هدایت شده از ازدواج های مهجور
تصویر کانال های بدعت مسیاریابی سنی های عربستان و...
فقط حلال خدا(متعه) براشون خار داره
اینکه به اسم مسیار عقد دائم میکند اما نیت موقت میکنند و به مونث بدبخت هم نمیگویند و آن زن و دختر را دیوانه ی خود کرده و بعد ناگهان مثل تفاله ای رهایش میکنند چنین عدالت و بی شرافتی ای فقط از پیروان قاتلین حضرت ام ابیها صلوات الله و سلامه علیها بر می آید و لاغیر✋🏾
✍🏾پ.ن:
این را در جواب تمسخر بناحق متعه توسط آن زادگانِ خطاء بفرستید.
هدایت شده از أبوحیدر
سکسولوژی میگه سکس عین خوردنه
که در مرد حس خوردن و سکس کردنش از یک جا بلند میشود و با این خوردن و در بر گرفتن ارضا میشه و زن بر عکس از حس دربرگرفته شدن و هضم شدن و خورده شدن!
بنابراین زن بماهو زن غذاست.
حالا بالاش باشه یا پایینش یا نوک انگشتش همه اش محرکه برای مرد
هدایت شده از ازدواج های مهجور
راجع به متعه ی دختر باکره گاهی عده ای گمان میکنند در دین وجود ندارد لذا عده ای از روایات رو اینجا اشتراک میذاریم
نظر قطعی را مرجع تقلید میدهد این روایات رو که میفرستم معارض هم دارن و جمع بین اینها کار فقیه هست لذا باید به مرجع رجوع کرد بین فقها هم اختلاف هست از حرمت تا احتیاط تا جواز
▪️1_عَنْ زِيَادِ بْنِ أَبِي الْحَلَّالِ قَالَ سَمِعْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ يَقُولُ لَا بَأْسَ أَنْ يَتَمَتَّعَ الْبِكْرَ مَا لَمْ يُفْضِ إِلَيْهَا مَخَافَةَ كَرَاهِيَةَ الْعَيْبِ عَلَى أَهْلِهَا.
🔸زیاد گوید:شنیدم امام صادق صلوات الله علیه می فرمود:اشکال ندارد که شخص،دختر بکر را به ازدواج موقت درآورد تا مادامی که او را افضاء نکند(بکارت او را نبرد)از ترس کراهت داشتن عیب بر خانواده آن دختر!
📚 الكافي ج۵ص۴۶۲
▪️2_عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ فِي الْبِكْرِ يَتَزَوَّجُهَا الرَّجُلُ مُتْعَةً قَالَ لَا بَأْسَ مَا لَمْ يَفْتَضَّهَا
🔸امام صادق صلوات الله علیه در مورد دختر بکر که مردی او را به ازدواج موقت درآورد فرمود : اشکالی ندارد به شرطی که بکارت او را نبرد!
📚 الكافي ج۵ص۴۶۲
▪️3_عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عُذَافِرٍ عَمَّنْ ذَكَرَهُ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ قَالَ: سَأَلْتُهُ عَنِ التَّمَتُّعِ بِالْأَبْكَارِ فَقَالَ هَلْ جُعِلَ ذَلِكَ إِلَّا لَهُنَّ فَلْيَسْتَتِرْنَ منه وَ لْيَسْتَعْفِفْنَ.
🔸شخصی گوید : از امام صادق صلوات الله علیه در مورد ازدواج موقت با دختران بکر سوال کردم؛پس فرمود : آیا جز برای اینها قرار داده شده است؟! پس باید آن را مستور و پنهان نمایند و (با استفاده از آن) خود را از حرام حفظ کنند و عفت خویش را نگه دارند!
📚الفقيه ج۳ص۴۶۶
▪️4_ عَنْ أَبِي سَعِيدٍ قَالَ: سُئِلَ أَبُو عَبْدِ اللَّه عَنِ التَّمَتُّعِ مِنَ الْأَبْكَارِ اللَّوَاتِي بَيْنَ الْأَبَوَيْنِ فَقَالَ لَا بَأْسَ وَ لَا أَقُولُ: كَمَا يَقُولُ هَؤُلَاءِ الْأَقْشَابُ
🔸ابو سعيد گوید:از امام صادق صلوات الله علیه در مورد ازدواج موقت با دختران بکر که در بین پدر و مادر هستند سؤال شد؛امام فرمودند:اشکالی ندارد و من مانند آنچه این مردان پستی که خیری در آنها نیست (یعنی فقهای عمری) میگویند نمی گویم!
📚 التهذيب ج۷ص۲۵۴
▪️5_عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْقَمَّاطِ عَمَّنْ رَوَاهُ قَالَ: قُلْتُ لِأَبِي عَبْدِ اللَّهِ جَارِيَةٌ بِكْرٌ بَيْنَ أَبَوَيْهَا تَدْعُونِي إِلَى نَفْسِهَا سِرّاً مِنْ أَبَوَيْهَا فَأَفْعَلُ ذَلِكَ قَالَ نَعَمْ وَ اتَّقِ مَوْضِعَ الْفَرْجِ قَالَ قُلْتُ: فَإِنْ رَضِيَتْ بِذَلِكَ قَالَ وَ إِنْ رَضِيَتْ فَإِنَّهُ عَارٌ عَلَى الْأَبْكَارِ.
🔸شخصی گوید:به امام صادق صلوات الله علیه گفتم:دختر بکر که در بین والدین خود می باشد،پنهان از پدر و مادر خود مرا به (ازدواج موقت) با خود دعوت می کند. آیا این کار را انجام دهم؟فرمود : بله! و از موضع فرج پرهیز و دوری کن!گوید : گفتم : اگر به آن (یعنی دخول به فرج) راضی شد چطور؟! فرمود : هر چند به آن راضی شود زیرا این یک ننگ برای دختران بکر است!
📚 التهذيب ج۷ص۲۵۴
▪️6_عَنِ الْحَلَبِيِّ قَالَ: سَأَلْتُهُ عَنِ التَّمَتُّعِ مِنَ الْبِكْرِ إِذَا كَانَتْ بَيْنَ أَبَوَيْهَا بِلَا إِذْنِ أَبَوَيْهَا قَالَ لَا بَأْسَ مَا لَمْ يَقْتَضَّ مَا هُنَاكَ لِتَعِفَّ بِذَلِكَ
🔸حلبی گوید : از (امام صادق صلوات اللَّه علیه) در مورد ازدواج موقت با دختر بکر که بین پدر و مادر خود می باشد بدون اذن آنها سؤال کردم :فرمود : تا مادامی که آنچه آنجاست (یعنی بکارت) را نبرد اشکالی ندارد تا بتواند به وسیله آن عفت خود را نگه دارد!
📚 التهذيب ج۷ص۲۵۴
▪️7_عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عِيسَى عَنْ رِجَالِهِ مَرْفُوعاً إِلَى الْأَئِمَّةِ مِنْهُمْ مُحَمَّدُ بْنُ مُسْلِمٍ قَالَ قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ : لَا بَأْسَ بِتَزْوِيجِ الْبِكْرِ إِذَا رَضِيَتْ مِنْ غَيْرِ إِذْنِ أَبِيهَا
🔸امام صادق صلوات الله علیه فرمود : ازدواج (موقت) با دختر بکر بدون اذن پدرش اشکالی ندارد، در صورتی که راضی گردد!
📚 رسالة المتعة للمفید
📚 البحار ج ۱۰۳ ص ۳۰۸ ح ۲۶
▪️8_مُحَمَّدِ بْنِ حَمْزَةَ قَالَ: قَالَ بَعْضُ أَصْحَابِنَا لِأَبِي عَبْدِ اللَّهِ الْبِكْرُ يَتَزَوَّجُهَا مُتْعَةً قَالَ لَا بَأْسَ مَا لَمْ يَفْتَضَّهَا
🔸یکی از اصحاب به امام صادق صلوات الله علیه گفت : آیا شخص دختر بکر را به #ازدواج_موقت درآورد؟ فرمود : اشکالی ندارد به شرطی که بکارت او را نبرد!
📚نوادر أحمد بن محمّد بن عيسى ص ۶۶
▪️9_جَمِيلِ بْنِ دَرَّاجٍ قَالَ: سَأَلْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ عن الرجل يَتَمَتَّعُ مِنَ الْجَارِيَةِ الْبِكْرِ قَالَ لَا بَأْسَ بِهِ مَا لَمْ يَسْتَصْغِرْهَا
أبوحیدر (حدیث و فرهنگ اسلامی)
https://www.aparat.com/v/poE4S
جوانی چقدر سریع میگذرد...
هدایت شده از أبوحیدر
بماند که از این شاخه به اون شاخه میپری که نشان از لجاجت ذاتیه ولی به عنوان آخرین پیام و اتمام حجت جواب این هم میدم البته میدونم کسی که انگشت در گوش کرده نمیشنوه
اگر مشکل شما با نداشتنِ عدالت مردان است چرا زن امام صادق علیه السلام چموشی میکند⁉️
عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ مُسْلِمٍ قَالَ: دَخَلْتُ عَلَى أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع فُسْطَاطَهُ وَ هُوَ یُکَلِّمُ امْرَأَةً فَأَبْطَأْتُ عَلَیْهِ فَقَالَ ادْنُهْ هَذِهِ أُمُّ إِسْمَاعِیلَ جَاءَتْ وَ أَنَا أَزْعُمُ أَنَّ هَذَا الْمَکَانَ الَّذِی أَحْبَطَ اللَّهُ فِیهِ حَجَّهَا عَامَ أَوَّلَ کُنْتُ أَرَدْتُ الْإِحْرَامَ فَقُلْتُ ضَعُوا لِیَ الْمَاءَ فِی الْخِبَاءِ فَذَهَبَتِ الْجَارِیَةُ بِالْمَاءِ فَوَضَعَتْهُ فَاسْتَخْفَفْتُهَا فَأَصَبْتُ مِنْهَا فَقُلْتُ اغْسِلِی رَأْسَکِ وَ امْسَحِیهِ مَسْحاً شَدِیداً لَا تَعْلَمُ بِهِ مَوْلَاتُکِ فَإِذَا أَرَدْتِ الْإِحْرَامَ فَاغْسِلِی جَسَدَکِ وَ لَا تَغْسِلِی رَأْسَکِ فَتَسْتَرِیبَ مَوْلَاتُکِ فَدَخَلَتْ فُسْطَاطَ مَوْلَاتِهَا فَذَهَبَتْ تَتَنَاوَلُ شَیْئاً فَمَسَّتْ مَوْلَاتُهَا رَأْسَهَا فَإِذَا لُزُوجَةُ الْمَاءِ فَحَلَقَتْ رَأْسَهَا وَ ضَرَبَتْهَا فَقُلْتُ لَهَا هَذَا الْمَکَانُ الَّذِی أَحْبَطَ اللَّهُ فِیهِ حَجَّکِ.»
ترجمه: محمد بن مسلم میگوید: (در مراسم حجّ) به محضر امام صادق علیهالسلام که در خیمهشان بودند، وارد شدم، در حالی که او با زنی صحبت میکرد. کمی این و آن پا کردم. امام صادق علیه السلام (که حال مرا دیدند) فرمودند: نزدیک بیا. این (همسرم) امّاسماعیل است و من یقین دارم که این مکان، مکانی است که خدا حج اول او را تباه کرد. (و این قضیه مربوط است به) آن زمانی که قصد اِحرام (برای حج) داشتم و گفتم که برایم در خیمه، آب قرار دهید و کنیز آب را برد و آنجا گذاشت. با آن کنیز خلوت کردم و سپس به او گفتم که سرت را بشوی و خوب خشک کن که اُمّاسماعیل متوجه نشود و زمانی که قصد احرام داشتی، بدنت را بشوی و سرت را نشوی، که خانم به تو شک نکند. (توضیح: در غسل برخلاف وضوء، موالات لازم نیست و میتوان سر و گردن را شست و شستن بدن را با تاخیر انجام داد)، آن کنیز (پس از شستن سر و خشک کردن آن) داخل خیمه اُمّاسماعیل شد تا چیزی بردارد. در این هنگام اُمّاسماعیل سر او را لمس کرد و تَری آب را احساس کرد و (غیرت زنانه موجب شد) موی سر کنیز را تراشید و او را کتک زد. من (که این صحنه را دیدم) به او گفتم که این مکانی است که خدا در آن حج تو را تباه کرد.»
اگر مشکل از عدالت مردان است چرا زنان رسول الله اینچنین میکنند👇🏽
وَ إِذْ أَسَرَّ النَّبِيُّ إِلَىٰ بَعْضِ أَزْوَاجِهِ حَدِيثًا فَلَمَّا نَبَّأَتْ بِهِ وَأَظْهَرَهُ اللَّـهُ عَلَيْهِ عَرَّفَ بَعْضَهُ وَأَعْرَضَ عَن بَعْضٍ ۖ فَلَمَّا نَبَّأَهَا بِهِ قَالَتْ مَنْ أَنبَأَكَ هَـٰذَا ۖ قَالَ نَبَّأَنِيَ الْعَلِيمُ الْخَبِيرُ ﴿سورة التحريم ٣﴾
و هنگامی که پیامبر، رازی را به یکی از همسرانش گفت و او آن راز را [نزد زن دیگر] فاش کرد، و خدا پیامبر را از افشای آن آگاه نمود، پیامبر بخشی از آن [راز افشا شده] را به آن زن گوشزد کرد و از گفتن بخشی دیگر [برای آنکه فاش کننده بیشتر شرمنده نشود] خودداری نمود. آن زن گفت: چه کسی فاش کردن راز را [به وسیله من] به تو خبر داده است؟ پیامبر گفت: دانای آگاه، به من خبر داد.
قَالَ وَ رَوَى الْفَضْلُ الشَّيْبَانِيُّ بِإِسْنَادِهِ إِلَى الْبَاقِرِ (صلوات الله علیه) أَنَّ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ عَطَاءٍ الْمَكِّيَّ سَأَلَهُ عَنْ قَوْلِهِ تَعَالَى وَ إِذْ أَسَرَّ النَّبِيُّ الْآيَةَ فَقَالَ إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ (صلی الله علیه و آله) تَزَوَّجَ بِالْحُرَّةِ مُتْعَةً فَاطَّلَعَ عَلَيْهِ بَعْضُ نِسَائِهِ فَاتَّهَمَتْهُ بِالْفَاحِشَةِ فَقَالَ إِنَّهُ لِي حَلَالٌ إِنَّهُ نِكَاحٌ بِأَجَلٍ فَاكْتُمِيهِ فَأَطْلَعَتْ عَلَيْهِ بَعْضَ نِسَائِه
عبد الله بن عطاء از امام باقر صلوات الله عليه درباره آيه شريفه «و إذا أسر النبي...» (آيه 3 سوره تحريم) پرسيد؟
پس امام باقر صلوات الله عليه جواب داد: رسول خدا صلي الله عليه و آله با حره ازدواج موقت كرد، بعضي از زنان رسول خدا از اين ازدواج مطلع شدند و به پيامبر نسبت زنا دادند. (نعوذ بالله)
پيامبر در جواب آنها فرمود: اين كار بر من حلال است اين يك ازدواج موقت بود درنتيجه آن را مخفي كردم ولي برخي از زنان پيامبر بر آن اطلاع پيدا كرد.
📚وسائل الشيعة، ج21، ص: 10
📚خلاصة الإيجاز، ص: 24
📚جامع أحاديث الشيعة، ج26، ص: 76
❎نخیر مشکل از ایمان نصف و نیمه ی شما زنان است نه عدالت مردان
این سرکوبِ بیصدای حقوق زیستی مردان را متوقف کنید
این سرکوبِ بیصدای حقوق زیستی مردان را متوقف کنید
این سرکوبِ بیصدای حقوق زیستی مردان را متوقف کنید
✅راجع به روایت بی سند یزید بن حجیه تیمی::
منبع سنی نوشته:
یكی از كارگزاران امیرالمؤمنین ، كه به آن حضرت خیانت کرد و معاویه پیوست ، یزید حجّیه تیمی بود. علّت آن هم غارت اموال بیت المال و ترس از كیفر امیرالمومنین بود.
قضیه از این قرار نقل شده که یزید بن حجّیه تیمی با امام در جنگ جمل ، صفّین و نهروان حضور داشت سپس حضرت او را به ری فرستاد؛ امّا او از مالیات آن شهر سی هزار درهم كم آورد. امام او را احضار و كمبود اموال را از او مطالبه كرد و گفت : آنچه دریافتی ، كجا پنهان كردی ؟ یزید گفت : من چیزی برنداشتم . امام با تازیانه او را نواختند و به زندان انداختند او از محبس گریخت و به معاویه پیوست. معاویه هم آنچه را كه ربوده بود، به او بخشید و بعدا ایالت ری را به او سپرد.
این روایت نزد شیعه به الغارات منتسب شده که در زیر در موردش توضیح داده میشود:
✅پاسخ:
👈🏾اولا منبع قضیه یزید بن حجیه در کتاب مدعی شیعی الغارات است که اساسا الغارات نسخه ای ندارد و بی سند است.
👈🏾ثانیا الغارات فعلی و مشخصا این قسمت حاصل نقلیات ابن ابی الحدید سنی مبغضه که مشهور به بغضهای رندانه و دستبرد در متون و معانی به نفع خلفای سنی و همتراز نشان دادن حکومت امیرالمومنین با حکومت خلفای غاصب بوده است بجهت نوع نگاهش به عدم نیاز به افضلیت در امامت.
👈🏾ثالثا مجلسی میگه همین تیکه یزید بن حجیه هم روایت ابن ابی الحدیدهو خود مجلسی روایت کاملش رو نمیاره که تشان دهنده ی مخدوش دانستن متن بوده است.(اوردنا احوالهم بروایة ابن ابي الحديد)
👈🏾رابعا ابن ابی الحدید علاوه بر بغضها و شیطانی گری های فرقه ای اش مشهور به این است که در نقل مطالب تاریخی غفلت ها و ضعف های شدید و نقل های نادرست و ناقص داشته و در استنباطاتش نیز دچار اشتباه شده است کما اینکه بعنوان نمونه گفته اند::
«والعجب أنّ الشّارح المعتزلی رواها أیضا فی شرح الکلام السّابع والستین من کتاب الغارات کما روینا منه لکنّه أسقط صدرها اختصارا أو اقتصارا فلعلّه نسی ما قدّمه فجهل التّاریخ» (منهاج البراعه، ج14، ص 178).
«و قد یغفل عن شیء فی محلّه و یذکره فی غیره، کما تراه فی أوّل فصل الجمل فی قوله علیه السلام: "ربّ عالم قد قتله جهله، و علمه معه لا ینفعه"».... «له تفسیرات با طلة کما ستقف علیها فی المطاوی کراراً، و هو و إن نقل فی شرحه أشیاء حسنة و ذکر فیه أموراً مهمة، إلا أنه لم یراع المناسبة فی الغالب» (بهج الصباغة: ج۱ ص۲۴و۲۵)
👈🏾خامسا علی کل حال روایت، روایت سنی است و کسی نمیتواند با استناد به روایت سنی به شیعه محاجه کند چنانچه بعضا فرمودند ما حتی اجازه نداریم فضائل را از زبان سنی ها بپذیریم.
ادامه دارد👇🏽👇🏽
👈🏾سادسا حتی اگر بگوییم این نقل یزید بن حجیه صحیحست چه از آن بدست می آید⁉️جز نشان دهنده ی تیغ تیزِ عدل الهی مولا امیرالمومنین صلوات الله و سلامه علیه و مظلومیتش در همه ی اعصار چه بدست می آید؟! از این روایت مجهول بی سندِ روایت شده توسط یک سنی مبغض، چه در می آید جز آنکه کارگزار امام دزدی کوچکی انجام میدهد و امام علیرغم فشار شرایط، او را دستگیر کرده و با تازیانه زده و به زندان می افکنند تا محاکمه اش کنند چه بدست می آید؟! دستگیری بی ملاحظه دزد که عدل علیست ، در آن برهه ای که حکومت تحت فشار بود و مردمان نامسلمان به بهانه ی قرآن بر نیزه و حکمیت و... امام خود را رها میکردند و سراغ درهم و دینار معاویه می رفتند اما خدای عدالت و تجسم عدالت حضرت حیدر کرار بی ملاحظه مسئولان مورد اتهام خود را دستگیر میکند تا مبادا در حکومتش حقی نادیده گرفته شود و عدل الهی زیر پا گذاشته شود! واقعا ای جماعت احمق به کجا میزنید خودتان را؟! طعن و ایراد و تشبیه به چه چیز است؟! آیا امام مسئول دزد را دستگیر نکردند؟! آیا به مانند برخی حکومت ها بجای دستگیری مسئول دزد و محاکمه اش او را از سمتی برداشته و به سمتی دیگر و حتی بعضا سمت بالاتر گماشتند؟!
فساد این نیست در حکومتی دزدی باشد و با آن دزد برخورد شود(مگر کسی ادعای عصمت برای همه ی اطرافیان امام کرده؟!آن هم اطرافیانی که امامشان را می گریاندند و حتی علیه امامشان شمشیر کشیده و جنگ براه انداخته و یا تهدید کرد و سب و لعنش میکردند؟!)فساد این است که در حکومتی با مسئولینِ فاسد برخوردی صورت نگیرد! و وقتی گزارشگری گزارش فساد میکند بجای دستگیری مفسد گزارشگر را دستگیر کنند!!! فساد این است نه اینکه حکومتی بی ملاحظه مقام و جایگاه و شرایط مفسد را دستگیر کند!!!
فساد این است که خودِ قوانین حکومت برای ارگانها و افراد مختلف ویژه خواری و سهمیه در نظر بگیرد نه آنکه حتی پای جنگ داخلی بایستد که به طلحه و زبیر و معاویه و عایشه و...سهمیه ی ویژه از بیت المال ندهد!!! این فساد است؟! یا حکومت عدل خداست؟! والله که کسی اگر دامنه ی اعتقاداتش عالمانه نباشد صرف همینکه به حکومت امیرالمومنین نگاه کند با این شدت از عدل حکومتش خواهد گفت معاذالله که علی خداست‼️
أبوحیدر (حدیث و فرهنگ اسلامی)
👈🏾سادسا حتی اگر بگوییم این نقل یزید بن حجیه صحیحست چه از آن بدست می آید⁉️جز نشان دهنده ی تیغ تیزِ عد
صله مون باشه شادی امام زمانمون♥️♥️♥️♥️♥️
کل العالمین لتراب مقدمه الفداء
رفقاء نشرش با شما🌹
نذاریم مولا رو بزنن💔✋🏾
www.Aviny.com4_5900261668486645930.mp3
زمان:
حجم:
1.89M
یا امیرالمومنین✋🏾
آری خدا نداشتم💔💔
اگر تو را نداشتم💔💔
کُمِیلِ تو اگر نبود به لب دعا نداشتم💔
✍🏾باید کلِ هستی در عزای توهین به حکومتِ امیرالمومنین ناله و صرخه و لطم بزنند.✋🏾