر جبهه استکبار در غزه است. بی‌گمان این گِله سنوار، به یمن نمی‌خورد؛ چون یمن با همه توان و آشکارا برای غزه به میان آمده است و رهبرمان هم در سخنانی نیرومند، کار دولت انصارالله را ستود. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌◼️نوشته فقهی مفصل: عمل نکردن به راهبرد اعلامی رهبر، برای دوره پساتوفان! ◾️«غز الآن»: ایران خون هنیه را معامله نکند! 📚ابرفقه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قتلگاهِ «محافظه‌کاری»، مادر قتلگاه فضای مجازی ◻️مسئولین و خواص ما در «احساس تکلیف بهنگام» و «انجام خطرپذیرانه» تکلیف خود در برابر مسأله حیاتی و «قتلگاه مجازی»، به‌رغم تبیین‌ها و هشدارهای روزاروز جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی، آنقدر کوتاهی کردند که اغتشاش شد! و اینک ولیّ‌امر به‌جای ستودن رشادت‌های آنان، رشادت‌های جوانان مؤمن زمان جنگ را به آنان آموزش می دهد و از داستان «توابین» برای‌شان سخن می‌گویند! شرمنده‌ایم رهبرا! ◻️گذر از پیچ بزرگ جهانیِ پیش رو، با احساس تکلیف بهنگام و خطرپذیری و ترک ملاحظه‌کاری در انجام! 📚 کتاب «فقه درباره فضای مجازی» نوشتۀ دبیر شورای فقهی «جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی» با همکاری «حوزه علمیه» میبد. با ۶۹٪ بهاکاه، ۲۰ هزار تومان. #⃣
جبههٔ انقلاب‌اسلامی در فضای مجازی
✊🏻 @jebheh
هدایت شده از ابرفقه
Mohammad Golriz - Khojaste Bad In Piroozi.mp3
6.92M
🌹از صلابت ملت و ارتش و سپاه ما؛ محمد گلریز 🌼 ایام‌الله فجر خجسته باد🇮🇷
هدایت شده از ابرفقه
Ejraye Gooroohi - Khalabanan.mp3
1.07M
🌹ملوانان! خلبانان! 🌼 ایام‌الله فجر خجسته باد🇮🇷
هدایت شده از ابرفقه
ملت برای ارتش.mp3
346.2K
🌹ملت برای ارتش ارتش برای ملت 🌼 ایام‌الله فجر خجسته باد🇮🇷
هدایت شده از ابرفقه
Esfandiar Gharebaghi - Amrica.mp3
8.8M
🌹 آمریکا ننگ به نیرنگ تو؛ اسفندیار قره باغی 🌼 ایام‌الله فجر خجسته باد🇮🇷
هدایت شده از ابرفقه
سرود ملی؛ سرزد از افق.mp3
240.2K
🌹سرود ملی؛ سرزد از افق 🌼 ایام‌الله فجر خجسته باد🇮🇷
هدایت شده از ابرفقه
Ejraye Goroohi - Jale Khun Shod.mp3
1.47M
🌹ژاله خون شد 🌼 ایام‌الله فجر خجسته باد🇮🇷
هدایت شده از ابرفقه
Fereydoun_Forughi_-_Yare_Dabestanie_Man.mp3
3.48M
🌹یار دبستانی من؛ فریدون فروغی 🌼 ایام‌الله فجر خجسته باد🇮🇷
هدایت شده از ابرفقه
Mohammad Reza Shajarian - Iran Ey Saraye Omid.mp3
11.34M
🌹 ایران ای سرای امید؛ شجریان 🌼 ایام‌الله فجر خجسته باد🇮🇷
هدایت شده از ابرفقه
AUD-20230116-WA0000.
9.85M
🌹بوی گل سوسن و 🌼 ایام‌الله فجر خجسته باد🇮🇷
هدایت شده از ابرفقه
Gorohe Kor - Baharan khojaste Bad [128].mp3
3.59M
🌹بهاران خجسته باد؛ هوا دلپذیر شد 🌼 ایام‌الله فجر خجسته باد🇮🇷
هدایت شده از ابرفقه
63318881ade64a293c2ec786_-1505195052788483968.mp3
10.33M
🌹الله الله الله لا اله الا الله 🌼 ایام‌الله فجر خجسته باد🇮🇷