📚 اگر #طلبه یا #مربی یا #معلم هستید و در #مساجد و #مدارس کار فرهنگی میکنید این کانال را ازدست ندید👌
📁ارائه کاملا رایگان هزاران #پاورپوینت❗️
🔸 تربیتی 🔹قرآنی
🔸اعتقادی 🔹ادیان وفرق
🔸احکام 🔹روانشناسی
🔸مسابقات 🔹قالب پاورپوینت
🔸ادعیه 🔹ویژه کودکان
🔸ویژه مدارس ومساجد
🔸پاورپوینت #سخنرانی_چند_رسانه
🔹 پاورپوینت #ماه_مبارک_رمضان
✅پایگاه جامع تولید ونشر ناب ترین محتوای #پاورپوینت اینجاست👇
http://eitaa.com/joinchat/3575250945Ceb151b8a9d
#بانک_پاورپوینت😍
▫️ پاورپوینت #جهش_تولید
▫️ پاورپوینت #سردار_سلیمانی
▫️پاورپوینت #کتب_درسی_مدارس
▫️ پاورپوینت #ویروس_کرونا
▫️ #آموزش #ساخت_پاورپوینت
💥💥 #اطلاعیه_مهم
خدمتی ویژه به :
#مربیان_و_مسئولین_فرهنگی
و
#والدین_گرامی
در شرایط حساس کنونی و شیوع ویروس کرونا و توصیه به ماندن در خانه،
انواع محصولات #فرهنگی_مذهبی
را میتوانید از طریق کانال زیر سفارش داده و
با #تخفیف_ویژه
از طریق #ارسال_پستی
درب منزل تحویل بگیرید...
جهت مشاهده و دریافت محصولات فرهنگی به کانال زیر مراجعه فرمایید:
http://eitaa.com/joinchat/2533687297Ca2329e98c6
چرا باید تربیت کنیم؟!
تربیت ما بیش از این نبوده است که به بزرگترها احترام بگذاریم، کلمات زشت نگوییم، پیش دیگران پای خود را دراز نکنیم، حرفشنو باشیم، صبحها به همه سلام کنیم، دست و روی خود را با صابون بشوییم، لباس تمیز بپوشیم، دست در بینی نبریم و… اما سادهترین و ضروریترین مسائل زندگی را به ما یاد ندادند.
کجا به ما آموختند که چگونه نفس بکشیم، چگونه اضطراب را از خود دور کنیم، موفقیت چیست، ازدواج برای حل چه مشکلی است، در مواجهه با مخالف چگونه رفتار کنیم…؟ در کودکی به ما آموختند که چموش نباشیم، اما پرسشگری و آزاداندیشی و شیوههای نقد را به ما نیاموختند. داگلاس سیسیل نورث، اقتصاددان آمریکایی و برندۀ جایزۀ نوبل اقتصاد در سال ۱۹۹۳میگوید: «اگر میخواهید بدانید کشوری توسعه مییابد یا نه، سراغ صنایع و کارخانههای آن کشور نروید. اینها را بهراحتی میتوان خرید یا دزدید یا کپی کرد. میتوان نفت فروخت و همۀ اینها را وارد کرد. برای اینکه بتوانید آیندۀ کشوری را پیشبینی کنید، بروید در دبستانها؛ ببینید آنجا چگونه بچهها را آموزش میدهند. مهم نیست چه چیزی آموزش میدهند؛ ببینید چگونه آموزش میدهند. اگر کودکانشان را پرسشگر، خلاق، صبور، نظمپذیر، خطرپذیر، اهل گفتگو و تعامل و برخوردار از روحیۀ مشارکت جمعی و همکاری گروهی تربیت میکنند، مطمئن باشید که آن کشور در چند قدمی توسعۀ پایدار و گسترده است.»
از «نفس کشیدن» تا «سفر کردن» تا «مهرورزی» به آموزش نیاز دارد. بخشی از سلامت روحی و جسمی ما در گرو «تنفس صحیح» است. آیا باید در جوانی یا میانسالی یا حتی پیری، گذرمان به یوگا بیفتد تا بفهمیم تنفس انواعی دارد و شکل صحیح آن چگونه است و چقدر مهم است؟! به ما حتی نگاه کردن را نیاموختند. هیچ چیز به اندازۀ «نگاه» نیاز به آموزش و تربیت ندارد. کسی که بلد است چطور ببیند، در دنیایی دیگر زندگی میکند؛ دنیایی که بویی از آن به مشام بینندگان ناشی نرسیده است.
هزار کیلومتر، از شهری به شهری دیگر میرویم و وقتی به خانه برمیگردیم، چند خط نمیتوانیم دربارۀ آنچه دیدهایم بنویسیم. چرا؟ چون در واقع «ندیدهایم». همه چیز از جلو چشم ما گذشته است؛ مانند نسیمی که بر آهن وزیده است. اگر حرف مولوی درست باشد که «فرع دید آمد عمل بیهیچ شکر پس نباشد مردم الا مردمک»، باید بپذیریم که آدمیت ما به اندازۀ مهارت ما در «نگاه» است.
جان راسکین، آموزگار بزرگ نگاه، در قرن نوزدهم میگفت: «اگر دست من بود، درس طراحی را در همۀ مدارس جهان اجباری میکردم تا بچهها قبل از اینکه به نگاههای سرسری عادت کنند، درست نگاه کردن به اشیا را بیاموزند.» میگفت: «کسی که به کلاسهای طراحی میرود تا مجبور شود به طبیعت و پیرامون خود، بهتر و دقیقتر نگاه کند، هنرمندتر است از کسی که به طبیعت میرود تا در طراحی پیشرفت کند.»(آلن دو باتن، هنر سیر و سفر، ص۲۶۹) اگر در خانه یا مدرسه، یاد گرفته بودیم که چطور نگاه کنیم، چطور بشنویم و چطور بیندیشیم، انسانی دیگر بودیم. انسانی که نمیتواند از چشم و گوش و زبان خود درست استفاده کند، پا از غار بدویت بیرون نگذاشته است؛ اگرچه نقاشیهای غارنشینان نشان میدهد که آنان با «نگاه» بیگانه نبودند.
من پدرانی را میشناسم که در آتش محبت فرزندانشان میسوزند و برای رفاه و آسایش آنان سر از پا نمیشناسند، اما تا دهۀ هفتاد یا هشتاد عمرشان ندانستند که فرزندانشان بیش از خانه و ماشین، به آغوش گرم او نیاز دارند و او باید آنان را لمس میکرد و میبوسید و دست محبت بر سر و روی آنان میکشید. بسیارند پدرانی که نمیدانند اگر همۀ دنیا را برای دخترشان فراهم کنند، به اندازۀ یکبار در آغوش گرفتن او و بوسیدن روی او، به او آرامش و اعتماد به نفس نمیدهد.
در جامعهای که از در و دیوار آن، سخن از حق و باطل میبارد، کسی به ما یاد نداد که چگونه از حق خود دفاع کنیم یا چگونه حق را مراعات کنیم و مسئلۀ «حق و باطل» را به حقوق افراد گره نزنیم. عجایب را در آسمانها میجوییم، ولی یکبار به شاخۀ درختی که جلو خانۀ ما مظلومانه قد کشیده است، خیره نشدهایم. نگاه کردن، شنیدن، گفتن، نفس کشیدن، راه رفتن، خوابیدن، سفر کردن، بازی، تفریح، مهرورزی، عاشقی، و اعتراض، بیشتر از املا و انشا نیاز به مربی و آموزش دارد.
#تربیتی #مربی
#تربیت #مربی_محور
مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی
http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
مقام مربی
👌 خوش به حال کسی که علمی به کسی میآموزد...
🤔 فکر نکنم چیزی شیرینتر از این باشد که در سختترین لحظات کسی یا چیزی به داد آدم برسد...
😔 گمان نکنم از لحظات قیامت سختتر هم داشته باشیم...
⛰از یک کوه ثواب آن هم در لحظات سخت قیامت، شیرینتر چیزی سراغ دارید؟
〰〰🌸〰〰🌸〰〰🌸〰〰
💎 مُحَمَّدِ بْنِ حَمَّادٍ الْحَارِثِیِّ عَنْ أَبِیهِ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ علیه السلام قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه و آله یَجِی ءُ الرَّجُلُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ وَ لَهُ مِنَ الْحَسَنَاتِ کَالسَّحَابِ الرُّکَامِ أَوْ کَالْجِبَالِ الرَّوَاسِی فَیَقُولُ یَا رَبِّ أَنَّی لِی هَذَا وَ لَمْ أَعْمَلْهَا فَیَقُولُ هَذَا عِلْمُکَ الَّذِی عَلَّمْتَهُ النَّاسَ یَعْمَلُ بِهِ مَنْ بَعْدَکَ.
🔸 حماد حارثی از امام صادق علیه السلام از رسول خدا صلی الله علیه و آله روایت کرده که فرمود:
☁️ مردی روز قیامت میآید در حالی که مانند ابر متراکم یا کوههای محکم و استوار حسنات دارد.
میگوید: خدایا اینها برایم از کجا آمده؟ من که برای آنها عملی نکرده ام.
خداوند میفرماید: این علم تو است که به مردم آموزش داده ای که بعد از تو به آن عمل کردند.
📚 بصائرالدرجات: ۲۵ - ۲۶
#انگیزشی
#مربی #مربی_محور
مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی
http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
کار تشکیلاتی مبتنی بر مدیریت درون است
استاد معماریانی
تفاوت تشکیلات با سایر گروهها این است که تشکیلات، اعم از تیم بوده و موضوع اصلی آن انسان است، لذا باید ابعاد مختلف انسان را مدنظر قرار دهد.
انسان سازی را دغدغه اصلی تشکیلات است.
آنچه در این ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی مورد غفلت واقع شده، کادرسازی اصیل است؛ کارها و حرکتهای زیادی صورت گرفته اما صرفا در یک بعد خاص و در حوزه دانش افزایی و تبدیل این دانش به نگرش و مهارت، سازماندهی و شبکه کردن مغفول واقع شده است، به همین خاطر در تشکیلات کمتر شاهد پرورش انسان همه جانبه هستیم.
شاخصهای کادرسازی در تشکیلات
در حال حاضر، اصلیترین رسالت تشکیلات، رفع چالش کادر سازی است، این کادر باید دستکم حائز هشت ویژگی دانش و معرفت، بینش و نگرش، منش تشکیلاتی، روشهای تشکیلاتی، گرایشها و ارزشها، کنشها و گویشها و سنجش(برای رویش) باشند.
ما برای ظهور امام زمان(عج) نیازمند پرورش انسانهای قوی به لحاظ معرفتی هستیم تا چتر ولایت بر سرشان سنگینی نکند.
ببینید برای چه دورهم جمع شدهاید و تشکیلات شما میخواهد پاسخ چه سؤالاتی را بدهد؟ رسالت و ماموریت، اصول، ارزشها، مبانی، مبادی، مراحل، راهکارها، عوامل و موانع خود را دقیق مشخص کنید.
تشکیلات، واکسیناسیون تربیتی نظام اسلامی است
احیای قلوب را از ثمرات دور هم جمع شدن دانست. تشکیلات، در واقع واکسیناسیون تربیتی نظام اسلامی است، چرا که در آن «تواصی به حق و صبر»، «آئینه بودن مؤمنان نسبت به یکدیگر»، «اعتمادسازی و تکریم» و «آگاه سازس»، «نظارت و مراقبت» و سایر ارزشها محوریت دارد که به هم افزایی توانمندیها و همپوشانی ضعفها منتهی میشود.
در تشکیلات میبایست با عقایدمان زندگی کنیم نه بازی؛ در چنین تشکیلاتی است که کمکاری و غایب شدن، حرام محسوب میشود؛ اینها کارهای دمدستی نیست و بیتوجهی به آن در بلندمدت مشکلات بزرگی ایجاد میکند.
خنثی گر یکدیگر نباشیم
اگر شناختهای ما تولید عشق و ایمان و نهایتا رفتار نکند سودی ندارد؛ به عبارت دیگر دانش و شناخت ما باید کاربردی و متجلی شود تا به جای طلبکاری، مطالبهگر شویم، زیرا کار تشکیلاتی اگر مطالباتی نباشد گرفتار سیاستبازی میشود.
نیروی تشکیلاتی باید با زندگی و مرامش با جامعه حرف بزند و هیچگاه از خوب بودن پشیمان نشود.
با انرژی ای که در تشکیلات ایجاد میشود، باید یک به علاوه یک بزرگتر از دو باشد و هر چه شبکه تشکیلات، بزرگتر میشود، ظرفیت هم بیشتر شود، نه اینکه عکس این باشد و دو به دو یکدیگر را خنثی کنیم؛ در واقع اعضای شبکه تشکیلات برای هم ضرورت دارند ولی مزاحم هم نیستند.
کار تشکیلاتی مبتنی بر مدیریت درون است
روش کار تشکیلاتی این است که مدیریتها از درون شروع شود؛ اگر در تشکیلات کسی حس میکند از راهبر تشکیلات، قویتر است مدیون است که اعلام نکند و به عکس، اگر مسئولی ببیند سایرین از او قویتر هستند، خائن است اگر نگوید، زیرا جایگاههای تشکیلاتی نقش است نه پست و شغل؛ لذا این انسانها هستند که به جایگاهها ارزش میدهند نه اینکه جایگاهها به انسان ارزش دهند.
در همین راستا اگر بدانیم تشکیلاتی هست که بهتر از ما کار میکند باید با او تعامل کنیم، چراکه کار ویژه تشکیلات رشد است و افراد به اندازه آگاهی و آزادیای که دارند، به هرکاری ولایت پیدا میکنند؛ آگاهی و آزادی عناصر عصمت است و باید در درجاتی در انسانها باشد تا ولایتی را عهدهدار شوند.
اگر کارمان با ولایت هماهنگ نباشد، حتی اگر بهترین و حرفهایترین باشد، ارزش نخواهد داشت
#کادر_سازی
#استاد_معماریانی
#کار_تشکیلاتی
مربی محور ،نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی
http://eitaa.com/joinchat/1945370624Cb6236abeaf
🚨این تصویر رو به کسانی که میگن چرا انقلاب کردیم نشون بدید!
🔻در دوره پهلوی طبق لایحه کاپیتولاسیون، ارزش #سگ_آمریکایی بیشتر از شاه ایران بود!
🔻امّا حالا سپاه سربازان، متجاوز آمریکایی رو بازداشت میکنه و پاسدار ایرانی در چند متری ناو آمریکایی تهدیدشون میکنه!
🔻از برکات انقلاب، تبدیل شدن از وابستهترین کشور دنیا به مستقلترین کشور دنیا بود.
✍ تخریبچی
🚨تخریبچی، کانال اخبار خاص
🆔 @takhribchi110
🆔 @takhribchi110
#ارسالی از برادر بسیجی آقای سماقی
پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی فخره
هدایت شده از نقدی بر رسانه ملی، صدا و سیما
سلام علیکم
متأسفانه سریالی ازتلویزیون قراراست پخش شودبه نام #زیرخاکی که #گوهر_خراندیش درآن بازی کرده همان خانمی که چندوقت پیش قبل از#عیدفیلم عروسی دخترش در#آمریکاپخش شدهمانطورکه درفیلم مشاهده میکنیدعروس(دخترایشان)کاملانیمه عریان باآقایان وخانمها(ازجمله همسر،#ابی)درحال رقص است مادرش هم بااوشروع میکندبه #رقصیدن درقسمتی ازفیلم #عروسی ورود،ابی رامشاهده میکنیدکه گوهرخراندیش باایشان سلام وروبوسی میکندوبه بغل اومیرود.درصحنه ای دیگرکنسرت گوگوش رامیبینیدکه گوهرخراندیش درآن شرکت کرده و#گوگوش به حالت مسخره میگویدمن نگران شماهستم میترسم برگردیدایران و#ممنوع_الکارشویدوهمه میخندندومسخره میکنندحالااین خانم بی بندوبار،معلوم الحال که هرچه داردازصدقه سری جمهوری اسلامی وسینماو#تلویزیون ایران است اماپایش راکه ازایران بیرون میگذاردبرخلاف نظام وارزشهاهرغلطی دلش بخواهدمیکندتاجایی که جوانان ماباید#ماه_مبارک رمضان پای #تلویزیون بنشینندو#سریالی راببینندکه این ضدانقلاب،بی دین منافق درآن بازی میکندوجوردیگری ارزشهارابه بازی میگیردبه والله قسم که هرکس سکوت کندوفریادوااسلاماسرندهدمسئول است دل خانواده های شهداومذهبی هابه دردآمده روزگارشان رابه دردآوریدباروابط عمومی #صداوسیماتماس گرفته وازپخش این سریال جلوگیری کنید(شماره ۱۶۲)به حضرت زهرا(س)کوتاهی کنیم خون شهدا دامن گیرنه تنهاخودمان که نسل وناموس وذریه مان میشود
@safiran_shohadaa
#زیر_خاکی
#رسانه_ملی
#سریال
#حفظ_و_جذب_به_هر_قیمتی
هدایت شده از نقدی بر رسانه ملی، صدا و سیما
سلام علیکم
متأسفانه سریالی ازتلویزیون قراراست پخش شودبه نام #زیرخاکی که #گوهر_خراندیش درآن بازی کرده همان خانمی که چندوقت پیش قبل از#عیدفیلم عروسی دخترش در#آمریکاپخش شدهمانطورکه درفیلم مشاهده میکنیدعروس(دخترایشان)کاملانیمه عریان باآقایان وخانمها(ازجمله همسر،#ابی)درحال رقص است مادرش هم بااوشروع میکندبه #رقصیدن درقسمتی ازفیلم #عروسی ورود،ابی رامشاهده میکنیدکه گوهرخراندیش باایشان سلام وروبوسی میکندوبه بغل اومیرود.درصحنه ای دیگرکنسرت گوگوش رامیبینیدکه گوهرخراندیش درآن شرکت کرده و#گوگوش به حالت مسخره میگویدمن نگران شماهستم میترسم برگردیدایران و#ممنوع_الکارشویدوهمه میخندندومسخره میکنندحالااین خانم بی بندوبار،معلوم الحال که هرچه داردازصدقه سری جمهوری اسلامی وسینماو#تلویزیون ایران است اماپایش راکه ازایران بیرون میگذاردبرخلاف نظام وارزشهاهرغلطی دلش بخواهدمیکندتاجایی که جوانان ماباید#ماه_مبارک رمضان پای #تلویزیون بنشینندو#سریالی راببینندکه این ضدانقلاب،بی دین منافق درآن بازی میکندوجوردیگری ارزشهارابه بازی میگیردبه والله قسم که هرکس سکوت کندوفریادوااسلاماسرندهدمسئول است دل خانواده های شهداومذهبی هابه دردآمده روزگارشان رابه دردآوریدباروابط عمومی #صداوسیماتماس گرفته وازپخش این سریال جلوگیری کنید(شماره ۱۶۲)به حضرت زهرا(س)کوتاهی کنیم خون شهدا دامن گیرنه تنهاخودمان که نسل وناموس وذریه مان میشود
@safiran_shohadaa
#زیر_خاکی
#رسانه_ملی
#سریال
#حفظ_و_جذب_به_هر_قیمتی
#نشر_حداکثری
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
حقوق بشر، کیست؟
ایران جاییست که به جان انسانها اهمیت میدهد و برای مبارزه با کرونا پیر و جوان یکیست، ولی در #غرب مبتلایان به کرونا اگر بالای ۸۰ سال باشند رهایش میکنند تا بمیرد!
@Bisimchimedia
هدایت شده از روشنگری
🔺دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله (عج) برای مردم #آمریکا کیت تشخیص #کرونا فرستاد
“هادی زهیری” مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله(عج):
🌀 ما با دولت آمریکا دشمن هستیم نه مردمش و کیت ها تحویل #سفارت سوئیس شدند./نسیم
🆘 @Roshangari_ir
هدایت شده از افسران جوان جنگ نرم
⭕️بچهها هم #زنده_به_گور میشوند!
♦️تصویری از کودک یمنی که به خاطر جنایاتِ آل سعود، زندهبهگور شده بود.
🔹ما که از خبر کُشتار جوجهها غُصّه میخوریم، آیا در این حد هم برای کودکانی یمنی نارحتیم؟!
#انسانیت
✅ به افسران بپیوندید:
@Afsaran_ir