🔻
چرا میگوییم ارزش علی (ع) از همه دنیا بیشتر است؟ چون خود را به "تمام" دنیا نفروخت!
ببینید خیلی قشنگه 👌🏻🌸
#ولایت #حیدرحیدر #میلاد_امام_علی
@aboozar72
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قسمتی دیدنی و جالب از مستند «هند دوستان» که توسط عباس موزون مجری و طراح برنامه «زندگی پس از زندگی»، ساخته شده
زنی در هند که پدرش ایرانی بود و یک عکس جالب روی دیوار خانهاش داشت
@aboozar72
🔻 جریان تحریف و فضای مجازیِ رهاشده
مهدی جمشیدی
_____________________
[1]. مسألهوارگی فضای مجازی، از هر جهت، روشن است: رهبر انقلاب معتقد است که فضای مجازی، "وِل" است و "در قبضۀ ما" نیست؛ ولبودنِ و در قبضۀ ما نبودنِ فضای مجازی یعنی "بیقانون" است؛ تقنین، جزو اختیارات "حکومت" است؛ لازمۀ قهری و قطعیِ تقنین، "محدودشدن برخی از آزادیها" است؛ ممکن است محدودشدن برخی از آزادیها، به "انسداد" نیز بینجامد؛ انسداد، "بخشی از راهحل" است، نه "همۀ راهحل"؛ انسداد، "راهحل نهایی و پایانی" است، نه "راهحل آغازین و ابتدایی".
[2]. "تشخیص مصلحت و مفسده در امور اجتماعی" که جنبۀ سیاستی و حکمرانی دارند، باید بر عهدۀ "یک فرد" باشد تا "اختلال نظام"، لازم نیاید؛ آن فرد نیز، "ولیّفقیه" است؛ ولیّفقیه نیز بارها بر "اِعمال مدیریّت بر فضای مجازی" تأکید و از تعلل مسئولان، گلایه کرده است. امّا جریان تحریف، با آیتالله خامنهای سر سازگاری ندارد؛ چون میداند تمام ضربههایی که خورده به واسطۀ تدبیر وی بوده است. در اینجا نیز میخواهد موضع وی را "تحریف" کند تا: اوّلاً، بدنۀ حقیقی و غیرکاسبکارِ انقلاب را به "شکاف" با وی متهم نماید و "حاشیهنشین" سازد؛ ثانیاً، آیتالله خامنهای را به "موضعگیریِ شفافتر و عیانتر" وادار سازد تا هرچه بیشتر، هزینۀ قانونمندسازیِ فضای مجازی را بر عهدۀ وی گذارد.
[3]. آنچه که ما با آن روبرو هستیم، "ذهنیّتِ دستکاریشده/ منحرفشده/ مخدوششدۀ مردم" است. عقبنشینیِ از این موقعیّت، "تسلیمشدن در برابر خدعۀ جریان تحریف" است، نه "تمکین به خواست مردم". مردمی که طرح را نخواندهاند، گرفتار "روایتِ اینان" شدهاند. رهبر انقلاب در سخنرانی اخیرشان به "خواصِ اغواگر" اشاره کرد که "مردم" را اغوا میکنند. ولیّ، خواص، مردم، اغوا...! مسأله، فاعلیّتِ "خواصِ اغواگر" است که "نظرسازیِ دروغین" میکنند و میان "مردم" و "نظام"، شکاف میآفرینند. آنها چنین میکنند و سپس ما را هشدار میدهند که موجباتِ "رویاروییِ مردم با نظام" را فراهم نکنید. فریبکارانه، هم "بازی" را میسازند و هم "بازنده" را پیشاپیش مشخص میکنند. میخواهند ما را "قفل" کنند؛ یعنی "چرخۀ باطل" بیافرینند و ما را به ارادۀ خودشان "مشروط" کنند، امّا در ظاهر، در کناری بنشینند و "وانمود" کنند که "خواست مردم" چنین است.
[4]. در اینجاست که "جهادِ تبیین"، موضوعیّت مییابد؛ باید ذهنها را از "اسارت در بازیِ جریانِ تحریف" رها کرد. جهادِ تبیین، دلالتِ "رهاییبخشی" دارد و میخواهد ذهنیّتها را از "خلافواقعها" بشوید. نه "تقابل با مردم"، صواب است و نه "تسلیم در برابر بازیسازیِ جریانِ تحریف". راه سوّم، "جهادِ تبیین" است. اکنون که روایتِ جریانِ تحریف از موضع انقلاب دربارۀ فضای مجازی غالب شده، باید پاتک زد و "ضدّروایت" را آفرید، نه اینکه منفعلانه، توصیۀ به "عقبنشینی" کرد. ما این بار به خطّ زدیم که برخلاف گذشته، بازنگردیم.
[5]. این عقبنشینی از چند جهت، "خطای راهبردی" است: اوّلاً، به معنی "عقبنشینی از حوزۀ حکمرانی" است و "تصویری ضعیف و رقیق از جمهوری اسلامی" ارائه میکند؛ ثانیاً، جریان تحریف را برای "بازیسازیهای بعدی" دربارۀ هر مسألهای که به کامِ تجدُّدیشان خوش نیاید، جسور میکند، و این "چرخۀ باطل"، ادامه خواهد داشت. راهکار این است که دو ماه، "جهاد تبیین" را در پیش بگیریم و "روشنگری" کنیم تا به "فتحِ راهبردی" دست یابیم و "بازسازیِ ساختارِ فرهنگ" را تسهیل کنیم، وگرنه همچنان در "تعلیقِ فرهنگی" به سر خوهیم برد.
[6]. جریان تحریف، فقط با این طرح مخالفت ندارد، بلکه مسألۀ ناگفته و اصلی، هراس او از "اِعمال حاکمیّتِ نظام در فضای مجازی" است؛ چراکه چنین حضور و فاعلیّتی به معنیِ "فروپاشیِ شبکهسازیِ چندین سالۀ جریانِ تحریف در فضای مجازی" است. بهخوبی میدانند که ازدستدادنِ این موقعیّت، مساوی با "انهدامِ اجتماعیشان" خواهد بود. مدیریّت فضای مجازی که هیچ، چرا دولتِ تنبلِ اعتدالگرا حتّی در برابر راهاندازیِ "شبکۀ ملّی اطلاعات"، مقاومت کرد و کار را پیش نبرد؟! به یاد دارید رهبر انقلاب اعتراض کرد که چرا با وجود همۀ توصیههای من، حداکثر ده درصد از این طرح پیش رفته است؟! جریان تحریف با قرارگرفتن در امتداد این مطالبۀ رهبری، چه چیزهایی را از دست میدهد که اینهمه یقه میدراند و دندانِ غیظ و غضب میفشرد؟! آنها از "فاعلیّت حداکثریِ شبکههای اجتماعیِ غربی در ایران"، چه سودی میبَرند؟ دفاع از حضور آنها در ایران، به معنی حمایت از "مردم" هست؟ ربطِ علّی اینها چیست؟! ما نگران "هویّت فرهنگیِ جامعه" هستیم که از طرف تجدُّد، در حال بلعیده شدن هست. کسیکه "دلسوز نظام" است، از شبکههای اجتماعیِ غربی و غلبۀ تجدُّد و فرهنگِ سکولار دفاع نمیکند.
@aboozar72
هدایت شده از روحانیت بیدار 🇵🇸
🔴واقعاً حجب و حیا و #حمیت_دینی هم خوب چیزی است؛
جناب آقای اژهای، جناب آقای حسین طائب، جناب آقای خطیب
🔸برای یک پدرخوانده اصولگرا که بر خلاف منویات امام جامعه و حتی عرف، خانوادهاش برای خرید سیسمونی به کشور مرکز فساد و عیاشی ترکیه رفتهاند، همه دست به ماله و دفاع قبیلهای شدهاند!!!
⭕️اما در مملکت اسلامی، یک زنیکه سلیته بیحیا از خانواده فتنهجو و عیاش با سابقه انواع رذالت و همکاری با باند بهائیان نجس و انواع فتنهگری، حالا به ساحت پیامبر گرامی اسلام و بانوی با کرامت، حضرت خدیجه کبری امالمومنین سلام الله علیها توهین و جسارت و تمسخر میکند؛
🔶آنوقت #رسانه_سفارشی فارس که متعلق به نهاد خاص میباشد، دنبال درخواست عمومی جهت دستگیری این لجنپراکن وقیح هستند!!!
#مدعیالعموم_تعطیل
#محافظهکاری_قتلگاه_انقلاب
#نجات_تاریخ صدای رسای اُمت
👇👇👇
🆔@nejate_tarikh
✴️ یکم)
چند روز قبل، خبر فجیع قرآنسوزی در یکی از کشورهای اروپای غربی (سوئد) انتشار یافت..
ثقل اکبر دین، اینچنین مورد اهانت قرار گرفت‼️
مردم سوئد چندین روز بصورت اعتراضی در خیابانها ایفای نقش کردند؛ اما دریغ از یک اقدام مؤثر #نهادهای_دینی و دستگاه سیاست خارجهی جمهوری #اسلامی..
❌ اما همین نهادها و رسانهها و ... چند سال پیش برای سوزانده شدن یک کتاب پزشکی؛ تا مدتها انواع نامه و بیانیه و گزارش خبری و اعلام برائت منتشر نمودند..
✴️ دوم)
فائزه هاشمی، صراحتا به حضرت رسول اکرم (ص) توهین کرده و وجود مبارک ایشان را «حرامکنندهی پولهای خدیجه» معرفی کرد.
⬅️ آیا واکنشی از مدعیالعموم، نهادهای دینی، رسانهی ملی و ... دیدید⁉️
اما چند ماه پیش یک جمله مطرح کردیم که «بخشی از مواد اولیهی واکسن برکت، از سوییس وارد شده (بر اساس اعتراف یکی از سازندگان واکسن مذکور)»
فریاد وا ولایتا و وا اسلامای برخی افراد، هنوز هم ادامه دارد...
💠 پینوشت ۱
خود دشمن هم تصور نمیکرد در این #جنگ_شناختی، تا این حد بتواند موفقیتآمیز، جای ارزش و ضد ارزش را با یکدیگر در نظر #خواص و #نهادها و #مسئولان کشور، عوض کند.
💠 پینوشت ۲
بابت اهانتهای اخیر به مقدسات دین خداوند، بهمحضر حضرت ولیعصر (عج)، ولیامر مسلمین و همچنین مؤمنان دغدغهمند نسبت به این دو اهانت، تسلیت عرض کرده و در راستای برخورد حقوقی متناسب، تلاش خواهیم کرد.
✍️مهندس شکوهیانراد
@SHRChannel
@aboozar72
🔻دوستانه با آقای قالیباف:
بهای «منفعت»، بهای «حقیقت»
_______________________________
مهدی جمشیدی
[1]. نباید در «کمین» ضعفهای دیگران نشست و نقصهایشان را «شکار» کرد. نباید «پردهدری» کرد و از کاه، کوه ساخت. نباید به دروغها و فریبکاریها دامن زد و از تخریب، «لذّت» برد. امّا نباید تیغِ «نهیازمنکر» نسبت به کارگزاران را نیز کُند کرد و «نگفت» و «توجیه کرد» و «نادیده انگاشت».
[2]. اهل معنا اینگونه بودهاند که رویدادها را «تعلیلِ معنوی» میکردهاند؛ یعنی برای حوادثِ ناخوشایند، در پیِ «عللِ معنوی» میرفتهاند و تأمّل میکردهاند که آنچه رخ داده، بازتاب کدام کردۀ ناصوابشان است و چه کردهاند که چنین دیدهاند. نقل است عارفی از کوچهای میگذشت که درازگوشی، بیجهت به وی لگدی نواخت. او نیز همانجا در کنار کوچه نشست و در خویش فرورفت که چه کردهام که اکنون باید «چوبِ توبیخِ الهی» در قالب این لگد به من نواخته شود؟ پس در «معادلات معنویِ این عالَم»، حتّی لگد یک درازگوش نیز «بیحساب» و «بیمعنا» و «اتّفاقی» نیست: این جهان، کوه است و فعلِ ما ندا.
[3]. چندی پیش، تصوّر قالیباف این بود که چنانچه از «اِعمال مدیریّت بر فضای مجازی» دفاع کند، «اعتبارِ اجتماعی»اش مخدوش میشود و پارهای از مردم - که اسیر روایتسازیِ دروغینِ جریانِ غیرانقلابی شدهاند - منتقد و مخالف وی خواهند شد و ازاینرو، «منزلت سیاسی»اش فروکاهیده خواهد شد. تصوّر وی، درست بود؛ در «منطقِ محاسبۀ سیاسیکارانه و عملگرایانه»، نباید موضعی را برگرفت که سرمایۀ اجتماعی به خطر افکند و اعتبار و مکانتِ فرد، گزند ببیند. امّا در «منطق محاسبۀ معنوی و اخلاقی»، باید «حقیقت» را بر «منفعت» ترجیح داد و «رضای مردم» را بر «رضای خدا»، حاکم نکرد و بهجای «منافع شخصی»، «مصالحِ جمعی» را برگرفت. چنین بود که رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خویش، در لفافه از «تعارض منافع» سخن گفت و به مجلسیان هشدار داد که در این «موقعیّت» قرار گرفتهاند و باید برای حقّ و صلاح، از «آبرو و اعتبارِ اجتماعیِ» خویش درگذرند. امّا جریان غالب در مجلس - یا همان شبهاصولگرایان محافظهکار و قدرتگُزین – در این «ابتلای معنوی» و «امتحان اخلاقی»، شکست خوردند و برای «فرار از موقعیّتِ تعارضِ منافع»، حربۀ ارجاعِ طرح به شواری عالی فضای مجازی را تدارک دیدند. قالیباف نیز که گویا از تعارض درونیاش رنج میبُرد، یعنی نه میتوانست «صدای حسینبنعلی» را بشنود و به کربلا نرود و نه میتوانست از «دنیای اعتباریِ خویش» درگذرد، از مسیر قافلۀ حسین فاصله گرفت؛ غافل از اینکه از صدای شنیدهشده گریخته و باید در انتظارِ «عقوبتِ ترکِ فعل» باشد.
[4]. قالیباف از «موضع حقّ» گریخت و جانب «خویش» را گرفت. گمان کرد که به واسطۀ دفاع از مدیریّتِ فضای مجازی، «هزینۀ اجتماعی» برای خویش میسازد؛ حالآنکه آنچه در حاشیۀ «یک اتّفاق کوچک» رخ داد، داشتهها و اندوختههایش را بر باد داد و «منزلت اجتماعی»اش را سوزاند. او به عاملِ حسن روحانی، نامهنگاری کرد و طرح مدیریّت فضای مجازی را ناکام نهاد. جفای بزرگ، روا داشت، امّا ناگاه، صاعقۀ عقوبت بر سر او فرود آمد و با همان دستبهگریبان شد که از آن میگریخت. حال باید با خودش اندیشه کند که آبرو دادن برای «مدیریّت فضای مجازی» – که خواستۀ ولیّ حکیم بود – درخور بود، یا هزینهشدن برای «چمدانهای کالاهای ترکیهای»؟! بهای وجودیِ او، کدام یک بود؟! آری، کسیکه فدای «حقّ» نشود، گداختۀ «باطل» خواهد شد. بد کرد و بد دید. این است سرنوشت بازیِ سیاسیکارانه با «مصالحِ عالیِ انقلاب و جامعه». و مگر پیش از او، سرنوشت حسن روحانی و علی لاریجانی را ندیدیم که چگونه به خاکِ سوختۀ ناکامی نشستند و حیات سیاسیشان پایان یافت؟! و پیش از آنها نیز کسان دیگر.
[5]. دریغ که قالیباف در طول سالهای گذشته، اغلب، اسیر توصیههای خاماندیشانه و عملگرایانۀ اطرافیان و مشاورانش بوده و هر اندازه نیز که طعم شکست را چشیده، باز به خویش نیامده و از این بیراهه، بازنگشته است. آنان، او را در این دام اندختند. کاش مشاورانِ دامساز و ندانمکارش را مرخص کند و با خدای خویش، به خلوت بپردازد که آیا این رویّه و منطق، کارساز بوده و محبّتِ وی را در دل و جان مردم افکنده است؟! آیا حاجقاسم نیز که با اتهامِ «ترجیحِ سوریه و عراق و لبنان و ... بر ایران» و «برداشتن از سفرۀ معیشت مردم به نفع فتوحات منطقهای خویش» مواجه بود و طعنهها و ملامتها شنید، چنین مسیری در پیش گرفت، یا به واسطۀ «استقامت بر حقّ» و «صبر در برابر ابتلائات»، حتّی در همین دنیا نیز اعتبار و منزلت و قداست یافت؟!
@aboozar72
⭕️نقش جدی یهود در واقعه شهادت امام علی(ع)
🔻قرآن قوم یهود را دشمن اصلی پیامبر(ص) و مسلمانان معرفی کرده است(مائده ۸۲) و توطئههای پیاپی این قوم در ستیز با اسلام و همکاری با کفار و مشرکین علیه پیامبر(ص) شاهد این دشمنی کینهتوزانه است.
🔻از مواردی که برخی روایات به آن تصریح کردهاند، نقش پررنگ یهود در ترور امیرالمومنین(ع) است که چند نمونه از این احادیث عبارتاند از:
🔻۱.از امام صادق(ع) دربارهی آیه ۴ سوره اسراء پرسیدند که میفرماید بنی اسرائیل دوبار در زمین فساد خواهند کرد؛ حضرت فرمود یکی قتل علی بن ابیطالب(ع) است. (بحارالانوار ج۵۳)
🔻۲.امام علی(ع) بلافاصله بعد از ضربت خوردن فرمود: «قَتَلَنِی ابْنُ مُلْجَمٍ قَتَلَنِی اللَّعِینُ ابْنُ الْیَهُودِیَّةِ»؛ مرا ابن ملجم کشت؛ مرا ملعونی که فرزند زن یهودی بود کشت.(شیخ مفید، الارشاد، ج۳)
🔻۳.در روایتی پیامبر(ص) خطاب به حضرت علی(ع) میفرماید: «إِنَّ قَاتِلَکَ شِبْهُ الْیَهُودِیِّ بَلْ هُوَ یَهُودِیٌّ» به درستیکه قاتل تو شبه یهودی بلکه یهودی است.(بحارالأنوار ج ۴۲)
#دشمن_شناسی
#تاریخ_تحلیلی
@aboozar72
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ حجت الاسلام مهدوی ارفع
دیدن این کلیپ هر چند وقت یکبار لازم است.
💯 چرا حضرت علی علیه السلام قاتلان عثمان را به مردم معرفی نکرد؟ 🤔
#قاتلان_عثمان
@aboozar72
جناب آقای اعرافی ریاست محترم حوزه های علمیه:
احتراما به استحضار می رساند :
۱_ در کشور سوئد واقعه زشت قرآن سوزی رخداده است.
۲_دختر هاشمی رفسنجانی به پیامبر اعظمتوهین کرده.
انتظار است همانطور که در واقعه سوزاندن کتاب طبی یهودی بیانیهدادید و محکوم کردید این قضایای بهمراتب مهمتر را هم محکوم کرده و بیانیه بدهید.
@aboozar72
لینک کانال استاد مهدی جمشیدی
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خیلی وحشتناکه👆👆👆
هر روز چند تا از اینها کشته می شوند👆👆👆
😢😢😢😢
حرفی برای نوشتن ندارم
آمار آخرش وحشتناک است!
@aboozar72
هدایت شده از قم مقدس 🇵🇸
🔴اندر احوالات کاندید انتخاباتی که میگفت وقتی دختر وزیر میره از خارج جنس میاره کشور پیشرفت نمیکنه
اون از شفافیت مجلس
دیگه نگم از سامان دهی فضای مجازی و پاسکاری مجلس و شورای عالی فضای مجازی و...
#اصولسواری
#محافظه_کاری
#ملاک_حال_فعلیست
✳️قم مقدسه را دنبال کنید
🔻🔻🔻🔻🔻
@qom_moqadase
☘ هشتادوسهسالگی علمدار عزیز انقلاب،
بر تمامی شیعیان مبارک باد
🌿 سایهی عزت شما بر سر ما
و توفیق سربازی ما برای شما
مستدام باد انشاءالله
#در_امتداد_غدیر
✅صدای انقلاب را از اینجا بشنوید
@hojre_enghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهید بهشتی :
مردم بدانند انتقاد از مسئولان کشور
▪️نه تنها آزاد است،
▪️نه تنها حق شماست،
▪️بلکه وظیفه شما مردم است.
@aboozar72
هدایت شده از جهش ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞| افشاگری تکاندهندهی حجت الاسلام رسایی علیه اصولگرایان و دروغ بزرگی که در انتخابات سال ۹۸ به رهبر انقلاب نسبت داده اند.
🎙| انتقاد حجت الاسلام پناهیان از لیست بندی مافیای انتخابات.
📌| پ.ن:وقتی امام خامنهای زبانی و در عمل با نگاه قبیله ای در سیاست مبارزه میکنند و لشکر ایشان آنگونه که باید، طاعت و تبعیت نمیکند، و بلکه با انفعال، خود در این سیاست غلط و دوگانهی ساختگی میغلطد، اینگونه و رجّاله های سیاسی و پدر خوانده های جریان محافظهکار اصولگرا، شاْن و جایگاه شخص ولیفقیه را، معاذالله بازیچه و ابزار قدرت طلبی خودشان میکنند.
#مافیای_انتخابات
📽دریافت ویدیو با کیفبت بالا از کانال آپارات جهاد تببین https://www.aparat.com/v/qfR2u
به کانال #جهاد_تبیین بپیوندید👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1845100544Cb116997b6c
🔻پاداش انفعال در برابر جریان غیرانقلابی:
سیاستمدار لغزان و هراسان
__________________________
مهدی جمشیدی
[۱]. در نظر من، مسأله این نیست که خانوادۀ قالیباف به سفر ترکیه رفته و چند چمدان کالا خریده، بلکه این است که قالیباف از ناحیۀ افشای این خبرِ راست یا دروغ، «سرمایۀ اجتماعی»اش را باخت و این همان «حسّاسیّت» برخاسته از تعارض منافعی بود که ایشان را در مقابل طرحِ مدیریّت فضای مجازی قرار داد. ایشان در آنجا برای پرهیز از «هزینۀ اندکِ مؤمنانه»، از حمایت گریخت، امّا در اینجا، متحمّلِ «هزینۀ گزافِ بیهوده» شد. دیروز قالیباف به بهانۀ اینکه «طرح مدیریّت فضای مجازی» در مقابل «نظر مردم» قرار دارد، عقبنشینی کرد و حقّ را زیر پا گذاشت؛ و امروز بهجای آن طرح، «خودِ او» به بهانۀ خطای نهچندان مهمّ چند تن از اعضای خانوادهاش، اینچنین محکوم و منهدم میشود و استعفای او بهعنوان یک «مطالبۀ مردمی» مطرح میگردد.
[۲]. اگر او و مجلس در مقابل «روایتسازیِ دروغینِ جریان غیرانقلابی» نسبت به مدیریّت فضای مجازی میایستاد و نمیهراسید و به دفاع عقلانی میپرداخت و از خود، ضعف و سستی نشان نمیداد، شاید امروز گرفتار «تهاجمِ حذفیِ جریانِ غیرانقلابی» نمیشد. تصویری که او از خود در ذهن جریان غیرانقلابی ساخته، تصویر یک «سیاستمدار لغزان و هراسان» است که هر لحظه احساس کند «سرمایۀ اجتماعی»اش در حال آسیبدیدن است، بهجای «حضور تهاجمی» و «ضدّحملۀ مردانه»، خود را میبازد و عقبنشینی میکند. جریان غیرانقلابی، بهدرستی دریافته است که میتوان در مقابل این «شخصیّتِ نگران و شناور»، پیشرویِ روایی کرد و در نهایت، به حیات سیاسیاش پایان داد. مسئولیّت سفر خانوادۀ قالیباف، به عهدۀ ایشان نیست و روایتسازان، دروغ میبافند و مغالطه میکنند، امّا مگر دربارۀ طرح مدیریّت فضای مجازی، چنین ناجوانمردانه روایتسازی نکردند و قالیباف با آنها همراهی نکرد؟! امروز همان «روایتسازانِ غیرانقلابی»، به جان خودِ او افتادند.
[۳]. به تعابیر رهبر انقلاب در دیدار اخیر دقّت کنید: «تکرار کلمۀ تعارض منافع در مجلس»، «منفعت ما در توجّه مردم به ما»، «منفعت عمومی کشور»، «مقدّمدانستن آبرو و توجّه مردم به خودمان»، «در نظر داشتن خدا» و ... . قالیباف بهعنوان رئیس مجلس، باید پرچمدار و نیروی پیشرانِ این حقّ میشد، نه اینکه سنگاندازی کند و در نهایت نیز، به بهانۀ واهیِ تعیین سیاستهای فضای مجازی، «مطالبۀ کوتاهمدّت رهبر انقلاب» را به «مرداب سرگردانی» بیفکند. بهواقع، هیچ محملی برای حملبرصحّت دربارۀ اقدام ایشان نیست. او گرفتارِ «عقوبتِ ترک فعل» شده است: اوّلاً، «خواستۀ رهبر انقلاب» از «مجلس»، تقنین دربارۀ اعمال مدیریّت بر فضای مجازی در کوتاهمدّت بوده است، ولی پس از دو سال، این کار انجام نشده است و این یعنی در تعلیق نهادنِ مطالبۀ ایشان. ثانیاً، شخص قالیباف تا آنجا که احساس کرد این طرح، «هزینۀ اجتماعی» ندارد، با آن همراهی کرد و پس از آنکه ورق برگشت، نظر او نیز «ناگهان» تغییر کرد. مشاهده کردیم که شخص منصوب ایشان در «مرکز پژوهشهای مجلس»، در آن بیانیۀ بسیار ضعیف و کممایۀ عمومی، چگونه همین طرحِ موردِ دفاعِ سابقِ قالیباف را بهطور کلّی و از اساس، «نفی» و «انکار» کرد. ثالثاً، رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خویش، از «تعارض منافعِ در مجلس» سخن گفت و این نشان میدهد که کسانی در مجلس، «درگیر ملاحظۀ منافعِ شخصیِ خود» شدهاند و آن منفعت، تداومِ بدنۀ اجتماعیشان است.
[۴]. جریان بدسابقۀ غیرانقلابی که سرچشمۀ فساد است، زبان در کام بگیرد و خاموش بنشیند. اینان که کارگزارانشان، «اشرافی» و «کاخنشین» و «نجومیبگیر» و «قاچاقچیِ حرفهای ارز» و «وارداتچی» و «هزارمیلیادی» و «متواری از وطن» و «زنکُش» و ... بودهاند، چه نسبتی با دلسوزی برای «مردم» و «تولید» و «اخلاق» و «سادهزیستی» دارند؟! تاریخ انقلاب، حادثهای سیاهتر و تلختر از حضور مدیریّتی اینان به خود ندیده است. درد قدرت دارند و میخواهند با «سوزاندنِ دیگری»، یخِ بدنۀ اجتماعیِ خویش را آب کنند، غافل از اینکه مردم از آنها عبور کردهاند.
[۵]. باید انقلاب را به تجربۀ مدیریّتی تازهای وارد کرد که متناسب با غایاتِ گام دوّم باشد. چپ و راست سیاسی، مدّتهاست به تمامیّتِ خویش رسیدهاند و سخن مبدعانه و عمل متعهدانه ندارند.
@aboozar72
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهریار زرشناس در برنامه ثریا توضیح میدهد:
حتما با دقت ببینید
روند خزنده و نفوذ ضد انقلاب اسلامی در وزارتخانه های ما را بشنوید !!!! مایه تأسف است.
✍😱😔😢😭
@aboozar72
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ 🎬 #استاد_شجاعی
💥 خیلی ضرر میکنیم اگه
درست دعا کردن رو، یاد نگیریم!
💥اگه از خدا، کم بخوایم!
💥اگه باور نداشته باشیم که اجابت، همینجاست؛
بدون ذرهای فاصله با ما!
💥و اگه فکر کنیم دیگه برای توبه و
ساختن یه ابدیت زیبا، دیر شده!
شبهای قدر، ... بیاید برندهی این شبها باشیم!
@aboozar72
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️تنها بخش کوچکی از شبکه نفوذی یهود در ایران را بشناسید!!!!
@aboozar72