🔴 فعلا دیوار قوهی قضائیه، با تصاویر امام و شهدا و شعارهای انقلابی متحصنین، مزین شده،
کمکم باید در ارکان و عملکرد قوه، انقلاب ایجاد کرد.
📣 کانال فریاد ابوذر ها
╭─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
https://eitaa.com/joinchat/2105147472C6dbbeb6c44
╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
🔹همزمان با هفته عفاف و حجاب، اجتماع بزرگ مردمی «عفاف و حجاب» برگزار میشود.
🔹چهارشنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۱۷
🔹تهران، میدان آیینی امام حسین(ع)
#انقلابی_زنده_است
#خون_شهدا_می_جوشد
#انتشار_جبهه_انقلاب
📣 کانال فریاد ابوذر ها
╭─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
https://eitaa.com/joinchat/2105147472C6dbbeb6c44
╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
✅ساعت ۱۲ شب هست و بچه ها خوابند در پیاده رو جلوی دفتر ارتباطات مردمی قوه قضائیه ؛
شاید خود این بچه ها ندونند که چقدر در این مطالبه گری مقدس سهیم هستند و چقدر به جبهه انقلاب کمک می کنند
✅به ضرس قاطع عرض می کنم که اثر آن همایش ۵۰۰۰ نفری عفاف و حجاب در سرچشمه تهران به اندازه یک صدم این دو روز تحصن خالصانه آنهم با زن و بچه نبود
استقامت بدون ترس معجزه می کنه
🌹إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ {۱۱ رعد} 🌹
♦️لینک قرارگاه مردمی مطالبه طرح عفاف و حجاب جبهه همت (هسته های مردمی تحول خواه) 👇
✅♦️ گروه :
🆔 https://eitaa.com/joinchat/152174996C3a3bedf158
✅ کانال :
🆔 https://eitaa.com/jebhehhemmat
⭕️ اظهار نظر خالصانهی مسئول همایش ۵۰۰۰ نفری عفاف و حجاب در سرچشمه تهران، دربارهی تحصن مقابل قوهی قضائیه👇
«به ضرس قاطع عرض می کنم که اثر آن همایش ۵۰۰۰ نفری عفاف و حجاب در سرچشمه تهران به اندازه یک صدم این دو روز تحصن خالصانه آنهم با زن و بچه نبود»
#اثر_عجیب_تحصن
#مقابل_قوهی_قضائیه
📣 کانال فریاد ابوذر ها
╭─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
https://eitaa.com/joinchat/2105147472C6dbbeb6c44
╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
✅نماینده مجلس: ما نمایندگان به خاطر بیحجاب ها، سیبلِ نفرینِ مردم شدهایم!
🔸 رضا تقوی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه «گاهی ۲۰۰ پیامک در یک روز با موضوع ناراحتی از بیحجابها برای من ارسال میشود»، گفت: تعدادی از اینها از خانواده شهدا و عده دیگری از بچههای حزباللهی هستند و برخیها در پیامکها نفرین هم میکنند که خدا از شما نگذرد.
#ترک_فعل_مسئولان
📣 کانال فریاد ابوذر ها
╭─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
https://eitaa.com/joinchat/2105147472C6dbbeb6c44
╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
هم اکنون ۱۷:۳۰
۱۴تیر مقابل حوزه ریاست قوه قضاییه
دفتر ارتباطات مردمی
#تحصن
#حجاب
#روز_سوم
#قوه_قضاییه
#نشر_حداکثری
📣 کانال فریاد ابوذر ها
╭─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
https://eitaa.com/joinchat/2105147472C6dbbeb6c44
╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مفسد اقتصادی عامل همه ی فساد ها و فحشاها
وقتی ولی امر مسلمین چندسال است بر روی اقتصاد تمرکز و توصیه میکند
با چه جرئتی و با چه رویی اینگونه اقتصاد و زندگی مردم را سخت میکنید
#مفسد_اقتصادی
#عامل_بی_حجابی
#تحصن
#قوه_قضاییه
#حجاب
#نشر_حداکثری
https://eitaa.com/tahason_hejab/505
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ شعارهای کوبندهی متحصنین مقابل قوهی قضائیه
#روز_سوم
📣 کانال فریاد ابوذر ها
╭─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
https://eitaa.com/joinchat/2105147472C6dbbeb6c44
╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ریئس محترم قوه قضاییه اقتدارتون کجا رفته چرا ابلاغ نمیکنید به نیروهای انتظامی
که مقابل کشف حجاب و بی حیایی منفعلانه عمل نکنند ،سکوت نکنند
چرا به سپاه و بسیح و آمران به معروف و ناهیان از منکر ابلاغ نمیکنید، که مقابل بی حیایی و بی عفتی باایستند؟؟
واقعا چرا؟؟
#رئیس_قوه_قضاییه
#حجاب
#تحصن
#ابلاغ_حکم_خدا
#نشر_حداکثری
https://eitaa.com/tahason_hejab/505
🔴پیامدهای سیاسیِ لایحه حجاب
درباره مغالطهای به نام سرمایه اجتماعی
✍ابوالفضل اقبالی
یکی از مهمترین چالشهای مطرح درباره لایحه عفاف و حجاب پیرامون پیامدهای سیاسیِ لایحه است که از قضا جریانهای سیاسی مختلف کشور حول آن اتفاق نظر دارند! و آن کاهش سرمایه اجتماعی حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی است.
🔻به عبارت دیگر هم محسن برهانی که قمه کشیدن روی پلیس جمهوری اسلامی را تشجیع مردم میداند، نگران کاهش سرمایه اجتماعی نظام پس از اجرای قانون حجاب است و هم آیتالله فلانی و دکتر بهمانی که از ذابّین در ولایت و انقلاب هستند و قصد فعالیت جدی در انتخابات پیشرو دارند! نگران این موضوع هستند.
🔺تکلیف ما با این گفتار در میان رجال سیاسی معلوم است. انذار طیف مقابل نسبت به سرمایه اجتماعی از باب گرا دادن به جامعه برای روشن نگهداشتن مخالفتها با حجاب و فشار به حاکمیت جهت تعطیلی این حکم اجتماعی الهی است.
🔺جریان اصولگرایی نیز نگران سرمایه اجتماعی دار و دسته خودشان هستند و از باب تضمین سبد رای خود در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آینده مفاهیمی چون سرمایه اجتماعی، انسجام ملی، امنیت و... را بلغور میکنند.
🔻این گفتار اما در میان نخبگان اجتماعی که نقش تصمیمسازی برای مسئولان دو طیف سیاسی دارند، ماهیت متفاوتی داشته و از جنس مناقشه و چالش نظری و معرفتی است که ماموریت یادداشت حاضر ورود به این سطح از گفتگو است.
🔻تلقی این افراد از سرمایه اجتماعی نظام با یک سوءتفاهم و تعمیم نادرست همراه است. لذا به نظر میرسد ابتدا باید درک صحیحی نسبت به سرمایه اجتماعی حاکمیت پیدا کنیم و سپس وارد مناقشه درباره تاثیر قانون حجاب بر آن شویم.
🔻در یک دستهبندی اولیه و بسیط و صرفاٌ برای صورتدهی به تصویر ذهنی خود از جامعه ایران میتوان گفت سه طیف از مردم و نسبت آنها با حاکمیت وجود دارند. مهم هم نیست که فراوانی و درصد هرکدام از این دستهها چقدر است. دسته اول👈 که ما به آنها هسته سخت حامیان انقلاب اسلامی و نظام میگوییم که غالبا طیف مذهبی و حزباللهی جامعه هستند. دسته دوم👈 که آنها را اصطلاحا طیف خاکستری مینامیم و افرادی هستند که نسبتشان با جمهوری اسلامی از جنس «معیشت» و اقتصادی است. مخالفتشان و همراهیشان با نظام معیشتمحور است. اینها بارزترین و فربهترین بخش از بدنه جامعه ایرانی را تشکیل میدهند. و در نهایت دسته سوم👈 افرادی هستند که نسبتی «فرهنگی» با جمهوری اسلامی دارند و از مخالفان «ایدئولوژیک» نظام محسوب میشوند. اینها حتی اگر جمهوری اسلامی، ایران را تبدیل به سوئیس هم بکند با آن مخالفاند! باز اگر بخواهم مثالی ساده جهت تقریب به ذهن بزنم میگویم اعتراضات آبان 98 در کشور متعلق به دسته دوم و غائله مهسا متعلق به دسته سوم بود. شاید در فرصتی تفصیلی این دستهبندی را بسط و شرح دهم.
🔻با چنین تعریفی از بدنه اجتماعی مردم میتوان تشخیص داد که دسته سوم اساسا نمیتوانند سرمایه اجتماعی نظام باشند. یعنی مساله ماقبل قانون حجاب است. دسته اول هم که براساس تنظیمات کارخانه در سبد سرمایه اجتماعی نظام قرار دارند و اتفاقا الزام قانونی حجاب آنها را نسبت به نظام دلگرمتر میکند. چالش اصلی درباره تحلیل رفتار و نگرش دسته سوم به مساله حجاب و مداخله حاکمیت است. تلقی من این است که آن چه نگرش و رفتار این طیف از مردم را در نسبت با قانون حجاب تعیین میکند، «واقعیتِ اجتماعی قانون» نیست بلکه روایتهایی است که در نسبت با آن دریافت و مصرف میکنند. مستند این ادعا من، تفاوتهای آماری در نظرسنجیهایی است که نحوه سوال و ادبیات پرسش آنها از مردم با یکدیگر متفاوت است. اینکه شما سوالتان درباره ضرورت و الزام حجاب را با چه دلالتهای گفتمانی و روایتی از مردم بپرسید در تعیین پاسخ آنها بسیار موثر است.
🔺 یعنی اگر بپرسید آیا شما با «حجاب اجباری» موافقید پاسخ شما متفاوت از زمانی خواهد بود که بپرسید آیا شما با «ضابطهمندی پوشش اجتماعی» موافقید؟ این است که من میگویم روایت از قانون برای این طیف از واقعیت قانون مهمتر است. اگرچه این سخن به معنای نفی تاثیر شرایط عینی معیشت در جهتگیریهای فرهنگی این طیف از جامعه نیست. لذا من معتقدم که سرمایه اجتماعی نظام بیش از آنکه تابع وضع قانون حجاب یا رهاسازی آن باشد تابع شرایط اقتصادی کشور و روایتهای فرهنگی ما در رسانه است.
📣 کانال فریاد ابوذر ها
╭─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
https://eitaa.com/joinchat/2105147472C6dbbeb6c44
╰─┅─•🍃🌸🍃•─┅─
هدایت شده از انتشار جبهه ی انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 آقایون و بانوانِ مسئولین حواستان هست در کدامین کشور بر مسند قدرت تکیه زده اید؟
🔸 حواستان هست اینجا جمهوری اسلامی ایران است؟
🔹 آیا برای اجرای سبک زندگی اسلامی و شیعه ی علوی بودن مردم متدین ایران اسلامی باید زیر تیغ آفتاب مطالبه ی اجرای قوانین اسلامی را داشته باشند؟!
🔸کل یوم عاشورا و کل عرضِِ کربلا
#انقلابی_زنده_است
#خون_شهدا_می_جوشد
#انتشار_جبهه_انقلاب
@enteshar_jebhe_enghelab
🔴وزر و وبال این رضایت گریبانگیر شما خواهد بود❗️
🔹امیرالمومنین علیه السلام: الساکت اخ الراضی.
شخص ساکت همانند راضی به آن کار است.
🔹در ماههای اخیر، تهاجم همه جانبه شیاطین به #حکم_شرعی و قانونی #حجاب در حال وقوع است.
🔹مومنین بارها عدم رضایت خود از ولنگاری و بی بندوباری موجود را اعلام، در قالب طومار، تجمع، تحصن و... صدا به اعتراض بلند کرده و حجت را بر مسئولان تمام کردهاند.
🔹اما شما مسئولان! با سکوت و مماشاتی که با معدود هنجارشکن میکنید، به فرموده امام علی علیه السلام، راضی به گناه آنان هستید و یقینا وزر و وبال این رضایت و همراهی دنیا و آخرت گریبانگیر شما خواهد بود.
🌺 غدیر، الگوی حکومت اسلامی را معیّن کرد
🌺امام خمینی (ره) : روز #عید_غدیر، روزی است که پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله تکلیف حکومت رامعیّن فرمود و الگوی حکومت اسلامی را تا آخر تعیین فرمود که حکومت اسلام، نمونه اش عبارت از یک همچو شخصیتی است که در همه جهات مهذّب، درهمه جهات معجزه است.
🌺و البته پیغمبر اکرم این را می دانستند که به تمام معنا کسی مثل حضرت امیر علیه السلام نمیتواند باشد، لکن نمونه را که باید نزدیک به یک همچو وضعی باشد از حکومتها، تا آخر تعیین فرمودند.
📚 صحیفه نور؛ جلد 3؛ صفحه 198
🌺زنده نگهداشتن غدیر، زنده نگهداشتن اسلام است
♦️امام خامنه ای :مسئلهی امامت و مسئلهی ولایت و زنده نگهداشتن غدیر، به یک معنا زنده نگهداشتن اسلام است. مسئله فقط مسئلهی شیعه و معتقدین به ولایت امیرالمؤمنین (علیهالسلام) نیست. اگر ما مردم شیعه و مدعی پیروی از امیرالمؤمنین حقیقت غدیر را درست تبیین کنیم، هم خودمان درک کنیم، هم به دیگران معرفی کنیم، خود مسئلهی غدیر میتواند وحدتآفرین باشد.
♦️بحث اعتقاد قلبی و اتصال یک نحلهی دینی و مذهبی به یک اصل اعتقادی، یک بحث است؛ شناخت مسئله، بحث دیگری است. اسلام عالیترین مسئله در باب تشکیل جامعه ی اسلامی و نظام اسلامی و دنیای اسلامی را در مسئلهی غدیر متجلی کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺 روز شمار غدیر
♦️یک روز تا عیدالله الاکبر، عید غدیر خم
🌺🌺🌺 کجای قرآن از علی(علیه السلام) گفته است؟
♦️روزی معاویه «لعنةاللهعلیه» وارد مکه شد، گروهی بر معاویه وارد شدند و گفتند : آیا می دانی که ابن عباس تفسیر قرآن می کند؟
♦️معاویه گفت: خب ابن عباس پسر عمه ی پیغمبر بوده، او از هاشمیان است! اگر او نکند که تفسیر کند؟!
♦️گفتند: آیات را به نفع علی بن ابیطالب تفسیر می کند و ما از این قضیه شاکی هستیم!
♦️معاویه گفت: خودم رسما وارد مجلس می شوم و جمع شان را بر هم می زنم.
♦️ معاویه وارد مجلس تفسیر ابن عباس می شود، ابن عباس با چنان کیفیتی تفسیر آیات می کرد که معاویه هیچ جای اعتراضی برخود ندید!
بعد از مجلس معاویه رو به ابن عباس کرد و گفت:
♦️ابن عباس تو تفسیر آیات می کنی یا فضائل علی بن ابیطالب را بازگو می کنی؟!
🌺ابن عباس گفت :
معاویه به من بگو کجای قرآن است که فضائل علی بن ابیطالب نیست؟ از خودت هم سوال می کنم جواب می دهی؟
"انَّما اَنتَ مُنذِرُ و َلِکُلِ قَومِ هاد" این آیه برای کیست معاویه؟
معاویه گفت :
رسول خدا فرمود ؛ منذر این امت منم و هادی وجود علی بن ابیطالب است!
ولی ابن عباس حتما باید این آیه را بخوانی؟!
🌺ابن عباس گفت : "اِنَّما یُریدُ اللهُ لِیُذهِبَ عَنکُمُ الرِّجسَ اَهلَ البَیتِ وَ یُطَهِّرَکُم تَطهیرا" بگو این آیه برای کیست معاویه؟
معاویه گفت : این هم قصه ی طهارت و عصمت علی بن ابیطالب و اهل بیتش است، درست! ولی حتما باید این را بخوانی؟
🌺ابن عباس گفت : "اِنَّما وَلیُّکُمُ اللهُ وَ رَسولُه وَالَّذینَ یُقیمونَ الصَّلوهَ وَ یُوتونَ الزَّکوةَ وَ هُم رکِعون" معاویه این آیه برای کیست؟
معاویه گفت : زمانی که علی بن ابیطالب انگشتر در راه خدا داد این آیه بر حق علی نازل شد، قبول دارم!
ولی حتما این را باید بخوانی؟
🌺ابن عباس گفت : "عَمَّ یَتَساءَلون عَنِ النَّبَاِ العَظیم" معاویه بگو این آیه در حق کیست؟
معاویه گفت : رسول خدا فرمود ؛ خبر عظیم علی بن ابیطالب است که هم مردم ازش می پرسند و هم من از علی خواهم پرسید،
ولی ابن عباس حتما باید این را بخوانی؟
ابن عباس گفت : "وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللهِ جَمیعا وَ لا تَفَرَّقوا" بگو ببینم این آیه برای کیست؟
معاویه گفت : پیغمبر فرمود ؛ حبل الله علی بن ابیطالب است دست به دامن علی بزنید و جای دیگر نروید که گمراه میشوید.
ولی باید همین را تفسیر کنی؟
🌺ابن عباس گفت : "کَفی بِاللهِ شَهیدا بَینی وَ بَینَکُم" این آیه برای چیست معاویه؟
معاویه گفت : این قصه قصه ی علم علی بن ابیطالب است که خدا همه ی علم جاری رو در سیره ی او تعریف میکند،
ولی لازم است حتما این را بخوانی؟
🌺ابن عباس گفت : "قُلْ تَعَالَوْا نَدْعُ أَبْنَاءَنَا و َأَبْنَاءَکُمْ و َنِسَاءَنَا و َنِسَاءَکُمْ وَأَنْفُسَنَا وَأَنْفُسَکُمْ" بگو به من که این آیه برای کیست؟
معاویه گفت : این هم ماجرای مباهله با اهل نجران است که خدا در این آیه علی بن ابیطالب را نفس پیغمبر میخواند،
ولی برای مردم حتما باید همین را بخوانی؟
🌺ابن عباس گفت : "ساَلَ سائِلٌ بِعَذابِ واقِع" این آیه برای چیست معاویه؟
معاویه گفت : روز غدیر شخصی نزد رسول خدا آمد و گفت این سخنان از خودت بود یا از خدا؟ پیغمبر فرمود امر رسالت بود ، شخص رو به پیغمبر کرد و گفت ؛ به خدا بگو بر من عذاب وارد کند که تحمل ولایت علی را ندارم و خداوند جلوی همگان دشمن علی را هلاک کرد، ابن عباس قبول دارم !
آیا باید فقط همین آیه را بخوانی؟
🌺ابن عباس گفت : "یا اَیُّهَا الرَّسولُ بَلِّغ ما اُنزِلَ اِلَیک" این آیه دیگر برای چیست معاویه؟
معاویه گفت : این هم ماجرای ابلاغ ولایت علی بن ابیطالب است قبول دارم!
ولی این را حتما باید بازگو کنی؟
🌺ابن عباس گفت : "اَلیومَ اَکمَلتُ لَکُم دینَکُم" معاویه به من بگو این دگر برای کیست؟
معاویه گفت : این آیه هم اکمال دیانت در پرتوی ولایت علی بن ابیطالب است
ولی آیه ای دیگر بخوان نه این را !
🌺 ابن عباس از جا بلند شد و گفت:
معاویه به من بگو کجای قرآن را بخوانم که فضل علی بن ابیطالب نباشد؟! کجا را بخوانم که از علی بیان نشده باشد؟!
معاویه گفت : اصلا ابن عباس بخوان "اِذا زُلزِلَتِ الارض زلزالها
ابن عباس: این آیه هم فضل علی بن ابیطالب است!
معاویه گفت : علی در این آیه دگر چه می کند ابن عباس؟!
🌺ابن عباس گفت : نشنیدی بعد از رسول خدا یک سال نگذشته بود که زلزله ای بر مدینه آمد که همه ی مردم از شدت وحشت از خانه به در شده بودند و علی در میانشان حاضر شد و خواند این آیه را و پایش را بر زمین کوبید و فرمود:
زمین ! ابوتراب بر تو امر می کند آرام گیر!
معاویه که از غضب بر خود می پیچید گفت:ابن عباس راحت بگو تا قرآن باشد، علی هم خواهد بود...
📚بحار الانوار ج ۴۴ ص
🔴یک جواب دندان شکن از شیخ انصاری:ما شیعیان یک بار سرمان کلاه رفت!
♦️روز عاشورایی، مرحوم شیخ مرتضی انصاری (رحمت الله علیه) جلوی در ورودی صحن مطهر امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب (علیه السلام) ایستاده بود و از دسته جات سینه زنی استقبال می کرد و در کنار او، أفندی که از طرف حکومت عثمانی حاکم عراق بود، ایستاده بود.
♦️أفندی از شیخ انصاری پرسید ای شیخ، هم ما قبول داریم که حسین بن علی (علیه السلام) مظلوم شهید شده و یزید انسان پست و خونخواری بود و ما هم در عزای آن بزگوار غمگین هستیم، اما پرسش من این است که این مراسم یعنی چه؟
سینه زنی، زنجیرزنی، دسته راه انداختن، گِل به سر مالیدن و …، اینها چه هدفی را دنبال می کنند؟!
♦️مرحوم شیخ انصاری فرمودند سِرّ مطلب این است که ما شیعیان یک بار سرمان کلاه رفت و با این مراسم تلاش می کنیم دوباره چنین نشود.
أفندی پرسید یعنی چه؟!
♦️شیخ انصاری فرمود در جریان غدیر،علیرغم اینکه پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) در برابر صد هزار نفر، علی (علیه السلام) را با صراحت به وصایت خود برگزید اما آن را انکار کردند و گفتند غدیر نبوده یا اگر بوده چیز مهمی نبوده است، فقط سفارش به دوستی با علی (علیه السلام) بوده است.
♦️اشکال از ما بود که ما عید غدیر خم را با سر و صدا و شعار، بزرگ نداشتیم و این چنین شد.
ترسیدیم که اگر عاشورا را هم بزرگ نشماریم و با شعار و تظاهر برگزار نکنیم، انکار کنند و بگویند اصلا حسین (علیه السلام) شهید نشد یا حسین (علیه السلام) را راهزنان میان راه کشتند و یزید (لعنت الله علیه) انسان با تقوایی است‼️
📚صد نکته از هزاران، آیت الله حاج شیخ علی رضائی تهرانی
🌹 ثواب افطاری یک میلیون پیامبر!
♦️امیرالمومنین علی(ع) میفرماید:هر كس مؤمنى را در غروب روز غدیر افطار دهد، مثل این است که یک میلیون پيامبر و صدّيق و شهيد را افطار داده است. حالا اگر یک نفر، چند نفر از مومنین و مومنات را افطاری دهد دیگر چند میلیون میشود؟ و من از سوى خداى متعال، ضامنم كه از كفر و فقر، در امان باشد.
♦️«مَنْ فَطَّرَ مُؤْمِناً فِي لَيْلَتِهِ فَكَأَنَّمَا فَطَّرَ فِئَاماً وَ فِئَاماً يَعُدُّهَا بِيَدِهِ عَشَرَةً فَنَهَضَ نَاهِضٌ فَقَالَ يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ وَ مَا الْفِئَامُ قَالَ مِائَةُ أَلْفِ نَبِيٍّ وَ صِدِّيقٍ وَ شَهِيدٍ فَكَيْفَ بِمَنْ تَكَفَّلَ عَدَداً مِنَ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْمُؤْمِنَات ِ وَ أَنَا ضَمِينُهُ عَلَى اللَّهِ تَعَالَى الْأَمَانَ مِنَ الْكُفْرِ وَ الْفَقرِ»
📚(مصباح المتهجد، ج2، ص758)
#غدیر_مبارک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان که حکایت از خون دل خانواده شهدا
از بی برنامه گی و عملی مسئولان در مبارزه با کشف حجاب دارد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مطالبه متحصنین جلوی قوه قضائیه
آدرس تحصن ساختمان قوه قضائیه خیابان ولی عصر سر جامی
پیامبر اسلام صلی الله علیه واله: ساعه عدل خیر من عباده سبعین سنه
لحظه ای برای عدالت بالاتر از هفتاد سال عبادت
در هر ساعت از شبانه روز می توانیم در این عبادت بزرگ شرکت کنیم
#در شهرهای خود تحصن جلوی دادگستری را غیرتمندان معیشت و حجاب و فضای مجازی شروع کنیم