eitaa logo
عبدالهادی
1.4هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
844 ویدیو
73 فایل
کارشناس بیهوشی از دانشگاه علوم پزشکی طلبه حوزه علمیه قم پژوهشگر و مشاور حوزه سلامت آتش به اختيار آی دی جهت انتقادات و پیشنهادات: @abdolhady آدرس سایت: Abdolhadi.ir سفارش داروها: https://eitaa.com/joinchat/5046308Cedeac87073
مشاهده در ایتا
دانلود
✅علیرغم اصلاح بسیاری از ایموجی ها در نسخه مبایل ایتا ❌در نسخه دسکتاپ این نرم‌افزار همچنان ایموجی‌های الحادی موج میزند...بعد از این همه سال چرا اصلاح نمیکنید؟ ❗️منتظر توضیحات تیم پشتیبانی ایتا هستیم @Abdolhadi_ir
هدایت شده از حسین زمانی میقان
تقصیر خودشونه ... @hzamanim
عبدالهادی
تقصیر خودشونه ... @hzamanim
چرا مردم متوجه مسخره بودن ماجرا نمیشن واقعا؟ این حجم از سکوت مردم در مقابل اینهمه تناقض واقعا خیلی عجیبه!
‏💢مثبت شدن کاذب سندرم داون در زنان باردار! 🔺بعد از ‎ شاهد افزایش گزارشات مثبت شدن ‎ در ‎ هستیم؛ وحشت مادر در دوران حساس بارداری به کنار اگر کسی بیمه باشد حداقل باید چهار میلیون برای انجام آزمایشات هزینه کند.غیر از آمنیوسنتز! ‎ @Abdolhadi_ir
هدایت شده از جهانِ پساکرونا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖥 ببینید | گزارش خبر ٢٠:٣٠ از ابتلای صددرصدی کادر درمان یک بیمارستان به سویه ی امیکرون کویید - ١٩ (کرونا) ⁉️سؤال: کادر درمان که غالباً دوز سوم واکسن خود را تزریق کرده اند، چرا باید به امیکرون مبتلا شوند؟ آیا این بیماری موسوم به اُمیکرون، حاصلِ واکسن است یا همان سرماخوردگی های همیشگی است؟ 📌جهانِ پساکرونا👇 🌐 @jahanepasakorona
دو عکس در یک قاب عکس اول- 24 بهمن 99 - رادیو فردا : " نتایج مهم تزریق واکسن کرونا در اسرائیل، پیشتاز واکسیناسیون در جهان" عکس دوم - 15 بهمن 1400 - سایت آماری worldometers.info/coronavirus : کشور اسرائیل با حدود 9 میلیون جمعیت 98 نفر کشته روزانه کرونا دارد که در حالت جمعیت 85 میلیونی (جمعیت ایران) می شود حدود 900 نفر کشته روزانه که بسیار بالاتر از وخیم ترین روز کرونایی ایران است! * نمونه ها دارن عبرت میشن التماس تفکر
جناب دکتر مرندی گفته اند که رهبری سه دز واکسن کووید-۱۹ خود را زده‌اند و واکسن ایرانی (برکت) هم دریافت کرده‌اند. تزریق دز سوم واکسن با پلتفورم ویروس غیر فعال متعاقب دو دز از همان پلتفورم، در صورتی که واکسنهای دیگر موجود است، خلاف شواهد علمی و توصیه های خود وزارت بهداشت ایران بوده است. قبل تر گفته شده بود که جناب وزیر بهداشت، دکتر عین الهی، هم بعد از دو دز اسپوتنیک، دز سوم را برکت زده‌اند. این هم خلاف توصیه های خود وزارت بهداشت بوده است. هم دکتر عین الهی و هم دکتر مرندی و بسیاری دیگر، از امضا کنندگان نامه ای به رئیس جمهور وقت بودند که فرمان رهبری برای ممنوعیت ورود واکسن ها از برخی کشورها را تایید و احتمال عواض واکسنهای ژنی و نسل سوم و نمونه آزمایشگاهی شدن مردم ایران را مطرح کرده بود. ما تاکنون هیچ بیانیه رسمی و یا غیر رسمی نداریم که نام امضا کنندگان این نامه، بدون اجازه آنها به این نامه اضافه شده باشد و یا این که این افراد بعدا این ادعاهای این نامه را تکذیب کنند و … کانال تلگرامی @Scientometric پ ن خدایا یا ما رو از دست اینا نجات بده یا اینا رو از دست ما...خسته شدیم دیگه! @Abdolhadi_ir
🔰چندی قبل در نشست واکاوی فقهی تزریق واکسن کرونا حضرت آیت الله احاج شیخ جواد فاضل لنکرانی دامت برکاته به بیان دلایل لزوم پیشگیری از کرونا با تزریق واکسن کرونا پرداختند، عده ای از دانشوان سؤالاتی را در این زمینه مطرح کردند که بعد از تجمیع پرسش ها، ایشان پاسخ های خویش را ارائه کردند متن پاسخ آیت الله فاضل لنکرانی در ذیل تقدیم می شود. بسم الله الرحمن الرحیم و صلّی الله علی سیّدنا ونبیّنا أبی القاسم محمّد وعلی آله الطیبین الطاهرین ولعنة الله علی أعدائهم أجمعین 🔻بعد از سخنان و مطالبی که ما در نشست «واکاوی فقهی تزریق واکسن کرونا» عرض کردیم، برخی فضلا و طلبه­ها سؤالات و اشکالاتی را مطرح کرده­اند؛ ما همیشه از پرسش­­های علمی استقبال می­کنیم و آن را نشانه بالندگی علمی حوزه­های علمیه می­دانیم. بنابراین تصمیم گرفتیم به صورت مجموعی و به اختصار، به عموم سؤالات پاسخ دهیم تا همه عزیزان پاسخ خود را دریافت کنند و امیدواریم مطالبی که عرض می­کنیم به دور از مسائل حاشیه‌ای و گاه غیر علمی، مورد استفاده دانشوران و مردم عزیز، به‌خصوص جوانان قرار گیرد. 🔻سؤال نخست در ابتدای بحث فرمودید که علاج (یعنی معالجه) نیاز بشر هست و خداوند در این امور دخالتی نمی­کند. باید گفت این حرف درست هست، لکن حکم صحیح نیست؛ چون خداوند در کیفیت برطرف کردن نیاز دخالت می­کند و این را در نیاز به غذا و آب هم که ابتدایی‌ترین نیاز بشر هست، می­بینیم که چقدر احکام داریم. در معالجه نیز این­گونه هست خداوند در اصل اقدام آن، حرفی ندارد، لکن در کیفیت آن نظر دارد، به‌خصوص اگر تبعات منفی مالی یا جانی و... داشته باشد؟ 🔹پاسخ: این مسئله روشن است که شارع مقدّس در امور فراوانی به صورت تأسیسی عمل نکرده، بلکه رفتار عقلای جامعه را امضا کرده است؛ ولی ممکن است در برخی ویژگی‌ها و خصوصیات تصرف کرده و نسبت به آن قیودی را مطرح نماید، همان گونه که در بیع چنین است؛ شرایط و برخی قیود را شارع بیان می­کند که لازم و واجب است رعایت شود، اما اگر قیودی ذکر نشود، همان گونه که مردم جامعه عمل می­کنند، اشکالی نخواهد داشت، بنابراین آنچه در این سؤال مطرح شده که گفته اند اصل معالجه امری عرفی است، عرض می‌کنیم اصل معالجه و راه و روش­های آن، امری عرفی و عقلایی است و تا جایی که شروط و قیودی از سوی شارع ذکر نشده باشد، به روش عقلا عمل می­شود. فرض ما، در بحث حاضر این است که شارع در این نوع پیشگیری و جلوگیری از ابتلای مردم جامعه و فراگیری بیماری مسری قیدی نیاورده و خلاف شرعی در آن وجود ندارد، بنابراین عمل به آن امری عقلائی می­باشد. البته ممکن است برخی عزیزان این فرض را قبول نداشته باشند؛ ولی با توجه تفحص و جست­و­جویی که ما از متخصصان امر داشته‌ایم ، فرض مسئله همین است که عرض کردیم. 🔻سؤال دوم تعدادی از طلاب و دوستان این سؤال را مطرح کرده­اند که روایت اسماعیل بن حسن متطبب، در موضوع درمان صادر شده است و عبارت «لا بأس» و یا «وإن مات» در کلام امام (علیه‌السلام) مربوط به جایی است که در درمان احتمال خطراتی وجود دارد. بنابراین اشکال این است که روایت ربطی به موضوع بحث ندارد؛ از این جهت که بحث در خصوص واکسن زدن افرادی است که سالم هستند تا مبتلا نشوند و یا دیگران را مبتلا نسازند؛ اما مورد روایت معالجه شخص مریض هست که احتمال خطر برایش داده می­شود؛ بنابراین ممکن است تصور شود استفاده از روایت در بحث پیشگیری قیاس است؛ و همانند این اشکال را در روایت یونس بن یعقوب مطرح کرده­اند، که فصد و رگ زدن در موضوع درمان مطرح شده است، نه پیشگیری. 🔹پاسخ روشن است که قیاسی که شما فرض کرده‌اید باطل و استدلال به آن نادرست است؛ ولی نباید از این نکته غفلت ورزید که ما از مجموع روایات و این روایت به‌خصوص، ضابطه و مناط قطعی، کشف می‌کنیم؛ زیرا روشن است که هدف از درمان، پیشگیری و حتی بهداشت، دست‌یابی به نتیجه، یعنی سلامتی انسان است. وقتی ملاک حصول سلامتی است، فرقی نمی­کند که درمان یا پیشگیری باشد. علاوه بر این، به این نکته نیز باید توجه داشت که ضابطه و ملاک، خواه در پیشگیری و خواه در درمان، به خصوص در بیماری‌های واگیردار، ظن نوعی است. بنابراین، اگر چه ظاهر روایت در درمان است، ولی با کشف ضابطه و ملاک فرقی میان درمان و پیشگیری وجود نخواهد داشت و کشف ضابطه و ملاک با صرف قیاس، تفاوت علمیِ روشنی دارد. این نکته را نیز جهت روشن شدن روایت عرض می­کنیم که تعبیر «لا بأس به» در کلام امام معصوم علیه السلام به معنای اباحه شرعی نیست، بلکه از قبیل جواز در مقام توهم حظر است؛ بدین معنا که راوی تصور می­کرد شاید چنین کاری ممنوع باشد و به همین دلیل، چنین سؤالی را مطرح کرده است و به همان حکمِ لزوم عقلی و عقلایی بر می­گردد. کلمه «وإن مات» هم ظهور در علم اجمالی به فوت دارد؛ یعنی اگر چه علم اجمالی به فوت در برخی موارد وجود دارد، ولی اقدام به چنین درمان‌هایی که برای تحقق سلامتی
صورت می­گیرد، مشروع است. ✅درباره روایت دوم نیز همانند آنچه را که در روایت نخست ذکر کردیم، مطرح می­شود؛ بنابراین، هدف و غایت فصد و شُرب دواء و رگ زنی حصول سلامتی است و در این جهت، فرقی میان درمان و پیشگیری، آن هم در این گونه بیماری‌ها وجود ندارد. 🔻سؤال سوم در تمسک به آیه شریفه (ولا تلقوا ....)، سلّمنا که این آیه شامل ترک فعل هم بشود، اشکال اساسی آن است که مراد از هلاکت چیست؟ آیا عقاب اخروی هست یا ضرر دنیوی یا اعم و آیا هلاکت قطعی هست یا ظنی؟ 🔹پاسخ همان گونه که مفسران زیادی مانند مرحوم راوندي، صاحب «آلاء الرحمن»، مرحوم فیض در «الاصفی»، صاحب «اطیب البیان» و مفسران بسیاری گفته­اند، معنای آیه این است که خویش را در معرض هلاکت قرار ندهید و آنچه را که باعث هلاکت شما می‌شود ایجاد نکنید. بنابراین آیه اطلاق دارد و دلیلی به تقیید آن وجود ندارد. لذا، آیه شریفه هلاکت دنیوی را نیز دربرمی‌گیرد و چون موضوع حفظ جان از اهمیت ویژه­ای برخوردار است، شامل هلاکت قطعی، ظنی و حتی احتمالیِ قابل اعتناء نیز می­شود. در نتیجه، هر کجا که صدق کند فردی خود را در معرض هلاکت قرار داده، نهی آیه شریفه او را می‌گیرد. بنابراین اگر راه پیشگیری از یک بیماری، منحصر در یک طریق خاص باشد و افراد آن را انجام ندهند، آیه شریفه آن را در بر می‌گیرد و می­فرماید چرا خویش را در معرض هلاکت قرار داده‌اید . ✅به طور کلی، ما در موارد مختلف به تفصیل درباره دلالت این آیه بحث کرده‌ایم و به این نتیجه رسیده­ایم که آیه می‌فرماید: اگر انسان یک کاری کند خودش را در معرض هلاکت قرار بدهد، آن کار حرام است. مثلاً اگر انسان احتمال دهد یک ظرفی مسموم است، خوردن از آن ظرف، حرام خواهد بود. بنابراین کسی که بیمار است، برای او معالجه واجب و ترک معالجه هم حرام می‌باشد؛ یعنی اگر کسی بیمار شده و احتمال دهد که بیماری‌اش رشد پیدا می‌کند و منجر به از بین رفتنش یا یک ضرر فاحش بشود، خود این ترک معالجه حرام است؛ زیرا، خودش را در معرض خطر قرار می‌دهد. بنابراین آیه می‌فرماید: در معرض هلاکت قرار دادن حرام است، امروزه کسی که این واکسن را ترک می‌کند، خودش را در معرض هلاکت قرار می‌دهد و وقتی در معرض هلاکت قرار گرفت، مرتکب حرام شده است. 🔻سؤال چهارم برخی فضلا گفته­اند: این استدلال وقتی تمام است که درمان­های بدیل به صورت اطمینانی در درمان و کنترل کرونا بی‌اثر باشند، در حالی­که درمان طب سنتی سینوی در کلینیک­های دانشکده­های طب سنتی به خوبی پاسخ داده و عوارض واکسن را هم ندارند. این تحقیقات با روش علمی تدوین و قابل عرضه است؛ علاوه بر این­که واکسنی مثل فایزر با شواهد علمی کم‌اثر بودن آن ثابت شده است. اطلاعات علمی، کم‌اثر بودن و ضرر حداکثری آن توسط دکتر صالحی استاد تمام عفونی تدوین شده است؛ همچنین تولید واکسن از نظر علمی وقتی اطمینان بخش است که حداقل سه سال تجربه حیوانی و انسانی خود را طی بکند و چون این فرایند طی نشده، لذا مجوز همه واکسن‌ها بدون استثنا، مجوز اضطراری هستند؛ حال در دوران امر بین مجوز اضطراری واکسن و شیوه درمان طب سنتی اطمینان‌بخش، کدام تقدّم دارد؟ 🔹پاسخ در پاسخ به این سؤال، چند نکته باید دقت شود: نخست این که روشن است وجوب تعیینی در صورتی است که راه جلوگیری از بیماری کرونا منحصر در واکسن باشد. بر اساس نظر غالب متخصصان داخلی و خارجی استفاده از واکسن برای پیشگیری و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در جامعه است و تا زمانی که راه، منحصر در یک روش باشد، همان روش لازم الاجرا است و عقل نیز این مطلب را درک می­کند. دوم این که اگر متخصصان راه­های متعددی را کشف و ارائه دهند و به عنوان مثال اگر به صورت فراگیر امکان استفاده از داروهای طب سنتی برای جلوگیری از کرونا هم فراهم آید و مورد تأیید متخصصان قرار گیرد، در این صورت وجوب استفاده از هر یک از این­گونه داروها و واکسن­ها به صورت وجوب تخییری مطرح می­شود. سوم این که اگر چند راه و روش برای پیشگیری از کرونا مطرح شود و برخی احتمال خطر بیشتری داشته باشد، روشن است که از نظر فقهی، در صورت مردد بودن مکلف بین دو ضرر، باید اخف الضررین را انتخاب کرد. البته این که کدام راه ضرر کمتری دارد، با نظر متخصصان اثبات می­شود؛ چون امر واکسن و داروهای سنتی، از امور تخصّصی است. 🔻سوال پنجم انطباق حدیث شریف کافی و آیه شریفه بر واکسن صحیح نیست؛ چون مورد درمانی حدیث، تجربه اطمینان‌آور بوده، لکن مجوزهای واکسن همگی اضطراری هستند و نه اطمینانی؛ این بحث نمونه بارزی است بر این که فقیه در صدور حکم و تمسک به ادله باید موضوع‌شناسی دقیقی داشته باشد و از کارشناسان مختلف و میان رشته‌ای با گرایش‌های مختلف دانشی و رویکردی استفاده کند. 🔹پاسخ نظر ما نیز همین است که در مسائل تخصصی و نوین پزشکی باید از کارشناسان و متخصصان مختلف استفاده کرد، تا بتوان نظر فقهی دقیقی ارائه کرد. بر این اساس، آنچه ما درباره
تزریق کرونا عرض کردیم، مبتنی بر صحبت، تحقیق و مراجعه به کارشناسان بوده است. این مسئله روشن است زمانی که فقیه در شناخت موضوع به اطمینان دست یافت، می­تواند بر اساس آن، حکم فقهی را مطابق ادله و موازین اجتهادی ارائه کند. علاوه بر این، به گفته متخصصان، برخی از واکسن­ها و فرایند و روش تهیه آنها سال­هاست که مورد استفاده قرار می­گیرد و اگر درباره برخی واکسن­های خارجی شبهه شود و احتمال دسیسه در آنها مطرح شود، چنین احتمالاتی درباره واکسن­های داخلی مطرح نیست، بنابراین اشکالات احتمالی درباره برخی واکسن­های خارجی درباره واکسن‌های داخلی منتفی است و تزریق واکسن توسط عموم مراجع عظام شاهد بر این مطلب است. ✅در پایان نکته­ای را عرض می­کنیم و از همه دوستان، طلاب و دانشوران می­خواهیم که به این مسئله دقت کنند: همه ما باید در تمام لحظات و مراحل زندگی، خدا را در نظر بگیریم. ما در مواردی که نظری می­دهیم، در چارچوب استنباط و لحاظ همه ادله و جوانب فقهی و استنباطی است؛ چرا که اجتهاد باید بر اساس واقعیت­های علمی روز و کارشناسی متخصصان صورت گیرد. به آقایان و فضلای محترم نیز توصیه می­کنیم بیشتر دقت فرمایند و از اتهام پراکنی و نسبتِ ناروایِ شیفتگی به طب روز و یا مسائلی از این دست، خودداری فرمایند. والسلام علیکم ورحمة الله وبرکاته 🆔@feqhpezeshkimedia
هدایت شده از چرم دست دوز میران
❌از معجزات واکسن کرونا اینه که شبکه های سعودی و انگلیسی مردم رو دعوت میکنن به کاری که رهبری انجام داده !!!!! ❌کپشن مهمتر از تصویر هست ! مگه میشه حرف دوست و دشمن یکی باشه ؟ ✅خدا ما رو هدایت کن ممنون ❤️ 💉اخبار و تحلیل های اختصاصی کرونا و واکسن را در "آنتی واکسم" بخوانید.👇 https://eitaa.com/joinchat/1444872192C9ed9a7d3f0
🔴 شکست شدید واکسیناسیون در اسکاتلند آمار تلفات کووید اسکاتلند نشان میدهد که همچنان اکثر مرگ و میرهای کرونایی در بین واکسن‌زده‌ها رخ میدهد.😔😔 هرچه واکسن بیشتر فوتیها بیشتر! بیشاز ۸۱ درصد فوتیها واکسینه بودند و حتی حدود ۶۰ درصد فوتیها سه دز واکسن زده اند! آمار هفته اخیر (۱۵ تا۲۱ ژانویه ۲۰۲۲) کل فوتیهای کرونایی: ۱۳۲ نفر فوتی غیرواکسینه‌ها: ۱۸ (۱۸.۶%) فوتی تک دز : ۶ (۴.۵%) فوتی دو دز: ۳۰ (۲۲.۷%) فوتی سه دز: ۷۷ (۵۸.۳%) منبع آمار: وزارت بهداشت عمومی : اخرین مال ماه اخیر هست و از اینجا دانلود کنید: https://publichealthscotland.scot/media/11404/22-02-02-covid19-winter_publication_report.pdf در صفحه ۵۴ آمار فوتیهای ۴ هفته اخیر به تفیکی غیر‌واکسینه‌ها و واکسینه‌ها (تک دز، دو دز و سه دز آمده است) این امار جدا از افرادی است که با و بخاطر مشکلات غیرکرونایی فوت شده‌اند😳😳 اسکاتلند هر هفته امار دقیقی در سایت وزارت بهداشت عمومی به آدرس https://publichealthscotland.scot/publications/covid-19-statistical-report/covid-19-statistical-report-2-february-2022/ منتشر میکند. 💉💊پشت‌پرده کرونا در صریح نیوز 🇮🇷🚥اخبار صریح و دقیق🔽 @SarihNews ✅عضویت سریع:🔵💎 http://eitaa.com/joinchat/1112211456C1932d2effb
هدایت شده از راه مردم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️صوت این گفتگو خلاصه شده .... از هفت بیمارستان مختلف گزارش تهیه شده و همین آمار بدست آمد ... 🔷 تا الان در تماس با کادر هفت بیمارستان تهران مشهد و اهواز تمام گزارش ها نشان میدهد واکسن نزده ها بین صفر تا هشت درصد بستری ها را تشکیل میدهند و واکسن زده ها نود و دو تا صد درصد را شامل میشوند .. همچنین تمام‌ گزارش فوتی های اومیکرون تا امروز (10بهمن)از واکسن زده ها بوده و هیچ کدام از کادر درمان در هفته گذشته فوتی بین واکسن نزده ها مشاهده نکردند .. 🔶وزارت بهداشت امار دقیق بستری و فوت را به تفکیک واکسن زده و نزده روزانه از بیمارستان ها دریافت میکند اما از هفته گذشته در وزارت بهداشت تصمیم بر این شد که آمار فوتی ها و بستری ها بدون اشاره به واکسن اعلام شود ... ( 10 بهمن 1400) 🔆 @newsrahemardom_ir 🔆
📊 آمــاری مـــهــم و جــالــب☞ ☜ با مقایسه آمار تزریق واکسن ، ابتلای کرونا و فوتی کرونا در جهان در دو دوره ی یکساله این نتیجه حاصل شده است 👇👇 ✓تــزریــق واکــسن : دوره ی یکساله دوم نسبت به اول ۹۸ برااااااابر ( بیش از ۹.۷ میلیارد دوز بیشتر ) 😳 ✓ ابتلای کرونا در دوری یکساله دوم به اول: ۲.۷ برابر 😳😳 ✓ فوتی کرونا در دوره‌ی یکساله دوم به اول: ۱.۵ برابر 😳 🗯دوره ی یکـسالـه اول : از ۶ فوریه ۲۰۲۰ تا ۶ فوریه ۲۰۲۱ ( ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ تا ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ) ▫️مجموع تزریق واکسن در جهان : ۱۰۱ میلیون دوز ▪️مجموع ابتلای کرونا در جهان : ۱۰۵.۸ میلیون نفر ▫️مجموع فوتی کرونا در جهان: ۲.۳ میلیون نفر ○↙دوره ی یکساله دوم : ☜از ۶ فوریه ۲۰۲۱ تا ۶ فوریه ۲۰۲۲ ( از ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ تا ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ) ✪←مجموع تزریق واکسن در جهان : ۹.۹ میلیارد دوز ✪←مجموع ابتلای کرونا در جهان : ۲۸۵.۷ میلیون نفر ✪←مجموع فوتی کرونا در جهان : ۳.۴ میلیون نفر ❀←با مقایسه آمار بالا این فرضیه که واکسن باعث قطع زنجیره ی ابتلا و کاهش ابتلا و فوتی کرونا در جهان است، نقض شده👌 @meshkaat19
💠 رهبر انقلاب در ابتدای دیدار فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش: من مقیدم به شیوه‌نامه‌هایی که پزشکان اعلام میکنند. بنده تقید دارم، یعنی وظیفه میدانم برای خودم که آنها را عمل کنم و عمل میکنم. اصرار روی ماسک دارند و این نوبت سوم تزریق این واکسن را هم من انجام دادم. 💠 توصیه میکنم به مردم عزیزمان که به حرف متخصصین و صاحب‌نظران این رشته توجه کنند و گوش کنند. آنچه که آنها صلاح میدانند و لازم میدانند انجام بدهند. ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ پ ن: 🔹از صبح که حضرت آقا این سخنان را ایراد فرمودند پیام‌های زیادی دریافت کردم. به همین دلیل چند نکته را لازم دیدم که عرض کنم: 1⃣ اینکه واکسن زدن بعنوان یک عامل پیشگیری از مرگ در بحران کرونا نزد حضرت آقا پذیرفته شده و مطلوب است حرف جدیدی نیست و از زدن دوز اول و دوم واکسن هم این مسئله محرز بود مناقشه‌ای بر سر این موضوع از ابتدا وجود نداشته که برخی مراسم رقص و پایکوبی و به زعم خود جشن پیروزی برقرار کرده‌اند! 2⃣ این اولین بار است که حضرت آقا مردم را مورد خطاب قرار میدهند و در آن مستقیما "توصیه" به "گوش دادن به حرف متخصصین و صاحب‌نظران" میکنند. بنابراین کسانی که پیش از این مدعی وجوب واکسن زدن و حکم حکومتی از سوی حضرت آقا بودند باید حقیقتا از بی‌تقوایی خویش در انتصاب خبر دروغ به امام جامعه توبه نمایند. 3⃣ منتقدین هرگز در برابر قانون نایستادند و به دنبال آشوب و هرج و مرج در جامعه نبودند و نیستند و هرگز پرچم مطالبه گری را تا زمان اصلاح نظام سلامت و رسیدن به نظام سلامت نوین اسلامی بواسطه هوچیگری‌ها پایین نخواهند گذاشت. مردم هم اگر تابحال انتخابی کرده‌اند بر اساس اختیاری بوده که قانون و شرع در انتخاب روش بهتر پیشگیری و درمان به آنها داده است. 4⃣ در شرایط بحران کرونا قطعا بی‌تدبیری و رهاکردن عنان سلامت از ناحیه هر عقل سلیمی مذموم است. با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب توصیه کردند که مردم"به حرف متخصصین و صاحب‌نظران این رشته توجه کنند و گوش کنند" بنابراین مردم عزیز لازم است حتما یکی از روش‌های پیشگیری از بیماری کرونا مورد توصیه متخصصان و کارشناسان امر را انجام دهند. البته روش مطلوب، روش مورد توصیه متخصصان و صاحب‌نظرانیست که بر سبک زندگی سالم و روش‌های پیشگیری "غیرتهاجمی" تکیه دارند. 5⃣ تاکنون الحمدلله هیچ موردی نبوده که از عمل به توصیه‌های متخصصان و صاحب‌نظران در طب اصیل برای پیشگیری و درمان کرونا استفاده کرده و از انجام آن ابراز پشیمانی کرده باشد. در مقابل تعداد زیادی مردم از اینکه از تدابیر متخصصان پزشکی جدید در پیشگیری و درمان استفاده کرده‌اند ابراز ندامت و پشیمانی کرده‌اند‌. بنابراین افرادی که توصیه‌ها و تدابیر متخصصان و صاحب‌نظران طب اصیل را سرلوحه زندگی خویش قرار داده‌اند بر همین راه استوار گام بردارند اطلاعات خود را روز‌به‌روز بیافزایند و از هیچ چیز هراس نداشته باشند. و السلام علی من اتبع الهدی عبدالهادی ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ @Abdolhadi_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌در خبر منتشر شده از سوی پایگاه نشر آثار امام خامنه‌ای (حفظه الله) متاسفانه قسمتهای داخل پرانتز() به فرمایشات رهبر انقلاب اضافه و قسمتهای داخل کروشه [ ]حذف شده اند: 🔰 من هم تزریق نوبت سوم واکسن کرونا را انجام دادم، توصیه میکنم مردم( هم )حرف پزشکان و متخصصین را گوش کنند. (این تیتر بکل من درآوردیست) 🔻 رهبر انقلاب در ابتدای دیدار فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش: من مقیدم به شیوه‌نامه‌هایی که پزشکان اعلام میکنند. بنده تقید دارم، یعنی وظیفه میدانم برای خودم که آنها را عمل کنم و عمل میکنم. اصرار روی ماسک (دارم)(صحیح آن "دارند" است) و این نوبت سوم تزریق این واکسن را هم من انجام دادم [مدتها قبل البته] 🔺 توصیه[هم] میکنم به مردم عزیزمان که به(هر) حرف متخصصین و صاحب‌نظران این رشته توجه کنند و گوش کنند. آنچه که آنها صلاح میدانند و لازم میدانند انجام بدهند. پ ن: لازم است که دست اندرکاران فورا این اقدام اشتباه را اصلاح کنند. @Abdolhadi_ir
دفتر حفظ و نشر آثار در نقل پیام امروز صبح اولا تیتر من درآوردی زده بود: من هم تزریق نوبت سوم واکسن کرونا را انجام دادم، توصیه میکنم مردم( هم )حرف پزشکان و متخصصین را گوش کنند. که اصلا به این شکل در سخنان حضرت آقا نبود! "دارند" رو هم "دارم" نوشته بودند و چند جا "هم" و "هر" از خودشون اضافه کرده بودند. حساب توئیتر دیدم اصلاح کرده اما جایی ندیدم بابت این اتفاق ‎ کرده باشند! @Abdolhadi_ir
💢دفتر حفظ و نشر تیتر خودش را ویرایش نکرد! با اینکه کاملا واضح است که در تیتر خبر جملات حضرت آقا تحریف شده و به گونه‌ای دو قسمت از بیانات به هم پیوند داده شده که به مخاطب حکم واکسن زدن به مردم توسط رهبر انقلاب را تداعی میکند با وجود اعتراضات گسترده حاضر نشد این تیتر را در ویرایش تصحیح کند. به دفتر حفظ و نشر پیشنهاد میکنم با حضرت آقا هماهنگ کنند تا آن متنی که خودشان دوست دارند را بگویند تا انقدر خودشان را به فضاحت نیافکنند! @Abdolhadi_ir
💢در اهميت تحريفات صورت گرفته در نشر سخنان رهبر انقلاب اسلامي ‼️متاسفانه بسياري از ولايتمداران اهميت اين تحريف را هنوز درك نكرده‌‌اند! 🔻دو روز قبل از سخنان رهبر معظم انقلاب آقاي مرندي بصورت سرخود و بدون اجازه امام زدن دوز سوم ايشان را اينگونه توضيح ميدهد: 🔺"همانطور که مقام معظم رهبری سه نوبت واکسن‌شان را تزریق کرده‌اند و واکسن ایرانی و برکت هم زدند، ما هم باید همین‌کار را بکنیم" mehrnews.com/xX4Qb 👈به اين الگو دقت كنيد: "«همانطور» كه مقام معظم رهبري واكسن زدند، ما «هم» بايد همينكار را بكنيم" 🔄دو روز بعد حضرت آقا در ابتداي سخنانشان خيلي كوتاه به اين موضوع ميپردازند به اين شكل كه ميفرمايند: من مقیدم به شیوه‌نامه‌هایی که "پزشکان" اعلام میکنند. "بنده تقید دارم"، یعنی وظیفه میدانم "برای خودم" که آنها را عمل کنم و عمل میکنم. اصرار روی ماسک "دارند" و این نوبت سوم تزریق این واکسن را "هم من" انجام دادم . مدتها قبل البته 💯تمام اين قيدها: ✅"من مقيدم" = شخصي سازي مسئله و عدم استيعاب به جامعه ✅"بنده تقيد دارم"= شخصي سازي مسئله و عدم استيعاب به جامعه ✅"براي خودم" =شخصي سازي مسئله و عدم استيعاب به جامعه ✅"اصرار روي ماسك دارند" = نداشتن نظر شخصي در اين زمينه و تبعيت محض از پزشكان ✅تزريق واكسن را "هم" من انجام دادم = شخصي سازي مسئله و عدم استيعاب به جامعه ✅"مدتها قبل البته"= ميتوانستم زودتر اين مسئله را خودم بيان كنم اما نگفتم و اكنون كه آقاي مرندي ماجراي آن را بيان كرده به مناسبت آن را تاييد ميكنم ❇️در ادامه ايشان خطاب به مردم ميفرمايند: "توصیه هم میکنم به مردم عزیزمان که به حرف متخصصین و صاحب‌نظران این رشته توجه کنند و گوش کنند. آنچه که آنها صلاح میدانند و لازم میدانند انجام بدهند." ‼️آيا حضرت آقا نميتوانستند بفرمايند كه "مردم عزيزمان هم واكسن بزنند؟ مگر به دولت نگفتند "واکسیناسیون مسئله بسیار مهمی است که باید حتما انجام بگیرد" چرا با همان ادبیات با مردم سخن نگفتند؟ چرا؟ دليلش چيست حضرت آقا به لطائف الحيل از گفتن اين جمله پرهيز كردند؟ در اين خطاب هيچ "انحصاري" در مورد "متخصصين و صاحب‌نظران اين رشته " وجود ندارد. يعني تنها "عدم سهل انگاري در بحران كرونا" مورد تاكيد بوده و رهبر انقلاب هيچ "معذوريتي" براي مردم از جهت اينكه به حرف "كدام دسته" از متخصصان و صاحب نظران اين رشته عمل كنند قرار ندادند. ⛔️حالا تيتر خبر دفتر حفظ و نشر را نگاه كنيد! ‼️من (هم) تزریق نوبت سوم واکسن کرونا را انجام دادم/ توصیه میکنم مردم( هم )حرف پزشکان و متخصصین را گوش کنند 🔻اول اینکه كاملا شيرازه سخنان حضرت آقا را تغيير دادند... 🔺دوم اینکه به گونه اي اين دو بخش را دركنار هم آورده اند كه ناخودآگاه سخنان آقاي "مرندي" در ذهن انسان تداعي ميشود: "«همانطور» كه مقام معظم رهبري واكسن زدند، ما «هم» بايد همينكار را بكنيم" اين نشان‌دهنده اينست كه دفتر حفظ و نشر آثار كم كم درحال تبديل شدن به دفتر تحريف و تخريب آثار حضرت آقا در جهت منافع افرادي خاص مانند مرندي شده است. از سوي ديگر رسانه‌هاي وابسته به وزارت بهداشت كه بودجه تشكيلاتشان را وزارت ارشاد تامين ميكند چنان القاء كردند كه هر كس برداشتي جز آنچه مرندي گفته است از سخنان حضرت آقا بكند "از دين خارج شده است" از مردم عزيز خواهش ميكنم اجازه ندهند دشمن از عواطف ديني آنها در جهت پيشبرد نقشه هاي خويش استفاده كند و با استفاده از "غيرت ديني"خويش مثل هميشه اين نقشه ها را خنثي كنند. از این "قرآن بر نیزه کردن‌ها" زیاد زخم خوردیم. @Abdolhadi_ir
براتون عجیب نیست کانال‌های ماله کش وزارت بهداشت چرا علارغم اینکه دفتر حفظ و نشر تا حد زیادی جملات رو اصلاح کردن همچنان از جملات تحریف شده دارن برای اثبات ادعاهاشون استفاده میکنند؟ بعید نیست که مثل جریان مقایسه آمار واکسن زده‌ها و واکسن‌نزده‌ها این هم یک بازی دیگه باشه برای سوق دادن مردم به سمت واکسن... در اون زمان هم ابتدا یک نسخه جعلی منتشر کردند و بعد گفتند اشتباه شده و نسخه اصلی رو منتشر کردند. با استفاده از همان نسخه جعلی خیلی از مردم فریب خوردند. الان هم بعد از ۲۴ ساعت هنوز حتی یک نفر از آنها مطلب را اصلاح نکرده است و بر اساس همان مطلب تحریف شده مشغول تحمیق مردم هستند. مردم عزیز لطفا دقت کنید که چه نیروی سنگینی در جهان برای انجام واکسیناسیون بسیج شده... میدونم اگر آگاه شوید براتون معونه داره و زندگیتون تغییر میکنه اما بدانید که با تغافل و خود را به جهالت زدن هیچ مسئولیتی از دوش ما برداشته نمیشه.