هدایت شده از شمان|شبکه مربیان امربه معروف و نهی ازمنکر
14030224.pdf
2.88M
📘جزوه
#راهبردهایموثـــــردرجهادتبیین
بارویکرد جریانسازی و کنشگری
اجتماعی درمسئلهعفافوحجاب
مدرس : حجتالاسلام امیریطیبی
ستادامربهمعروفونهیازمنکرکشور🇮🇷
هدایت شده از شمان|شبکه مربیان امربه معروف و نهی ازمنکر
4_5888621701524100847 (1).mp3
36.57M
🔹نقـش تصـویـــر ذهـنـیِ
بـــــرساخته فضای مجازی
بـــــر کنشگری اجتماعی🌱
🔹مدرس:خانم دکتر محمودی
🔹یكجلسه
دوره آموزشی
جهادگرانموثرعفافوحجاب🌱
#ستادامربهمعروفونهیازمنکر🇮🇷
هدایت شده از شمان|شبکه مربیان امربه معروف و نهی ازمنکر
14030231.pdf
2.13M
#جزوهنقـشتصـویرذهـنـیِ
بـــــرساختهیفضایمجازی
بـــــر کنشگری اجتماعی🌱
🔹مدرس:خانم دکتر محمودی
🔹یكجلسه
دوره آموزشی
جهادگرانموثرعفافوحجاب🌱
#ستادامربهمعروفونهیازمنکر🇮🇷
هدایت شده از شمان|شبکه مربیان امربه معروف و نهی ازمنکر
نشست آمران معروف_26-04-24_16-10-21-863_6_62_26-04-24_16-12-45-158_9_10.mp3
45.63M
🔹مهارتهایارتباطهمدلانهوموثر
🔹جلسهاول
🔹مدرس: سرکار خانم ریاضی
دوره آموزشی
جهادگرانموثرعفافوحجاب🌱
#ستادامربهمعروفونهیازمنکر🇮🇷
هدایت شده از شمان|شبکه مربیان امربه معروف و نهی ازمنکر
نشست آمران جلسه دوم _28-04-24_15-29-13-558_45_7.mp3
40.34M
🔹مهارتهایارتباطهمدلانهوموثر
🔹جلسهدوم
🔹مدرس: سرکار خانم ریاضی
دوره آموزشی
جهادگرانموثرعفافوحجاب🌱
#ستادامربهمعروفونهیازمنکر🇮🇷
هدایت شده از شمان|شبکه مربیان امربه معروف و نهی ازمنکر
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌱..
🎙 #صوت
کامل جلسه عفاف وحجـــــاب
درمنظومه فکریامامینانقلاب
مدرس:حجتالاسلاموالمسلمین
سعیـــــدصلـــــحمیـــــرزایــــی
دوره آموزشی
جهادگرانموثرعفافوحجاب🌱
#ستادامربهمعروفونهیازمنکر🇮🇷
هدایت شده از شمان|شبکه مربیان امربه معروف و نهی ازمنکر
14030217.pdf
2.84M
📘جزوه عفاف و حجاب
در منظومه فکری امامین انقلاب
🎙مدرس:حجتالاسلام صلح میرزایی
ستادامربهمعروفونهیازمنکرکشور🇮🇷
هدایت شده از شمان|شبکه مربیان امربه معروف و نهی ازمنکر
1402-02-26-OstadDerakhshani.mp3
2.67M
💠 تحلیل نقشه دشمن برای ایجاد بحران حجاب
🔰 ملتی زنده خواهند ماند كه #روایت خودش را تثبیت كند.
🔰 نقشه عملیاتی دشمن برای تبدیل پدیده ها به بحران
🔰 نحوه سوژه سازی دشمن از موضوع حجاب
🎙 حجت الاسلام علی درخشانی
🗓ا ۱۴۰۳/۲/۲۶ ا
#تحلیلسیاسی
#روایت
#کلانروایت
#خردهروایت
#سوژهیابی
#سوژهسازی
هدایت شده از شمان|شبکه مربیان امربه معروف و نهی ازمنکر
4_5850703763139987743.mp3
13.11M
📡 ـ جنگ نرم، و نبرد تنبهتن رسانهها و هجمههای همهجانبهی فرهنگی، تا کجا ادامه خواهد داشت؟
ـ با قدرت رسانهای غالبِ دشمن، پیروزی از آن که خواهد بود؟
ـ چگونه ممکن است، ما پیروز این میدان باشیم؟
🎙استادشجاعی
هدایت شده از شمان|شبکه مربیان امربه معروف و نهی ازمنکر
✨بیانات ارزشمند حضرت آیت الله مصباح رحمةاللهعلیه در دیدار با خواهران فعال در
عرصه امربهمعروف و نهیازمنکر:
🔹بر کسی پوشیده نیست که مسأله امر به معروف و نهیازمنکر از فروع دین و ضروریات اسلام است؛ اما بهرغم جایگاه والای این فریضه در معارف اسلامی، هنوز ابهاماتی درباره آن وجود دارد و گاه بدفهمیها، سبب رفتارهای نامناسب و 👈مغایر با هدف امربهمعروف و نهیازمنکر میشود.
🔹امربهمعروف و نهیازمنکر در واقع نظارت عمومی برای کاهش تخلف است/ امربهمعروف و نهیازمنکر دارای اقسام و انواع مختلفی است که یکی از آنها همان است که در رسالههای عملیه با شرایط خاصی ازجمله عدم احتمال ضرر و بهصورت آمرانه و از موضع استعلاء ذکر شده است. 👈این نوع امربهمعروف و نهیازمنکر وظیفه مردم در شرایطی است كه حکومت اسلامی برقرار است و گناه علنی مگر در موارد اندک و نادر صورت نمیگیرد.
🔹زمانیکه حضرت قیام كردند، از قبل مشخص بود و خودشان هم آگاهی داشتند که این حرکت، پیروزی ظاهری بههمراه نخواهد داشت و به شهادت ایشان و یارانشان و اسارت خانوادهشان میانجامد. لذا اگر قرار بود، ایشان شرایطی كه در رسالههای عملیه ذكر شده را در نظر بگیرند، اصلاً نباید قیام میکردند؛ زیرا نه فقط احتمال ضرر، بلکه یقین به آن وجود داشت. بر همین اساس گاهی مصداق عملی امربهمعروف و نهیازمنکر، قیام، جنگ و کشتهشدن است، همانگونه که قیام امام(ره) نیز مصداقی از همین نوع امربهمعروف و نهیازمنکر بود؛ چون ایشان از تبعید و شکنجه و سختیهای آن آگاه بودند. گاهی نیز مصداق آن، امربهمعروف و نهیازمنکری است که حتی احتمال ضرر هم در آن نیست.
✅میدانیم خداوند متعال به ترك شعائر اسلامی در جامعه راضی نیست/ اگر مردم نسبت به احکام بیتفاوت باشند، تدریجاً احکام و ارزشهای اسلامی فراموش میشوند/ امربهمعروف و نهیازمنکر یکی از راههایی است که میتواند سبب احیای ارزشهای الهی در جامعه شود. ما از هر راه صحیح شرعی و بدون ارتكاب گناه كه میتوانیم باید دیگران را به انجام وظایفشان ترغیب کنیم و از انجام گناه علنی در جامعه باز بداریم؛
👌 حتی اگر عنوان امربهمعروف و نهیازمنکر بر آن صدق نكند، یا از موضع استعلاء و آمرانه نباشد؛ بلکه با خواهش و تمنا و محبت همراه باشد.
✅گاهی امر و نهی نتیجه نمیدهد/ باید بهدنبال راهکارهایی بود که افراد، بهتر آن را بپذیرند/ اولین راه، رفتار محترمانه و مؤدبانه همراه با محبت است. چون مخاطب، زمانیكه بفهمد شما او را دوست دارید و از سر دلسوزی مطلبی را به او میگویید، راحتتر میپذیرد.🙏✅
❌اگر امروز بخواهیم برای امربهمعروف و نهیازمنکر، تمام شرایط آن را مثل آمرانهبودن، عدم احتمال ضرر و مانند آنرا فراهم كنیم، دیگر جایی برای تأثیرپذیری مخاطب باقی نمیماند؛ 👈چون شرایطی که در رسالههای عملیه برای امربهمعروف و نهیازمنکر ذکر شده، مربوط به زمانی است كه در شرایط است كه در جامعه اسلامی گناه کمتر اتفاق میافتد و امر و نهی در افراد متخلف، اثرگذار است.
👌نحوه برخورد با شخص متخلف، باید متناسب با شأن هر افرد و شرایط و محیط زندگی وی باشد و سبب #تحقیر وی نشود؛ چون هرچند آن فرد، تخلف و گناهی انجام داده، اما او هم، مسلمان و مؤمن است و نباید بهخاطر یک عمل اشتباه، مورد تحقیر قرار گیرد.
✅هدف از امر به معروف و نهی از منکر، برچیدن گناه از جامعه است/ اگر در شرایطی، برخی زمینهها به گونهای است که نمیتوان امربهمعروف و نهیازمنکر را با شرایط مذکور در رسالههای عملیه محقق کرد، باید بهدنبال راهکارهای جایگزین و شیوههای مناسب بود.
🔹باید شیوههای مختلفی که میتواند هدف امربهمعروف و نهیازمنکر را محقق کند، بهکار گرفته شود/ در اینصورت تنشها و اختلافها کمتر شده و محبت و احترام متقابل بیشتر میشود؛ درحالیكه گاه برخی کجفهمیها از امر به معروف و نهی از منکر سبب افزایش دشمنیها و اختلافات شود.
❌کسیکه با دیگران الفت نگیرد و دیگران با وی مأنوس نشوند، خیری در او نیست. لذا نمیتوان با تحقیر و بیاحترامی دیگران را به راه خیر دعوت کرد.❌
اگر ما امروز جمع شدهایم و درباره چنین مسائلی سخن میگوئیم، از برکت امام راحل است که با قیام خود سبب احیای معارف و ارزشهای اسلام شد. اگر امروز بر خلاف دوران طاغوت، دانشجوی نمازخوان مورد تمسخر و طعنه دیگران قرار نمیگیرد، و اگر مراسمی مانند اعتکاف با این شور و شوق برپا میشود و بعضی از جوانان به خاطر اینکه نتوانستهاند در اعتکاف شرکت کنند، گریه میکنند، همه اینها از برکات امام(ره) است. البته در عینحال امواج فرهنگ جهانی نیز به کشور ما نیز رسیده است و تسامح و تساهل برخی مسئولان هم در این امر دخیل بوده است که میتوان با ارائه راهکار صحیح با این تهاجمات مقابله کرد و فطرت پاک جوانان را زنده نگاه داشت.
🔺1393/08/01 | مؤسسه امام خمینی ره
http://mesbahyazdi.ir/node/5213
هدایت شده از Admin
#پخش_زنده سلسله جلسات آموزشی
🟢 مغز سوم چیست؟
پیرامون ارتباط گیری موثر
🗓 پنجشنبه دهم خردادماه
⏰ ساعت ۲۰
🔰لینک پخش زنده:
eitaa.com/joinchat/223085336C06ab7152b1
هدایت شده از Mohsen Melli
*رصدنگار- اتاق وضعیت*
*🔽 اهم شایعات و اخبار جعلی در ۲۴ ساعت گذشته*
1️⃣ رفتارهای حاوی خشونت و توهین مسئولان زندان قزلحصار با زندانیان جرائم عمومی
*▫️ هدف*: باورسازی پایبند نبودن مسئولان نظام به اصول اولیه برخورد انسانی با زندانیان
*▫️ بستر انتشار* : اینستاگرام/توییتر
*▫️ سطح انتشار* : ملی
2️⃣ ممانعت دستگاه قضایی از آزادی موقت امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو
*▫️ هدف*: ایحاد حس خشم و نفرت و باورسازی بی عدالتی در کشور
*▫️ بستر انتشار* : تلگرام/اینستاگرام
*▫️ سطح انتشار* : ملی
3️⃣ کشته شدن 5 عضو یک خانواده در سیرجان توسط یک مرد افغانستانی
*▫️ هدف* : ایجاد حس خشم و نفرت و دودستگی با افغانستانی های مقیم ایران
*▫️ بستر انتشار* : تلگرام/توییتر
*▫️سطح انتشار* : ملی
4️⃣ تلاش جمهوری اسلامی برای توسعه سلاح های شیمیایی با هدف سرکوب غیرنظامیان
*▫️ هدف* : باورسازی خوی سلطه گری و سبوعیت مسئولین نظام اسلامی
*▫️ بستر انتشار* : تلگرام/توییتر
*▫️ سطح انتشار* : ملی
5️⃣ سوء قصد ماموران امنیتی به سینا یوسفی؛ وکیل دادگستری پرونده های مرتبط با تجاوز به زنان
*▫️ هدف*: ایجاد حس خشم و نفرت و باورسازی عدم حاکمیت قانون در مدیریت کشور
*▫️ بستر انتشار* : تلگرام
*▫️ سطح انتشار* : ملی
6️⃣ تعرض جنسی به همسر یکی از زندانیان سیاسی به بهانه بازرسی بدنی در زندان قزلحصار
*▫️ هدف*: ایجادخشم و نفرت و باورسازی وجود خوی تجاوز و توحش در مسئولان نظام اسلامی
*▫️ بستر انتشار* : تلگرام/توییتر
*▫️ سطح انتشار* : ملی
7️⃣ کشته شدن «سینا رسول زاده»؛ یک کولبر جوان اهل سردشت توسط هنگ مرزی نیروی انتظامی
*▫️ هدف* : ایجاد حس خشم و نفرت و باورسازی کشتار بیرحمانه مردم بی دفاع کشور
*▫️ بستر انتشار* : تلگرام/اینستاگرام
*▫️ سطح انتشار* : ملی
🔰گروه جامع طلایه داران معروف:
http://eitaa.com/joinchat/223085336C06ab7152b1
💢«شما اکنون در طرف درست تاریخ ایستادهاید!»
متن نامه حضرت آیتالله خامنهای به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاههای ایالات متحده آمریکا به شرح زیر منتشر شد:
♦️بسم الله الرّحمن الرّحیم
این نامه را به جوانانی مینویسم که وجدان بیدارشان آنها را به دفاع از کودکان و زنان مظلوم غزّه برانگیخته است.
♦️جوانان عزیز دانشجو در ایالات متّحدهی آمریکا!
این، پیام همدلی و همبستگی ما با شما است. شما اکنون در طرف درست تاریخ ــ که در حال ورق خوردن است ــ ایستادهاید.
♦️شما اکنون بخشی از جبههی مقاومت را تشکیل دادهاید، و در زیر فشارِ بیرحمانهی دولتتان ــ که آشکارا از رژیم غاصب و بیرحم صهیونیست دفاع میکند ــ مبارزهای شرافتمندانه را آغاز کردهاید.
♦️جبههی بزرگ مقاومت در نقطهای دور، با همین ادراک و احساسات امروز شما، سالها است مبارزه میکند. هدف این مبارزه، توقّفِ ظلمِ آشکاری است که یک شبکهی تروریست و بیرحم به نام «صهیونیستها»، از سالها پیش بر ملّت فلسطین وارد ساخته و پس از تصرّف کشورشان، آنها را زیر سختترین فشارها و شکنجهها گذاشته است. نسلکشیِ امروز رژیم آپارتاید صهیونیست، ادامهی رفتار بشدّت ظالمانه در دهها سال گذشته است.
♦️فلسطین یک سرزمین مستقل است با ملّتی متشکّل از مسلمان و مسیحی و یهودی، و با سابقهی تاریخی طولانی. سرمایهداران شبکهی صهیونیستی پس از جنگ جهانی، با کمک دولت انگلیس، چند هزار تروریست را بتدریج وارد این سرزمین کردند؛ به شهرها و روستاهای آن هجوم بردند؛ دهها هزار نفر را کشتند یا به کشورهای همسایه راندند؛ خانهها و بازارها و مزرعهها را از دست آنان بیرون کشیدند، و در سرزمین غصبشدهی فلسطین، دولتی به نام اسرائیل تشکیل دادند.
♦️بزرگترین حامی این رژیم غاصب، پس از نخستین کمکهای انگلیسی، دولت ایالات متّحدهی آمریکا است که پشتیبانیهای سیاسی و اقتصادی و تسلیحاتی از آن رژیم را یکسره ادامه داده و حتّی با بیاحتیاطی غیر قابل بخشش، راه برای تولید سلاح هستهای را به روی او گشوده و به او در این راه کمک کرده است.
♦️رژیم صهیونیست از روز اوّل، سیاست «مشت آهنین» را در برابر مردم بیدفاع فلسطین به کار گرفت و بیاعتنا به همهی ارزشهای وجدانی و انسانی و دینی، روزبهروز بر بیرحمی و ترور و سرکوبگری افزود.
♦️دولت آمریکا و شرکایش، حتّی از یک اخم در برابر این تروریسم دولتی و ظلم مستمر، دریغ کردند. امروز هم برخی اظهارات دولت ایالات متّحده در قبال جنایت هولناک غزّه بیش از آنچه واقعی باشد، ریاکارانه است.
♦️«جبههی مقاومت» از دل این فضای تاریک و یأسآلود سر برآورد و تشکیل دولت «جمهوری اسلامی» در ایران، آن را گسترش و توانایی داد.
♦️سردمداران صهیونیسم بینالمللی که بیشترین بنگاههای رسانهای در آمریکا و اروپا متعلّق به آنها یا زیر نفوذ پول و رشوهی آنها است، این مقاومتِ انسانی و شجاعانه را تروریسم معرّفی کردند! آیا ملّتی که در سرزمین متعلّق به خود در برابر جنایتهای اشغالگران صهیونیست از خود دفاع میکند، تروریست است؟ و آیا کمک انسانی به این ملّت و تقویت بازوان او کمک به تروریسم به شمار میرود؟
♦️سردمداران سلطهی قهرآمیز جهانی، حتّی به مفاهیم بشری هم رحم نمیکنند. رژیم تروریست و بیرحم اسرائیل را دفاعکننده از خود وانمود میکنند، و مقاومت فلسطین را که از آزادی و امنیّت و حقّ تعیین سرنوشت خود دفاع میکند، «تروریست» مینامند!
♦️من میخواهم به شما اطمینان دهم که امروز وضعیّت در حال تغییر است. سرنوشت دیگری در انتظار منطقهی حسّاس غرب آسیا است. بسیاری از وجدانها در مقیاس جهانی بیدار شده و حقیقت در حال آشکار شدن است. جبههی مقاومت هم نیرومند شده و نیرومندتر خواهد شد. تاریخ هم در حال ورق خوردن است.
♦️بجز شما دانشجویانِ دهها دانشگاه در ایالات متّحده، در کشورهای دیگر هم دانشگاهها و مردم به پا خاستهاند. همراهی و پشتیبانی استادان دانشگاه از شما دانشجویان حادثهی مهم و اثرگذاری است. این میتواند در قبال شدّت عمل پلیسیِ دولت و فشارهایی که بر شما وارد میکنند، تا اندازهای آرامشبخش باشد. من نیز با شما جوانان احساس همدردی میکنم و ایستادگی شما را ارج مینهم.
♦️درس قرآن به ما مسلمانان و به همهی مردم جهان، ایستادگی در راه حق است: فَاستَقِم کَما اُمِرت؛ و درس قرآن دربارهی ارتباطات بشری این است: نه ستم کنید و نه زیر بار ستم بروید: لا تَظلِمونَ وَ لا تُظلَمون. جبههی مقاومت با فراگیری و عمل به این دستورها و صدها نظائر آن به پیش میرود و به پیروزی خواهد رسید؛ باذن الله.
♦️توصیه میکنم با قرآن آشنا شوید.
سیّدعلی خامنهای - ۱۴۰۳/۳/۵
هدایت شده از Admin
#پخش_زنده سلسله جلسات آموزشی
🟢 مغز سوم چیست؟
پیرامون ارتباط گیری موثر
🗓 پنجشنبه دهم خردادماه
⏰ ساعت ۲۰
🔰لینک پخش زنده:
eitaa.com/joinchat/223085336C06ab7152b1
هدایت شده از محمددانیال رضائی خرم
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هدایت شده از محمددانیال رضائی خرم
2024_05_30_20_04_44_128kbs.mp3
31.02M
#صوت جلسه اول سلسله جلسات آموزشی
🟢 مغز سوم چیست؟
پیرامون ارتباط گیری موثر
🗓 پنجشنبه دهم خردادماه
چند عکس برای تقویت حافظه تصویری در مورد جلسه اول سلسله جلسات آموزشی با موضوع «مغز سوم چیست»، پیرامون ارتباط گیری موثر👇👇👇