eitaa logo
مهدی میرزائی
572 دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
432 ویدیو
574 فایل
كانال رسمى حجت الاسلام مهدی میرزائی در زمينه نشر درسگفتارها، مواضع و سخنراني هاى ايشان و ارائه ومعرفی محتویات راهبردی در تربیت انسان تراز در تحقق تمدن مهدوی برای كاربران مي باشد. ▶️https://t.me/alab : ارتباط با ادمین📮 ⇨ @Mahdimir255
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌قیام حسینی ،قیام دغدغه مندان 4 🔺نگاهی به قیام سیدالشهدا از دریچه دغدغه مندی ومسئولیت اجتماعی 📌ریشه شناسی ارتجاع دوران پسا نبوی 🔺معاشرالمسلمین المسرعه الی قیل الباطل والمغضیه علی فعل القبیح الخاسر 🔸بررسی دومین عامل ارتجاع بعد از رحلت نبی مکرم اسلام "جریان نفوذی ها" 📌مخالفت با ترویج سنت نبوی ومنع حدیث به مدت ۱۰۰سال در دوره خلفا 📌ترویج گزاره ها واحکام اسرائیلی و ورود آن در کتب حدیثی پس از آزاد سازی نشرحدیث 📌سلبریتی های تاریخ خلفا وجایگزینی اندیشه های یهودی به جای سنت نبوی 🔺تمیم داری 🔺کعب احبار 🔺ابوهریره 🔺وهب بن منبه ◾️شب دهم محرم-مسجد حضرت صاحب الزمان عج شهرک طوبی شهرستان ورامین 🔸حجت الاسلام مهدی میرزائی
🏴عاشورا و گام دوم انقلاب اسلامی 🇮🇷انقلاب اسلامی، یک انقلاب به تمام معنا و همه‌جانبه بود؛ انقلابی در همه ابعاد زیست فردی و اجتماعی و تمدنی. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در بیانیه گام دوم، گام دوم انقلاب اسلامی را به عنوان «گام دوم فردسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» نامیدند. برخلاف پندار برخی از روشنفکران مثل "جناب دکتر سروش" که گمان می‌کنند با "فرهنگ حسینی" نمی‌توان جامعه را مدیریت کرد، بدون تردید عاشورا و مکتب و فرهنگ حسینی، ظرفیت‌های بی‌نظیری برای تحقق اهداف و آرمان‌های گام دوم انقلاب اسلامی دارد. البته اصطیاد و استخراج این ظرفیت‌ها نیازمند نگاه فردسازانه، جامعه‌پردازانه و تمدن‌سازانه به قیام حسینی است. اگر از این منظر به مطاله رسالت حسینی و پیام‌ها و خطبه‌ها و نامه‌های آن حضرت بپردازیم خواهیم دید که چه ظرفیت عظیم و احیا ناشده‌ای در مکتب حسینی و قیام عاشورا برای «فرد‌سازی»، «جامعه‌پردازی» و «تمدن‌سازی» وجود دارد. به عنوان نمونه، به یکی از سخنان آن حضرت که در مکه مکرمه و در جمع گروهی از علمای بلاد اسلامی ایراد شده اشاره می‌کنم. (تحف العقول، ص۱۷۰) آن حضرت در این سخنان بسیار مهم‌، خط‌مشی کلی جریان عاشورا و عاشوراییان را در سراسر تاریخ بیان کردند: اللَّهُمَّ إِنَّكَ تَعْلَمُ أَنَّهُ لَمْ يَكُنْ مَا كَانَ مِنَّا تَنَافُساً فِي سُلْطَانٍ‏ وَ لَا الْتِمَاساً مِنْ فُضُولِ الْحُطَامِ. خدایا! تو می‌دانى که آنچه از ما صورت گرفت، رقابت در حکومت یا دستیابی به ثروت نبود؛ وَ لَكِنْ (بلکه هدف ما آن است که) 1. لِنُرِيَ الْمَعَالِمَ مِنْ دِينِكَ. نشانه‌های دین تو را آشکار کنیم؛ 2. وَ نُظْهِرَ الْإِصْلَاحَ فِي بِلَادِكَ. اصلاح و درستی را در همه سرزمین‌ها نمایان کنیم. 3. وَ يَأْمَنَ الْمَظْلُومُونَ مِنْ عِبَادِكَ. بندگان مظلوم تو آسودگی یابند. 4. وَ يُعْمَلَ بِفَرَائِضِكَ وَ سُنَنِكَ وَ أَحْكَامِكَ. و به فرایض و سنت‌ها و احکام تو عمل شود. همانطور که ملاحظه می‌کنید امام حسین(ع) در این سخنان، درست همچون پدرشان امام علی(ع) [نهج‌البلاغه، خطبه ۱۳۱] به صراحت فلسفه قیام خود را بیان می‌کند. در اینجا اساساً هیچ سخنی درباره حکومت یزید بن معاویه، مردم مدینه، مردم شام یا مردم کوفه و بصره و امثال آن نیست. نگاه یک نگاه جهانی و تمدن است. سخن از نمایاندن پرچم‌ها و نشانه‌های دین در سراسر گیتی است. سخن از اصلاح «همه» بلاد و سرزمین‌ها است. سخن درباره دفاع از مظلومان و پابرهنگان عالم است؛ سخن از عملی کردن آموزه‌های دینی و الهی است. در گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند تقویت این نوع نگاه به عاشورا و فرهنگ حسینی و نیازمند استخراج و استنباط آموزه‌های فردسازانه، جامعه‌پردازانه و تمدن‌سازانه از معارف حسینی هستیم. احمد حسین شریفی
◾️قال الحسین ع:انی احب الصلاه "من نماز را دوست می دارم" 🔻تلاوت اذانگاهی ظهر عاشورا 🔻اذان ظهر عاشورا 🛑نام اذان :اذان فرا‌ق ✔️محرم1401 👇👇👇👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
زیارت ناحیه مقدسه.pdf
649.5K
متن زیارت ناحیه مقدسه
📌قیام حسینی ،قیام دغدغه مندان 5 🔺نگاهی به قیام سیدالشهدا از دریچه دغدغه مندی ومسئولیت اجتماعی 📌ریشه شناسی ارتجاع دوران پسا نبوی 🔸وظیفه شناسی مسلمین در رویارویی با ارتجاع 🔻دشمن شناسی 📌درونی 📌برونی ♦️جنی ♦️انسی 💎کفار حربی 💎منافقین 🔻دشمن شدید 🔻جنگ شناختی 📌جنگ نرم در بستر تاریخ 🔻شکنجه خاموش ◾️شب یازدهم محرم-مسجد حضرت صاحب الزمان عج شهرک طوبی شهرستان ورامین 🔸حجت الاسلام مهدی میرزائی