eitaa logo
مهدی میرزائی
573 دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
435 ویدیو
575 فایل
كانال رسمى حجت الاسلام مهدی میرزائی در زمينه نشر درسگفتارها، مواضع و سخنراني هاى ايشان و ارائه ومعرفی محتویات راهبردی در تربیت انسان تراز در تحقق تمدن مهدوی برای كاربران مي باشد. ▶️https://t.me/alab : ارتباط با ادمین📮 ⇨ @Mahdimir255
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰گامهای مدون تحصیلی "پیش به سوی اجتهاد" 🔸استاد مهدی میرزائی 👇👇👇👇👇
مهدی میرزائی
❇️مولفه های سه گانه در نظام جامع فراگیری علم ♦️ضرورت شناسی 🔸چگونه دانش را عمیق بخوانیم؟ 🔸چگونه به م
❌بسته اول❌ ❇️مولفه های سه گانه در نظام جامع فراگیری علم ♦️ضرورت شناسی 🔸چگونه دانش را عمیق بخوانیم؟ 🔸چگونه به مرزهای دانش دست یابیم؟ 🔸چگونه علوم را با ثبات بخوانیم؟ 🔸چگونه دانش را عملیاتی کنیم؟ 🔸چگونه در دانش تحول ایجاد کنیم؟ 🔸چگونه امتدادهای اجتماعی به دانش دهیم؟ ♦️مولفه های سه گانه ⏪فلسفه دانش ⏪شبکه مسائل علم در نظامی منسجم 🔸کشف مسائل 🔸طراحی نقشه مسائل 🔸بررسی مسائل وایصال به نتایج نهایی ⏪وزن دهی به دانش ومطالعات عملیاتی ناظر به مقاصد 🔺دست وپنجه نرم کردن با روش های مذکور +در بستر زمان+به صورت متمرکز ♦️روش های عمومی واختصاصی در پرتو شناخت وعملیات
مهدی میرزائی
❇️جایگاه مکتوبات علمی ♦️در پرتو ایات وروایات ♦️فوائد نگارش علمی #جایگاه_مکتوبات_علمی
❌بسته چهارم❌ ❇️جایگاه مکتوبات علمی ♦️در پرتو ایات وروایات ♦️فوائد نگارش علمی
مهدی میرزائی
❇️گونه های نگارش علمی 🔺خلاصه نویسی 🔺تقریر نویسی 🔺نمودار مباحث 🔺جمع بندی مسائل علمی 🔺پرونده سازی علمی
❌بسته پنجم❌ ❇️گونه های نگارش علمی 🔺خلاصه نویسی 🔺تقریر نویسی 🔺نمودار مباحث 🔺جمع بندی مسائل علمی 🔺پرونده سازی علمی 🔺اصطیاد نکات مهم 🔺حاشیه نویسی 🔺نمایه زدن 🔺تیتر زدن 🔺فهرست نویسی 🔺مقاله نویسی 🔺پایان نامه نویسی
مهدی میرزائی
❇️مطالعات هدفمند در بستر تشتت زدایی وتمرکز گرایی ۱ 🔸تحصیل در نظام جدید با بهره گیری از نظام قدیم امو
❌بسته ششم❌ ❇️مطالعات هدفمند در بستر تشتت زدایی وتمرکز گرایی ۱ 🔸تحصیل در نظام جدید با بهره گیری از نظام قدیم اموزشی
مهدی میرزائی
👇👇👇👇👇👇👇 📌شاخصه ها وملاک های انتخاب استاد سطوح عالی در حوزه های علمیه 🔺استاد مهدی میرزائی
❌بسته هفتم❌ 📌شاخصه ها وملاک های انتخاب استاد سطوح عالی در حوزه های علمیه 🔺استاد مهدی میرزائی
مهدی میرزائی
❇️خلاصه نویسی ❇️بایسته ها ❇️نابایسته ها 🔉استاد میرزائی @abhas313
❌بسته هشتم❌ ❇️خلاصه نویسی ❇️بایسته ها ❇️نابایسته ها
مهدی میرزائی
🔶🔹🔸روش برنامه ریزی ❇️طرح نگر ❇️کارکرد نگر
❌بسته نهم❌ 🔶🔹🔸روش برنامه ریزی ❇️طرح نگر ❇️کارکرد نگر
مهدی میرزائی
📌فهم مطلوب در جلسه درس در پرتو مانع زدایی از موانع ✔️موانع فهم مطلوب 🔸بی دغدغگی نسبت به ابهامات 🔸ن
❌بسته دهم❌ 📌فهم مطلوب در جلسه درس در پرتو مانع زدایی از موانع ✔️موانع فهم مطلوب 🔸بی دغدغگی نسبت به ابهامات 🔸نبود پیش مطالعه قوی 🔸کمبودهای جسمی از قبیل کم خوابی وتغدیه ناسالم
مهدی میرزائی
📒دو گام راهبردی در فرایند اجتهاد 🖌پشتوانه علمی در پرتو نظام تقسیم بندی ونظام مندی ذهن 🖌جولان ذهنی و
❌بسته یازدهم❌ 📒دو گام راهبردی در فرایند اجتهاد 🖌پشتوانه علمی در پرتو نظام تقسیم بندی ونظام مندی ذهن 🖌جولان ذهنی وتفکر نقدی