مهدی میرزائی
❇️مولفه های سه گانه در نظام جامع فراگیری علم ♦️ضرورت شناسی 🔸چگونه دانش را عمیق بخوانیم؟ 🔸چگونه به م
❌بسته اول❌
❇️مولفه های سه گانه در نظام جامع فراگیری علم
♦️ضرورت شناسی
🔸چگونه دانش را عمیق بخوانیم؟
🔸چگونه به مرزهای دانش دست یابیم؟
🔸چگونه علوم را با ثبات بخوانیم؟
🔸چگونه دانش را عملیاتی کنیم؟
🔸چگونه در دانش تحول ایجاد کنیم؟
🔸چگونه امتدادهای اجتماعی به دانش دهیم؟
♦️مولفه های سه گانه
⏪فلسفه دانش
⏪شبکه مسائل علم در نظامی منسجم
🔸کشف مسائل
🔸طراحی نقشه مسائل
🔸بررسی مسائل وایصال به نتایج نهایی
⏪وزن دهی به دانش ومطالعات عملیاتی ناظر به مقاصد
🔺دست وپنجه نرم کردن با روش های مذکور +در بستر زمان+به صورت متمرکز
♦️روش های عمومی واختصاصی در پرتو شناخت وعملیات
مهدی میرزائی
❇️پیش نیازهای حیات علمی 🌺پژوهش 🌺مباحثه 🌺تدریس #گامهای_سه_گانه_در_پیشرفت_علمی
❌بسته سوم❌
❇️پیش نیازهای حیات علمی
🌺پژوهش
🌺مباحثه
🌺تدریس
#گامهای_سه_گانه_در_پیشرفت_علمی
مهدی میرزائی
❇️جایگاه مکتوبات علمی ♦️در پرتو ایات وروایات ♦️فوائد نگارش علمی #جایگاه_مکتوبات_علمی
❌بسته چهارم❌
❇️جایگاه مکتوبات علمی
♦️در پرتو ایات وروایات
♦️فوائد نگارش علمی
#جایگاه_مکتوبات_علمی
مهدی میرزائی
❇️گونه های نگارش علمی 🔺خلاصه نویسی 🔺تقریر نویسی 🔺نمودار مباحث 🔺جمع بندی مسائل علمی 🔺پرونده سازی علمی
❌بسته پنجم❌
❇️گونه های نگارش علمی
🔺خلاصه نویسی
🔺تقریر نویسی
🔺نمودار مباحث
🔺جمع بندی مسائل علمی
🔺پرونده سازی علمی
🔺اصطیاد نکات مهم
🔺حاشیه نویسی
🔺نمایه زدن
🔺تیتر زدن
🔺فهرست نویسی
🔺مقاله نویسی
🔺پایان نامه نویسی
#گونه_شناسی_نگارش_علمی
مهدی میرزائی
❇️مطالعات هدفمند در بستر تشتت زدایی وتمرکز گرایی ۱ 🔸تحصیل در نظام جدید با بهره گیری از نظام قدیم امو
❌بسته ششم❌
❇️مطالعات هدفمند در بستر تشتت زدایی وتمرکز گرایی ۱
🔸تحصیل در نظام جدید با بهره گیری از نظام قدیم اموزشی
مهدی میرزائی
👇👇👇👇👇👇👇 📌شاخصه ها وملاک های انتخاب استاد سطوح عالی در حوزه های علمیه 🔺استاد مهدی میرزائی
❌بسته هفتم❌
📌شاخصه ها وملاک های انتخاب استاد سطوح عالی در حوزه های علمیه
🔺استاد مهدی میرزائی
مهدی میرزائی
❇️خلاصه نویسی ❇️بایسته ها ❇️نابایسته ها 🔉استاد میرزائی @abhas313
❌بسته هشتم❌
❇️خلاصه نویسی
❇️بایسته ها
❇️نابایسته ها
مهدی میرزائی
🔶🔹🔸روش برنامه ریزی ❇️طرح نگر ❇️کارکرد نگر
❌بسته نهم❌
🔶🔹🔸روش برنامه ریزی
❇️طرح نگر
❇️کارکرد نگر
مهدی میرزائی
📌فهم مطلوب در جلسه درس در پرتو مانع زدایی از موانع ✔️موانع فهم مطلوب 🔸بی دغدغگی نسبت به ابهامات 🔸ن
❌بسته دهم❌
📌فهم مطلوب در جلسه درس در پرتو مانع زدایی از موانع
✔️موانع فهم مطلوب
🔸بی دغدغگی نسبت به ابهامات
🔸نبود پیش مطالعه قوی
🔸کمبودهای جسمی از قبیل کم خوابی وتغدیه ناسالم
مهدی میرزائی
📒دو گام راهبردی در فرایند اجتهاد 🖌پشتوانه علمی در پرتو نظام تقسیم بندی ونظام مندی ذهن 🖌جولان ذهنی و
❌بسته یازدهم❌
📒دو گام راهبردی در فرایند اجتهاد
🖌پشتوانه علمی در پرتو نظام تقسیم بندی ونظام مندی ذهن
🖌جولان ذهنی وتفکر نقدی