eitaa logo
پذیرش
68 دنبال‌کننده
908 عکس
36 ویدیو
0 فایل
گاهی اوقات انسان ها فقط انسان هستند.... https://abzarek.ir/service-p/msg/4281664 ۲۱ / ۲ / ۱۴۰۳
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از HELLFIRE CLUB²
If you know, you know
هدایت شده از  دست به قلم
اصلا منتفی عه دوستان، خاله آدرین میگه من از قبل خوردمش🤣 من خورده شدم تو فمیلی مترز، برای خوردن من بیاید اونجا با خاله حرف بزنین🤣
هدایت شده از 🕊The crazys🕊
*یک دو سه صدا میاد؟ از پشت تاریکیِ اقیانوس اومدی… یا این موج‌ها تو رو پیدا کردن؟ ✨ خوش اومدی به دومین تقدیمی The crazys🐳 اول: لطفاً عضو کانال باشید🤍 بعدش این پیام رو مثل یک بطریِ شیشه‌ای تو آبِ کانالتون بندازید… (همون فور کردنو میگم) تا موج‌ها دقیقاً برسوننش به جای درست 🌙🌀 من هم طبق وایبِ کانالتون، براتون می‌سازم: یه عکس رندوم + یک آهنگ از محسن چاوشی تگ‌ها: ناشناس پ.ن: ممبرا هم می‌تونن شرکت کنن فقط آیدیشونو بفرستن🌙🌊
هدایت شده از HELLFIRE CLUB²
بیاید دوباره یه تقدیمی رندوم و کوچولو. این پیام رو فور کنید و حتما داخل کانال عضو باشید، منم بهتون دوتا فن آرت رندوم از گالریم میارم. همینقدر کوچولو و خوشگل_ تگ/کانال/ظرفیت
«من مانده‌ام رنجور از او...»
https://eitaa.com/acception/1779 خاله ادرین😭😭 چرا انقدر عالی نوشتی😭 چرا من گریه هام بند نمیان😭😭 اینجاش(ولی وای اگر غمگین باشید، شما غمگین باشید نفسم میگیرد پژمرده میشوم و میمیرم) 🛐🛐🛐😭😭😭 - ‌وای قربونت برم خاله گریه نکن 😭❤️‍🔥❤️‍🔥✨
https://eitaa.com/acception/1786 خوبینننن؟ پس منم بهتون میگم خاله ادرینننن😻🎀 به به چه زیبا و شاعرانه✨✨ (دوساعت دنبال ناشناست بودم😃😂) - گیلیگیلی (پیامه مال خیلییی وقت پیشه، الان دیگه خاله‌ی هیناتا هم هستم 😭✨❤️‍🔥) گذاشتمش تو بیو یه مدت پیش 😂 خودمم پیداش نمی‌کرد-
https://eitaa.com/acception/1795 وای خاله ادریننن بیا بغلممممم😻😭🫂 - ‌😭😭✨✨❤️‍🔥❤️‍🔥🫂 تصدقت خاله
https://eitaa.com/acception/1785 ندخلعیخر ایخفخرخر لبخیفرخلندعبا😭😭😭💗💗💗 (جفتش طعمای مورد علاقه امه😭✨) - ‌پیدسسوسووسوس منم خیلی دوستشون دارم، گرچه انگار بهم نمی‌خورن ولی کنار هم خیلی خوشمزه میشن 😭
https://eitaa.com/acception/1798 وطنییوحق یمقوجقکبنق ینقویحقجیق ینیویجقویمفتین😭😭😭✨✨✨ با این حرفات بیشتر علشق نامه ات شدم😭😭😭✨✨✨ - ‌نژیدسمسوسمسسم 😭😭✨✨❤️‍🔥 قربونت بشم 😭
سلامممممم چه خبر ؟ - سلااااااامممممم ساتسوجین، خوبی چه خبر؟ از سباستین چه خبر؟ بهش بگو هی می‌خوام بیام بهش سر بزنم وقت نمیشه 😭